Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Spored mene losata reputacija Alfa ja stekna so postarite benzinski motori, a mozebi najmnogu so Twin Spark serijata, tie motori imaa problemi so bukvalno sve i svasta, zaradi toa denes e prava retkost da se najde Alfa so Twin Spark motor vo vozna sostojba, a od druga strana ima dosta 156ki 1.9 JTD koi seuste se vozat iako se preku 20 godini stari. Neka se inati koj saka, ama fakt e deka 1.9 JTD/M so 8 ventili i 2.0 HDI so 90ks se ubedlivo najizdrzlivi motori do 2000 kubika, za razlika od precenetite TDI nemaat problemi so Bosch pumpi, trosenje bregasti, pukanje glavi i red drugi sranja. Interesna rabota e sto na primer 1.9 JTD so 105ks ima turbina so fiksna geometrija, dodeka 1.9 TDI PD so 90/101/105ks site imaat varijabilni turbini, em poskapi i pozahtevni za remont em poslabi performansi vadat. Da, prednicata im e slaba strana na 147/156 ama ima i mnogu drugi koli od drugi marki koi imaat takov tip na prednica pa ne vidov tolku da se jadat bubrezi za tie koli.
Лошата репутација Алфа ја стекна и со катастрофалните проблеми со рѓосување кој ги имаше во 1970-тите и рани 80-ти. Баш поради ова на запад угледот им падна многу и од марка која имаше огромен респект поради тркачко искуство и успеси стана нешто за кое почнаа да се редат вицеви.

Али тоа со рѓосувањето не држи вода одамна, зошто уште во рани 90-ти го средија проблемот со рѓа и заедно со пежо цитроен и фиат стана една од првите марки кај кои шасијата се поцинкуваше.

За тди митот излезе од времето на голф кец и двојка кога 99 % од Југословените немаа видено и возено подобра кола од застава и лада и слични на нив кршеви...и да голфот беше подобар од Југо, јак успех, југо што е една кола солидна да не зборам.

Исто дизелите што ги имаше во голф 1, 2 и 3 без проблем одеа на тогашната “црвена нафта“ која беше позната како дизел д2...кој тогаш кошташе скоро ич пари...али пак сите дизели од тоа време тоа го можеа...проблем беше што југословенчето немаше лесен достап до други западни коли освен голф и опел кој се составуваа во Сараево и Кикинда...и од тоа остана митот, подобри од југо и лада се...значи врв коли. :pos:


Денешните тди врска немаат со тие од тоа време...пробај вози чисто се сомневам дека може да склопиш 50к километра без посериозен дефект (замаец, турбо, дизни, егр, брегаста, итн.)
 
Последно уредено:
Член од
1 април 2017
Мислења
283
Поени од реакции
44
Би сакал да прашам зошто кога го стискам кумплугот путер е вака прелесен а додека го возам ако го допрам со нога(без да го стиснам) јавува јаки вибрации?
Колата е голф 5
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.026
Поени од реакции
1.521
Би сакал да прашам зошто кога го стискам кумплугот путер е вака прелесен а додека го возам ако го допрам со нога(без да го стиснам) јавува јаки вибрации?
Колата е голф 5
Zamaecot e.
Ako netropa i ako nema grebenje na pedalo ne go gibaj.
 
Член од
1 април 2017
Мислења
283
Поени од реакции
44
Ke tera. Mozi taka da tera i 5 godini bez problem. Ko ke pocni da ti grebi na pedalo i da tropa togas menuvaj. Inace imas opcia i fiksen da stavis nema da osetis razlika osven na gasnenje kolata mala vibracia.
Како мислиш да ми греби на педала, пример у лер е и да стиснам на кумплуг или пак како што објаснив горе да возам у трета и да допрам педала?
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.678
Поени од реакции
42.257
Денешните тди врска немаат со тие од тоа време...пробај вози чисто се сомневам дека може да склопиш 50к километра без посериозен дефект (замаец, турбо, дизни, егр, брегаста, итн.)
тди поминува 200-300к без проблеми, тси моторите не им чинат
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Па минува ако менуваш замајци и дизни, егр вентили и триста други чуда..
Автоматски споено мислење:

Па нее тропа..
Мислиш ќе тера?

Абе друже појди на мајстор и ќе ти каже, и тој не може сигурно да ти каже ќе тера или не. Преку форум пак ич, никој не е Баба Ванѓа.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.026
Поени од реакции
1.521
Како мислиш да ми греби на педала, пример у лер е и да стиснам на кумплуг или пак како што објаснив горе да возам у трета и да допрам педала?
Bilo vo ler bilo pri menuvanje na brzini ako zamaecot ne e ok ke ti grebi na pedalo. Mozi i od druk lager da javuva zvuk i ne e strasno ako nema problem so vleguvanje vo brzini.
 
Член од
28 март 2018
Мислења
8
Поени од реакции
0
zdravo,dali moze nekoj da mi objasni procedurata na prodazba na vozilo so bg tabli na moe ime registrirano uste 10 meseci?voziloto saka da go kupi covek koj ima bg pasos,pa me interesira koja e procedurata okolu prevodot?fala odnapred
 
Член од
28 октомври 2019
Мислења
1.793
Поени од реакции
4.325
zdravo,dali moze nekoj da mi objasni procedurata na prodazba na vozilo so bg tabli na moe ime registrirano uste 10 meseci?voziloto saka da go kupi covek koj ima bg pasos,pa me interesira koja e procedurata okolu prevodot?fala odnapred
Ако и он има бг пасош одете директно на нотар у Бугарија и префрлуваш, зашо превод. И ем треба даноко да си га платеш пред да можеш да префрлеш.
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.773
Поени од реакции
12.237
Како може да се ресетира сервис чек-от (бипот при давање контакт и знакчето со клуче) при секое палење (освен кај мајстор)? Имам обд 2, го командам со Андроид Торк ама тоа е само за light дијагностика и евентуално ресетирање на чек енџинот. А на сервис немам потреба да идам, рано е. Ги ресетирав километрите за сервиси ама бипот и клучето си останаа.
 
Член од
28 октомври 2019
Мислења
1.793
Поени од реакции
4.325
Како може да се ресетира сервис чек-от (бипот при давање контакт и знакчето со клуче) при секое палење (освен кај мајстор)? Имам обд 2, го командам со Андроид Торк ама тоа е само за light дијагностика и евентуално ресетирање на чек енџинот. А на сервис немам потреба да идам, рано е. Ги ресетирав километрите за сервиси ама бипот и клучето си останаа.
Шо кола е? Можеш и на јутуб да видеш ваљда има видео кај шо покажуват како се ресетира.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
Како може да се ресетира сервис чек-от (бипот при давање контакт и знакчето со клуче) при секое палење (освен кај мајстор)? Имам обд 2, го командам со Андроид Торк ама тоа е само за light дијагностика и евентуално ресетирање на чек енџинот. А на сервис немам потреба да идам, рано е. Ги ресетирав километрите за сервиси ама бипот и клучето си останаа.
Premium verzija imas na aplikacijata ili besplatna? Mislam deka so premium verzijata ke mozes da go resetiras. Druga opcija e kaj nekoj sto ima poaren OBD skener.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom