Совети околу мотоцикли

Дискусија во форумот 'Автомобилизам и мотоциклизам' започната од A__, 16 август 2007.

  1. A__

    A__ Супер модератор

    Член од:
    16 март 2005
    Мислења:
    3.299
    Допаѓања:
    318
    Возев околу 90 км/ч, и наеднаш слушнав чуден звук, како да се искршија метални делови под моторот. Застанав, моторот работеше, ама излезен од брзина. Го изгаснав, станав и гледам дека ланецот ми излегол. Се јавив кај механичарот, ми рече дека не е ништо страшно ни чудно, само да го качам на камион и да го донесам кај него, за да го отвори ланецот и да го стави назад.

    Бидејќи бев 20 км далеку на автопат, седнав, тегни влечи и една финта (научена на стар бе-ем-икс точак) го ставив долниот дел на звездата до половина, го држев нагоре и пуштив нанапред целиот мотор и синџирот се врати како што беше. Се вратив назад без никакви проблеми и утре го посетувам механичарот.

    Некој да ми даде совет зошто ми се случи ова, преширок синџир треба да го кратам или?
     
  2. TrTe-MrTe

    TrTe-MrTe

    Член од:
    29 јануари 2005
    Мислења:
    313
    Допаѓања:
    1
    Најверојатно е дека ланецот е истегнат доколку се работи за постар мотор.Препорачливо е на одредено време да се менуваат звездите и ланецот кај секој поголем мотор,токму ради ваквите случки.
     
  3. асфалт

    асфалт UNCENSORED

    Член од:
    8 август 2005
    Мислења:
    807
    Допаѓања:
    23
    возев томовче арно ама последно заборавив да му ставам масло, да направам мешавина со бензинот, и одеднаш изгасна, и се укочи ногалката за палење... ќеда е зарибан... е сеа од прилика колку би коштало поправка? ај некој со слично искуство...
     
  4. djborce

    djborce

    Член од:
    18 август 2007
    Мислења:
    2
    Допаѓања:
    0
    okolu 50 evra mislam deka kosta toa
     
  5. iLe

    iLe Prototype

    Член од:
    27 јануари 2007
    Мислења:
    1.390
    Допаѓања:
    15
    Возев на подалечна релација од градот со еден другар со 50 ц скутер и на сред пат се скина каишот моторот пали ама даваш гас не оде колку пари коште еден каиш?
     
  6. Dzish

    Dzish unlike any other...

    Член од:
    15 февруари 2007
    Мислења:
    13.995
    Допаѓања:
    2.659
    Еве јас што би ти рекол. И мене така ми се дешаваше неколку пати, дури и ланецот се имаше кинето. Според мене ланецот може да падне само доколку е многу лабав. Пишува во проспект колку треба да се затегни (на мојот пишуваше од 10-12мм да има од нагоре надолу). Значи не е ништо страшно, само провери го колку е затегнат. Ако го возиш пак така можно е повторно да испадне.

    А ѕвездата и ланецот се потрошен матерјал. Ако е ланецот истегнат треба да се замени, во спротивно почнува и оштетување на ѕвездата.
     
  7. Dzish

    Dzish unlike any other...

    Член од:
    15 февруари 2007
    Мислења:
    13.995
    Допаѓања:
    2.659
    Ајде и за тебе.... Вака. Колку е возена машината без масло? Ако не е многу, може ке биди во некаква возна состојба (ке оди помалку) само со отварање и подмачкување на деловите и пак затварање со старите (некако не е препорачливо). Ако е оштетен цилиндатрот (што е многу вероватно) ке ти треба нов клип, и бушење на цилиндарот. Се на се би те коштало некои 1500-2000 денари максимум. Ова второто ти го препорачувам бидејки добиваш нова машинерија. Значи еднаш треба да го растуриш, да го проценат колку е оштетен, каков клип да ставиш. (сметај ако е премногу оштетен ке треба или хилзна или нов цилиндар што е додатен трошок). Па сега понатаму е твое... Ако нешто заборавив... прашувај!
     
  8. Mandrak

    Mandrak

    Член од:
    24 ноември 2005
    Мислења:
    3.230
    Допаѓања:
    389
    -Ако имаш к`смет, ќе поминеш „само“ со менување клип, цилиндар и карики. Распрашај се на авто-пазар колку ќе кошта или во некоја од продавниците што држат делови за Томос. Не би требало да фати пшовеќе од 100-тина евра за делови според моја проценка.
     
  9. A__

    A__ Супер модератор

    Член од:
    16 март 2005
    Мислења:
    3.299
    Допаѓања:
    318
    Пак за ланецов...

    Бидејќи е целиот премногу измастен, гнасен и што друго не, како би било добро да го исчистам па да го подмачкам пак?
     
  10. Мистичен

    Мистичен Човек

    Член од:
    23 јануари 2005
    Мислења:
    14.048
    Допаѓања:
    862
    Потребен ми е совет и на мене. Ако кумплугот е пропаднат, фали глицерин или има влезено воздух? Чаре?
     
  11. A__

    A__ Супер модератор

    Член од:
    16 март 2005
    Мислења:
    3.299
    Допаѓања:
    318
    Чекај, не те разбирам. Кумплугот кога го притискаш едноставно не се враќа назад ниту оди накај тебе, така?
     
  12. Мистичен

    Мистичен Човек

    Член од:
    23 јануари 2005
    Мислења:
    14.048
    Допаѓања:
    862
    Не, онака лабав е, нема отпор воопшто.
     
  13. A__

    A__ Супер модератор

    Член од:
    16 март 2005
    Мислења:
    3.299
    Допаѓања:
    318
    Не верувам дека има нешто врска со глицеринот или воздух. Рачката од кумплугот е поврзана со ламелата со сајла, провери ја нејзе.

    А кога тргнуваш, има разлика?
     
  14. Мистичен

    Мистичен Човек

    Член од:
    23 јануари 2005
    Мислења:
    14.048
    Допаѓања:
    862
    Па мислам дека нема сајла, хидраулика е, али да не лупетам, нека каже некој поискусен.
    Не успеав да го запалам, акомулаторот му беше празен пошто не е запален цела година. Го зедов акумулаторот вечерва да го наполнам.
     
  15. Dzish

    Dzish unlike any other...

    Член од:
    15 февруари 2007
    Мислења:
    13.995
    Допаѓања:
    2.659
    Вака... Глицерин дали фали се гледа на едно како џамче на резервоарчето. Има и обележано min ниво под кое не смее да падне течноста.
    Провери дали фали глицерин т.е. дали резервоарчето е комплетно празно. Ако има малку глицерин нема примено водух. Само дотури глицерин и терај.
    Ако резервоарчето е суво барут... Наполни го со глицерин и гледај дали ке излезат “меурчиња“ т.е. навлегува глицеринот по цевките и го истиснува воздухот. Барај ја цевката или цревото од горе каде влегува во машината. Таму некаде треба да има штраф кој е пробушен во внатрешноста т.е. служи за да се пушта воздухот (ако е понов моторот најчесто е покриен со гумичка за да не му влегува ѓубре во каналите). Само отвори го и чекај да протече глицерин. Кога ке протече стегни го и толку. Не е некој комплициран процес.
    А не си кажал што машинче имаш? А гледам и дека не си сигурен дали кунплугот е хидрауличен?
     

Сподели преку: