Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Тука добро е опишано се. За банкротот. Највеќе се стравува од Кинезите да не почнат да ги штанцаат на ангро. А претходно некој Рус сакал да го купи но бил уапсен....
 
Па и Џенерал Моторс (Опел, Шевролет) прогласија банкрот, или беа блиску до банкрот не се сеќавам, па никој неможе да го оспори квалитетот на моделите на Опел од пред 5-6 години, исто како што е и моделот на СААБ за кој размислува ELSE
 
Па и Џенерал Моторс (Опел, Шевролет) прогласија банкрот, или беа блиску до банкрот не се сеќавам, па никој неможе да го оспори квалитетот на моделите на Опел од пред 5-6 години, исто како што е и моделот на СААБ за кој размислува ELSE
Нити прогласиле, нити клале катанец на производството како швеѓаните... Џенерал Моторс беше потпомаган од американската влада (патем и СААБ беше дел од него), додека Опел беше потпомаган од Германската. СААБ имаше неколку шанси да го превземе друг сопственик, ама сите обиди пропаднаа...

Инаку никој не го оспорува квалитетот. Мене искрено само СААБ ми остана некако оригинален и ги задржа старите корени. Останатата багра, само се копираат еден со друг и немаат идеја на кај им оди дизајнот.

ЈТД мотор прави Фијат, не Германец.

Овој 1.9 TTiD моторот мислам дека е од JTD моторот.
Уствари се мотаме во круг... тој е моторот ебаго, развиен е заедно измеѓу Опел и Фиат да заштедат на време/пари... Мада и не се покажа нешто многу многу.
 
Саб многу ги ценам нарочно постарите модели (900, 9000...) Мислам дека се работи за возила направени по мноогу високи стандарди и со многу квалитетни материјали. За жал се работи најверојатно за половвно возило кое планираш да земеш, а секое половно возило е на некој чекор до сервис, замена на дел, дијагностика... Распрашај се за цени и работна рака како и сервиси кои ги знаат и работаат Саб моделите. Ја имав неколку возила воглавном од овде сеприсутни марки (Опел, Пежо..) но имав мака со нестандардни модели на јапонци каде деловите беа многу скапи и се порачуваа од Грција за разлика од другите кои ги имаш на лагер и се приступачни со цени. Едно менување на лагер ми ја побеле косата од цена порачка, и работна рака...
 
Малку песимистички ќе звучам, ама, да чинел Сааб немаше да банкротира. Последниве 20 години правеа Опел коли со Сааб цена.
 
Јас прашањево по грешка во плински уреди темата сум го ставил па го изменив еве тука.Во ноември ставив антифриз со дестилирана вода едно друго што треба и вчера во возење снема снага и изгасна и несакаше да запали ни на бензин ни на плин и замириса нешто на изгорено.После запали некако на бензин ама гасеше кога ке ја тргнев ногата од гас,и по некое време се направи скроз.Префрлив на плин исто така нормално и сабајлето на татко ми на бензин му ја оставив дека беше ладно.На татко ми сабајле му запалила и кога стигнал на работа отворил разгледал и цела вода со антифриз се потрошила.Никогаш волку бргу не ми се потрошила па можела да ми пробие блок на моторот.Прашањето ми е зашто волку бргу ми потроши водата и антифризот????Додека беше прашањево во таа тема и некој друг имал ваков проблем,мислам торте? па ако знае некој да објасни.
 
Беа добри,банкротираа,тешко за сервис во Мк.
а за делови скапи и по нарачка.
Тоа е(y)
 
Јас прашањево по грешка во плински уреди темата сум го ставил па го изменив еве тука.Во ноември ставив антифриз со дестилирана вода едно друго што треба и вчера во возење снема снага и изгасна и несакаше да запали ни на бензин ни на плин и замириса нешто на изгорено.После запали некако на бензин ама гасеше кога ке ја тргнев ногата од гас,и по некое време се направи скроз.Префрлив на плин исто така нормално и сабајлето на татко ми на бензин му ја оставив дека беше ладно.На татко ми сабајле му запалила и кога стигнал на работа отворил разгледал и цела вода со антифриз се потрошила.Никогаш волку бргу не ми се потрошила па можела да ми пробие блок на моторот.Прашањето ми е зашто волку бргу ми потроши водата и антифризот????Додека беше прашањево во таа тема и некој друг имал ваков проблем,мислам торте? па ако знае некој да објасни.
а каков антифриз стави т.е. го мешаше? што ознака имаше 40 или 100?
 
Ејјј Дејонтин беше,незнам со која ознака ама знам во овластен сервис дека ми го ставија па сега они ако незнаат...И не беше мешано преку летото само дестилирана вода ставав и во сервис антифриз доставија... :)
 
Јас прашањево по грешка во плински уреди темата сум го ставил па го изменив еве тука.Во ноември ставив антифриз со дестилирана вода едно друго што треба и вчера во возење снема снага и изгасна и несакаше да запали ни на бензин ни на плин и замириса нешто на изгорено.После запали некако на бензин ама гасеше кога ке ја тргнев ногата од гас,и по некое време се направи скроз.Префрлив на плин исто така нормално и сабајлето на татко ми на бензин му ја оставив дека беше ладно.На татко ми сабајле му запалила и кога стигнал на работа отворил разгледал и цела вода со антифриз се потрошила.Никогаш волку бргу не ми се потрошила па можела да ми пробие блок на моторот.Прашањето ми е зашто волку бргу ми потроши водата и антифризот????Додека беше прашањево во таа тема и некој друг имал ваков проблем,мислам торте? па ако знае некој да објасни.

Proveri si go uljeto dali ti e pokaceno, moze da e izgoren dihtung na glava pa da ti otisla nataka vodata, ako ne mozno e da prsnala glavata ili blokot, a moze i nekoe crevo da pocnalo da pusta. NAjubavo turi mu pak antifriz i voda i denski upali ja u mesto kolata i gledaj dali i od kade ke tece.
 
kolata za kvalitet e odlicna . performansi odlicni spored mene e vo klasa na bmw mercedes i audi
ama e mnogu tesko za odrzuvanje nema delovi nitu servis koj stvarno znae da popravi takva kola
 
Така, јас се распрашав добро за SAAB 9-3 2.2 TiD, со еден добар автомешаничар специјализиран за Шведските автомобили, горе доле неговите одговори се слични со одговорите на форумов, дека колата за квалитет е топ, од каросеријска страна нема мака, машина топ, но само проблем дека е тешка за одржавање од страна на резервни делови како предница, дискови и сл дефекти, и бог да џува од електрониката што било многу ретко, а уствари и кој автомобил од таа клапа не е скап за оджавање пр (BMW, Mercedes и сл).

Значи сума сумаро колата не е лоша за зимање, мое размислување!

Е сега малку ке се вклучам и јас во дебатата.Овде на неколку места прочитав постови како фабриката бакнотирала, ставила катанец на производството, како банкнотирала дека не била квалитетна, биле добри па сеа не се добри и сл муабети.

Така јас искрено не се замарам дали фабриката банкнотирала или не, т.с не банкнотирала туку фабриката Швеѓаните ја продале на Кинези, па и Волвото е продаден на Кинези, а сеуште е една од најбезбедните и најдобрите коли во светот.Мене ми е битен клавилтетот на моделот што јас сакам да го земам, а не нејзината моментална финанскиска состојба.Така ако гледаме и Land Rover беше во тешка финансиска криза и стави катанец на прозиводството некое време па потоа ја продадоа на BMW па на Ford Motor Company па на Tata Motors и Mahindra and Mahindra па сега целосно заедно со Jaguar Cars се продадени на Tata Motors.ПА ШТО, да бидам искрен денеска Land Rover повторно е во ирга и не само што е во игра и е продолжено производството, туку е и една од најпродаваните и најдобрите брендови и е избор на многу купувачи.
 
decki ako moze edna informacija se raboti za vw vento 1.9 d koga go menuvav filterot za vozduh primetiv premnogu garez vo usisnata grana na motorot (onamu kade sto vleguva crevoto od filterot za vozduh,mislam deka taka se vika) toj garez normalno e da go ima ili ne se cisti il so da mu pravam?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom