- Член од
- 11 мај 2010
- Мислења
- 2.952
- Поени од реакции
- 718
точно така... а истото прашање му го поставив на соколов од машински факултет отсек атест на возила, дали он мисли дека знае повеке од инжињерите од шведска-волво и сааб или пак фиат-италија, кога ми рече дека метанот и плинот фабрички поставен во колата не соодвествувал со правилата кај нас во македонија, кои патем речено он ги поставил... демек не е правилно поставен и не е доволно безбеден.... јок, он знае како е подобро, а не тим инжинери кои потрошиле милиони долари-евра во тестирање за да се добие некаков податок, а тој соколов од читање хартии се научил демек... е заради такви самобендисани сељачишта кои мислат дека знаат повеке од сите, ние идеме надоле и државата ни тоне...Кано во врска со латењето на корсата имаш право. ја мислев дека нешто не е во ред па крева толкава температура а инаку ако си е нормално така фабрички онда нема потреба да се менува ваљда ја и ти незнаеме повеќе отколку инженерите у фабрика нели
од истата причина ми беше и прееска “изливот на емоции“ кон членот чкртанија кој што поставува цврст зид-бариера зад своите тврдења, а информации има од муабети од мајсторчиња (како што вели он во гаражички) и од некои свои лични убедувања на возачката кариера, а не сака да разбере дека е тестирано и проверено... некој потрошил време и пари и тој некој (јас во случајов) сум донел и изнел податоци од експериментирање а друг еден контраш, вели дека тој појма нема а инфо има од муабети само... е тоа ме нервира... имај барем 2 грама поштовање према некого кој се потрудил да добие инфо и податок од експериментирање... а сите знаеме дека секој експеримент кошта пред се пари, па после време и нерви...
--- надополнето: 13 декември 2011 во 15:47 ---
да, како што рече џиш, на самата расплињача (без оглед која марка е) одоздола мора да има некаков штраф или штопна, за да се отвори и да истече собраното масло во нејзе. доколку се собере бајаги, ке почне да ја кочи мембраната и ке се појави поголема потрошња, од аспект кога ке треба да затвори, нема да успее да го направи тоа и ке пушта плин........Прашање за чудење---Може да е до квалитетот на плин толкава разлика?
Ако има таква разлика моја должност е и на совест ќе имам да објавам каде има скапан плин,или нема да откријам сеуште ништо.
На тестер нема ништо за да има таква резлика.
значи за да ја исчистиш од масло, ке треба да го запалиш моторот и да го загрееш додека не се вклучи перка на моторот... тогаш на добро загреано, ГО ГАСИШ МОТОРОТ, и ја отвараш таа штопна или штравче и ке чекаш околу 30 минути... ако има нешто ке истече...
втора работа... за прашањето за маслото во мотор за што служи, намерно не ти одговорив... има причини за тоа...