- Член од
- 11 април 2012
- Мислења
- 4.633
- Поени од реакции
- 5.354
Со останатото што го пиша комплетно се сложувам нема замерки за тоа ама последново дека е ограничен зашто имал 50коња неможам да се сложам
- Megjutoa tret i najstrasen problem se samite motori. Eve da go zememe na primer Beneli TRK, kinez, 502 kubika. Ne ti e cudno sto tolku mnogu novi TRKovi se stavaat na oglas godina/dve otkako ke gi kupat? Toa e posto TRKot e dizajniran kako avanturisticki i touring motor, odlicen vizuelen dizajn ama ima mal problem. Voziloto tezi 250 kg (+ ako bapnes zaden i stranicni kuferi) ama dvata cilindri so vkupen kapacitet od 500 kubika mozat da proizvedat samo odvaj 47 konjski sili. So tezina od 250kg (+ vozac + sopatnik + kuferi) i sila od 47 KS nemozes ni na avtopat da izlezes, od start si ogranicen na pospori, pomirni patcinja kade sto nema da smetas na soobrakjajot. Ovoj Zontes ti sto go gledas e 350 kubika a gore dole ista tezina (ADV isto kako Beneli-to) eve neka bide i 200 kg. Od start si ogranicen vo toa sto mozes, a sto nemozes da pravis so motorot.
До пред некоја недела возев 750цц со 54коња (220кг мотор), колега што често на викенд тури одевме 500цц 35кв (ова е толку околу 45-47коња, 205кг мотор)
Двата беа повеќе од доволни да се оди на пат со нив дури и товарени со куфери и совозач, на автопат без проблеми развиваат 120-130км колку што е ограничувањето низ скоро цела европа
Тоа што у МКД глава е дека мора да развива над 200км/ч за да се брои како мотор е сосема друга проблематика.
Да не ме разбереш погрешно не го охрабрувам да се заебе си кинескава играчка, напротив мислам дека е боље да земе некоја хонда/сузуки па Макар и 20години стар пред ова
Зборувам чисто од аспект на јачина на самиот мотор со сила од 45-50коња