Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

BOJ@N

Штрумф Текнувало
Член од
30 ноември 2008
Мислења
884
Поени од реакции
489
незнам како се викаше опцијата.. ја има и во ауди поточно во а1 и лично се уверив.. на семафори кога застануваш ја избацуваш колата во лер и се гасне само моторот а електрониката функционира, кога тргаш само стискаш кумплуг и моторот повторно се пали и си тераш :)
Тоа е друго, односно т.н. старт-стоп систем.
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.736
Поени од реакции
907
незнам како се викаше опцијата.. ја има и во ауди поточно во а1 и лично се уверив.. на семафори кога застануваш ја избацуваш колата во лер и се гасне само моторот а електрониката функционира, кога тргаш само стискаш кумплуг и моторот повторно се пали и си тераш :)
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
Sea ispomesavte babi i zabi vo temava....start and stop nema nikakva vrska so prasanjeto sto bese postaveno
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Тебе, а и на „експертов“ пак ве прашувам...како работи моторот ако нема гориво??

Се слуша штракање на цилиндрите? Се слуша...

На што работат тие? На воздух?


You are not applying pressure to the gas pedal at all, and therefore you are only consuming enough fuel to keep the engine running.


BTW овој принцип на возење важи само за Injection моторите не за карбураторските...кај нив исто е :)

Заклучок: Доколку имате инџекшн возило, се спуштате на удолница и применете моторно кочење (или пред семафор). Со тоа CPU-то го блокира доводот на гориво и согорува гориво колку да работи моторот...
Доколку немате инџекшн возило...ова не важи..
Ај едно прашање си изгасил ли контакт на кола додека се спусташ од некоја низдолница?? Ти останала колата без бензин те влечел некој да запалиш додека не прими колата бензин каков звук од моторот по твоја логика тоа би требало да биде бешумно или? пробај некоја кола изгаси и контакт и ке видиш што се случува.
 
Член од
30 декември 2007
Мислења
795
Поени од реакции
331
Тебе, а и на „експертов“ пак ве прашувам...како работи моторот ако нема гориво??

Се слуша штракање на цилиндрите? Се слуша...

На што работат тие? На воздух?


You are not applying pressure to the gas pedal at all, and therefore you are only consuming enough fuel to keep the engine running.


BTW овој принцип на возење важи само за Injection моторите не за карбураторските...кај нив исто е :)

Заклучок: Доколку имате инџекшн возило, се спуштате на удолница и применете моторно кочење (или пред семафор). Со тоа CPU-то го блокира доводот на гориво и согорува гориво колку да работи моторот...
Доколку немате инџекшн возило...ова не важи..
По стоти пат кога се движиш по надолнина во брзина моторот не троши гориво бидејќи клиповите се движат горе долу поради движењето на тркалата, тоа ти е едноставна физика. Но според твојата логика ако јас се симнувам во 4-та а моторот се врти на скоро 4000 РПМс тогач ќе потроши огромно количество на гориво, но не е така.

An advanced injection system will turn off the injectors while the engine RPM is high and the accelerator is fully released! With an injection system like that you don't burn any fuel while driving downhill in "D" but you burn fuel to idle the engine in "N".
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.736
Поени од реакции
907
Ај едно прашање си изгасил ли контакт на кола додека се спусташ од некоја низдолница?? Ти останала колата без бензин те влечел некој да запалиш додека не прими колата бензин каков звук од моторот по твоја логика тоа би требало да биде бешумно или? пробај некоја кола изгаси и контакт и ке видиш што се случува.
Прво и прво, кога ќе ти снема колата бензин, не бараш некој да те влечи да запали :) Ако имаш карбуратор се става малку бензин во карбуратор дур да повлечи бензинската пумпа од резервоар (да не верглаш за џабе да го испразниш акумулаторот).

--- надополнето ---

По стоти пат кога се движиш по надолнина во брзина моторот не троши гориво бидејќи клиповите се движат горе долу поради движењето на тркалата, тоа ти е едноставна физика. Но според твојата логика ако јас се симнувам во 4-та а моторот се врти на скоро 4000 РПМс тогач ќе потроши огромно количество на гориво, но не е така.

An advanced injection system will turn off the injectors while the engine RPM is high and the accelerator is fully released! With an injection system like that you don't burn any fuel while driving downhill in "D" but you burn fuel to idle the engine in "N".

OK, ајде сега...кога ќе возиш со колата...отвори го прозорот и слушај моторот како работи! ...

Значи точно е дека е придвижен од тркалата, затоа не троши гориво како сам од себе да се придвижува, ама дека не стигнува гориво до комората то е НАЛУДНИЧАВО.
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Прво и прво, кога ќе ти снема колата бензин, не бараш некој да те влечи да запали :) Ако имаш карбуратор се става малку бензин во карбуратор дур да повлечи бензинската пумпа од резервоар (да не верглаш за џабе да го испразниш акумулаторот).

--- надополнето ---




OK, ајде сега...кога ќе возиш со колата...отвори го прозорот и слушај моторот како работи! ...

Значи точно е дека е придвижен од тркалата, затоа не троши гориво како сам од себе да се придвижува, ама дека не стигнува гориво до комората то е НАЛУДНИЧАВО.
Не ми одговори целосно на моето прашање
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.736
Поени од реакции
907
Не ми одговори целосно на моето прашање

Нема што да одговорам...не ти ја сфаќам логиката да те трга некој и да ја запалиш колата ако немаш бензин (така барем го сфатив постот).

Иначе,...ако навистина верувате дека 0.0л/100км се троши кога ја пуштате колата на удолница и моторот работи само на погон на тркалата (...притоа не треба да има процес на детонација во цилиндрите) ...ви честитам го откривте Перпетуум мобиле на Војо...

Еве едно објаснување (здраворазумско, сакате прифатете сакате не)

1) Принципот на работа на бензинскиот мотор

- Горивото влегува во комората, се компресира, свеќицата ја пали смесата и се придвижува клипот

2) Принципот на работа на дизел мотор

- Горивото влегува во комората, се компресира, поради големиот притисок детонира и го движи клипот

Двата типа на мотори ја придвижуваат радилицата, која преку мењачот ги движи трклата.


Возење на удолница.


Тркалата се движат но возилото не се движи „од сопствен погон“ туку од гравитација. Новите fuel injection системи (CPU) е програмирано кога ќе се случи оваа појава (погоре од мене објаснета за условите), да го прекине доводот на гориво од резервоарот.

Сепак моторот сеуште работи. Значи, овој горе споменатиот циклус сеуште функционира, НО во обратна насока. Сепак за да можи моторот да РАБОТИ, потребно му е гориво кое во случајов е минимално бидејќи друг ја сработува работата (удолнината...земјината гравитација), значи моторот не се напрега да го придвижи возилото автоматски не троши големо количество енергија т.е. потрошувачката е максимално минимизирана.
 

Yan Gillan

Iron Maiden - my religion
Член од
12 мај 2006
Мислења
642
Поени од реакции
19
Boki ima pravo jas go iam ova oseteno vo mnogu navrati. Iam karburatorski sistem a vgraden mi e plin vo autoto sto odi preku karburatorot. E sea nasabajle prvoto palenje e neli na benzin, pa poso prefrlanjeto od benzin na plin ne e avtomatski kako kaj novite injektion sistemi, mora racno prvo da se iskluci dovodot da gorivoto t.e da se preusmeri gorivoto sto go pumpa benzinskata pumpa da se vraka nazad vo rezervoarot, pa potoa da vozis nekoj si 200-300 metri dodeka ne se potrosi gorivoto sto ostanalo vo lonceto od karburatorot t.e da ti snema gorivo i potoa go uklucuvas dovodot na plin. E sea so sakav da kazam so ova: koa ke go isklucam dovodot na gorivoto, i koa ke snema gorivo vo lonceto od karburatorot kolata ne se ukopuva u mesto, tuku motorot se ponasa isto kako samo da sum mu ja pustil pedalata za gas, odnosno kolata prodolzuva da se dvizi vo brzina so toa sto usporuva samo, a bidejki dovodot na gorivo e isklucen 100% sum siguren deka nema nikakov dovod na gorivo vo cilindrite :toe:
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.736
Поени од реакции
907
Boki ima pravo jas go iam ova oseteno vo mnogu navrati. Iam karburatorski sistem a vgraden mi e plin vo autoto sto odi preku karburatorot. E sea nasabajle prvoto palenje e neli na benzin, pa poso prefrlanjeto od benzin na plin ne e avtomatski kako kaj novite injektion sistemi, mora racno prvo da se iskluci dovodot da gorivoto t.e da se preusmeri gorivoto sto go pumpa benzinskata pumpa da se vraka nazad vo rezervoarot, pa potoa da vozis nekoj si 200-300 metri dodeka ne se potrosi gorivoto sto ostanalo vo lonceto od karburatorot t.e da ti snema gorivo i potoa go uklucuvas dovodot na plin. E sea so sakav da kazam so ova: koa ke go isklucam dovodot na gorivoto, i koa ke snema gorivo vo lonceto od karburatorot kolata ne se ukopuva u mesto, tuku motorot se ponasa isto kako samo da sum mu ja pustil pedalata za gas, odnosno kolata prodolzuva da se dvizi vo brzina so toa sto usporuva samo, a bidejki dovodot na gorivo e isklucen 100% sum siguren deka nema nikakov dovod na gorivo vo cilindrite :toe:
Значи колата полека изгаснува бидејќи не добива доволно добра мешавина на гориво и воздух. Горивото до моторот доаѓа во форма на гасовита запалива смеса, не доаѓа во палети, па има има има и оп нема да се вкопа в место.

Доколку во рок од некоја секунда не го префрлиш на плин колата ќе ти изгасни, но никогаш неможиш потполно да го испразниш системот освен ако потполно не изгасни колата и да ја префрлиш на плин. Нешто што јас редовно го праев додека имав Голф 1. Пример летно време за да ги продувам дизните ја возев на бензин. Ќе застанев, ќе ја ставев на Neutral и чекав скрос да изгасни, дури и кога ќе изгаснеше, ќе ја заверглав уште еднаш да се испразни се што има во усисната грана. После тоа плинот и готово решен проблем.
 

Yan Gillan

Iron Maiden - my religion
Член од
12 мај 2006
Мислења
642
Поени од реакции
19
Kolata potpolno snemuva benzin vo instalacijata poso toa se desava vo voznja dodeka ja drzam stisnata pedalata za gas, a i za da prefrlis na plin mora kompletno benzinot da e potrosen poso ako se pomesa so plinot togas obavezno ti gasi kolata ili ako si u dvizenje ke pocne da trokira, koa ke snema benzin tocno pocnuva da usporuva, ali ako si vo toj moment na udolnica pod dejstvo na gravitacijata mislam deka nema celosno da zastane kolata tuku dodeka e na udolnica ke prodolzi nadole (zavisi i kolku e strmna udolnicata).
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Нема што да одговорам...не ти ја сфаќам логиката да те трга некој и да ја запалиш колата ако немаш бензин (така барем го сфатив постот).

Иначе,...ако навистина верувате дека 0.0л/100км се троши кога ја пуштате колата на удолница и моторот работи само на погон на тркалата (...притоа не треба да има процес на детонација во цилиндрите) ...ви честитам го откривте Перпетуум мобиле на Војо...

Еве едно објаснување (здраворазумско, сакате прифатете сакате не)

1) Принципот на работа на бензинскиот мотор

- Горивото влегува во комората, се компресира, свеќицата ја пали смесата и се придвижува клипот

2) Принципот на работа на дизел мотор

- Горивото влегува во комората, се компресира, поради големиот притисок детонира и го движи клипот

Двата типа на мотори ја придвижуваат радилицата, која преку мењачот ги движи трклата.


Возење на удолница.


Тркалата се движат но возилото не се движи „од сопствен погон“ туку од гравитација. Новите fuel injection системи (CPU) е програмирано кога ќе се случи оваа појава (погоре од мене објаснета за условите), да го прекине доводот на гориво од резервоарот.

Сепак моторот сеуште работи. Значи, овој горе споменатиот циклус сеуште функционира, НО во обратна насока. Сепак за да можи моторот да РАБОТИ, потребно му е гориво кое во случајов е минимално бидејќи друг ја сработува работата (удолнината...земјината гравитација), значи моторот не се напрега да го придвижи возилото автоматски не троши големо количество енергија т.е. потрошувачката е максимално минимизирана.
Првото прашање дали си исклучил контакт додека возиш по низдолница? На бензинец тогаш не му согорува бензинот а се понаша колата исто како со пуштен контакт
 
Член од
24 јануари 2011
Мислења
20
Поени од реакции
0
Кој може да ми каже како наједноставно од акумулатор да приклучам сијаличка(исто онаква од фарови што има кратко и долго) и дали ке има штета по акумулатор,инсталација и сл.Ова ми треба за во комбе во фургонот би го активирал рачно.многу слабо се разбирам од ова.
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.736
Поени од реакции
907
Првото прашање дали си исклучил контакт додека возиш по низдолница? На бензинец тогаш не му согорува бензинот а се понаша колата исто како со пуштен контакт
Не сум го правел ова, на удолница сум палел кола кога ми бил празен акумулатор :) колата на контакт, во брзина, повлекувам нога од кумплунг и ја палам т.е го вртам моторот наместо аналсерот. Притоа имаше бензин во колата :)

Кој може да ми каже како наједноставно од акумулатор да приклучам сијаличка(исто онаква од фарови што има кратко и долго) и дали ке има штета по акумулатор,инсталација и сл.Ова ми треба за во комбе во фургонот би го активирал рачно.многу слабо се разбирам од ова.
Па ќе си го врзиш фарот, инсталација преку осигурач и прекидач ќе врзиш (on/off) и готов си.
 
Член од
24 јануари 2011
Мислења
20
Поени од реакции
0
Volkswagen,ова инсталација преку осигурач абе ич не ми е јасно како?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom