Додека се возев климата прекина да дува ладен воздух, она си дува али не ладно, највероватно фреонот ке е или не дај боже компресорот?
досега не сум го полнел фреонот гледам во струмица чистење и полнење со сонакас 1300 денари, цената не е малце мала ? бидејки имам слушано од некои и по 50 евра им зимале во овластен.
Додека се возев климата прекина да дува ладен воздух, она си дува али не ладно, највероватно фреонот ке е или не дај боже компресорот?
досега не сум го полнел фреонот гледам во струмица чистење и полнење со сонакас 1300 денари, цената не е малце мала ? бидејки имам слушано од некои и по 50 евра им зимале во овластен.
У Куманово ти е 2000 пунење на фреони. Иначе компресор не е, ако е компресор, уопште нема да ти работи клима али ако ти е шубе, провери сам, отвори хаубу и кд укључиш климу и искључиш треба да прави чк, чк звук, ако прави, значи компресор си отвара, работи си. Али 100% су ти празни фреони.
Тогаш тој 101 е сличен како кај Голф 3 со 90кс и двата се тромави и не е баш брз ама сепак помалку троши и моторот трпи све , ако ви се допаѓа земи го и не е скап за одржување
У Куманово ти е 2000 пунење на фреони. Иначе компресор не е, ако е компресор, уопште нема да ти работи клима али ако ти е шубе, провери сам, отвори хаубу и кд укључиш климу и искључиш треба да прави чк, чк звук, ако прави, значи компресор си отвара, работи си. Али 100% су ти празни фреони.
Не мора да значи, кај мене баш на компресорот тишеше, попушта на предна или задна страна од компресорот и опција е или да го предихтуваат или да си купиш половен. Иако во случајов ако ја нема полнето одамна, може само да е потрошен.
Додека се возев климата прекина да дува ладен воздух, она си дува али не ладно, највероватно фреонот ке е или не дај боже компресорот?
досега не сум го полнел фреонот гледам во струмица чистење и полнење со сонакас 1300 денари, цената не е малце мала ? бидејки имам слушано од некои и по 50 евра им зимале во овластен.
Каква сака нека биде 16 години е старо ова возило, голф 4ка за 3500 евра во моментов не би зел ни на пијанство.
Колку и да ти ги фалат годините си го прават своето, а не верувам и со километража дека е испод 200к.
Мој совет особено ако човекот е „потенок“ со финансии да се држи до бензинци, јас возев бензинци, па сменив на дизел и сега планирам пак да се вратам на бензин-плин, дизелот веќе не се исплати со оваа цена, а трошоците за одржување на дизелите ти се далеку поголеми.
Очигледно тука на форумов нема да добиеш позитивен коментар за фиат (па уште ако е дизел...). Гледам глобално како бренд членовите го хејтаат, иако јас би прифатил мислење за некој автомобил само од некој што го поседувал години тука никој немал фиат 500л па така можиме да дадеме мислење дали ни е убав изгледот на возилото, претходно кажав дека ок е, 500икс ми е поличен. А и колку поново возило купиш помалку проблеми ќе имаш без разлика на бренд ако се наоѓа во иста ценовна група како конкуренцијата.
Најверојатно Mini Cooper ќе отпадне, пошто малце поскапо му доаѓа.
Го гледав и Citroen C3, и тој не е лош има се што куперот има, и фиатот, а и по - прифатлива цена.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.