Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.344
Прашај паталец не гаталец. Јас сум на машински и кога гледам кој све зима диплома ми иде да се самоубијам.
Зар и на машински до толку падна критериумот?!
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Зар и на машински до толку падна критериумот?!
Ептен според муабетите што се вртеа колку е тешко и она сега што го гледам, нема никаква врска. Можам да кажам дека е еден од полесните факултети. Се разбира доколку не си труп да незнаеш што е штрав.
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012
Прашај паталец не гаталец. Јас сум на машински и кога гледам кој све зима диплома ми иде да се самоубијам.
Можеби ти би можел да објасниш нешто на темата? Инаку, и брат ми е на машински. Негово мислење е дека работата на ниски вртежи не може да биде штетна за моторот - единствено, како што тој претпоставува, можно е кај постарите модели со карбуратор со тек на времето да дојде до делумно затнување на доводот на гориво (не памтам точно до ситници како објаснуваше, не сум од таа струка), па треба да се вози некое време со полна гас да се “прочисти“ доводот. Притоа, не се толку битни вртежите, туку давањето полн гас (нормално дека притоа ќе се качат вртежите, но тоа е споредно). Но, се ова не е случај кај новите бензински мотори кои се со директно вбризгување, ниту кај дизелите.

ПС. И не се работи за збирање “гареж“ или нешто слично, посебно не во издувот, кој потоа треба да се “согори“ или “продува“.
 

shutrak

opsenar
Член од
3 јуни 2011
Мислења
37.035
Поени од реакции
29.930
poshtenskin kazhano choekov da ne luta ., za tie pari., na avto ulucata kaj aleksandar palas tojota bmw suzuki i dr., suv vozila servisno provereni ., i mislam so 6 mesechna ili 1g garncija ., mislam deka toa mu e najdobra opcija ., a ne od bugarija germanija i posle da ne znae shto da pravi so voziloto ., a vaka go kupuva od zvanichen servis so odredena garancija
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Можеби ти би можел да објасниш нешто на темата? Инаку, и брат ми е на машински. Негово мислење е дека работата на ниски вртежи не може да биде штетна за моторот - единствено, како што тој претпоставува, можно е кај постарите модели со карбуратор со тек на времето да дојде до делумно затнување на доводот на гориво (не памтам точно до ситници како објаснуваше, не сум од таа струка), па треба да се вози некое време со полна гас да се “прочисти“ доводот. Притоа, не се толку битни вртежите, туку давањето полн гас (нормално дека притоа ќе се качат вртежите, но тоа е споредно). Но, се ова не е случај кај новите бензински мотори кои се со директно вбризгување, ниту кај дизелите.

ПС. И не се работи за збирање “гареж“ или нешто слично, посебно не во издувот, кој потоа треба да се “согори“ или “продува“.
Доколку не се земе издувниот систем во предвид не гледам каде на друго место би можело да се направи штета на моторот. Издувниот систем е витален дел од моторот и во никој случај неможеш да го исклучиш. Тоа ти е исто како да кажеш а бе човекот е здрав само има запек на црева. Така да има Нус појави при постајано возење на мали обртаи, нај осетливо е кај дизел моторите.
Иначе кај карбураторите за нивно отпушување потребно е што поголем вакум да се створи за да се исчистат дизните затоа при високи обртаи се става рака на грлото и се отпушува. Ама ова нема никаква врска со возењето на ниски обртаи, се случува и на тркачки возила да им се запушат карбураторите (а тие ретко се возат под 4000 обртаи). За тоа крива е прљаштината или пак доколку колата не се вози подолго време па да запечат дизните.
--- надополнето: 19 декември 2011 во 23:28 ---
уште ова незнам дали имаш кола. Ама кога после подолго време возење во град кога ке искочиш на автопат и ја завозиш 150-60 колата, после во град осеќаш како повеќе ти прима колата. Односно си ја издувал и има подобар проток на гасови.
 

porsche

Aus Liebe Zum Automobil...
Член од
28 јуни 2007
Мислења
61
Поени од реакции
3
Имам едно прашање. Во можност сум да купам автобус кој задоволува норма еуро2 или еко 2. Би сакал да знам дали истиот може да се преправи за да задоволува еуро/еко3. И доколку е можно да ми кажете некоја фирма која тоа го работи кај нас. Благодарам.
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012
Така да има Нус појави при постајано возење на мали обртаи, нај осетливо е кај дизел моторите.
Кои се тие? Како настануваат? Инаку, не реков дека издувниот систем можеш да го занемариш, туку дека не настануваат проблеми во издувниот систем заради возење на ниски вртежи (ако ти знаеш друго, објасни).

Таков ефект не сум приметил, но сепак релативно ретко возам на автопат.
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.381
Поени од реакции
2.522
дечки ај помагајте зашо колава ке ја акнам некаде у бетон....
летоска почна да ми губи вода на месец дена некаде по 200 грама можда и си викам ај океј е топло е испарува можда едно друго може и нормално е стара е колава... ( пошо се работи за стокец ). пред некој ден почна да крева повеќе и повеќе температура од ден на ден тоа хладњакот не покажува ништо на црева нема никаде вода у хладњакот од вода ни В... дотурив литро ипол а претходно ставав баш антивриз и немаше 2 недели откако стаив.. значи за 2 недели литро ипол вода нема теоретска шанса да потроши вода колава. кажав погоре и па ке спомнам. никаде не ми покажуа на црева да капе. никаде не сум видел у пареа да бега водава а сепак вода нема... што .!. се дешава стварно не ми е јасно па давајте совет ајде... инаку се работи за стокец ( скала 55ка ).

П.С прашав еден мајстор ми вика чим никаде не покажува можно е да е диктон на глава... ја сепак сум скептик за ова и се надевам дека не е тоа пошо треба пола мотор да отварам ако е ова срање + многу пари за стара кола шо веќе не се ни исплати.
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
дечки ај помагајте зашо колава ке ја акнам некаде у бетон....
летоска почна да ми губи вода на месец дена некаде по 200 грама можда и си викам ај океј е топло е испарува можда едно друго може и нормално е стара е колава... ( пошо се работи за стокец ). пред некој ден почна да крева повеќе и повеќе температура од ден на ден тоа хладњакот не покажува ништо на црева нема никаде вода у хладњакот од вода ни В... дотурив литро ипол а претходно ставав баш антивриз и немаше 2 недели откако стаив.. значи за 2 недели литро ипол вода нема теоретска шанса да потроши вода колава. кажав погоре и па ке спомнам. никаде не ми покажуа на црева да капе. никаде не сум видел у пареа да бега водава а сепак вода нема... што .!. се дешава стварно не ми е јасно па давајте совет ајде... инаку се работи за стокец ( скала 55ка ).

П.С прашав еден мајстор ми вика чим никаде не покажува можно е да е диктон на глава... ја сепак сум скептик за ова и се надевам дека не е тоа пошо треба пола мотор да отварам ако е ова срање + многу пари за стара кола шо веќе не се ни исплати.
Крени шипка од уље и види дали е нормална бојата на уљето или па накај бело мава.
И дали ги провери сите црева имаш црева од кај парното две види дали таму има нешто мокро. И последно види дали кај водната пумпа има нешто мокро таа се наоѓа од десна страна поврзана е со клинастиот каиш види и таму да нема мокро.
--- надополнето: 20 декември 2011 во 09:31 ---
Кои се тие? Како настануваат? Инаку, не реков дека издувниот систем можеш да го занемариш, туку дека не настануваат проблеми во издувниот систем заради возење на ниски вртежи (ако ти знаеш друго, објасни).

Таков ефект не сум приметил, но сепак релативно ретко возам на автопат.
При пониски обртаи горивото не согорува целосно во комбинација со тоа малце уље што останува на ѕидовите на цилиндерот се лепи за издувниот систем и се формира еден вид на гареж. При долг период на вакво возење може да дојде до запушување на издувниот систем да се намали протокот на гасови а со тоа се нарушува работата на моторот.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
и на крајот, се ова јас го објаснив и претходно, само дотичниот господин хелекс, не им верува на луѓето со секојдневна пракса, туку сака да му потврди нешто од дипломиран некој со парче хартија (диплома)... тоа му е репер за точност... е па нека ти е со среќа братче... тие со диплома, најчесто (чест на исклучоците) појма немаат од пракса... книгата не ги учи како изгледа било што во механиката... тоа е само ТЕОРИЈА... не за џабе се рекло дека теоријата и праксата не се баш на исто ниво...

еве и јас ке ти кажам како се зида куќа, знам како се врзува бетонот и се по ред, ама цигла во живот не сум ставил и ако треба јас да зидам зид, тоа ке испадне покриво од самата кула во пиза...
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.381
Поени од реакции
2.522
Крени шипка од уље и види дали е нормална бојата на уљето или па накај бело мава.
И дали ги провери сите црева имаш црева од кај парното две види дали таму има нешто мокро. И последно види дали кај водната пумпа има нешто мокро таа се наоѓа од десна страна поврзана е со клинастиот каиш види и таму да нема мокро.
--- надополнето: 20 декември 2011 во 09:31 ---
уље гледам редовно не е бело не го меша со вода... цревата сите до едно ги имам проверено и кај парното и у блок шо оди и кај дополнителното казанче... једино неможам да видам кај водната пумпа да не пушта... фала на совет боки. ке видам ова што е. а за иктонов се распрашав и мирекоа може е малце изгорен само кај што пушта вода и може да покаже на ауспух ако е тоа ама со времево неможам да приметам. ми дадоа совет еден. на ладна кола да отворам капак од хладњак и ако прави меури у водата онда 100% е диктон.

П.С знае некој од прилика шо пари е диктон за стоеден и колку би ме коштало работна рака да се смени:?
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
уље гледам редовно не е бело не го меша со вода... цревата сите до едно ги имам проверено и кај парното и у блок шо оди и кај дополнителното казанче... једино неможам да видам кај водната пумпа да не пушта... фала на совет боки. ке видам ова што е. а за иктонов се распрашав и мирекоа може е малце изгорен само кај што пушта вода и може да покаже на ауспух ако е тоа ама со времево неможам да приметам. ми дадоа совет еден. на ладна кола да отворам капак од хладњак и ако прави меури у водата онда 100% е диктон.

П.С знае некој од прилика шо пари е диктон за стоеден и колку би ме коштало работна рака да се смени:?
Диктон околу 300-400 денари а за работна рака незнам пошта сам ги мењав. Ама не верувам дека е поскапо од 1000-1200.
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.381
Поени од реакции
2.522
Диктон околу 300-400 денари а за работна рака незнам пошта сам ги мењав. Ама не верувам дека е поскапо од 1000-1200.
фала боки на совет. криво ми е што комплетен ремонт имам направено пред 3 години.. зарем за 3 години може да изгори доктонот.. а не ја возам којзнае колку да речеш.
 
Член од
2 октомври 2009
Мислења
958
Поени од реакции
238
дечки ај помагајте зашо колава ке ја акнам некаде у бетон....
летоска почна да ми губи вода на месец дена некаде по 200 грама можда и си викам ај океј е топло е испарува можда едно друго може и нормално е стара е колава... ( пошо се работи за стокец ). пред некој ден почна да крева повеќе и повеќе температура од ден на ден тоа хладњакот не покажува ништо на црева нема никаде вода у хладњакот од вода ни В... дотурив литро ипол а претходно ставав баш антивриз и немаше 2 недели откако стаив.. значи за 2 недели литро ипол вода нема теоретска шанса да потроши вода колава. кажав погоре и па ке спомнам. никаде не ми покажуа на црева да капе. никаде не сум видел у пареа да бега водава а сепак вода нема... што .!. се дешава стварно не ми е јасно па давајте совет ајде... инаку се работи за стокец ( скала 55ка ).

П.С прашав еден мајстор ми вика чим никаде не покажува можно е да е диктон на глава... ја сепак сум скептик за ова и се надевам дека не е тоа пошо треба пола мотор да отварам ако е ова срање + многу пари за стара кола шо веќе не се ни исплати.
dikton na glava e mene taka na ladata mi pravese
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
фала боки на совет. криво ми е што комплетен ремонт имам направено пред 3 години.. зарем за 3 години може да изгори доктонот.. а не ја возам којзнае колку да речеш.
После ремон, после ден два возење се престега главата и се прештелуваат вентилите. А може и да е неквалитетен диктон. А и не е некоја голема работа за три саати се средува доколку е се во ред и незабушава мајсторот.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom