е па видиш денес се уверив дека има врска... моторот не ми е запален околу 3,5 месеци а ставен е во гаража која одлично дихтува.... денес го палев и предходно му ставив чист, нов бензин... прво се убив од верглање па курблање додека да запали-повлече гориво... го ебав акумулаторот нај веројатно, ке дознаам утре... кога конечно запали после 1 минута изгаси и пак нејќеше да запали, ама овој пат вртеше како вентилатор, без компресија воопшто. нај веројатно заглави вентил на отворено... после незнам колку ебавање со него, чистење свекица и слично успеав да го запалам, па нејќеше да прима гас, значи електронскиот саух се блокираше, и не работеше... го оставив така во место околу 5-6 минути да работи и едвај работеше на 700 обртаи а треба околу 2.000 да биде, уште еден доказ дека саухот не му работи. па полека со друкање во кратки интервали, успеав да му додадам гас и кога конечно прими и загреа малку му акнав туража и почна да исфрла пареа од ауспух, значи кондензација и доста голема количина на вода... инаку во гаража го однесов со возење и се беше во ред... ако не го запалев денес и почекав уште месец два, нај веројатно ке скршеше карика некој, која ке се запече на цилиндарот од влагата во воздухот што го имаме...
и не им кажувајте на лугето дека немора да го пали да поработи, макар еднаш на 7-10 дена... треба да загрее, акумулаторот да го обнови, да исуши влага што се кондензира од внатре на успухот, цилиндарот, резервоарот и клипот... толку ке кажам, а утре ке допишам дали запалил лесно и дали му работи саухот...