istoto i majstorot mi reci deka moze da se voze i moze ponataki da se smeneАбе луге знаете што е тоа спона и стабилизатор и кој се нивните функции и кои последници може да настанат што се може да се случи јас не знам со која совес некој ченови дискутираат како со келави летни гуми може да се вози по мраз и лед и снег и да е се тоа безбедно бидејки се шоферишта како со расипана спона и стабилизатор може да се вози и како исправи возила ги прават неисправни затоа што само слушнале нешто од рекла казала .Форумот го чита голема маса на луге и некој ке поверува на се тоа и ете ти проблеми.
istoto i majstorot mi reci deka moze da se voze i moze ponataki da se smene[/QUOTE
Абе ти како сакаш јас не велам дека неможе да се вози велам дека е опасно и постои ризик во таква состојба да се вози.И на п
Значи споната е дел кој што има функција да го држи тркалото право кога воланот е прав или да го движи лево десно во зависност од тоа воанот како го вртиме се наога на крајот од летвата и е од огромно значење кога таа добива луфта тоа тркало почнува да се движи некотролирано онолку колку што е луфтата на споната значи воланот стои право а тркалото мрда лево десно.Стабилизаторот има улога да ги стабилириза вибрациите во подвозјето(предницата) кога тој добива луфта колата едноставно не е стаблина и безбедна за возење значи ти сумирај што ке правиш дали ке возиш така или ке ги замениш пред да отидеш на пат и тоа надвор од државата.sto rizik postoe na primer
sega za praznikot ke odam nadvor od makedonija, mozno e nesto na pat da me zaebe
абре оставете го раат човекот максимум 600 км ќе помине, ништо нема да му се случи, како у германија до работа и назад да оди. кога ќе се врати ќе присобере пари и ќе ја стегне колата.Значи споната е дел кој што има функција да го држи тркалото право кога воланот е прав или да го движи лево десно во зависност од тоа воанот како го вртиме се наога на крајот од летвата и е од огромно значење кога таа добива луфта тоа тркало почнува да се движи некотролирано онолку колку што е луфтата на споната значи воланот стои право а тркалото мрда лево десно.Стабилизаторот има улога да ги стабилириза вибрациите во подвозјето(предницата) кога тој добива луфта колата едноставно не е стаблина и безбедна за возење значи ти сумирај што ке правиш дали ке возиш така или ке ги замениш пред да отидеш на пат и тоа надвор од државата.
Види другар не ми е целта да се расправам но и не сакам да делам совети од кој што мошеби ке има последици значи кај тебе дали година дена или и повеке тропало и не се случило ништо не значи дека секогаш е така .На мој пријател почна да тропа ја одесе колата у сервис инаку форд мондео и му рекао споните не е страшно ама мора да ги сменеш и за една недела спната на предното десно тркало се раздвои и резулатато беше тоталка на мондеото срека што тој не беше многу повреден колата отиде во одпат .Тоа за мене е руслки рулет прашање на време е коа и како можен да се случи нешто што не сакаме.абре оставете го раат човекот максимум 600 км ќе помине, ништо нема да му се случи, како у германија до работа и назад да оди. кога ќе се врати ќе присобере пари и ќе ја стегне колата.
јас од мрза не сум менувал и по година дена - кола тешка 1700 кила па не ми се случи ништо ..освен што лупаше
И на мене ми се случува на Ауди 1.9 тди кога на 140 и над 140 ме ограничува како да гуши и тоа мрснотијата го имам ама не е тоа проблемот туку до Маф сензорот е каде што е сместено со филтер за воздух тоа да се исчисти со специјален спреј за Маф сензор и втора работа треба барем два пати месечно да идеш по автопат да издуваш турбото максимално во спротивно да не остане угушен и после немај гајле,а тоа е мрснотијата е во текот на зимата се кондезира ама ништо страшно само исчистија да не стане полоша мрснотија тоа е ЕГР вентилDali nekoj znae ulevo od sto e se raboti za motor 1,9 tdi inaku koga ja vozam do 120 si odi normalno posle toa gubi sila I dodeka da razvie pojke mu treba vreme Прегледај го приврзокот 168184
Како тоа нерамномерно кочи ? Опиши ни како изгледа ?кога кочиш дали забега лево-десно или дрма ? Велиш дискот си го сменил пред две години а дали ги смени подлошките(плочки) ? И сега втор пат дали ги смени подлошките(плочките) и дисковите го напраивте дребонг ?? И што кола имаш?Кога кочам колата ми затресува не ми кочи рамномерно. Шо може да е? Дисковите? Тие ми се две години стари.
Имам и два бандажи (преден и заден) кои треба малку да се исправат, дали може да е и до тоа?
Како тоа нерамномерно кочи ? Опиши ни како изгледа ?кога кочиш дали забега лево-десно или дрма ? Велиш дискот си го сменил пред две години а дали ги смени подлошките(плочки) ? И сега втор пат дали ги смени подлошките(плочките) и дисковите го напраивте дребонг ??
Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Јас го немам правено сервисот на кочниците ама е правен скоро пред две до три години. Последен пат кога ја носев на редовен сервис во октомври мајсторот ги провери дисковите и плочките и рече дека се ок и двете скоро сменети.Вака сега кога е бандаж крив тресењето го има и кога возиш а ако е само при кочење тоа дава знак дека е до кочниот систем односно дисковите е сега има варијанта тресењето при кочење може да се јави и при луфта кај некоја алка(дел)од предницата .Сепак треба подетално на опшеш што се случува при кои брзини итн.
За МАФ сензор реткосе чистат само ако редовно и предвреме менуваш филтер за воздух , а ако тераш подолго без менување е тука заебанцијата и треба да се чисти . Види на ЈуТуб има одговори од прашањаABS ти кочи така, нагло кочиш, ништо не му е на дисковите...
не вози со 50 па нагло да застаниш на семафор...
Имам прашање за Маф сензор и ЕГР вентил... со колата немам мака, најнормално си прима и забрзува... прашањето ми е на колку km е нормално да се чистат истите?
Колата е 20 години стара, vw passat, километража си има за машала... дизелаш
Мајсторот нека провери пумпа за кочница и цевките што оди глицеринот и можно е слабо стегнато и испушта воздух треба да се провери вака само нагаѓаме кое не се решава. И не кажавте што кола имаш ?Јас го немам правено сервисот на кочниците ама е правен скоро пред две до три години. Последен пат кога ја носев на редовен сервис во октомври мајсторот ги провери дисковите и плочките и рече дека се ок и двете скоро сменети.
Иначе тресењето при кочење не е лево-десно туку е повеќе како трокирање, како да негде повеќе а негде помалку да фаќа на дискот.
Ова се случува кога закочувам за застанување на семафор значи со помалку од 50 километри.
При возење нема тресење туку само при кочење.