Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Дискусија во форумот 'Автомобилизам и мотоциклизам' започната од Струмикс, 14 мај 2006.

  1. Wizz.

    Wizz. TheBest

    Член од:
    27 септември 2009
    Мислења:
    238
    Допаѓања:
    61
    Приметив дека стрелката од температурата некогаш ми трипа. Пример покажува 90 и наеднаш се симнува на 60(минимум нели, неможе подолу, како да се гаси). После минутка пак се враќа на нормала.. Сеа два пати ми се случи во помалку од 10 тина минути.

    Што се случува?
     
  2. marchesk

    marchesk

    Член од:
    20 октомври 2013
    Мислења:
    1.078
    Допаѓања:
    499
    Дали во возење ти опаѓа, а во место се враќа на 90?
     
  3. LostParadise

    LostParadise

    Член од:
    17 мај 2016
    Мислења:
    26
    Допаѓања:
    5
    Сакам да прашам Opel Astra 2005 - 2008 , која е разликата помеѓу моторите 1,7цдти и 1,9цдти ? Кој е подобар?
     
  4. Schürrle

    Schürrle can't be touched

    Член од:
    19 ноември 2008
    Мислења:
    2.614
    Допаѓања:
    1.399
    1,9
     
  5. Torte Mobile

    Torte Mobile Модератор

    Член од:
    29 ноември 2007
    Мислења:
    6.435
    Допаѓања:
    1.500
    1.7 е партнерство на опел и исузу, додека 1.9 е на фиат јтд мотор
    подобар во овој случај е 1.9
     
  6. AleksandarVanka

    AleksandarVanka

    Член од:
    20 април 2017
    Мислења:
    1
    Допаѓања:
    0
    Здраво сакам да ве прашам за проблем во врска со Пежо 406, 2.0 HDI 2000г. Му ја променив пумпата за нафта, и сега стрелката за нафта (имам пола резервоар полн) а ми покажува дека воопшто немам нафта (стрелката му е падната долу) и трепка сијаличката дека нема нафта. Совет ?
     
  7. Pane-G

    Pane-G

    Член од:
    12 мај 2009
    Мислења:
    3.972
    Допаѓања:
    1.619
    Ми личи на пумпа за серво што се поврзани хидраулично црево /цевки на двете страни едното (левото) може да е згуснато од дотраен глицерин АТФ и покрај менување тоа старото пак си останува додека не се загрее и пак си работи нормално значи до цевките или внатре во пумпата и втора причина може да е јаболчиците што се закачени како ,,виљушки" таму да се види тука е како дотраена амортизација може да биде проблем , но сепак тоа само нагаѓање и не е сигурно додека не се провери со сигурност ,а вака на слепо може да сум грешка.


    Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
     
    Последно уредено: 20 април 2017
    На amstel му/ѝ се допаѓа ова.
  8. Pane-G

    Pane-G

    Член од:
    12 мај 2009
    Мислења:
    3.972
    Допаѓања:
    1.619
    Дали бевте на сервис пред некои ден или месеци???


    Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
     
  9. amstel

    amstel

    Член од:
    29 август 2009
    Мислења:
    98
    Допаѓања:
    4
    Fala na odgovor ke proveram dali e nesto od toa...
     
  10. Pane-G

    Pane-G

    Член од:
    12 мај 2009
    Мислења:
    3.972
    Допаѓања:
    1.619
    Ако пумпата за нафта се наоѓа до резервоарот или во за гориво тогаш можно е при менување нешто се откачил за пловакот што покажува мерачот сепак оди кај истиот мајстор да провери да не пропуштил нешто, а има такви некои модели коли до осигурувачот е и да се менува или филтерот и се побунил мерачот види на ЈуТуб и ќе разбереш што мислам


    Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
     
    Последно уредено: 20 април 2017
  11. Wizz.

    Wizz. TheBest

    Член од:
    27 септември 2009
    Мислења:
    238
    Допаѓања:
    61
    Не се случува секогаш, ретко е така што не сум потполно сигурен ама мислам дека нема поврзаност.

    Обични проверки правам кај локален мајстор, последен пат пред неколку недели бев да сменам масло и филтри, ама ова сум го забележал поодамна и сомнително ми беше, само денес беше онака апла пред очи да ми се случи.
     
  12. Awake

    Awake б.

    Член од:
    30 декември 2007
    Мислења:
    3.177
    Допаѓања:
    2.606
    Добар механичар за Шкода?
     
  13. Pane-G

    Pane-G

    Член од:
    12 мај 2009
    Мислења:
    3.972
    Допаѓања:
    1.619
    Таму каде што има добар механичар за голфови тоа е и за шкодата кај Кисела вода


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  14. Pane-G

    Pane-G

    Член од:
    12 мај 2009
    Мислења:
    3.972
    Допаѓања:
    1.619
    Ако продолжи пак брзо ладење тоа би значело термостатот ти е пред крај инаку термостатот не е како тие за партизанските коли туку електронски е и ако следниот ден на ладно нејќе да пали тоа е ве истроши акумулаторот бидејќи термостатот односно вентилаторот продолжува да врти и покрај гасење на моторот и исцрпува туку оди на дијагностика


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. hack3ngin3

    hack3ngin3

    Член од:
    24 април 2010
    Мислења:
    916
    Допаѓања:
    1.548
    Дали можам да најдам негде кај нас вакво ???

    [​IMG]
     

Сподели преку: