Скутерчиња: Се за и околу нив

Lu5

Som la gent Blaugrana!
Член од
30 ноември 2011
Мислења
4.215
Поени од реакции
7.275
Znaci druze ne sum gi izmislil ja klasite i standardite po koi se klasificira, nekoj mn postrucni lica go napravile toa i spored nivnite standardi gp800 spadja vo klasata na mega-skuteri ili power-skuteri, isto kako burgmanot isto kako t-maxot na yamaha, site drugi od 125ccm do 500cmm monocilindarci se vo klasata na maxi-skuteri...
А ја шо викам? и да, тркалата се еднакво или приближно големи како на спорташите, гуглниго и провери си.
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
А ја шо викам? и да, тркалата се еднакво или приближно големи како на спорташите, гуглниго и провери си.

A ja sto rekov? Nigde ne napisav deka ne si vo pravo, ama samo ako go procitase mojot post so site citati do krajot ke videse i deka ja ima i dimenzijata na trkalata, eve pak samo za tebe :
napred - 120/70/R16
nazad - 160/60/R15
inaku nieden sportas nema trkala pomali od R17

i za da ne guglas eve ti go linkot pak i procitaj nesto, ako te interesira se razbira

http://www.gizmag.com/go/6632/
 

Lu5

Som la gent Blaugrana!
Член од
30 ноември 2011
Мислења
4.215
Поени од реакции
7.275
Сега дали ми е точна дефиницијата за скутер, или не, тоа е скутер според мене. Неможи скутер да биди со 70 кс...
нешто што има 600 кубици, нема мењач, можиш да го возиш со споени нозе и има минијатурни тркалца... дефинитивно када за дебили. А тоа дека некој цел живот се возел на бесна машина па решил да се прибере на ванаби скутер-туринг... тешко. Многу тешко.
е ова рече ти
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
е ова рече ти
убо ти пиши таму... то чичо Џиш го пиша... глеајте поубо кој кого цитира.

И шо ако се исти тркалата? То мотор без мењач (афтоматик) не е мотор според моите критериуми. До задутре да ме убедваш, неможиш да ме убедиш дека мотор е нешто со машина со 600 кубици, 4 цилиндри и 60 кс која нажалост неможам да ја исцедам до крај...
 

Lu5

Som la gent Blaugrana!
Член од
30 ноември 2011
Мислења
4.215
Поени од реакции
7.275
убо ти пиши таму... то чичо Џиш го пиша... глеајте поубо кој кого цитира.

И шо ако се исти тркалата? То мотор без мењач (афтоматик) не е мотор според моите критериуми. До задутре да ме убедваш, неможиш да ме убедиш дека мотор е нешто со машина со 600 кубици, 4 цилиндри и 60 кс која нажалост неможам да ја исцедам до крај...
850цц, 73кс, и има стварно многу мојч. незнам оти мислиш така. и ја би спорташ ама сосема ги оправдувам овие шо зема вакви скутери.
 
Член од
29 јули 2005
Мислења
2.973
Поени од реакции
178
убо ти пиши таму... то чичо Џиш го пиша... глеајте поубо кој кого цитира.

И шо ако се исти тркалата? То мотор без мењач (афтоматик) не е мотор според моите критериуми. До задутре да ме убедваш, неможиш да ме убедиш дека мотор е нешто со машина со 600 кубици, 4 цилиндри и 60 кс која нажалост неможам да ја исцедам до крај...
With all due respect, али ако ова според тебе е бавно, или не е цедење тогаш ти во гаража мора да имаш Yamaha R1 или нешто слично...затоа што перформансите на ГП800 може многу лесно да се споредат со мотори (со мануелен менувач)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
With all due respect, али ако ова според тебе е бавно, или не е цедење тогаш ти во гаража мора да имаш Yamaha R1 или нешто слично...затоа што перформансите на ГП800 може многу лесно да се споредат со мотори (со мануелен менувач)
Ако ова според тебе е брзо, дефинитивно треба да повозиш 4 цилиндрична машина со мењач... Пример, за забрзувањето од 0 до 100 чудово е слабо ко за 800 кубици машина. Се кладам по шо сакаш дека било кое 250 кубици двотактно ендуро е побрзо. За перформансите од 0 до 200... повози Yamaha FZR 1000 од 90-та примр, па ќе прајме муабет. Чисто да ти доловам ефект, на 140 од 3-та во 2-ра ако вратиш се исправа на едно, на 160 од 4-та во трета остава трага... забрзувањето, адреналинот и чувството не ти го спомнувам, пошто со кадава никогаш нема да го осетиш тоа.

Инаку в гаража имам едно кинеско срање од 150 кубици, и Yamaha DT 80, и ме вози од точка А до точка Б низ град. Доволно е, ко за скутер. Ако дај горнион, R1 можеби, мада повеќе сум за Fireblade...
 
Член од
4 април 2006
Мислења
9.179
Поени од реакции
3.072
Абе земав кинески пред 3 години и до сеа имам 4 собраќајки напраени и имам поминато 14 000 КМ , пак е стартно како оса и на прва пали :) btw 125 ка трува нешо како веспа се и сум презадоволен
 

Lu5

Som la gent Blaugrana!
Член од
30 ноември 2011
Мислења
4.215
Поени од реакции
7.275
Ако ова според тебе е брзо, дефинитивно треба да повозиш 4 цилиндрична машина со мењач... Пример, за забрзувањето од 0 до 100 чудово е слабо ко за 800 кубици машина. Се кладам по шо сакаш дека било кое 250 кубици двотактно ендуро е побрзо. За перформансите од 0 до 200... повози Yamaha FZR 1000 од 90-та примр, па ќе прајме муабет. Чисто да ти доловам ефект, на 140 од 3-та во 2-ра ако вратиш се исправа на едно, на 160 од 4-та во трета остава трага... забрзувањето, адреналинот и чувството не ти го спомнувам, пошто со кадава никогаш нема да го осетиш тоа.

Инаку в гаража имам едно кинеско срање од 150 кубици, и Yamaha DT 80, и ме вози од точка А до точка Б низ град. Доволно е, ко за скутер. Ако дај горнион, R1 можеби, мада повеќе сум за Fireblade...
споредуваш скутер со брзински or it is just me ?
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Ако ова според тебе е брзо, дефинитивно треба да повозиш 4 цилиндрична машина со мењач... Пример, за забрзувањето од 0 до 100 чудово е слабо ко за 800 кубици машина. Се кладам по шо сакаш дека било кое 250 кубици двотактно ендуро е побрзо. За перформансите од 0 до 200... повози Yamaha FZR 1000 од 90-та примр, па ќе прајме муабет. Чисто да ти доловам ефект, на 140 од 3-та во 2-ра ако вратиш се исправа на едно, на 160 од 4-та во трета остава трага... забрзувањето, адреналинот и чувството не ти го спомнувам, пошто со кадава никогаш нема да го осетиш тоа.

Инаку в гаража имам едно кинеско срање од 150 кубици, и Yamaha DT 80, и ме вози од точка А до точка Б низ град. Доволно е, ко за скутер. Ако дај горнион, R1 можеби, мада повеќе сум за Fireblade...

Pak mesas babi i zabi... aj ako ne za performansi od 0-200 km/h kaci se na noviot 1198 panigale na ducati ili augusta f4r koja ima cetiricilindarec so 204 ks pa pravi mi muabet togas... nema logika... V-Twin avtomatik so 75 ks i cetiri cilindri so 200 - ne ide edno so drugo, toa e jasno. Celiot muabet ovde ne e da si gi merime, neli. Ednostavno praime muabet za performansi na "SKUTER", koi iskreno se izvonredni za toj tip na magare. Edna e namenata na motorite od super-sport klasata, a sosema drugata na kruzerite, turerite i skuterite... Ti uzivas vo brzina i cuvstvoto na skokanje na adrenalinot koga ke te lansira do 200 ili ke ostavi traga na asvaltot kako sto vikas ( i respect za toa, zasto si bara muda ), ama ne uziva sekoj vo toa. Ima ludje za koi pogolemo uzivanje e udobno krstosuvanje po avtopat so ne taka golemi brzini ( a i 150 km/h na dve trkala e prilicno golema brzina ) pa zatoa se odlucuvaat za ovoj tip na dvotrkalci, a onie koi drzat do klasikata i tradicijata se odlucuvaat za "coper"... Jas se naodjam izmedju dvete, pa zatoa moj tip se nejked modelite ili "streefighteri" - gi imaat istite motori i sila kako sportasite samo so nekoi modifikacii so pomos na koi se poskroteni i prisbosobeni za gradski soobracaj i udobnost na kruzer za otvorena voznja... Ne gi branam skuterite, ne me svacaj pogresno, ama do sega takvi mi bile potrebite i tolkava mi bila moznosta da si priustam motor. I ako dade gorniot kako sto vikas mojot Nexus 125 slednovo leto planiram da go smenam so nekoj Monster ili GSR...
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
споредуваш скутер со брзински or it is just me ?
ит из џаст ју... пошо некој погоре ми потспомна дека „перформансите на ГП800 може многу лесно да се споредат со мотори (со мануелен менувач)“... Или FZR не спаѓа во таа категорија?

Pak mesas babi i zabi... aj ako ne za performansi od 0-200 km/h kaci se na noviot 1198 panigale na ducati ili augusta f4r koja ima cetiricilindarec so 204 ks pa pravi mi muabet togas...
Сега веќе разговараме на тема мотори... а кога се во прашање силни машини за батки со 2 пара јајца и џеб до колена нема збор. Јас искрено се плашам единствено од цените на Италјаните, и само поради тој факт не би купил италјански мотор...

nema logika... V-Twin avtomatik so 75 ks i cetiri cilindri so 200 - ne ide edno so drugo, toa e jasno. Celiot muabet ovde ne e da si gi merime, neli. Ednostavno praime muabet za performansi na "SKUTER", koi iskreno se izvonredni za toj tip na magare. Edna e namenata na motorite od super-sport klasata, a sosema drugata na kruzerite, turerite i skuterite... Ti uzivas vo brzina i cuvstvoto na skokanje na adrenalinot koga ke te lansira do 200 ili ke ostavi traga na asvaltot kako sto vikas ( i respect za toa, zasto si bara muda ), ama ne uziva sekoj vo toa. Ima ludje za koi pogolemo uzivanje e udobno krstosuvanje po avtopat so ne taka golemi brzini ( a i 150 km/h na dve trkala e prilicno golema brzina ) pa zatoa se odlucuvaat za ovoj tip na dvotrkalci, a onie koi drzat do klasikata i tradicijata se odlucuvaat za "coper"... Jas se naodjam izmedju dvete, pa zatoa moj tip se nejked modelite ili "streefighteri" - gi imaat istite motori i sila kako sportasite samo so nekoi modifikacii so pomos na koi se poskroteni i prisbosobeni za gradski soobracaj i udobnost na kruzer za otvorena voznja... Ne gi branam skuterite, ne me svacaj pogresno, ama do sega takvi mi bile potrebite i tolkava mi bila moznosta da si priustam motor. I ako dade gorniot kako sto vikas mojot Nexus 125 slednovo leto planiram da go smenam so nekoj Monster ili GSR...
Да де, се сложувам со ова... само некако не се пронаоѓам во крузер + скутер... Чоперите не ми се многу многу по ќеиф, мада ги сваќам луѓето. Ама кој би возел ваква машинка со автоматик менувач... не ми иди логично, пошо низ град јасно е дека неможиш да возиш 200, така да и 100 кубици скутер ти брка работа. Зошто ти е скутер за туринг авантури, ко си имаш „нормални мотори“ со менувач и сите салтанети? Башка ефикасноста и издржливоста на тој мотор е прашање... пошо гледај дека ако е со менувач ќе го пуштиш на автопат во највисока брзина и 100 ќе се врти со 2500 вртежи... автоматикот сигурно ќе се врти појке, шо само по себе генерира поголема потрошувачка на гориво пред се...
 

Lu5

Som la gent Blaugrana!
Член од
30 ноември 2011
Мислења
4.215
Поени од реакции
7.275
ит из џаст ју... пошо некој погоре ми потспомна дека „перформансите на ГП800 може многу лесно да се споредат со мотори (со мануелен менувач)“... Или FZR не спаѓа во таа категорија?
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Да де, се сложувам со ова... само некако не се пронаоѓам во крузер + скутер... Чоперите не ми се многу многу по ќеиф, мада ги сваќам луѓето. Ама кој би возел ваква машинка со автоматик менувач... не ми иди логично, пошо низ град јасно е дека неможиш да возиш 200, така да и 100 кубици скутер ти брка работа. Зошто ти е скутер за туринг авантури, ко си имаш „нормални мотори“ со менувач и сите салтанети? Башка ефикасноста и издржливоста на тој мотор е прашање... пошо гледај дека ако е со менувач ќе го пуштиш на автопат во највисока брзина и 100 ќе се врти со 2500 вртежи... автоматикот сигурно ќе се врти појке, шо само по себе генерира поголема потрошувачка на гориво пред се...[/quote]


Se razbravme poleka :) ... Vo vrska so boldiranoto - sepak se toa e prasanje na vkus i za toa ne se diskutira. Ne ti treba na tebe i na site onie koi imaat vozeno "normalen" motor i koi razbiraat i znaat da napravat razlika i sporedba. No ke se soglasis so mene deka ima lugje koi nikogas ne vozele brzinci ili bilo sto so menuvac i od prosta pricina sto neznaat i ne razbiraat a imaat troa pari odvisok - ke se odlucat za nesto vakvo koe e prosto za vozenje, ednostavno daj gasta odi - pusti gasta ne odi, nikakva filozofija i predznaenje ne treba ( osven da znaes da odrzavas ramnoteza na 2 trkala )... Bas na tie ludje celat proizvoditelite so vakvite modeli... I jas ne gi potcenuvam ovie modeli, naprotiv interesni mi se i bas imam zelba da da ja probam gilerava, a daleku od toa deka bi dal pari za nea... Vekje rekov deka sum prezadovolen od 125kata sto ja imam, se razbira za vozikanje preku leto niz grad posto samo za toa i ja koristam, i ako smognam sili ke se dograbam do nekoj golistarec, ako ne zamena za nexus 300 e sigurna...
--- надополнето: Dec 10, 2011 8:15 AM ---
Сега веќе разговараме на тема мотори... а кога се во прашање силни машини за батки со 2 пара јајца и џеб до колена нема збор. Јас искрено се плашам единствено од цените на Италјаните, и само поради тој факт не би купил италјански мотор...


I ne najdov nikade tema za motori, a gledam deka ima dosta ljubiteli i poznavaci, pa ako se slozuvaat clenovite moze da otvorime i tema izklucivo za motori i tamu da gi izneseme svoite stavovi, vkusovi, ubeduvanja prosledeno so nekoja slika i podatok za omilenite ni dvotrkalci
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Se razbravme poleka :) ...
Ехе, полека полека... :)

No ke se soglasis so mene deka ima lugje koi nikogas ne vozele brzinci ili bilo sto so menuvac i od prosta pricina sto neznaat i ne razbiraat a imaat troa pari odvisok - ke se odlucat za nesto vakvo koe e prosto za vozenje, ednostavno daj gasta odi - pusti gasta ne odi, nikakva filozofija i predznaenje ne treba ( osven da znaes da odrzavas ramnoteza na 2 trkala )...
Ќе се согласам... исто како што ако подразмислиш малку подлабоко, ќе видиш дека овие луѓе се дебили. Имаат тон кеш, неможат да видат подалеку од носот и ги мрзи се. Ако е изводливо моторот да се вози само со притискање на 1 тастер, ќе го возат. Не дека незнаат да возат нормален мотор... ама ако не мораат тоа е. Затоа и ти реков, моторов е када за дебили.

i bas imam zelba da da ja probam gilerava, a daleku od toa deka bi dal pari za nea... Vekje rekov deka sum prezadovolen od 125kata sto ja imam, se razbira za vozikanje preku leto niz grad posto samo za toa i ja koristam, i ako smognam sili ke se dograbam do nekoj golistarec, ako ne zamena za nexus 300 e sigurna...
За желба... се шо брчи и има тркало, имам желба да го возам. Братми има другар механичар шо поправа моторчиња, па сум повозил најразлични квази мотори, од веспи, трицикли, четирицикли, кастом буба чопери... Ама тоа незначи дека некоја глупост можи да помини. Пример, поглупо нешто од возење на трицикл фабрички нема. Мало несмасно вртење на предното тркало, останува едното задно во воздух и многу лесно можиш да се превртиш... ај да речиме дека е убо таков да возиш... ко е промаш на веко.

I ne najdov nikade tema za motori, a gledam deka ima dosta ljubiteli i poznavaci, pa ako se slozuvaat clenovite moze da otvorime i tema izklucivo za motori i tamu da gi izneseme svoite stavovi, vkusovi, ubeduvanja prosledeno so nekoja slika i podatok za omilenite ni dvotrkalci
Бујрум...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom