Seligman: Love is blind.
Joe: No, no, no. It's worse. Love distorts things. Or even worse, love is something you never asked for. The erotic was something that I ask for or even demanded of men. But this idiotic love... I felt humiliated by it. And all the dishonesty that follows.
Joe: The erotic is about saying yes. Love appeals to lowest instincts, wrapped up in lies. How do you say yes when you mean no? And vice-versa. I'm ashamed of what I became. But it was beyond my control.
Овдека ја наоѓам нејзината причина за постојаниот секс со нови и нови мажи, жената е искрена и длабоко во себе знаеше дека се што искрено сака у живот е да биде јако ебена постојано, одново и одново, секој ден.
“I was an addict out of lust, not out of need.” - нејзината зависност е нејзин избор.
Мислам дека Триер пробал да и даде и соодветна машкост на Џо. Носи машко име. Кога збориме за мажи кои имале секс со многу жени најчесто за нив се користи збор ко јебо, кај Америте player итн. Додека кога се жените во прашање се користат зборовите курва/ороспија (зборови со дерогаторно значење) итн. Кога сме кај мажите, постои интересен момент во филмот, а тоа е сцената со човекот кој вели дека е заљубен во Џо и ги остава жената и децата за нејзе. Триер пробува да го сруши митот/илузијата за машката сексуалност и доминантност, каде што мажот е тој кој моли за љубов, додека жената е таа која што само сака секс без обврски. Истото го има и во сцената кога решава да го напушти детето затоа што жена со нејзини потреби е невозможно да биде добра мајка и смета дека тоа ќе биде најдобро и за неа и за детето, во вакви ситуации мажите секогаш ја имаат улогата на напуштачи, но не и во филмов.
Тука се и кинки моментите каде Џо почнува да се влажни кога сфаќа дека нејзиниот татко е починат, како и сексот со непознати во болница после тешките моменти додека беше болен. Како да целиот стрес, целата траума ги канализира во сексуална желба. Истото и со садо-мазо сесиите, каде со употреба на физичко насилство Џо успева да си го врати оргазмот.
И доаѓа крајот и убиството на Селигман. Интригирачки беше што двајца главни протагонисти во разговорот се жена која што имала секс со илјадници мажи и човек кој што не бил никогаш со жена. Тука ја наоѓам нејзината причина да се заљуби во Џероум и да го убие Селигман, тоа е контролата. Кога Џероум сакаше секс со нејзе, а таа го одби, тој го прифати тоа. Додека Селигман беше единствениот кој што продолжи да инсистира и покрај тоа што му кажа дека планира да раскрсти со сексот, тој беше единствениот кој сакаше да и ја одземе контролата која што таа ја поседуваше низ целиот филм односно низ целата нејзина приказна.