Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
7 април 2015
Мислења
2.636
Поени од реакции
1.525
Што значи ова во врска со автомобилите на Бугарски таблички?
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Што значи ова во врска со автомобилите на Бугарски таблички?
Да го полни празен државен буџет и пак е малку ама наскоро ќе продаде државно земјоделско земјиште низ западна Македонија поточно на косово и албанија ,а знаете ли што значат

Sent from my SM-T720 using Tapatalk
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
Акумулаторот е релативно нов, нема ни 1 година, исто така го кладов наполнач не ни беше празен.

99 % или анласер или пак масата кон моторот е слаба. Земи ако има пристап малку потчукни на анласерот со нешто дрвено...можно е да почне да вергла ама мора пак на електричар ремонт да му се прај, оти ќе те остај некаде на пат, ќе не можеш да ја запалиш колата.
Автоматски споено мислење:

Незнам дали сеуште се занимава со тапацирање....пред неколку години работеше комплетни ентериери со кожа, скај,....не е во рангот со тој во Струмица, но е добар
Тоше(Кичево)...072-638-891
Тој во Струмица него ни барајте, му удри славата во глава, зема поголеми работи, волани и кровови испод чест му е да тапацира. Јес дека има талент ама јбг се занесува со цени ко во Луј Витон да работи.
 
Последно уредено:
Член од
4 јули 2008
Мислења
6.134
Поени од реакции
1.896
99 % или анласер или пак масата кон моторот е слаба. Земи ако има пристап малку потчукни на анласерот со нешто дрвено...можно е да почне да вергла ама мора пак на електричар ремонт да му се прај, оти ќе те остај некаде на пат, ќе не можеш да ја запалиш колата.
Меганите палат на копче и сами го отклучуваат воланот. Ако е затегнат механизмот за заклучување или е слаб акумулаторот моторчето може да не го отклучи воланот или пак проблемот да е во осигурач, сензор или управувачката единица за палењето. Возев службен меган околу година дена и неколку пати ми се случи истото и секогаш се решаваше со вртење на воланот за да отпушти механизмот.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
Знам ама не прочитав добро, сега видов дека и претходно пишал човекот...инаку само на лице место отвроање со авто електричар...не може на дијагностика да се отклучи 100 %...имам пробувано...ако е механички заглавено џабе...

Само да се растурат пластики околу волано и wd40 малку да му се прсне, може ќе тргне.
 
Член од
1 април 2017
Мислења
282
Поени од реакции
43
99 % или анласер или пак масата кон моторот е слаба. Земи ако има пристап малку потчукни на анласерот со нешто дрвено...можно е да почне да вергла ама мора пак на електричар ремонт да му се прај, оти ќе те остај некаде на пат, ќе не можеш да ја запалиш колата.
Автоматски споено мислење:

Дено?


Тој во Струмица него ни барајте, му удри славата во глава, зема поголеми работи, волани и кровови испод чест му е да тапацира. Јес дека има талент ама јбг се занесува со цени ко во Луј Витон да работи.
Автоматски споено мислење:

99 % или анласер или пак масата кон моторот е слаба. Земи ако има пристап малку потчукни на анласерот со нешто дрвено...можно е да почне да вергла ама мора пак на електричар ремонт да му се прај, оти ќе те остај некаде на пат, ќе не можеш да ја запалиш колата.
Автоматски споено мислење:



Тој во Струмица него ни барајте, му удри славата во глава, зема поголеми работи, волани и кровови испод чест му е да тапацира. Јес дека има талент ама јбг се занесува со цени ко во Луј Витон да работи.
Дено?
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
Не Дено, туку Славчо. Имам и за Дено слушнато ама не знаев дека и тој е од Струмица.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.902
Поени од реакции
1.363
Hyndai i30 2010godina 2.0CRDI 140ks uvezena od svajcaria so 180,000km realni.
ESP e ukluceno celo vreme no na ugornica so treta brzina gazam na turaza obrtajte odat na 3000rpm a kolata nemrda a istoto se desava i so cetvrta brzina. Preje setiv i napravo gazam dokraj turaza so treta i istoto go praj. Lamelata pri kraj??
Nazad na pragovi tocki korozia.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
90 % ламелата...мали шанси дека глави цилидарот од кумплугот или пак има воздух, запушено црево итн.
 

Xfire

fino alla fine
Член од
9 август 2008
Мислења
7.334
Поени од реакции
2.222
Дечки, приметив на левиот ретровизор не му работи овој грејачот што е за да го исчисти, е сега го отворив ги видов жичките се наместо, а дефектот сега го приметив можда е од поодамна (летото нели не се замаглува) сега да прашам, можно е некој осигурач да е прегорел или едноставно ова цркнува и нема спас, ке си бришам со крпа или пак нешто трето, да ги сменам жиците?
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
Ако не работи и не грее и десниот ретровизор можно е да е осигурач.

Ако работи десниот тогаш левиот е во дефект а може да биде самото стакло, или пак жиците во гуменото црево што одат од каросеријата до вратата.


Инаку не магли...можда еден до два дена во година има реална потреба од греачи во ретровизор.
 

Xfire

fino alla fine
Член од
9 август 2008
Мислења
7.334
Поени од реакции
2.222
Ако не работи и не грее и десниот ретровизор можно е да е осигурач.

Ако работи десниот тогаш левиот е во дефект а може да биде самото стакло, или пак жиците во гуменото црево што одат од каросеријата до вратата.


Инаку не магли...можда еден до два дена во година има реална потреба од греачи во ретровизор.
Аха, епа десниот ми работи значи не е до осигурач.
Абе тука кај мене дена магла неможе да исчезне некогаш е заебано, ама забришувам не е тоа проблем голем, него да знам што е работава. А да не сум ги ставил погрешно жиците белата и кафеавата тоа има врска? Оти порано го вадев за да го долепам убаво стаклото, како и да е не е страшно само сакав мислење дали е можда осигурач, значи проблемот е таму кај него. Фала сепак.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
Од жиците ставање погрешно не е сигурно, инаку провери за осигурач ако има некој изгорен се проверува, имаш на јутуб.
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Hyndai i30 2010godina 2.0CRDI 140ks uvezena od svajcaria so 180,000km realni.
ESP e ukluceno celo vreme no na ugornica so treta brzina gazam na turaza obrtajte odat na 3000rpm a kolata nemrda a istoto se desava i so cetvrta brzina. Preje setiv i napravo gazam dokraj turaza so treta i istoto go praj. Lamelata pri kraj??
Nazad na pragovi tocki korozia.
Како што кажа постот Argent. И плус тоа можно е и катализаторот е запушен и не ти дава издув воздух,еден од сензорот на инјекторот е зафркнато ѕреба првин да се провери све овие па крајниот ламелата

Sent from my Samsung Note 10+ 5G using Tapatalk
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom