Скутерчиња: Се за и околу нив

Член од
17 ноември 2008
Мислења
340
Поени од реакции
15
jas kolku sto znam pezo jet force i ne se bas pogodeni ... imase moj drugar se skapa pari frlanje po nego i go prodade a i kako sto gledam na reklama5..pazar3 sekoja 2-ra jet force se prodava na delovi a inace se mnogu licni ... :D
 

kpbKENGUR

Devil's Advocate
Член од
25 јануари 2007
Мислења
5.132
Поени од реакции
201
Некој искуство со Piaggio Beverly 300ie, најновиов модел?
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Некој искуство со Piaggio Beverly 300ie, најновиов модел?
Pa najubavo ke doznaes za Piaggio ako se rasprasas po servisive dali nekoj nekogas otvoril takva masina za bilo sto, osven menjanje kaisi,rolni,svekjici,ulje, dr ne se cepka... jas imam Gilera Nexus 125 masinata e na Piaggio i sum prezadovolen, a ovakva 300cc so 22 konja i elektronsko vbrizguvanje na gorivo sto ja ima Beverly ja ima drugar mi ama na Nexus e i mozam da ti kazam deka e zmej, mn elasticna i brza, plus mislam deka Beverly-to ke e pozilavo zast e za nekoi 30kg polesno, a sega i policajcive kaj nas u kumanovo vozat Beverly 300... i jas sum na plan mojata 125ka da smenam za 300... i ne za dzabe se najskapi medju skuterive
--- надополнето: Nov 15, 2011 8:41 AM ---
Чекам одговор на ова и уште едно прашање :D
Дали скутер до 1800 евра стандард може да оди како томос 6 стандарт мислам не ама сепак да прашам :D i keeway focus ili matrix poveke vlece фалла однапред :D
E sega Kymco zavisi za koj te interesira, 2 taktnite ili 4 taktnite... Kymco Aguility 4 tatknite 50cc se slabi i spori, so 1patnik dokaj 55-60, na ugornica 35-40, ama dvotaktinte kako Top Boy ( koj povekje ne se proizveduva ) i Bet&Win ( tuka e okolo 1800 evra von sezona, okolu 2100 e preku leto i toa vo RR izvedba ) i toa kako vlece povise od matrixot, baska i potezok od matrixot za okolo 30kg...
Nemozes da sporeduvas Kymco koj napravi renome, ima Honda masina i drzi cena so kineskive bilo koi dali Keeway, dali Baotian, Kamachi i red dr sto gi ima... Konkretno sporedba medju Kymco Bet&Win i Keeway Matrix -> Kymco pogolem,policen, komoten za dvajca, posilen, Honda masina i so samoto toa i poskap duplo... pa sea ti vidi

1. Kymvo Bet&Win 50 RR


2. Keeway Matrix


I sporedbata skuter i tomos apn-6 e... E se sporeduva li golf5 i lada niva? Mislam, nema logika... ama eve da ti odgovoram na asvalt skuterot od 1800 evra ( kymco, gilera, aprilia ) standard ke ide dokaj 90km/h, tomosot 55-60... a ako ti e za po selski patista i nivi e druga prikazna, za toa posti kross i enduro
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Да се разбериме, Јамаха Аерокс е крал во категорија 50cc, ама ако прајме муабет за крал на сите скутери...
http://www.bikez.com/motorcycles/gilera_gp_800_2011.php

Da si ziv i zdrav drugarce, gp800 i sega najavenata aprilia srv850 koja treba da stigne u prodazba sezonata 2012 se vrv vo skuterskata premium klasa ( i dvata go poseduvaat istiot motor na piaggio ), samo sto so tezinata od okolu 240kg, so prenosot na lanec ( ne karakteristicno za skuter ), motor od 850ccm i 75 ks i max brzina od 200 km/h vekje preminaa seriozno vo turing klasata, samo za potsetuvanje edna yamaha drag starr od 950ccm koja e vo srednata turrer/cruiser klasa i ima brzinski motor raspolaga so ist broj na ks ( 75 )...
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
Da si ziv i zdrav drugarce, gp800 i sega najavenata aprilia srv850 koja treba da stigne u prodazba sezonata 2012 se vrv vo skuterskata premium klasa ( i dvata go poseduvaat istiot motor na piaggio ), samo sto so tezinata od okolu 240kg, so prenosot na lanec ( ne karakteristicno za skuter ), motor od 850ccm i 75 ks i max brzina od 200 km/h vekje preminaa seriozno vo turing klasata, samo za potsetuvanje edna yamaha drag starr od 950ccm koja e vo srednata turrer/cruiser klasa i ima brzinski motor raspolaga so ist broj na ks ( 75 )...
Од кога тоа "Drag Star" modelite na YAMAHA во cruisin/turing класа носат брзински мотори??? V-twin е за тебе брзинска машина? Па не знам што да и правиш, таа машина никогаш нема да има брзински перформанси и нема да биде вградувана во брзински модели. Да не си се збунил малце па си ги измешал брзините?
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Од кога тоа "Drag Star" modelite na YAMAHA во cruisin/turing класа носат брзински мотори??? V-twin е за тебе брзинска машина? Па не знам што да и правиш, таа машина никогаш нема да има брзински перформанси и нема да биде вградувана во брзински модели. Да не си се збунил малце па си ги измешал брзините?


Prvo da se ispravam - 950kata e 50ks a 1300kata road star e 75ks... E sega da se doobjasnam. Se izvinuvam za postot koj ne e bas kompleten :) Znaci ne se zbuniv tuku se izraziv malce pogresno, narodno kazano zvuci "laicki"... E sega pod brzinski motor ne mislev na performansite kako brzina, agilnost i slicno, na sto ti ocigledno mislese. Mislev na razlikata naski kazano avtomatik - brzinec, odnosno na toa deka prenosot ne mu e avtomatski kako kaj skuterite ( ili poluavtomatski kako sto e vo slucaj so burgmanot na suzuki i sega so gp800 ), tuku e manuelen so 5 brzini... A site znaeme koja e razlikata od manuelec i avtomatik, posebno kaj motociklite... Muabetot so sporedbata mi bese skuterov iako go nemam vozeno, ama od toa sto gledav testovi i prezentacii i sto citav, mozam slobodno da kazam deka seriozno atakuva na turing klasata so performansite koi gi nudi i za ljubitelite na ovoj tip dvotrkalci pricinuva golemo zadovolstvo, i na hartija i na ulica...
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Prvo da se ispravam - 950kata e 50ks a 1300kata road star e 75ks... E sega da se doobjasnam. Se izvinuvam za postot koj ne e bas kompleten :) Znaci ne se zbuniv tuku se izraziv malce pogresno, narodno kazano zvuci "laicki"... E sega pod brzinski motor ne mislev na performansite kako brzina, agilnost i slicno, na sto ti ocigledno mislese. Mislev na razlikata naski kazano avtomatik - brzinec, odnosno na toa deka prenosot ne mu e avtomatski kako kaj skuterite ( ili poluavtomatski kako sto e vo slucaj so burgmanot na suzuki i sega so gp800 ), tuku e manuelen so 5 brzini... A site znaeme koja e razlikata od manuelec i avtomatik, posebno kaj motociklite... Muabetot so sporedbata mi bese skuterov iako go nemam vozeno, ama od toa sto gledav testovi i prezentacii i sto citav, mozam slobodno da kazam deka seriozno atakuva na turing klasata so performansite koi gi nudi i za ljubitelite na ovoj tip dvotrkalci pricinuva golemo zadovolstvo, i na hartija i na ulica...
Драпај си мадето од левата страна е ова...
Скутер: мал мотор, шо е наменет за градска вожња и превоз на (најчесто малолетни) лица од точка А до точка Б... мала зафатнина на мотор, мала потрошувачка на гориво, трајна регистрација... Она шо го пиша ти погоре, не исполнува ниту еден од условите за да влези во дефиниција за скутер... ако сакам да возам 600 кубици машина (или поголема) дефинитивно нема да биди када за дебили.
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
Prvo da se ispravam - 950kata e 50ks a 1300kata road star e 75ks... E sega da se doobjasnam. Se izvinuvam za postot koj ne e bas kompleten :) Znaci ne se zbuniv tuku se izraziv malce pogresno, narodno kazano zvuci "laicki"... E sega pod brzinski motor ne mislev na performansite kako brzina, agilnost i slicno, na sto ti ocigledno mislese. Mislev na razlikata naski kazano avtomatik - brzinec, odnosno na toa deka prenosot ne mu e avtomatski kako kaj skuterite ( ili poluavtomatski kako sto e vo slucaj so burgmanot na suzuki i sega so gp800 ), tuku e manuelen so 5 brzini... A site znaeme koja e razlikata od manuelec i avtomatik, posebno kaj motociklite... Muabetot so sporedbata mi bese skuterov iako go nemam vozeno, ama od toa sto gledav testovi i prezentacii i sto citav, mozam slobodno da kazam deka seriozno atakuva na turing klasata so performansite koi gi nudi i za ljubitelite na ovoj tip dvotrkalci pricinuva golemo zadovolstvo, i na hartija i na ulica...
Како и да е, V-Twin машина без оглед на видот на менувач не може ни под разно да се спореди со скутер па макар и да и припаѓа на класата "power scooter" од проста причина што V-Twin машина е невозможно да се вгради во скутер.
 

Lu5

Som la gent Blaugrana!
Член од
30 ноември 2011
Мислења
4.212
Поени од реакции
7.269
Prvo da se ispravam - 950kata e 50ks a 1300kata road star e 75ks... E sega da se doobjasnam. Se izvinuvam za postot koj ne e bas kompleten :) Znaci ne se zbuniv tuku se izraziv malce pogresno, narodno kazano zvuci "laicki"... E sega pod brzinski motor ne mislev na performansite kako brzina, agilnost i slicno, na sto ti ocigledno mislese. Mislev na razlikata naski kazano avtomatik - brzinec, odnosno na toa deka prenosot ne mu e avtomatski kako kaj skuterite ( ili poluavtomatski kako sto e vo slucaj so burgmanot na suzuki i sega so gp800 ), tuku e manuelen so 5 brzini... A site znaeme koja e razlikata od manuelec i avtomatik, posebno kaj motociklite... Muabetot so sporedbata mi bese skuterov iako go nemam vozeno, ama od toa sto gledav testovi i prezentacii i sto citav, mozam slobodno da kazam deka seriozno atakuva na turing klasata so performansite koi gi nudi i za ljubitelite na ovoj tip dvotrkalci pricinuva golemo zadovolstvo, i na hartija i na ulica...
скутер не можи да биди туринг! освен бургманот кој има различна машина иако спајџа во скутери.
Драпај си мадето од левата страна е ова...
Скутер: мал мотор, шо е наменет за градска вожња и превоз на (најчесто малолетни) лица од точка А до точка Б... мала зафатнина на мотор, мала потрошувачка на гориво, трајна регистрација... Она шо го пиша ти погоре, не исполнува ниту еден од условите за да влези во дефиниција за скутер... ако сакам да возам 600 кубици машина (или поголема) дефинитивно нема да биди када за дебили.
не ти е точна дефиницијата за скутер. „када за дебили“ најчесто возат екс моторџии, шо цел живот го поминале на бесни машини, па создале фамилија и се прибрале малце.
Како и да е, V-Twin машина без оглед на видот на менувач не може ни под разно да се спореди со скутер па макар и да и припаѓа на класата "power scooter" од проста причина што V-Twin машина е невозможно да се вгради во скутер.
сега за сега..:pos:
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
не ти е точна дефиницијата за скутер.
Сега дали ми е точна дефиницијата за скутер, или не, тоа е скутер според мене. Неможи скутер да биди со 70 кс...
„када за дебили“ најчесто возат екс моторџии, шо цел живот го поминале на бесни машини, па создале фамилија и се прибрале малце.
нешто што има 600 кубици, нема мењач, можиш да го возиш со споени нозе и има минијатурни тркалца... дефинитивно када за дебили. А тоа дека некој цел живот се возел на бесна машина па решил да се прибере на ванаби скутер-туринг... тешко. Многу тешко.
 

Lu5

Som la gent Blaugrana!
Член од
30 ноември 2011
Мислења
4.212
Поени од реакции
7.269
Сега дали ми е точна дефиницијата за скутер, или не, тоа е скутер според мене. Неможи скутер да биди со 70 кс...
нешто што има 600 кубици, нема мењач, можиш да го возиш со споени нозе и има минијатурни тркалца... дефинитивно када за дебили. А тоа дека некој цел живот се возел на бесна машина па решил да се прибере на ванаби скутер-туринг... тешко. Многу тешко.
нема минијатурни тркалца,еднакво големи се како на брзинските мотори(прам муабет за GP800)!
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Драпај си мадето од левата страна е ова...
Скутер: мал мотор, шо е наменет за градска вожња и превоз на (најчесто малолетни) лица од точка А до точка Б... мала зафатнина на мотор, мала потрошувачка на гориво, трајна регистрација... Она шо го пиша ти погоре, не исполнува ниту еден од условите за да влези во дефиниција за скутер... ако сакам да возам 600 кубици машина (или поголема) дефинитивно нема да биди када за дебили.
Znaci druze ne sum gi izmislil ja klasite i standardite po koi se klasificira, nekoj mn postrucni lica go napravile toa i spored nivnite standardi gp800 spadja vo klasata na mega-skuteri ili power-skuteri, isto kako burgmanot isto kako t-maxot na yamaha, site drugi od 125ccm do 500cmm monocilindarci se vo klasata na maxi-skuteri...


скутер не можи да биди туринг! освен бургманот кој има различна машина иако спајџа во скутери.

da zatoa sto ima dvocilidarski ili " twin-cylinder" motor koj do sega bese najsilen vo klasata, isti takov ima honda silver wing so 600ccm i t-max so 500ccm


не ти е точна дефиницијата за скутер. „када за дебили“ најчесто возат екс моторџии, шо цел живот го поминале на бесни машини, па создале фамилија и се прибрале малце.

sosema tocno, ili onie koi ne se ljubiteli na sportasite


Како и да е, V-Twin машина без оглед на видот на менувач не може ни под разно да се спореди со скутер па макар и да и припаѓа на класата "power scooter" од проста причина што V-Twin машина е невозможно да се вгради во скутер.
Suzuki i Yamaha vgradija twin masini vo Burgman i T-Max, a za nevozmoznoto sto vikas zemi procitaj malce, informiraj se i ke vidis deka gp800 imas bas takov 90 stepenski v-twin...



нема минијатурни тркалца,еднакво големи се како на брзинските мотори(прам муабет за GP800)!

16/170/70 napred i 15/160/60 nazad


I za kraj eve pa kogo go interesira neka procita
http://www.gizmag.com/go/6632/
 

Kajgana Shop

На врв Bottom