Читам и не ми се верува. Ова е сето тоа што го имав замислено кога го започнав овој топик, вакви богати дискусии!
За мерцедесот, доколку денес би бил од категорија 5, би вредел преку 200,000 евра. Нормално еден куп пари треба да се доведе до петка, ама вреди тоа милениче. Јас да би имал време и финансии, никогаш не би го продал. Ама пак тоа е ако имав. Инаку, за тие постари мерцедеси, ако се сеќавате на мерцедесот од Лазар Колишевски (беше W110 200D) еден мој комшија го имаше автентичниот кој Лазар го поседувал, во возна состојба и го користеше за лични потреби (до на пазар и слично). Е сега за секои 4 дена возење по улици следеа 8 дена поправки под него, ама не е битно. Го поправаше за да го склопи добро и да го донесе до петка категорија, ама после наеднаш исчезна тој мерцедес од позади зграда. Најверојатно го продаде некому. Исто, едни други луѓе кои ги познавам, пред 5 или повеќе години имаа еден потполно ист мерцедес како што опиша Мандрак, но да речеме во двојка состојба, и случајно најдоа еден потполно исти кој не беше во возна состојба. Го купија за 200-300 марки (џабе, неам зборови, џабе) и од двата склопија еден, ама не 5, 6 категорија. Ако добро се сеќавам дури го извозија до Штутгард, фабриката на Мерцедес. Дали добија 100 или 200 илјади марки, ама ич не ми текнува.
Инаку вака изгледаше мерџото на Колишевски, само што беше црн. (кликни за поголема слика во нов прозор)
А за алатот, треба алат и е потребен. Ако имате пријател кој е механичар или е исто ентузијаст и има услови (простор, алатки, канал) обавезно ако сте во можност таму да ги средите овие работи.
А за хромирање и слични зафрканции, веројатно има локално да се направат, барем порано имаше во Застава АГП, Алатница, требаше да чекаш по 1 месец ама го правеа. Сега како што е времево Македонија не произведува штрафчиња за слики на зид, не знам.
За мерцедесот, доколку денес би бил од категорија 5, би вредел преку 200,000 евра. Нормално еден куп пари треба да се доведе до петка, ама вреди тоа милениче. Јас да би имал време и финансии, никогаш не би го продал. Ама пак тоа е ако имав. Инаку, за тие постари мерцедеси, ако се сеќавате на мерцедесот од Лазар Колишевски (беше W110 200D) еден мој комшија го имаше автентичниот кој Лазар го поседувал, во возна состојба и го користеше за лични потреби (до на пазар и слично). Е сега за секои 4 дена возење по улици следеа 8 дена поправки под него, ама не е битно. Го поправаше за да го склопи добро и да го донесе до петка категорија, ама после наеднаш исчезна тој мерцедес од позади зграда. Најверојатно го продаде некому. Исто, едни други луѓе кои ги познавам, пред 5 или повеќе години имаа еден потполно ист мерцедес како што опиша Мандрак, но да речеме во двојка состојба, и случајно најдоа еден потполно исти кој не беше во возна состојба. Го купија за 200-300 марки (џабе, неам зборови, џабе) и од двата склопија еден, ама не 5, 6 категорија. Ако добро се сеќавам дури го извозија до Штутгард, фабриката на Мерцедес. Дали добија 100 или 200 илјади марки, ама ич не ми текнува.
Инаку вака изгледаше мерџото на Колишевски, само што беше црн. (кликни за поголема слика во нов прозор)
А за алатот, треба алат и е потребен. Ако имате пријател кој е механичар или е исто ентузијаст и има услови (простор, алатки, канал) обавезно ако сте во можност таму да ги средите овие работи.
А за хромирање и слични зафрканции, веројатно има локално да се направат, барем порано имаше во Застава АГП, Алатница, требаше да чекаш по 1 месец ама го правеа. Сега како што е времево Македонија не произведува штрафчиња за слики на зид, не знам.