Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Што значи ова во врска со автомобилите на Бугарски таблички?
 
Што значи ова во врска со автомобилите на Бугарски таблички?
Да го полни празен државен буџет и пак е малку ама наскоро ќе продаде државно земјоделско земјиште низ западна Македонија поточно на косово и албанија ,а знаете ли што значат

Sent from my SM-T720 using Tapatalk
 
Акумулаторот е релативно нов, нема ни 1 година, исто така го кладов наполнач не ни беше празен.


99 % или анласер или пак масата кон моторот е слаба. Земи ако има пристап малку потчукни на анласерот со нешто дрвено...можно е да почне да вергла ама мора пак на електричар ремонт да му се прај, оти ќе те остај некаде на пат, ќе не можеш да ја запалиш колата.
Автоматски споено мислење:

Незнам дали сеуште се занимава со тапацирање....пред неколку години работеше комплетни ентериери со кожа, скај,....не е во рангот со тој во Струмица, но е добар
Тоше(Кичево)...072-638-891

Тој во Струмица него ни барајте, му удри славата во глава, зема поголеми работи, волани и кровови испод чест му е да тапацира. Јес дека има талент ама јбг се занесува со цени ко во Луј Витон да работи.
 
Последно уредено:
99 % или анласер или пак масата кон моторот е слаба. Земи ако има пристап малку потчукни на анласерот со нешто дрвено...можно е да почне да вергла ама мора пак на електричар ремонт да му се прај, оти ќе те остај некаде на пат, ќе не можеш да ја запалиш колата.
Меганите палат на копче и сами го отклучуваат воланот. Ако е затегнат механизмот за заклучување или е слаб акумулаторот моторчето може да не го отклучи воланот или пак проблемот да е во осигурач, сензор или управувачката единица за палењето. Возев службен меган околу година дена и неколку пати ми се случи истото и секогаш се решаваше со вртење на воланот за да отпушти механизмот.
 
Знам ама не прочитав добро, сега видов дека и претходно пишал човекот...инаку само на лице место отвроање со авто електричар...не може на дијагностика да се отклучи 100 %...имам пробувано...ако е механички заглавено џабе...

Само да се растурат пластики околу волано и wd40 малку да му се прсне, може ќе тргне.
 
99 % или анласер или пак масата кон моторот е слаба. Земи ако има пристап малку потчукни на анласерот со нешто дрвено...можно е да почне да вергла ама мора пак на електричар ремонт да му се прај, оти ќе те остај некаде на пат, ќе не можеш да ја запалиш колата.
Автоматски споено мислење:

Дено?


Тој во Струмица него ни барајте, му удри славата во глава, зема поголеми работи, волани и кровови испод чест му е да тапацира. Јес дека има талент ама јбг се занесува со цени ко во Луј Витон да работи.
Автоматски споено мислење:

99 % или анласер или пак масата кон моторот е слаба. Земи ако има пристап малку потчукни на анласерот со нешто дрвено...можно е да почне да вергла ама мора пак на електричар ремонт да му се прај, оти ќе те остај некаде на пат, ќе не можеш да ја запалиш колата.
Автоматски споено мислење:



Тој во Струмица него ни барајте, му удри славата во глава, зема поголеми работи, волани и кровови испод чест му е да тапацира. Јес дека има талент ама јбг се занесува со цени ко во Луј Витон да работи.

Дено?
 
Не Дено, туку Славчо. Имам и за Дено слушнато ама не знаев дека и тој е од Струмица.
 
Hyndai i30 2010godina 2.0CRDI 140ks uvezena od svajcaria so 180,000km realni.
ESP e ukluceno celo vreme no na ugornica so treta brzina gazam na turaza obrtajte odat na 3000rpm a kolata nemrda a istoto se desava i so cetvrta brzina. Preje setiv i napravo gazam dokraj turaza so treta i istoto go praj. Lamelata pri kraj??
Nazad na pragovi tocki korozia.
 
Дечки, приметив на левиот ретровизор не му работи овој грејачот што е за да го исчисти, е сега го отворив ги видов жичките се наместо, а дефектот сега го приметив можда е од поодамна (летото нели не се замаглува) сега да прашам, можно е некој осигурач да е прегорел или едноставно ова цркнува и нема спас, ке си бришам со крпа или пак нешто трето, да ги сменам жиците?
 
Ако не работи и не грее и десниот ретровизор можно е да е осигурач.

Ако работи десниот тогаш левиот е во дефект а може да биде самото стакло, или пак жиците во гуменото црево што одат од каросеријата до вратата.


Инаку не магли...можда еден до два дена во година има реална потреба од греачи во ретровизор.
 
Ако не работи и не грее и десниот ретровизор можно е да е осигурач.

Ако работи десниот тогаш левиот е во дефект а може да биде самото стакло, или пак жиците во гуменото црево што одат од каросеријата до вратата.


Инаку не магли...можда еден до два дена во година има реална потреба од греачи во ретровизор.
Аха, епа десниот ми работи значи не е до осигурач.
Абе тука кај мене дена магла неможе да исчезне некогаш е заебано, ама забришувам не е тоа проблем голем, него да знам што е работава. А да не сум ги ставил погрешно жиците белата и кафеавата тоа има врска? Оти порано го вадев за да го долепам убаво стаклото, како и да е не е страшно само сакав мислење дали е можда осигурач, значи проблемот е таму кај него. Фала сепак.
 
Од жиците ставање погрешно не е сигурно, инаку провери за осигурач ако има некој изгорен се проверува, имаш на јутуб.
 
Hyndai i30 2010godina 2.0CRDI 140ks uvezena od svajcaria so 180,000km realni.
ESP e ukluceno celo vreme no na ugornica so treta brzina gazam na turaza obrtajte odat na 3000rpm a kolata nemrda a istoto se desava i so cetvrta brzina. Preje setiv i napravo gazam dokraj turaza so treta i istoto go praj. Lamelata pri kraj??
Nazad na pragovi tocki korozia.
Како што кажа постот Argent. И плус тоа можно е и катализаторот е запушен и не ти дава издув воздух,еден од сензорот на инјекторот е зафркнато ѕреба првин да се провери све овие па крајниот ламелата

Sent from my Samsung Note 10+ 5G using Tapatalk
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom