Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.514
Поени од реакции
34.557
топла е уствари една од полошите опции. Мон Бат имам само добри зборови. На едната кола 4 години, кај мене 5, коска. Сега ќе видиме дали ќе ја преживее зимава.
не знам чиви се али не се лоши. Стариот топла ги фрлаше на две години, овие траат без проблем еве доста време и на мојата кола и на неговата.
Муабетот испаѓа како и со се, како ќе ви се погоди :D
Topla на времето беа ок, но последно време имав слушано секакви муабети.
Последниот пат во мкд купив еден КБК, не ми запали на паркинг и само од нив имаше на лагер димензии како што барав, едвај прогура 2 години, тиња акумулатор (мислам го правеле во Злетово).
Друга работа многу битно е дали е дизел или бензин, како ја возите, дали ја чувате во гаража или надвор. На бензинец што беше гаражиран и возен комбинирана, со Блек Хорс имав возено 7 години, а своевремено беше најтиња и најефтин акумулатор на пазарот.
На дизел најдолго што сум возел беше Exide, и тоа 90% беше гаражирана, кога почнав да ја паркирам надвор почнаа да се заебуваат почесто :)
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.266
Поени од реакции
4.665
Дали некој има пробано Duracell акумулатор затоа што фирмата произведува едни од најтрајните NIMH AA и ААА батерии во светот.
@Stefan-kobe бро имаш сменето акумулатор? Ако не ете може да споделиш искуство со Дурасел :)
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.904
Поени од реакции
14.596
Муабетот испаѓа како и со се, како ќе ви се погоди :D
Topla на времето беа ок, но последно време имав слушано секакви муабети.
Последниот пат во мкд купив еден КБК, не ми запали на паркинг и само од нив имаше на лагер димензии како што барав, едвај прогура 2 години, тиња акумулатор (мислам го правеле во Злетово).
Друга работа многу битно е дали е дизел или бензин, како ја возите, дали ја чувате во гаража или надвор. На бензинец што беше гаражиран и возен комбинирана, со Блек Хорс имав возено 7 години, а своевремено беше најтиња и најефтин акумулатор на пазарот.
На дизел најдолго што сум возел беше Exide, и тоа 90% беше гаражирана, кога почнав да ја паркирам надвор почнаа да се заебуваат почесто :)
Да не се подречам само...Топла акумулаторот во Цитроенчето има двоцифрен број на години!!!!!

Предходно дедото го возеше на Шкода фелиција, па кога ја продававме Шкодата го извадивме акумулаторот и го ставивме мојот(бидејќи беше постар)...и од тогаш го возам ....од 2014-та е кај мене.

Баш ме интересира колку ќе издржи....но главен фактор е што Цитроенот многу лесно пали моторот. И на -22 степени пали без туража и само 2-3 секунди верглање
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.901
Поени од реакции
1.362
Од што би можело да има луфта на преден десен диск ? Штрафот е стегнат ама има ситна луфта,тропка кога го мрдам напред назад. На левиот нема луфта,десниот има. Осетив при кочење на голема брзима над 140km/h треси волано шо највероватно е донего проблем. Се работи за opel vectra C opc.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.904
Поени од реакции
14.596
Од што би можело да има луфта на преден десен диск ? Штрафот е стегнат ама има ситна луфта,тропка кога го мрдам напред назад. На левиот нема луфта,десниот има. Осетив при кочење на голема брзима над 140km/h треси волано шо највероватно е донего проблем. Се работи за opel vectra C opc.
Освен лагерот нема што друго.....дискот се прикачува на надворешниот дел од лагерот
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.901
Поени од реакции
1.362
Џабе ви го пофалив акомулаторот,рикна денес. 7 месеци издржа само....Кој ќе се расправа сеа.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
Од што би можело да има луфта на преден десен диск ? Штрафот е стегнат ама има ситна луфта,тропка кога го мрдам напред назад. На левиот нема луфта,десниот има. Осетив при кочење на голема брзима над 140km/h треси волано шо највероватно е донего проблем. Се работи за opel vectra C opc.

Го вртиш напред назад? Да не врти сосем цела полуосовина? Нормално е сантим два да врти дури и во брзина да е колата.


А тоа што ти тресе 90 % од криви дискови...10 % шанса да е од нешто по предницата...спони, јабучици, итн.
Автоматски споено мислење:

Да не се подречам само...Топла акумулаторот во Цитроенчето има двоцифрен број на години!!!!!

Предходно дедото го возеше на Шкода фелиција, па кога ја продававме Шкодата го извадивме акумулаторот и го ставивме мојот(бидејќи беше постар)...и од тогаш го возам ....од 2014-та е кај мене.

Баш ме интересира колку ќе издржи....но главен фактор е што Цитроенот многу лесно пали моторот. И на -22 степени пали без туража и само 2-3 секунди верглање

Многу луѓе се бунат дека не им траат акумулаторите ама не сфаќаат дека ако треба да ја вергла колата по 5-10 секунди, од НАСА акумулатор да земе нема да му трае, особено ако вози на кратки растојанија и нема време да се наполни акумулаторот.

Лесно палење е клучно за да трае акумулаторот...а за ова пред се треба да е исправна колата.
 
Последно уредено:
Член од
11 април 2012
Мислења
4.266
Поени од реакции
4.665
Го вртиш напред назад? Да не врти сосем цела полуосовина? Нормално е сантим два да врти дури и во брзина да е колата.


А тоа што ти тресе 90 % од криви дискови...10 % шанса да е од нешто по предницата...спони, јабучици, итн.
@martin01 освен ова што ти дадоа совет би ти рекол најубаво да си провериш и гумите. Јас имав такво искуство на големи брзини да ми тресе кога ќе стиснам на кочница (иако моите големи беа 110-120 :) )
Сменив дискови зашто нели таков совет добив од мајсторот пак исто па да видиме може ова може она додека се решиме од кое да почнеме следно да елиминираме дојде време за зимски гуми возиш ништо такво не се дешава
Искочи дека се криви гуми во прашање
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.901
Поени од реакции
1.362
@martin01 освен ова што ти дадоа совет би ти рекол најубаво да си провериш и гумите. Јас имав такво искуство на големи брзини да ми тресе кога ќе стиснам на кочница (иако моите големи беа 110-120 :) )
Сменив дискови зашто нели таков совет добив од мајсторот пак исто па да видиме може ова може она додека се решиме од кое да почнеме следно да елиминираме дојде време за зимски гуми возиш ништо такво не се дешава
Искочи дека се криви гуми во прашање
Задна десна гума подуена на внатрешната страна. Гумите се нови сите 4 август месец ги зедов од пневматик. Ги балансирав денес и испадна дека е подуена. Кој ќе се тепа сега за рекламации и триста чуда,ништо не признават.
@argenthessis Полуосовината и таја е дроп,за сменвање е ама дискот кога го мрдам конмене и навнатре тогаш тропка,има луфта.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.361
Поени од реакции
38.335
Задна десна гума подуена на внатрешната страна. Гумите се нови сите 4 август месец ги зедов од пневматик. Ги балансирав денес и испадна дека е подуена. Кој ќе се тепа сега за рекламации и триста чуда,ништо не признават.
@argenthessis Полуосовината и таја е дроп,за сменвање е ама дискот кога го мрдам конмене и навнатре тогаш тропка,има луфта.
што гуми користиш?
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.904
Поени од реакции
14.596
Задна десна гума подуена на внатрешната страна. Гумите се нови сите 4 август месец ги зедов од пневматик. Ги балансирав денес и испадна дека е подуена. Кој ќе се тепа сега за рекламации и триста чуда,ништо не признават.
@argenthessis Полуосовината и таја е дроп,за сменвање е ама дискот кога го мрдам конмене и навнатре тогаш тропка,има луфта.
Лагер...
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.229
Поени од реакции
7.039
Менував уље и течност на кочници пред месец дена. На сметката беше напишано дека течноста за кочниците е само сменета а не пишуваше дека е вакумиран системот.

Вчера возам така забрзувам до 120 km/h па наеднаш кочам за са се исклучам од автопат и баш пред кривината колата наеднаш ко да престана да кочи и педалата на кочницата ко да се пушти сама малку подолу за 1-2 секунди и после пак се крена и кочеше.

Муабетот ми е дали има воздух во системот поради непрофесионалното менување или е нешто друго?

Дисковите и плочките се речиси нови. Гумите исто.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.361
Поени од реакции
38.335
Менував уље и течност на кочници пред месец дена. На сметката беше напишано дека течноста за кочниците е само сменета а не пишуваше дека е вакумиран системот.

Вчера возам така забрзувам до 120 km/h па наеднаш кочам за са се исклучам од автопат и баш пред кривината колата наеднаш ко да престана да кочи и педалата на кочницата ко да се пушти сама малку подолу за 1-2 секунди и после пак се крена и кочеше.

Муабетот ми е дали има воздух во системот поради непрофесионалното менување или е нешто друго?

Дисковите и плочките се речиси нови. Гумите исто.
или имаш воздух или мастер цилиндарот не чини.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom