Прва вожња на автопат - препорака, совети, искуства

The Wild Boy

љепотан
Член од
26 декември 2017
Мислења
1.551
Поени од реакции
931
Фала ви на сите за советите.
Ќе ги земам сите работи што ми ги кажавте во обзир.

Не гледам да се брзам, пополека и ќе си внимавам. Поарно подоцна да стигнам, него ли да не стигнам во опште...

Не сум јас од тие типови што се снимаат по инстаграм со аудиња и што возат 300 на саат. Едноставно не гледам ништо интересно во тоа, и со тоа самите они си го ставаат животот на конец.

Ноќњи вожњи избегавам а и јас не ни смеам сам овие 2 години после 11 часот навечер.

За почеток ќе си се вежбам со моите низ град. Еве сега бев за плин до бензинска и се супер. Малку паркингот оплескав што се паркирав во потесен паркинг XD, ама после си се препаркирав на соодветно место.

Во колата имам соодветна опрема, се што треба имам па за тоа не е голем проблем. Уље, течнос и се тоа редовно си се проверува. Акумулаторот неколку пати беше мењаван, еве скоро сега и дисковите ги мењававме.

Телефон не користам при возење, а не ни имам корист од тоа (реков дека не сум таков тип што води 200 на саат и се снима на инстаграм).
Алхохол не ни пијам у опште, многу могу ретко а и никако при возење, за тоа знам многу убаво.

Појасот секако врзан. Има голема разлика од врзан и неврзан појас и многу чудно чувство.

Незнам како некои луѓе ги мрзи да го стават појасот, не дека е нешто којзнае тешка работа, а и многу пати е докажано дека појасот спасува живот .

Па така да, ќе си внимавам, ќе почитувам правила и прописи, тие што ми свират не се замарам и ги ставам на ignore. Ако им се брза нека одат пред мене. Јас си возам пополека и не се брзам. А за чудо и немам многу трема (дури и јас се чудам како...) и се опуштам при возење.

Во иднина би земал dashcam да снимам вожњи низ државава, и ако си земам јас моја кола ќе гледам со hands free, и навигавија. Дефинитивно ќе ми олесни работа. А до тогаш нема ни да кревам, кој и да ми врти на телефон.


Него друга работа, ми кажа вујко ми (бидејки колата дизел), кога ја палам обавезно прво контакт (да се изгасат прво тие warning светла) па после веднаш да ја запалам. Зошто треба така? Мене ова инструкторот не ми го кажа, и кај него колата си ја палев најнормално.


Нели нема потреба од сообракајна книшка више бидејки нема казнени поени више

Јас положив пред година и пол уште неам таква.
Кога бев у северџанскана телевизија да си подигнам возачка дозвола, тој дечкото ми рече дека ќе ми се јавеле кога да сум дошол да ја земам, а позади имаше еден полицаец и тој ми рече за 6 месеци наводно. Си прашав, и ми рекоа дека ќе можам вака да возам. Па ќе видиме, ако треба и ако ми се јават ќе одам да ја земам.
 
Член од
7 декември 2019
Мислења
4.633
Поени од реакции
8.205
Само ќе си дојде, каков човек си така ќе возиш, џабе овде вози вака, вози така!
Единствено што би те посоветувал, на автопатот кон Велес избегнувај ја левата, брзата лента! Се уште има изгубени ликови кои возат обратно, кога ќе сфатат дека го утнале излезот за Скопје!
 
Член од
30 јуни 2020
Мислења
2.463
Поени од реакции
9.237
Инаку спомнавте 40-50км/ч в град... Каде Делчево? Мак. Брод? :)
Скопје испод 70-80 немаш вожња.
Затоа има толку многу смртни случаи по Партизански одреди и насекаде низ СК, пошто не е Делчево и Мак. Брод. :)
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
17.795
Поени од реакции
21.213
Мислам дека се ти пишаа, освен ова :
- ПОЈАС обавезно, дали во град или надвор од град.

- Стоперки никако:neetaka:
Zaboravivte da mu spomnete za svetlata, od mnogu vozbuda da ne zaboravi da gi ukluci.
P. S koga ke vidis djandari, posebno onie so radar, blindiraj, ne bidi peder :mad:.
 

Del Boy

You plonker!
Член од
28 септември 2012
Мислења
11.973
Поени од реакции
35.634
Скоро се ти опфатија, корисна тема.

Запамти, без разлика дали има или нема никој на автопатот додека возиш, повеќе од 140 км на саат возат само оние со 13 сантима кур. Овие шо возат 170+ се импотентни. Обично на 80% од автопатите пропишана максимална брзина е од 100 до 120-130 зависи каде. Иако таа брзина на отворено ќе ти изгледа како да возиш ептен бавно, никојпат не претискај на педалата повеќе. До 140 максимум и тоа во идеални временски услови, мала фреквенција на сообраќај, и добри автопати.

Најважно правило во сообраќајот: Битно е да стигнеш, не е битно кога.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.590
Поени од реакции
2.095
Додавка не верувај многу на кочниците...оставај мноогу растојание од тој пред тебе...ако треба да нагло да успориш од ете да речам 120 кмх ти треба многу повеќе растојание него што мислиш. Голема грешка на почетници е што веруваат многу на кочниците...кинетичка енергија што ја има колата е еднаква на квадрат од брзината...дупло поголема брзина, четири пати поголема енергија и со 4 пати поголемо растојание за да застанеш.


Исто гледај гумите да ти се здрави и напумпани колку што треба а не од око...ако ти се стари гумите биди екстра внимателен, особено ако е влажен коловозот.

Исто гледај во ретровизори кога се престројуваш од една лента во друга за мотори кој летаат со 200 + на саат...некогаш стварно толку брзо се движат што тешко се перцепираат.
 
Последно уредено:

Џонтра Волта

Qué miras, bobo?
Член од
20 јули 2020
Мислења
9.030
Поени од реакции
55.442
Него друга работа, ми кажа вујко ми (бидејки колата дизел), кога ја палам обавезно прво контакт (да се изгасат прво тие warning светла) па после веднаш да ја запалам. Зошто треба така? Мене ова инструкторот не ми го кажа, и кај него колата си ја палев најнормално.
Тоа на постарите возила се чекаше нешто да напраи ЦК па тогаш да ја запалиш, мислам дека греачите на моторот да се уклучат.
А и сеа е исто само што не се слуша тоа или не постои мада убаво ти кажал вујко ти, прво контакт па почекај едно 5-10 секунди па запали ја.

За тоа време провери дали ти е избацена, рачната дали ти е крената (за да ја спуштиш) и да стаиш појас. Па пали ја.
И обавезно гледај да си створиш навика светлата да ги палиш одма коа ќе ја запалиш колата. Пошто ако забораиш моеш да го јадеш од џандари а и увек ќе забораваш ако не ги палиш од сам старт.
 

LustingVertigo

Snopdan Dogovich
Член од
1 декември 2017
Мислења
753
Поени од реакции
1.008
Вози си според прописите и не цапај премногу,

Не одиш на олимписка трка...
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.707
Поени од реакции
38.926
Тоа на постарите возила се чекаше нешто да напраи ЦК па тогаш да ја запалиш, мислам дека греачите на моторот да се уклучат.
А и сеа е исто само што не се слуша тоа или не постои мада убаво ти кажал вујко ти, прво контакт па почекај едно 5-10 секунди па запали ја.

За тоа време провери дали ти е избацена, рачната дали ти е крената (за да ја спуштиш) и да стаиш појас. Па пали ја.
И обавезно гледај да си створиш навика светлата да ги палиш одма коа ќе ја запалиш колата. Пошто ако забораиш моеш да го јадеш од џандари а и увек ќе забораваш ако не ги палиш од сам старт.
рачна се спушта пред да појдеш секогаш, не можеш ти да избацуваш од брзина и да спушташ рачна у исто време, ако не држиш кочница отиде колата.
 

Џонтра Волта

Qué miras, bobo?
Член од
20 јули 2020
Мислења
9.030
Поени од реакции
55.442
рачна се спушта пред да појдеш секогаш, не можеш ти да избацуваш од брзина и да спушташ рачна у исто време, ако не држиш кочница отиде колата.
Можам. Ако ми стои на рамно.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.707
Поени од реакции
38.926
Можам. Ако ми стои на рамно.
тоа е правило бе џонтра, нема врска дали ти е на рамно или нерамно. Исто ко со светлата што му викаш да ги пали кога ќе ја запали така и ова, ручна се спушта пред да појде возилото. Може да е блага нерамнина и колата да иде а да не ја приметиш и да удриш некого позади тебе што е.
 

Воинот од Северџан

An Orc among Hobbits
Член од
3 март 2021
Мислења
101
Поени од реакции
111
Како бе да не претекнува на автопат? Шансите се 50-50 дека ќе наиде на некое тамче со пробушени дизни или некој караван натоварен до трт без ознаки и со небезбедно зацврстен товар. Зарем треба да дише чад од Тамацот или да ризикува некој кадрон да излета од 30 години старата караванка?
Најдобра опција е да немаш пред тебе вакви возила, а тие често возат под минимално пропишаната брзина на движење по автопат, па сега види. Исто така ако можеш безбедно да претекнеш и по некој камион или автобус не се мисли, погледни во ретровизор, фрли око еднаш и преку рамо, осигурај се дека нема возило во лева и гас. Возењето е многу попријатно и побезбедно кога пред тебе имаш чист видик, а не да зјапаш во церада 2 саата.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.634
Поени од реакции
1.489
Snimanje so dashcam ne e dozvoleno vo MK, taka da pazi se, moze da te kaznat.
Mislam deka nikoj ne spomna, ali ne se karaj so drugi vozaci bidejki moze da nacekas nekoj so pistol/bezbol palka.

Vekje spomnaa site ali u kratki crti proveri ja kolata pred trgnuvanje, imaj stalno se rezerva(ulje, antifriz), reflektiracki elek(ako ima drugi lugje u kola, ti treba elek za site mislam, vidi zakonot tocno kako e), elektrik, kompresor za gumi pumpanje, protivpozaren aparat, rezerva sijalicki, proveri rezervna guma dali e u kola i dali e napumpana.

Pri vozenje vo dozd ne koci naglo, i ko sto vekje spomnaa site izbegavaj da koces ili da ja ja 'javas' kocnicata dokolku ne e potrebno. Pusti ja gasta i koristi motoro kocenje, em kocnicite ke ti traat podolgo em nema da gi pregrees i da napraes belja. Obicno gi 'javaat' kocnicite u automatik koli.

Pri parkinaje moj sovet ti e sekogas u rikverc dokolku e mozno za da moze pravo da ispadnis od parking mesto.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom