Пофалби или критики за туристичките агенции

Член од
5 февруари 2007
Мислења
10.648
Поени од реакции
13.111
Ова секогаш ме нервирало, обвинување на тој што бил измамен, а не на туристичката агенција. Јупитер треба да биде санкционирана како туристичка агенција и дебело да бидат оштетени луѓето што биле измамени. Луѓето се измамуваат, се случува. Јас и ти можеби не би оделе, но можеби не слушнал секој, можеби заборавиле дека е истата агенција и слично. Не е ни важно зошто отишол преку Јупитер, важно е дека Јупитер конечно треба сериозно да си плати.
Се` би било во ред (од страна на потрошувачите) оваа постапка да се случела два до три пати во животниот век на туристичкава агенција. Но ова што се случува е буквално епидемија, и не дека луѓево не знаат, но замижуваат пред фактите. Каде се` не се збореше за проблемов - на социјални мрежи, на тв и печатени медиуми.... буквално секаде. И тоа со години веќе уназад. И луѓето мислиш дека не знаат.. Мала е македонија... знаат, информирани се и тоа добро. Знам тројца кои ги користеле нивните услуги и знаеле дека ги бие лош глас. Но знаеш како одговараат на тоа? Шо ме боли петко ако бил заебан, се` дур јас сум поминал добро ич нема да му ја мислам и пак ќе купувам од кај нив.
Разбирам дека е сеопшта беспарица, но некој да уплаќа за 50% од реалната цена за производ со кој никако не смее да биде изигран (недај боже да заглавиш у туѓа земја само затоа што Јупитер не се спогодил со транспортерот). Главниот кривец секако дека е агенцијата, но за да се бутне истата, треба луѓето да не и` купуваат услуги. Пошо правен систем кај нас малку потешко оди, бар и самата знаеш како стои.
 

The King of Clay

Модератор
Член од
28 јануари 2012
Мислења
5.032
Поени од реакции
3.607
Ајде една критика кога веќе сте кај Јупитер. Сум бил Банско можеби повеќе од 15 пати, што сам сум се договорил со хотелот, што преку Atlantis и се минувало без ниту еден единствен проблем. Моите другари минатата година беа преку Јупитер за доста ниска цена, си поминале супер со вклучен превоз, без никаков проблем. Кога веќе излегоа муабетите дека има доста заебани луѓе, аранжмани откажани итн, почнав да се сомневам за сигурноста на мојот аранжман (со наш превоз) за кој претходно бев убеден дека треба да платам и дека се ќе биде во ред како претходната година. Но не, овојпат делуше навидум супер, поминаа 2 ноќевања и кога третото утро во Банско станав, рецепционерката ме поздрави од сабалје со муабет дека Јупитер не им платиле и ние мора да платиме пари за останатите 3 ноќевања. Виделе не виделе, нема да си го заебаме одморот за уште некоја сума на пари, плативме... следниот ден испадна муабет дека требало да платиме и за првите две ноќевања... ни дојдоја преку к*р па одлучивме да го смениме хотелот за остантите ноќевања.
Во меѓувреме разбравме дека Јупитер е затворена од државен пазарен инспекторат во времетраење од 30 дена и као средствата ќе бидат рефундирани после 3. март 2016. Мижи да те мамам. Исто така рецепционерката потврди дека Бојан, сопственикот на Јупитер е хит во Банско со неговите измами итн. Значи, имате еден тон агенции, моја препорака Atlantis, сум бил многупати и се поминало без никаков проблем, меѓутоа македонска работа никогаш не е 100% сигурна.... така да, чувајте си резерва...
 
Член од
20 август 2013
Мислења
34
Поени од реакции
12
Jas kupiv vaucer za Krf za vo Juni, moze li nekako da go raskinam dogovorot i da mi se vratat parite?

Sent from my Hol-U19 using Tapatalk
 
Член од
8 септември 2012
Мислења
42
Поени од реакции
4
Dali ima luge koj sto ocekuvaat refundacija odnosno dali podnele baranje za refundacija na sredstvata do Jupiter. Vcera bev do agencijata trgnata e plombata od drzavniot pazaren inspektorat no za zal tamu nema nikoj
 
Член од
20 август 2013
Мислења
34
Поени од реакции
12
Jas ne sum podnela baranje, a sakam da gi otkazam aranzmanite.Imam li pravo da gi otkazam sega i da mi gi vratat parite?Uplativ 2 aranzmana za Juni na Krf.
 
Член од
8 септември 2012
Мислења
42
Поени од реакции
4
Iskreno ne znam sto da ti kazam jas sakam da kreneme inicijativa site sto sme zeznati da si go barame chareto poso ko go prasav chovekot so ima dukan blizu jupiter mi kaza deka gazdaricata sto bila na dukanot na Jupiter smenila brava i gazdata ne moz da vlezi taka da cisto sumljam deka ke ni bidat vrateni parite ko ne mozeme da go najdeme gazdata
 
Член од
20 август 2013
Мислења
34
Поени од реакции
12
Eve kakov meil dobiv od Jupiter:
"
Почитувани патници,

Ве известуваме дека од Среда 30.03.2016година Инфо центарот на
Т.А.Јупитер ќе биде отворен во Беверли Хилс на 1 кат лок.43 на старата
локација над кафе 9ка.Работното време ќе му биде од
12-16часот.Намената на инфо центарот е да се проверуваат сите извршени
рефундаци, до половина реализирани и оние кои што не се воопшто
реализирани.

Сите рефундации ќе бидат завршени со исплата заклучно со 29.04.2016.Во
очекување сме на исплата на полисата за осигурување од одговорност што
ја поседува секоја туристичка агенција со лиценца,,А,, Во тек се
вонсудски спогодби со осигурителната компанија и нашето адвокатско
друштво.Доколку не дојдеме до разумно решение и комплетна исплата
нормално дека ќе превземеме правни мерки кон нив и јавно ќе ги
објавиме доказите и побарувањата.

Воедно ве известуваме дека патувањата за летните аранжмани почнувајќи
од 01.06.2016 ќе се реализираат во целост преку друга туристичка
агенција која ќе ги превземе нашите апартмани и договори.Сите доплати
ќе можете да ги ивршите во агенцијата партнер и да потпишете нов
договор со нив каде што Вашите уплати ќе бидат прифатени во
целост.Насоки и детални упатства каде можете да го направите истото ќе
добиете најдоцна до 31.03.2016 кога ќе биде финализиран договорот за
превземање на клиентите и податоците за уплатени и недоплатени
средства.

Како што ветивме најдовме соодветен начин како да не ве извисиме, да
си ги добиете уплатените средства и да си ги реализирате патувањата за
лето.За разлика од сите останати ние си ги сносиме последиците по
секоја цена и остануваме доследни до крај.Колку и да чини тоа.

Ви се извинуваме за непријатностите кои настанаа, како и за вложеното
време и доверба да патувате со нас, но едноставно некои луѓе сериозно
наумилие да не уништат. Верувајте нема да потпаднеме под никакви
притисоци,ќе ги отклониме недостатоците и ќе продолжиме со работа. Не
постои опција компанија која постои веќе 5години и има сервисирано
преку 35000патници да ја снема преку ноќ само затоа што некому бодеме
очи. Ако до толку им сметаме нека го свртат погледот,не мора секое
утро со нас да им започнува. Или мора? :)

Ви Благодариме на разбирањето.
Дозволете ни рок од 24ч за да ви одговориме на Вашиот email.

Со Почит,
ТА Јупитер"

Sto mislite?
 

Skorp

That guy...
Член од
30 јуни 2010
Мислења
1.173
Поени од реакции
2.112
Eve kakov meil dobiv od Jupiter:
"
Почитувани патници,

Ве известуваме дека од Среда 30.03.2016година Инфо центарот на
Т.А.Јупитер ќе биде отворен во Беверли Хилс на 1 кат лок.43 на старата
локација над кафе 9ка.Работното време ќе му биде од
12-16часот.Намената на инфо центарот е да се проверуваат сите извршени
рефундаци, до половина реализирани и оние кои што не се воопшто
реализирани.

Сите рефундации ќе бидат завршени со исплата заклучно со 29.04.2016.Во
очекување сме на исплата на полисата за осигурување од одговорност што
ја поседува секоја туристичка агенција со лиценца,,А,, Во тек се
вонсудски спогодби со осигурителната компанија и нашето адвокатско
друштво.Доколку не дојдеме до разумно решение и комплетна исплата
нормално дека ќе превземеме правни мерки кон нив и јавно ќе ги
објавиме доказите и побарувањата.

Воедно ве известуваме дека патувањата за летните аранжмани почнувајќи
од 01.06.2016 ќе се реализираат во целост преку друга туристичка
агенција која ќе ги превземе нашите апартмани и договори.Сите доплати
ќе можете да ги ивршите во агенцијата партнер и да потпишете нов
договор со нив каде што Вашите уплати ќе бидат прифатени во
целост.Насоки и детални упатства каде можете да го направите истото ќе
добиете најдоцна до 31.03.2016 кога ќе биде финализиран договорот за
превземање на клиентите и податоците за уплатени и недоплатени
средства.

Како што ветивме најдовме соодветен начин како да не ве извисиме, да
си ги добиете уплатените средства и да си ги реализирате патувањата за
лето.За разлика од сите останати ние си ги сносиме последиците по
секоја цена и остануваме доследни до крај.Колку и да чини тоа.

Ви се извинуваме за непријатностите кои настанаа, како и за вложеното
време и доверба да патувате со нас, но едноставно некои луѓе сериозно
наумилие да не уништат. Верувајте нема да потпаднеме под никакви
притисоци,ќе ги отклониме недостатоците и ќе продолжиме со работа. Не
постои опција компанија која постои веќе 5години и има сервисирано
преку 35000патници да ја снема преку ноќ само затоа што некому бодеме
очи. Ако до толку им сметаме нека го свртат погледот,не мора секое
утро со нас да им започнува. Или мора? :)

Ви Благодариме на разбирањето.
Дозволете ни рок од 24ч за да ви одговориме на Вашиот email.

Со Почит,
ТА Јупитер"

Sto mislite?

Prevaranti smrdeni, nek se nosat u tri lepe.
 
Член од
5 февруари 2007
Мислења
10.648
Поени од реакции
13.111
Eve kakov meil dobiv od Jupiter:
"
Почитувани патници,

Ве известуваме дека од Среда 30.03.2016година Инфо центарот на
Т.А.Јупитер ќе биде отворен во Беверли Хилс на 1 кат лок.43 на старата
локација над кафе 9ка.Работното време ќе му биде од
12-16часот.Намената на инфо центарот е да се проверуваат сите извршени
рефундаци, до половина реализирани и оние кои што не се воопшто
реализирани.

Сите рефундации ќе бидат завршени со исплата заклучно со 29.04.2016.Во
очекување сме на исплата на полисата за осигурување од одговорност што
ја поседува секоја туристичка агенција со лиценца,,А,, Во тек се
вонсудски спогодби со осигурителната компанија и нашето адвокатско
друштво.Доколку не дојдеме до разумно решение и комплетна исплата
нормално дека ќе превземеме правни мерки кон нив и јавно ќе ги
објавиме доказите и побарувањата.

Воедно ве известуваме дека патувањата за летните аранжмани почнувајќи
од 01.06.2016 ќе се реализираат во целост преку друга туристичка
агенција која ќе ги превземе нашите апартмани и договори.Сите доплати
ќе можете да ги ивршите во агенцијата партнер и да потпишете нов
договор со нив каде што Вашите уплати ќе бидат прифатени во
целост.Насоки и детални упатства каде можете да го направите истото ќе
добиете најдоцна до 31.03.2016 кога ќе биде финализиран договорот за
превземање на клиентите и податоците за уплатени и недоплатени
средства.

Како што ветивме најдовме соодветен начин како да не ве извисиме, да
си ги добиете уплатените средства и да си ги реализирате патувањата за
лето.За разлика од сите останати ние си ги сносиме последиците по
секоја цена и остануваме доследни до крај.Колку и да чини тоа.

Ви се извинуваме за непријатностите кои настанаа, како и за вложеното
време и доверба да патувате со нас, но едноставно некои луѓе сериозно
наумилие да не уништат. Верувајте нема да потпаднеме под никакви
притисоци,ќе ги отклониме недостатоците и ќе продолжиме со работа. Не
постои опција компанија која постои веќе 5години и има сервисирано
преку 35000патници да ја снема преку ноќ само затоа што некому бодеме
очи. Ако до толку им сметаме нека го свртат погледот,не мора секое
утро со нас да им започнува. Или мора? :)

Ви Благодариме на разбирањето.
Дозволете ни рок од 24ч за да ви одговориме на Вашиот email.

Со Почит,
ТА Јупитер"

Sto mislite?
Прашај која агенција би ги презела нивните аранжмани за лето. Потоа пиши тука што ти одговориле.
Патем, последниот пасус.... живи смешки. Некои сакале да ги уништат. Сами си потпишале смртна казна со таква непрофесионалност. Па уште и 5 години постоеле... Значи откога постојат знам дека си имаат проблеми, не е од вчера па наеднаш да ги снема.
 

Srcee

Unforgettable
Член од
29 април 2008
Мислења
5.275
Поени од реакции
3.496
Имал некој искуство со Сториа Травел од Прилеп?
 

ZelenoBel

Нова Битола
Член од
30 април 2013
Мислења
1.474
Поени од реакции
6.648
Dali ima luge koj sto ocekuvaat refundacija odnosno dali podnele baranje za refundacija na sredstvata do Jupiter. Vcera bev do agencijata trgnata e plombata od drzavniot pazaren inspektorat no za zal tamu nema nikoj
Какво барање треба да поднесам? Имав уплатено за банско 100 евра, и ни пишаја емаил дека ке ни бидат вратени парите, уште ги нема... 3 пати ојдов таму во агенцијата, затворено беше ...
 

ZelenoBel

Нова Битола
Член од
30 април 2013
Мислења
1.474
Поени од реакции
6.648
Никој не знај?
 
Член од
29 јуни 2011
Мислења
23
Поени од реакции
4
Здраво ме интересира дали имал некој искуство со ЈК ТРАВЕЛ ? Гледам најевтини се и баш ме интересира дали некој има патувано со нив да ми кажи.
 
Член од
5 февруари 2007
Мислења
10.648
Поени од реакции
13.111
Некој со искуство од Сафари туристичка агенција? Поплаки, пофалби, ова - она?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom