Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Дискусија во форумот 'Автомобилизам и мотоциклизам' започната од Струмикс, 14 мај 2006.

  1. marchesk

    marchesk

    Член од:
    20 октомври 2013
    Мислења:
    1.002
    Допаѓања:
    452
    Дали во возење ти опаѓа, а во место се враќа на 90?
     
  2. LostParadise

    LostParadise

    Член од:
    17 мај 2016
    Мислења:
    23
    Допаѓања:
    5
    Сакам да прашам Opel Astra 2005 - 2008 , која е разликата помеѓу моторите 1,7цдти и 1,9цдти ? Кој е подобар?
     
  3. Schürrle

    Schürrle can't be touched

    Член од:
    19 ноември 2008
    Мислења:
    2.390
    Допаѓања:
    1.104
    1,9
     
  4. Torte Mobile

    Torte Mobile Модератор

    Член од:
    29 ноември 2007
    Мислења:
    6.234
    Допаѓања:
    1.424
    1.7 е партнерство на опел и исузу, додека 1.9 е на фиат јтд мотор
    подобар во овој случај е 1.9
     
  5. AleksandarVanka

    AleksandarVanka

    Член од:
    20 април 2017
    Мислења:
    1
    Допаѓања:
    0
    Здраво сакам да ве прашам за проблем во врска со Пежо 406, 2.0 HDI 2000г. Му ја променив пумпата за нафта, и сега стрелката за нафта (имам пола резервоар полн) а ми покажува дека воопшто немам нафта (стрелката му е падната долу) и трепка сијаличката дека нема нафта. Совет ?
     
  6. Pane-G

    Pane-G

    Член од:
    12 мај 2009
    Мислења:
    3.651
    Допаѓања:
    1.485
    Ми личи на пумпа за серво што се поврзани хидраулично црево /цевки на двете страни едното (левото) може да е згуснато од дотраен глицерин АТФ и покрај менување тоа старото пак си останува додека не се загрее и пак си работи нормално значи до цевките или внатре во пумпата и втора причина може да е јаболчиците што се закачени како ,,виљушки" таму да се види тука е како дотраена амортизација може да биде проблем , но сепак тоа само нагаѓање и не е сигурно додека не се провери со сигурност ,а вака на слепо може да сум грешка.


    Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
     
    Последно уредено: 20 април 2017
    На amstel му/ѝ се допаѓа ова.
  7. Pane-G

    Pane-G

    Член од:
    12 мај 2009
    Мислења:
    3.651
    Допаѓања:
    1.485
    Дали бевте на сервис пред некои ден или месеци???


    Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
     
  8. amstel

    amstel

    Член од:
    29 август 2009
    Мислења:
    94
    Допаѓања:
    4
    Fala na odgovor ke proveram dali e nesto od toa...
     
  9. Pane-G

    Pane-G

    Член од:
    12 мај 2009
    Мислења:
    3.651
    Допаѓања:
    1.485
    Ако пумпата за нафта се наоѓа до резервоарот или во за гориво тогаш можно е при менување нешто се откачил за пловакот што покажува мерачот сепак оди кај истиот мајстор да провери да не пропуштил нешто, а има такви некои модели коли до осигурувачот е и да се менува или филтерот и се побунил мерачот види на ЈуТуб и ќе разбереш што мислам


    Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
     
    Последно уредено: 20 април 2017
  10. Wizz.

    Wizz. TheBest

    Член од:
    27 септември 2009
    Мислења:
    231
    Допаѓања:
    59
    Не се случува секогаш, ретко е така што не сум потполно сигурен ама мислам дека нема поврзаност.

    Обични проверки правам кај локален мајстор, последен пат пред неколку недели бев да сменам масло и филтри, ама ова сум го забележал поодамна и сомнително ми беше, само денес беше онака апла пред очи да ми се случи.
     
  11. Awake

    Awake б.

    Член од:
    30 декември 2007
    Мислења:
    3.169
    Допаѓања:
    2.598
    Добар механичар за Шкода?
     
  12. Pane-G

    Pane-G

    Член од:
    12 мај 2009
    Мислења:
    3.651
    Допаѓања:
    1.485
    Таму каде што има добар механичар за голфови тоа е и за шкодата кај Кисела вода


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  13. Pane-G

    Pane-G

    Член од:
    12 мај 2009
    Мислења:
    3.651
    Допаѓања:
    1.485
    Ако продолжи пак брзо ладење тоа би значело термостатот ти е пред крај инаку термостатот не е како тие за партизанските коли туку електронски е и ако следниот ден на ладно нејќе да пали тоа е ве истроши акумулаторот бидејќи термостатот односно вентилаторот продолжува да врти и покрај гасење на моторот и исцрпува туку оди на дијагностика


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  14. hack3ngin3

    hack3ngin3 I Love ..................... (‿ˠ‿) & (。 Y 。)

    Член од:
    24 април 2010
    Мислења:
    862
    Допаѓања:
    1.420
    Дали можам да најдам негде кај нас вакво ???

    [​IMG]
     
  15. ^^GoRiLLaZ^^

    ^^GoRiLLaZ^^ Happiness...?

    Член од:
    25 јануари 2007
    Мислења:
    3.675
    Допаѓања:
    4.579
    Дечки, ми треба малце хелп. Имам SEAT Cordoba 1.9 TDI (2001 година), термостатот не држи нон-стоп 90 степени, често паѓа посебно на отворено. Е сега, сакам да го сменам и прашувам... ми велат 900 денари само термостатот, и викам шо марка е? Ми вели оригинален бе братче за VW.

    Чудно ми стана, немат ли некоја марка тие оригиналните? Пошто прашував пак кај делови и ми понудија некој "оригинален" пак со име Vernet и тоа за 500 денари.

    Све оригинали у државава, кој е правилниот? Дали може да се провери каков термостат си оди по defualt.
     

Сподели преку: