TrendS
Work Smart, Not Hard
- Член од
- 14 декември 2018
- Мислења
- 4.405
- Поени од реакции
- 29.797
За да не бидеш во ситуација да кочиш чат-пат на АВТОПАТ.....ногата ќе ја тргнеш од гаста малку порано. Знаеш колку непријатно делува......кога возиш позади некој пр. 120 и гледаш како му светнува штопот на тој пред тебе.Денес возев на A4 од Миладиновци до Штип. Како за почеток не беше лошо. Буквално се осеќаш како на булевар, само со поголеми брзини, и мора многу внимавање и држење волан цврсто. Еден погрешен потег и готово е. На тие брзини играчка нема.
За удолница не ни имав потреба да мењавам брзина, бидејки ја тргнав ногата од гасата, и само малку на кочница.
Е сега си треба вежбање, неможе се од прва да биде. Треба да се усовршам за соодветно закочување, да поработам на тоа под ружна малку, а за другото горе доле сум океј.
Ќе се сложам за тоа дека полицијата треба да се фокусира на оние кои што летаат. Буквално денес ме прошиша едно порше брачата од швицарска 300 на саат леташе.
А да не зборам за тоа видеото што го видов по социјалните мрежи (од тик ток) каде што на оној мостот одма до веро, комотно си преминува во спротивен правец, и тоа полиција што помина буквално покрај него, нит да го казни, нит ништо.... а тогаш еден манијак со црно ауди што за малку ќе ме прегазеше... да не зборам има уште 1,000 такви случаеви. Кога имаш расипан систем кој за едните работи, а за другите не, и каде што секој си ги толкува своите правила, не ме чуди ништо...
Ти кажував.....кочиш ако е итно (или застануваш во помошна лента....или на патарина).
Викаш се стегаш додека возиш.....грешка. Не треба да возиш стегнат и под грч.....опушти се и научи да уживаш во возењето. Се додека си во грч.....се мачиш, наместо да уживаш во патувањето. (замисли да треба да возиш 1000км под грч.....невозможно )
Точно.....еден погрешен потег, може да биде богами лошо......на отворено, грешка не смее да има.
Труди се да бидеш опуштен додека возиш.......да не бидеш ни малку исплашен.....прати знаци.....почитувај се на патот и вози.
Секогаш прати ситуација што се случува пред и позади тебе......зиркај постојано на ретровизори (ќе ти стане навика....понатака). Пред тебе гледај неколку коли напред......погледот фокусирај го широко пред тебе.....од колата во близина пред тебе....па се до последната што ти е на видик.
Сега за почеток избегнувај ноќна вожња.....после, почни да вежбаш и ноќе (но не на стемнување/разденување....за почеток). Кога ќе почнеш да возиш ноќе.....ќе правиме муабет на што да се фокусираш кога си под фарови.....како да го пратиш "курсот" по кој треба да се движиш. Билдај километри.....другото ќе си дојде само по себе.
ПС
Знаеш како го оправив внук ми да вози како што треба на отворено.......практично во кола. Седна малиот да вози до Гевгелија.....јас до него....совозач. Секоја грешка му ја посочував (и му објаснував како да не ја повтори).....напорно му беше, зошто му најдов еден тон грешки. На враќање.....пак возеше од Гевгелија до Скопје......веќе беше релативно сосема како што треба. Ова го направив откако веќе имаше поминато некој две-три илјади км.....сам на отворено. Имаше голема самодоверба.....мислеше дека веќе научил се. Видов дека ништо не научил.....додека возеше со мене, стана и он свесен дека нема поима.....ама имаше желба и воља да научи.
Најубаво за некое време.......нека седне некој искусен возач до тебе.....ќе ти ја посочи секоја можна грешка....побрзо и полесно ќе научиш на се......што ќе биде подобро за тебе. Не е само да се стигне од точка А.....до точка Б. Финесите и техниката се најважни......
Последно уредено: