Реставрација на автомобили и моторцикли, расклопување мотори и слично?

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
4.545
Поени од реакции
7.251
Сепак имало луѓе заинтересирани бе! Зоки да, фиатот е италијански а после и русите го правеа по лиценца, а италијанските се ретки ко Чарџерот на волф поготово онај со хеми како џенерал ли во Дјук оф Хазард! :D Имам среќа што е италијански. Вчера почнаа само мали работи, испуштање на маслото и антифризот, и поклопецот од филтерот за воздух денес работам шмирглање за утре да се исфарба. Мали работи ама земаат време а даваат големо задоволство. Инаку еднаш со еден комшија кој се разбираше добро во коли, го следев со месеци како ја склопуваше мојата најомилена кола Мустанг 64. Ама Америка, делови за све живо и за без пари.
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
4.545
Поени од реакции
7.251
Би требало да изгледа вака, само што мојата е бела.

 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Andronik,ako veke ne si zavrsil so restavracijata,ke ti kazam jes da vozam xsara ama ljubov mi e FIAT(ne Zastava)1300 i istiot pocnav da go sreduvam.Momentalno stoi u garaza rasklopen do sraf.Za hromot(lajsni,rapkapi,branici i sl.)Ako ne e osteten ke izleze patinata so e nafatena vrz nego so ona zelenoto sungjerce i bilo kakov detergent,a za da go vratis originalniot sjaj na hromot ispoliraj go so PUROL pasta.Ja ima po boi i lakovi.Mehanikata se fakja komplet od Lada.Mozes da iskoristis i farovi vrati ne zaradi kvakata.Kaj Lada e razlicna.Pazi na detalite.Ne probuvaj nesto kao custom,ke dobies ocajna kola.Nemoj da se iznenadis ama mnogu delovi ke gi najdes na otpad.Ako sakas ok restavracija mora da si strpliv i se da vadis do gol lim.Limot zastiti go so Plastobit od vnatresnata strana na krilla,vrati,haubi i dr.Ke se iznenadis i kolku pomalce ke buci.I po moznost najdi dijagonalni gumi zaradi avtenticnost na izrabotkata.za motorot,ako sakas da go konzerviras,napolni go so ulje do kraj (ako ne mislis da go vozis,a sklopen)ili neka stojat delovite u krpa so gres mast.Vnatresnosta obnovi ja so skaj u boja kojaso e bila originalna kaj nekoj tapacer.Ovde mislam za sedista i oblogi za vrati.neka gi napravi isto.Za instrument tablata nemas spas ako e ostetena.Najdi od LADA.Isti se.Ama vrati gi originalnite instrumenti.Dimenzii na gumite se 165 R 13.Kaj dijagonalnite dimenzijata e 5.60.13 i tesko mozes da najdes novi.Dihtunzi za vrati i bagaznikot se kupuvaat na metro_Obavezno promeni gi i nasteluvaj gi ubavo bravite da se zatvaraat i dihtuvaat.Na farbanjeto obavezno da gi izvadis sofersajbnite oti pod dihtunzite e sigurno gnilo i ke pusta voda u bagaznikot i na daskata pod stakloto otpozadi.U bugarija mozes da najdes novi dihtunzi za sofersajbnite.U MK teska rabota.Jas pocnav taka ama uste ne sum do nikade stasan.Baram delovi momentalno.Kako so rekov,cel e rasklopen i stoi u delovi u garaza.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
За вршење реставрација потребен ви е буквално цел можен алат. За почеток, оној кој решил сам да започне со реставрација, потребно е да ги има комплет сите клучеви (рачвести, ѕвездести, а најдобро е комплет патент клучеви). Инаку, најупотребуван ке ви биде клучот бр.13. Не е на одмет да ги имате и инбусите, како и ѕвездестите инбуси.(Француските возила се со инбус завртки)
Потрудете се да го расклопите возилото до најситниот детал. Што повеке може да извадите, тоа подобро. на крај, возилото да ви дојде до гол метал. Внимавајте на каросеријата: Таа треба да биде колку што е можно поздрава. Ептен изгниена каросерија не е никаква основа за реставрација, освен за некој вистински раритет. Ке ви биде потребна и пинцета, и скалпел и се друго што ке ви дојде како погоден алат за расклопување(и повторно склопување).
Кога конечно ке го расклопите возилото, почнете со каросеријата. Идеално е да остане само школката без врати, крила хауби, стакла, тапацир, табли и сл. Гол метал. Кај некои возила, крилата се заварени, и тука не препорачувам вадење, освен ако се ептен изгниени. Се струга возилото до гол метал и постапката оди како што е опишано погоре, во мојот претходен пост. Се фарба секој изваден дел посебно, и се составува внимателно на крај.
Секој мотор се поправа лесно. И зарибан да е, немате мака. Делови ке се најдат, ако треба и по отпади(каде ке бидете чести гости, посебно за лимаријата). И тој се расклопува се чисти и се составува.
За ентериерот пишав погоре.
Тоа е долг, скап и макотрпен процес. За мојот 1300 сметам дека ми се потребни околу 3000 еур. Сеуште сум во место(финансии и некои делови ме кочат), ама не се брзам. Еден ден ке излезе од гаражата возејки. Тоа ке биде огромно задоволство.
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
Се обидував да реставрирам Mercedes 170-s модел од 1939 година, кабриолет, кожа, махагони...ист како што го имал големиот фирер Адолф Хитлер! :) Ама не успеав до крај, ем беше прескапо ем не ми беа достапни сите делови кои ми требаа, ем убави пари ми понудија за онака недовршен во состојба речиси вреќа делови:pos:! Не е битно, собрав некое искуство работејќи на наего па го искористив да репарирам комплетно едно старо IMV комби со кренат кров, 2 задни осовини, дизел со мотор од Мерцедес 220 d. Беше во очајна состојба кога стаса во мои раце, над крилата дупки како глувци да го гризале, вратите предни исто така, под гумените лајсни од сите стакла скапано, а моторот речиси без компресија, едвам палеше.
Нормално, прво што излезе надвор беше моторот кој го однесов кај еден другар кој има подобри услови од мене за растурање мотор и негово составување. Не беше тешко како што мислев дека ќе биде, со мала помош од друг пријател кој веќе растурал дизел мотор деловите кои беа дотраени како хилзни, карики, летечки и лежечки лагери и друго ги заменивме со нови, лежиштата за вентилите ги исполиравме, а јас посебно обрнав внимание на полирање на издувните и усисните канали во главата на моторот. -Тоа ми е некое искуство кое останало од помлади денови кога фризирав бензинци:)
Каросеријата доби солидна поправка на тој начин што со шмишајбна отсеков се што беше рѓосно и скапано, на тие места ако не беше по површин преголемо парче ставав композитно карбонско платно натопено во полиестер, а ако не можеше тогаш со апарат за автогено зварување заварував парче лим. Сите подкрила и подот ги намачкав со „Аутобит” на кој нафрлав гумен прав (од мелени стари автомобилски гуми) додека премазот уште не беше исушен така да добив повеќекратна изолација, амортизација на удари од каменчиња и одлично сузбивање на вибрациите од моторот и трансмисијата. Под гумените лајсни на сите стакла употребив „Антирост” за чистење на корозијата која неможев доволно да ја одстранам по механички пат, па потоа секаде каде беше потребно автогено заварив парче нов лим или едноствнао со бренерот долеав малку метал од жицата за варење. После едно убаво стругање на целата школка со компресор нанесов првин шприц-кит по целата површина, каде требаше нанесов повеќе слоеви за корекција, го избрусив со мокра шмиргла и вибрациска брусилка и пристапив кон лакирање.
-Дилема ме маваше што боја да одберам. Се мислев помеѓу лимон-жолта и флуоресцентно-зелена:). За жолтата ме предомислија оти ме убедија дека ќе изгледа како поштенско комбе, а зелената некако ептен ќе бодеше очи во таа нијанса во која ја замислив. Најпосле го офарбав во неговата оригинална боја, нешто помеѓу светло драп и светло сиво. Шприцав 2 пати со нешто поразредена боја и испадна доста добро, над очекувањата ако земам во обзир дека тоа ми беше втор пат во животот да држам лакерски пиштол од компресор во рака.
Кедер-гумите сите ги сменив, а во внатрешноста ги сменив седиштата па испадна малку како кастум бидејки доби седишта од „Ауди” :). Идејата ми беше да го уредам за кампување, но тој ден не дојде па го продадов после 2 години.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Мандрак, се убаво што си напишал, а богами и направил, браво, само едно прашање:

За Мерцедесот, неможеше нешто да се искомбинира? Мотор од друг модел, ако проблемот бил во него? Или од лим на добар мајстор да се направи цел дел од лимарија? Навистина штета што не си успеал да го собереш, барем приближно до оригиналната состојба.
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
strumics напиша:
Мандрак, се убаво што си напишал, а богами и направил, браво, само едно прашање:

За Мерцедесот, неможеше нешто да се искомбинира? Мотор од друг модел, ако проблемот бил во него? Или од лим на добар мајстор да се направи цел дел од лимарија? Навистина штета што не си успеал да го собереш, барем приближно до оригиналната состојба.
Мотор веќе беше сменет, наместо неговиот бензински ставив дизел од 200D, подвижниот кров не успеав да го поправам, заправо неможев да најдам мајстор кој би го поправил, а неможев да најдам ни адекватен материјал кој барем малку би бил блиску до автентичното за да не се изгуби од целокупната автентичност. За тоа ауто не трчав само јас, трчаа уште двајца луѓе заедно со мене за да обезбедиме делови и мајстори ама не успеавме. Лимаријата ја средивме перфектно, додуша и немаше некоја голема потреба од интервенции зашто и не беше во некоја лоша состојба.Некои ситници кои ме нервираа зашто неможев да ги набавам како што се кваки, ситни украсни детаљи, фарови...ме натераа да се премислам и да ја прифатам понудата да го продадам. Олд-тајмер ако неможеш да го реставрираш автентично, поарно не се обидувај зашто кога ќе го завршиш тоа веќе не е тоа возило.
 

Vnuce

http://abix.mk
Член од
20 март 2006
Мислења
2.602
Поени од реакции
223
Се обидувам да најдам Fiat 128 Sport Coupe '75-6 (не понова, тоа е 3p модел, кој има многу лоша задница) во колку - толку асална состојба, барем лимаријата... механиката многу полесно се праи (ако не се праи се менува :) ) ....
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
Механика копмплет од 101 мислам дека пасува. Пробај оглас да дадеш, јас така имам најдено еден куп ствари што ми требале. Не си свесен што се лежи по дворови и гаражи низ МК:)
 

Vnuce

http://abix.mk
Член од
20 март 2006
Мислења
2.602
Поени од реакции
223
Mandrak напиша:
Механика копмплет од 101 мислам дека пасува. Пробај оглас да дадеш, јас така имам најдено еден куп ствари што ми требале. Не си свесен што се лежи по дворови и гаражи низ МК:)
Да...знам... тоа е најдобриот дел... можам поприлично ефтино да поминам. Затоа и не се замарам толку многу со механика... многу ми е поважно да биде цела колата :)
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Mandrak напиша:
Мотор веќе беше сменет, наместо неговиот бензински ставив дизел од 200D, подвижниот кров не успеав да го поправам, заправо неможев да најдам мајстор кој би го поправил, а неможев да најдам ни адекватен материјал кој барем малку би бил блиску до автентичното за да не се изгуби од целокупната автентичност. За тоа ауто не трчав само јас, трчаа уште двајца луѓе заедно со мене за да обезбедиме делови и мајстори ама не успеавме. Лимаријата ја средивме перфектно, додуша и немаше некоја голема потреба од интервенции зашто и не беше во некоја лоша состојба.Некои ситници кои ме нервираа зашто неможев да ги набавам како што се кваки, ситни украсни детаљи, фарови...ме натераа да се премислам и да ја прифатам понудата да го продадам. Олд-тајмер ако неможеш да го реставрираш автентично, поарно не се обидувај зашто кога ќе го завршиш тоа веќе не е тоа возило.
Според германската класификација(широко прифатена) си имал олдтајмер во состојба 1 (не вози, во секој случај со доста труд се реставрира), како што те разбрав. Навистина би било убаво да си успеал да го донесеш барем во состојба 2 (со тие фалинките што ги спомна). Дали имаш информации каква е понатамошната судбина на тој Мерцедес? А инаку во потполност се согласувам со тврдењето дека неавтентичната реставрација не е тоа што треба да биде.

Инаку постојат 5 состојби. Состојба 3 е многу блиска до оригиналот, стојат сите делови, но потребна е работа (фарбање, средување мотор). 4 е веке реставрирано возило, но има потреба повеке од козметички зафати и 5 е веке со еден збор- како од фабрика.
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
Колата е во Австрија и репарацијата сеуште трае! Инаку беше во возна состојба, палеше, можеше да се вози, но без еден куп делови на нејзе, некои ненамонтирани а некои фалеа.
-Знам за класификацијата, имав и каталог на стари модели баш како што беше тој, со состојби и проценки на вредност. Според каталошката класификација беше меѓу 1 и 2 затоа што не беше комплетна и покрај тоа што можеше самостојно да се движи.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Мојата желба е категорија 5. Дотогаш, нека поминат и 10 год., ама не ја вадам. Или ке биде, или не.

А инаку, јас сум во поволна состојба, бидејки колата на времето ја купил татко ми, нова. Има поминато неверојатни 110 000 км. за 40 год. На неа стои се. Ама времето си го направило своето. Има корозија по праговите, гнило под лајсните на праговите, споевите на патосот со прагот се во некоја средна состојба(не многу оштетени, ама терба детална работа. Кога ја растуривме, видовме. Во глобала енекоја состојба 3. треба хромирање на рапкапи, браници и такви работи, планирам да ги тапацирам седиштата(предните, а и задните) и потребни ми се 2 упорни спони, кои ги барам по отпади засега. можно е другар еден од Италија да ги донесе. Тој модел, кој е како јабучица, не се наоѓа тука.
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
strumics напиша:
...потребни ми се 2 упорни спони, кои ги барам по отпади засега. можно е другар еден од Италија да ги донесе. Тој модел, кој е како јабучица, не се наоѓа тука.
Пробај во Грција, таму на времето се продадени многу од тој модел.
Инаку категорија 5 лесно ќе достигнеш со Fiat 1300.-Стасај до таму со Mercedes стар 60 години да те видам!:star:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom