Finta ,,,,pa bidi drugar kazi ja a za 100-200 ne e problem inaku akumulatorot mi e Bosh 45 A SILVER suv tipполовен си е половен нов си е нов, за тоа сме начисто.
но пред да купиш нов или половен , пробај да го средиш стариот.
колку што сватив не ти е пробиена келија туку нема снага или не ја држи струјата по наши.
има финта една ке те кошта можи 100 200 денари , и ако успее ке тера уште еда година можеби две, ама со оглед дека нов е колку што е , вреди а се проба.
јас така на моторчето мое му направив и тераше уште една сезона( ке тераше повеќе ама го заборавив една зима на мотор на ладното, и кога го отпакував на пролет акомулаторот беше мртов в крај).
se gleda deka si mukjkarosh ama so ova napishanovo golem prashalnik za poznavanje od motori koga HDI motorite se broj eden pred site i po potroshuvachka i po mala emisija na CO2 ....a jbg se neshto mnogu chesto go eksponirash auspuhot sumnjiva rabota,,,,,,,,,,i kolku za da te potsetam toa ghia kaj ford postoi kako ful verzija ushte od 1971 a koe godishte si onaka samo popat ne mora da odgovorish samo sam zaprashaj se vo posledno vreme solta ne e bash mnogu na cena,,,,industriskata da,,,,А 2.2 ХДИ е од пежо (PSA) само е промашена инвестиција+тром е ко тротинет,Со лада самара 1.5 ама на бензин ми го гледа ауспухот и дише прегорено уље
Se e ubavo ama akumulatorot moj kako sto prethodno napomenav e BOSH 45 a silver SUV TIP E NEMA OTVORI ZA STAVANJE NA BILO STO(ili pak ako moze jas za toa neznam)ке одиш во аптека и ке си купиш нишадор. мислам дека 50 денари е.
ке си купиш две паковања.
ке ги раствориш во загрена дестилирана вода и тоа ке си рачунаш едно кафено лајче за келија или во случајот 6 такви лајчиња од нишадорот и дестилирана вода колку да ги раствориш ( значи не во еден литар, туку во едно гезве или така нешто помало).
па со еден шприц ке му туриш во сите келии исто. ке го наполниш акомулаторот па ке го испразниш и после пак наполниго, и тоа би било тоа.
би требало да се опрај, ако не ке си купиш нов.
во полнењето ако ти врија некоја келија очигледно повеќе од другите а тоа е обично крајната или таа донеа, тогаш акомулаторот ти е дефинитвино пробиен и нема чаре.
е тогаш појма немам.
Возам САП акумулатор произведен 04/02 и уште се „држи“.Купи си нов od било која марка само да не е SAP
Пред повеќе од 15 години печалбари од Германија ги менуваа Варта акумулаторите тука со Трепча (дури ги имаше).Од кај нас и VARTA да купиш не е сигурен зашто неквалитетот(шкартот)оди за балкан,екс yu републики итн.
Не верувам јас со мојот Golf 1.4 16v 75 коња, го правам партал на еден другар со Lada Samara 1.5 70 коња, а не па Opel Vectra 2.2 со 125 коња.А пак овде еден, мене ме прави партал со Opel Vectra B 2.2 DTI , и неможам да му ги видам задните штоповиА 2.2 ХДИ е од пежо (PSA) само е промашена инвестиција+тром е ко тротинет,Со лада самара 1.5 ама на бензин ми го гледа ауспухот и дише прегорено уље
Пријател од искуство говорам возев Audi A4 B5 TDI 115 коња, колата е топ ама да си ја купиш на ново, а половна секаде се само кршеви посебоно овие серии т.с да не се изразам лошо не кршеви туку извозени, чичко ми во Германија е автомеханичар и неговото мотo е, Половно од Германија ако зимаш, никад не зимај Audi, BMW и Mercedes пошто тие што се добри не се продаваат а тие што не се, се продаваат.за 4000 еура другар ми зеде од германија ауди а4 2002 2.0 дизел. али што е јако јако е .. + чиповано е и е тди .разгледај имаш и други возила што се многу добри ..
Е која е таа финта за 100 - 200 денари, Споделија.половен си е половен нов си е нов, за тоа сме начисто.
но пред да купиш нов или половен , пробај да го средиш стариот.
колку што сватив не ти е пробиена келија туку нема снага или не ја држи струјата по наши.
има финта една ке те кошта можи 100 200 денари , и ако успее ке тера уште еда година можеби две, ама со оглед дека нов е колку што е , вреди а се проба.
јас така на моторчето мое му направив и тераше уште една сезона( ке тераше повеќе ама го заборавив една зима на мотор на ладното, и кога го отпакував на пролет акомулаторот беше мртов в крај).
Има секакви коли, за таа цена ќе најдеш мала или средна класа на коли и тоа купени од мк со мала километража или од странство некоја поголема кола со многу кмкола до 5000евра. на мак. таблици или од пазариве надвор ама да ме фати до 5000евра со се регистрација. некој предлог? едино што барам услов е да троши до 8л, било нафта или бензин.