Зависи шо сакаш да клајш... малоси и полини се околу 150 евра, мада китот сам по себе е 70 кубици... после ќе треба да смениш и карбуратор, да ја чачниш радилицата... то ти е екстра трошок.Decki edno prasanje za hamaci 50ccm 2T kolku pari moze da e kit cilindar i klip
Шо не земиш само поголем клип и да го избушиш цилиндарот? Така најефтино ќе поминиш.Ne sum se dopisal sakam fabricki pak da bide 50ccm i nemora da e marka kitot
За 13 000 денари имаш комплет малоси клип,цилиндар,радалица,семеринзи некои лагери на раделицата се + околу 100-120 евра излегува комплет пренос малоси, а ако сакаш ептен да осетиш разлика ќе земес,џинели ауспух и спортски филтер за воздух. Ако му ги ставиш сите овие максималната ке ти е околу 100.Decki edno prasanje za hamaci 50ccm 2T kolku pari moze da e kit cilindar i klip
И потрошња 6/100За 13 000 денари имаш комплет малоси клип,цилиндар,радалица,семеринзи некои лагери на раделицата се + околу 100-120 евра излегува комплет пренос малоси, а ако сакаш ептен да осетиш разлика ќе земес,џинели ауспух и спортски филтер за воздух. Ако му ги ставиш сите овие максималната ке ти е околу 100.
Јас кога го мерев мојот со априлиа што е без карбуратор кога мојата стрелка е на 80 на него му пишуваше 78. Знам дека лажат малку километражите на кинеските но не многу освен ако сајлата на километражата не е пред кинење.По негова километража можеби, јас се бркав со кинез на кој шо пишеше дека 75 иде, а на мојата километража 65 пишеше...
Уште полошо...... кога бензинот беше 75-76 ден литар за 100 поминуваше по 10-15 кил.И потрошња 6/100
Не ти се исплаќа толкав тјунинг да правиш, скап е и многу троши гориво. Доволно е само ауспух и ролни со малце поголема дизна, ќе ти скокне потрошња за 1 литар (~150 денари на резервар) а ќе добиеш 20-30% на сила/стартЈас кога го мерев мојот со априлиа што е без карбуратор кога мојата стрелка е на 80 на него му пишуваше 78. Знам дека лажат малку километражите на кинеските но не многу освен ако сајлата на километражата не е пред кинење.
--- надополнето: 14 август 2012 во 01:26 ---
Уште полошо...... кога бензинот беше 75-76 ден литар за 100 поминуваше по 10-15 кил.
Имам слушнато дека на 2т да добиеш снага најмногу се исплаќа 70 килип и бушење цилиндар, а на 4т спортски филтер и нешто у пренос но незнам дали е точно. Јас имам 4т фабрички 80 се е стандар што предложуваш да му сменам за ефтини пари да добијам малку на снага бидејќи често се возиме 2ца на мотор ?Не ти се исплаќа толкав тјунинг да правиш, скап е и многу троши гориво. Доволно е само ауспух и ролни со малце поголема дизна, ќе ти скокне потрошња за 1 литар (~150 денари на резервар) а ќе добиеш 20-30% на сила/старт
Мада со денешниве цени на гориво било каков тјунинг е луксуз
4т со 80ка кит фабрички прилично добро влечат мада на угорнини се слаби, има едно другарче и некаде 65 му е крајна. Немаш многу простор за тјунинг кај овие, види со ролните играј помали/поголеми, извади катализатор од аупух и спортски филтер стави. А ако сакаш да вложиш малце повеќе види кај преносот смени вариатор и ламела но мислам неможеш нешто страшно да извадишИмам слушнато дека на 2т да добиеш снага најмногу се исплаќа 70 килип и бушење цилиндар, а на 4т спортски филтер и нешто у пренос но незнам дали е точно. Јас имам 4т фабрички 80 се е стандар што предложуваш да му сменам за ефтини пари да добијам малку на снага бидејќи често се возиме 2ца на мотор ?
нема врска тоа со ролните... нешто друго е проблем... сте го растресле кога со пиштол го отштрафувате и заштрафувавте капачето на ролните... проверете кај карбураторот и кај граната дали сите јебени цревца се на место...Vaka vcera menjavme rolni od 6gr. na 5gr. i sve toa ok ama koa zapalivme skuterot rabotese na visoki obrtai kako dae celo vreme pod sauh i ajde muja namalivme gasta se potsmiri ama nekako variraat obrtaite ne raboti ramnomerno....sto moze dane sme namestile ubavo ??????
Nikade ne spomnav tuning prasav kit 50ka standart kolku eЗа 13 000 денари имаш комплет малоси клип,цилиндар,радалица,семеринзи некои лагери на раделицата се + околу 100-120 евра излегува комплет пренос малоси, а ако сакаш ептен да осетиш разлика ќе земес,џинели ауспух и спортски филтер за воздух. Ако му ги ставиш сите овие максималната ке ти е околу 100.
можно е и мембраната во карбураторот да те зеза.. ти тврдам дека ролните немаат никаква врска со високите обртаи во место...Otvoriv svekjica ok e otvoriv filter za vozguh ok e filter za benzin isto ok arno ama koa probav da nasteluam karburator na sesata vrtam ne reagira si tera na visoki obrtai...gledam ona crevono za vozduh ne e skinato..neznam nemam pamet sto moze da bide