Струмикс
Еден...не го знаеш!
- Член од
- 9 декември 2005
- Мислења
- 13.811
- Поени од реакции
- 3.346
Зар и на машински до толку падна критериумот?!Прашај паталец не гаталец. Јас сум на машински и кога гледам кој све зима диплома ми иде да се самоубијам.
Зар и на машински до толку падна критериумот?!Прашај паталец не гаталец. Јас сум на машински и кога гледам кој све зима диплома ми иде да се самоубијам.
Ептен според муабетите што се вртеа колку е тешко и она сега што го гледам, нема никаква врска. Можам да кажам дека е еден од полесните факултети. Се разбира доколку не си труп да незнаеш што е штрав.Зар и на машински до толку падна критериумот?!
Можеби ти би можел да објасниш нешто на темата? Инаку, и брат ми е на машински. Негово мислење е дека работата на ниски вртежи не може да биде штетна за моторот - единствено, како што тој претпоставува, можно е кај постарите модели со карбуратор со тек на времето да дојде до делумно затнување на доводот на гориво (не памтам точно до ситници како објаснуваше, не сум од таа струка), па треба да се вози некое време со полна гас да се “прочисти“ доводот. Притоа, не се толку битни вртежите, туку давањето полн гас (нормално дека притоа ќе се качат вртежите, но тоа е споредно). Но, се ова не е случај кај новите бензински мотори кои се со директно вбризгување, ниту кај дизелите.Прашај паталец не гаталец. Јас сум на машински и кога гледам кој све зима диплома ми иде да се самоубијам.
Доколку не се земе издувниот систем во предвид не гледам каде на друго место би можело да се направи штета на моторот. Издувниот систем е витален дел од моторот и во никој случај неможеш да го исклучиш. Тоа ти е исто како да кажеш а бе човекот е здрав само има запек на црева. Така да има Нус појави при постајано возење на мали обртаи, нај осетливо е кај дизел моторите.Можеби ти би можел да објасниш нешто на темата? Инаку, и брат ми е на машински. Негово мислење е дека работата на ниски вртежи не може да биде штетна за моторот - единствено, како што тој претпоставува, можно е кај постарите модели со карбуратор со тек на времето да дојде до делумно затнување на доводот на гориво (не памтам точно до ситници како објаснуваше, не сум од таа струка), па треба да се вози некое време со полна гас да се “прочисти“ доводот. Притоа, не се толку битни вртежите, туку давањето полн гас (нормално дека притоа ќе се качат вртежите, но тоа е споредно). Но, се ова не е случај кај новите бензински мотори кои се со директно вбризгување, ниту кај дизелите.
ПС. И не се работи за збирање “гареж“ или нешто слично, посебно не во издувот, кој потоа треба да се “согори“ или “продува“.
Кои се тие? Како настануваат? Инаку, не реков дека издувниот систем можеш да го занемариш, туку дека не настануваат проблеми во издувниот систем заради возење на ниски вртежи (ако ти знаеш друго, објасни).Така да има Нус појави при постајано возење на мали обртаи, нај осетливо е кај дизел моторите.
Крени шипка од уље и види дали е нормална бојата на уљето или па накај бело мава.дечки ај помагајте зашо колава ке ја акнам некаде у бетон....
летоска почна да ми губи вода на месец дена некаде по 200 грама можда и си викам ај океј е топло е испарува можда едно друго може и нормално е стара е колава... ( пошо се работи за стокец ). пред некој ден почна да крева повеќе и повеќе температура од ден на ден тоа хладњакот не покажува ништо на црева нема никаде вода у хладњакот од вода ни В... дотурив литро ипол а претходно ставав баш антивриз и немаше 2 недели откако стаив.. значи за 2 недели литро ипол вода нема теоретска шанса да потроши вода колава. кажав погоре и па ке спомнам. никаде не ми покажуа на црева да капе. никаде не сум видел у пареа да бега водава а сепак вода нема... што .!. се дешава стварно не ми е јасно па давајте совет ајде... инаку се работи за стокец ( скала 55ка ).
П.С прашав еден мајстор ми вика чим никаде не покажува можно е да е диктон на глава... ја сепак сум скептик за ова и се надевам дека не е тоа пошо треба пола мотор да отварам ако е ова срање + многу пари за стара кола шо веќе не се ни исплати.
При пониски обртаи горивото не согорува целосно во комбинација со тоа малце уље што останува на ѕидовите на цилиндерот се лепи за издувниот систем и се формира еден вид на гареж. При долг период на вакво возење може да дојде до запушување на издувниот систем да се намали протокот на гасови а со тоа се нарушува работата на моторот.Кои се тие? Како настануваат? Инаку, не реков дека издувниот систем можеш да го занемариш, туку дека не настануваат проблеми во издувниот систем заради возење на ниски вртежи (ако ти знаеш друго, објасни).
Таков ефект не сум приметил, но сепак релативно ретко возам на автопат.
уље гледам редовно не е бело не го меша со вода... цревата сите до едно ги имам проверено и кај парното и у блок шо оди и кај дополнителното казанче... једино неможам да видам кај водната пумпа да не пушта... фала на совет боки. ке видам ова што е. а за иктонов се распрашав и мирекоа може е малце изгорен само кај што пушта вода и може да покаже на ауспух ако е тоа ама со времево неможам да приметам. ми дадоа совет еден. на ладна кола да отворам капак од хладњак и ако прави меури у водата онда 100% е диктон.Крени шипка од уље и види дали е нормална бојата на уљето или па накај бело мава.
И дали ги провери сите црева имаш црева од кај парното две види дали таму има нешто мокро. И последно види дали кај водната пумпа има нешто мокро таа се наоѓа од десна страна поврзана е со клинастиот каиш види и таму да нема мокро.
--- надополнето: 20 декември 2011 во 09:31 ---
Диктон околу 300-400 денари а за работна рака незнам пошта сам ги мењав. Ама не верувам дека е поскапо од 1000-1200.уље гледам редовно не е бело не го меша со вода... цревата сите до едно ги имам проверено и кај парното и у блок шо оди и кај дополнителното казанче... једино неможам да видам кај водната пумпа да не пушта... фала на совет боки. ке видам ова што е. а за иктонов се распрашав и мирекоа може е малце изгорен само кај што пушта вода и може да покаже на ауспух ако е тоа ама со времево неможам да приметам. ми дадоа совет еден. на ладна кола да отворам капак од хладњак и ако прави меури у водата онда 100% е диктон.
П.С знае некој од прилика шо пари е диктон за стоеден и колку би ме коштало работна рака да се смени:?
фала боки на совет. криво ми е што комплетен ремонт имам направено пред 3 години.. зарем за 3 години може да изгори доктонот.. а не ја возам којзнае колку да речеш.Диктон околу 300-400 денари а за работна рака незнам пошта сам ги мењав. Ама не верувам дека е поскапо од 1000-1200.
dikton na glava e mene taka na ladata mi praveseдечки ај помагајте зашо колава ке ја акнам некаде у бетон....
летоска почна да ми губи вода на месец дена некаде по 200 грама можда и си викам ај океј е топло е испарува можда едно друго може и нормално е стара е колава... ( пошо се работи за стокец ). пред некој ден почна да крева повеќе и повеќе температура од ден на ден тоа хладњакот не покажува ништо на црева нема никаде вода у хладњакот од вода ни В... дотурив литро ипол а претходно ставав баш антивриз и немаше 2 недели откако стаив.. значи за 2 недели литро ипол вода нема теоретска шанса да потроши вода колава. кажав погоре и па ке спомнам. никаде не ми покажуа на црева да капе. никаде не сум видел у пареа да бега водава а сепак вода нема... што .!. се дешава стварно не ми е јасно па давајте совет ајде... инаку се работи за стокец ( скала 55ка ).
П.С прашав еден мајстор ми вика чим никаде не покажува можно е да е диктон на глава... ја сепак сум скептик за ова и се надевам дека не е тоа пошо треба пола мотор да отварам ако е ова срање + многу пари за стара кола шо веќе не се ни исплати.
После ремон, после ден два возење се престега главата и се прештелуваат вентилите. А може и да е неквалитетен диктон. А и не е некоја голема работа за три саати се средува доколку е се во ред и незабушава мајсторот.фала боки на совет. криво ми е што комплетен ремонт имам направено пред 3 години.. зарем за 3 години може да изгори доктонот.. а не ја возам којзнае колку да речеш.