Скутерчиња: Се за и околу нив

Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
Decki edno prasanje za hamaci 50ccm 2T kolku pari moze da e kit cilindar i klip
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Decki edno prasanje za hamaci 50ccm 2T kolku pari moze da e kit cilindar i klip
Зависи шо сакаш да клајш... малоси и полини се околу 150 евра, мада китот сам по себе е 70 кубици... после ќе треба да смениш и карбуратор, да ја чачниш радилицата... то ти е екстра трошок.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Ne sum se dopisal sakam fabricki pak da bide 50ccm i nemora da e marka kitot
Шо не земиш само поголем клип и да го избушиш цилиндарот? Така најефтино ќе поминиш.
Ако е стандард, 50 кубици вози 38-ка клип, околу 1500 денари треба да е нов... И уште 400-500 денари за обработка треба да ти земат.
 

Sikimco

Подобро ужасен крај, одколку ужаш без крај
Член од
25 јули 2011
Мислења
518
Поени од реакции
221
Decki edno prasanje za hamaci 50ccm 2T kolku pari moze da e kit cilindar i klip
За 13 000 денари имаш комплет малоси клип,цилиндар,радалица,семеринзи некои лагери на раделицата се + околу 100-120 евра излегува комплет пренос малоси, а ако сакаш ептен да осетиш разлика ќе земес,џинели ауспух и спортски филтер за воздух. Ако му ги ставиш сите овие максималната ке ти е околу 100.
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
942
За 13 000 денари имаш комплет малоси клип,цилиндар,радалица,семеринзи некои лагери на раделицата се + околу 100-120 евра излегува комплет пренос малоси, а ако сакаш ептен да осетиш разлика ќе земес,џинели ауспух и спортски филтер за воздух. Ако му ги ставиш сите овие максималната ке ти е околу 100.
И потрошња 6/100 :)
 

Sikimco

Подобро ужасен крај, одколку ужаш без крај
Член од
25 јули 2011
Мислења
518
Поени од реакции
221
По негова километража можеби, јас се бркав со кинез на кој шо пишеше дека 75 иде, а на мојата километража 65 пишеше...
Јас кога го мерев мојот со априлиа што е без карбуратор кога мојата стрелка е на 80 на него му пишуваше 78. Знам дека лажат малку километражите на кинеските но не многу освен ако сајлата на километражата не е пред кинење.
--- надополнето: 14 август 2012 во 01:26 ---
И потрошња 6/100 :)
Уште полошо...... кога бензинот беше 75-76 ден литар за 100 поминуваше по 10-15 кил.
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
942
Јас кога го мерев мојот со априлиа што е без карбуратор кога мојата стрелка е на 80 на него му пишуваше 78. Знам дека лажат малку километражите на кинеските но не многу освен ако сајлата на километражата не е пред кинење.
--- надополнето: 14 август 2012 во 01:26 ---

Уште полошо...... кога бензинот беше 75-76 ден литар за 100 поминуваше по 10-15 кил.
Не ти се исплаќа толкав тјунинг да правиш, скап е и многу троши гориво. Доволно е само ауспух и ролни со малце поголема дизна, ќе ти скокне потрошња за 1 литар (~150 денари на резервар) а ќе добиеш 20-30% на сила/старт

Мада со денешниве цени на гориво било каков тјунинг е луксуз :icon_lol:

За километражникот, крадат кинеските од 50км/ч нагоре, тие што се појаки 4-тактните ги даваат со 80цц кит фабрички.
А имаше случаи од 2-тактните хамачи да им лапаат по 5-6 литра бензин на 100, најверојатно одат со поголеми дизни
 

Sikimco

Подобро ужасен крај, одколку ужаш без крај
Член од
25 јули 2011
Мислења
518
Поени од реакции
221
Не ти се исплаќа толкав тјунинг да правиш, скап е и многу троши гориво. Доволно е само ауспух и ролни со малце поголема дизна, ќе ти скокне потрошња за 1 литар (~150 денари на резервар) а ќе добиеш 20-30% на сила/старт

Мада со денешниве цени на гориво било каков тјунинг е луксуз :icon_lol:
Имам слушнато дека на 2т да добиеш снага најмногу се исплаќа 70 килип и бушење цилиндар, а на 4т спортски филтер и нешто у пренос но незнам дали е точно. Јас имам 4т фабрички 80 се е стандар што предложуваш да му сменам за ефтини пари да добијам малку на снага бидејќи често се возиме 2ца на мотор ?
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
942
Имам слушнато дека на 2т да добиеш снага најмногу се исплаќа 70 килип и бушење цилиндар, а на 4т спортски филтер и нешто у пренос но незнам дали е точно. Јас имам 4т фабрички 80 се е стандар што предложуваш да му сменам за ефтини пари да добијам малку на снага бидејќи често се возиме 2ца на мотор ?
4т со 80ка кит фабрички прилично добро влечат мада на угорнини се слаби, има едно другарче и некаде 65 му е крајна. Немаш многу простор за тјунинг кај овие, види со ролните играј помали/поголеми, извади катализатор од аупух и спортски филтер стави. А ако сакаш да вложиш малце повеќе види кај преносот смени вариатор и ламела но мислам неможеш нешто страшно да извадиш
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Vaka vcera menjavme rolni od 6gr. na 5gr. i sve toa ok ama koa zapalivme skuterot rabotese na visoki obrtai kako dae celo vreme pod sauh i ajde muja namalivme gasta se potsmiri ama nekako variraat obrtaite ne raboti ramnomerno....sto moze dane sme namestile ubavo ??????
нема врска тоа со ролните... нешто друго е проблем... сте го растресле кога со пиштол го отштрафувате и заштрафувавте капачето на ролните... проверете кај карбураторот и кај граната дали сите јебени цревца се на место...
 
Член од
26 јули 2012
Мислења
8
Поени од реакции
0
Otvoriv svekjica ok e otvoriv filter za vozguh ok e filter za benzin isto ok arno ama koa probav da nasteluam karburator na sesata vrtam ne reagira si tera na visoki obrtai...gledam ona crevono za vozduh ne e skinato..neznam nemam pamet sto moze da bide
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
За 13 000 денари имаш комплет малоси клип,цилиндар,радалица,семеринзи некои лагери на раделицата се + околу 100-120 евра излегува комплет пренос малоси, а ако сакаш ептен да осетиш разлика ќе земес,џинели ауспух и спортски филтер за воздух. Ако му ги ставиш сите овие максималната ке ти е околу 100.
Nikade ne spomnav tuning prasav kit 50ka standart kolku e
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Otvoriv svekjica ok e otvoriv filter za vozguh ok e filter za benzin isto ok arno ama koa probav da nasteluam karburator na sesata vrtam ne reagira si tera na visoki obrtai...gledam ona crevono za vozduh ne e skinato..neznam nemam pamet sto moze da bide
можно е и мембраната во карбураторот да те зеза.. ти тврдам дека ролните немаат никаква врска со високите обртаи во место...

а на карбураторотимаш 2 места за штеловање... едното е за воздухот а другото е штрафче кај самата сајла за гас.. и тука се средуваат обртаите... ако воздухот ти е наштелован, на тој штраф пробај намали ги обртаите...

а може и сајлата за гас да ти е престегната... види дали имаш малку луфта на рачката за гас.. значи треба да има малку празен од рачката... ама малку, зборам за 2-3 милиметри... ако нема попушти ја малку сајлата т.е. на кошулица олабави ја... имаш за попуштање и кај карбураторот и кај самата рачка... мислам дека со клуч бр. 10 беа штравчињата.. олабави го едното на кошулицата, па отшрафи го другото на кушулицата и олабави ја во правец да се опушти сајлата.. ке видиш како иде ке сконташ лесно, па првото штравче затегни го пак за да стегне кошулицата на држачот...
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
A ima vo hamaci i kit 47mm klip i cilindar 1500denari ama strav mi e na radilica posle da ne strada
 

Kajgana Shop

На врв Bottom