Пострамковна Македонија

Член од
24 октомври 2013
Мислења
12.192
Поени од реакции
26.988
Нападот на полициската станица во Теарце, од страна на албанските терористички сили, се смета како повод за почеток на македонската граѓанската војна во 2001 година која траеше цели 7 месеци односно се до потпишувањето на Охридскиот рамковен договор.

Потписници на овој договор беа претседателите на политичките партии од македонскиот политички блок Љупчо Георгиевски, во тоа време и претседател на Владата и претседател на ВМРО-ДПМНЕ и Борис Трајковски кој беше Претседател на државата и Бранко Црвенковски, претседател на опозициската СДСМ и претставниците од албанскиот политички блок Арбен Џафери, претседател на ДПА и Имер Имери претседател на ПДП. Со оглед на тоа дека како потписници се јавуваат и ЕУ и САД, овој договор има статус на меѓународен договор.

Со оглед на тоа дека овој овој договор е напишан на англиски јазик како единствена автентична верзија на договорот (тоа е напоменато во самиот договор) и е игнориран македонскиот јазик како службен јазик во Република Македонија, беше прекршен Уставот од 1991 година. Тоа е првата во низа прекршувања на Уставот или правни преседан кои произлегуваат по потпишувањето на овој договор.

Вториот преседан е барањето за промена на Преамбулата во Уставот без притоа да биде донесен нов Устав. Станува збор за преседан во споредбеното Уставно право. Тука е и промената на Уставот во време на воена состојба!

Самите барања односно обврски за промена на Преамбулата и на одреден број на членови од нормативниот дел, а потоа и на низа закони, самиот договор го формулира како правен документ затоа што произлегуваат одредени обврски кон Македонија. Клучниот проблем околу ова прашање го постави Уставниот суд на Македонија кој го оцени овој акт како чисто политички и поради тоа не може да биде предмет на уставна ревизија. Поради својата правна природа и кршењето на Уставот на РМ од 1991 имаше правен основ за поништување и укинување на овој договор! Дури и како резултат на Рамковниот договор, најмалку 1/3 од судиите на Уставниот суд мораат да бидат припадници на малцинствата!

По овој договор, пратениците кои припаѓаат на малцинските етнички заеднички имаат политичка алатка: бадентерово мнозинство (во Роберт Бадентер кој имаше активна улога во преговарачкиот процес по кој резултираше Охридскиот рамковен договор, меѓу другото беше противник на консензуланата демократија). Така, за промена на одредени членови од Уставот и одредени Закони кои се однесуваат на културата, употребата на јазиците, образованието и употребата на симболите на етничките заедници различни од македонското, потребно е половина плус еден, од пратениците од етничките малцинства, да гласаат За промените кои се однесуваат на овие прашања. Од една страна им се дава протекција на правата, а од друга страна овој институт се пркоси со основните принципи на демократското општество каде мнозинството (50%+1) владее. Тоа резултира со тиранија на малцинството и трансформирање на Македонија во мултиетничка држава каде секое политичко прашање, реализацијата на самиот буџет, па дури и вработувањата во јавниот сектор се гледа низ призмата на етничкиот клуч. Дури и отворена можност за кочење на правниот систем.

Така се реализирани речиси сите барања на албанскиот политички корпус од 90-тите години, со исклучок на дводомноста на парламентарното тело и федерализацијата на Македонија (зашто се залагаше Имер Имери, па и одредени политички ентитети на модерната политичка сцена од страна на албанскиот политички блок) и потпретседател на државата, кој ќе биде Албанец, и ќе има право на (суспензивно) вето!

Нема да навлегувам во толкување на спорните одредби од Рамковниот договор, истото може да се направи ако се разбие посериозна дебата. Целта на темава е еден критички осврт на сите политички настани, сите политички одлуки кои произлегоа од овој договор последниве две децении. На 13 август се поставува 21 годишнината од овој договор. Единствените живи потписници, од Македонија, се Георгиевски и Црвенковски. Иако нивните политички партии тежнееа кон внатредржавен договор, надворешниот политички притисок придонесе своите потписи да ги стават на овој договор.

Како стигнавме од барања за образование на мајчин јазик до прославување на денот на албанската азбука? До универзитет во секој град, посебно во западна Македонија, на албански јазик? До промена на учебниците по географија, потпишани од тогашниот министер за образование и наука Положани, по реакција на тогашната коалиција АА/А ?

Самите универзитети изиграа круцијална улога затоа што се смени образовниот профил кај албанскиот етникум, која беше една од причините за ниската стапка на застапеност во министерства и останатите институции.

Од барања за употреба на симболи до градење споменици на терористите од УЧК и употреба на знамето на Албанија низ сите градови и села каде Албанците се доминантно или апсолутно мнозинство! Знамето на Албанија не е симбол на Албанците во Македонија, само по себе не може да биде затоа што е симбол на друга држава. Знамето било и е симбол за обележување на територија. Така, оставен е пропуст во Рамковниот за ограничување на користењето туѓите државни статусни симболи на територија на Македонија.

Кое е излезното решение од овој политичко-правен лавиринт? Дали Влада во која нема да биде вклучен некој албански политички фактор? Ако да, дали има шанси за нови воени и/или политички конфликти, како што беа најавите за војна од Дардишта ако ДУИ биде изоставена во новата влада? Во овој момент, Албанците имаат свој претседател на Собрание, а ќе имаат и претседател на Влада пред да бидат распишано наредните парламентарни избори. Со Претседател на државата, тоа се 2 од 3-те највисоки политички функции во државата, а со самото тоа значи и голема политичка моќ! Дали можеби излезното решение е формирање политичка коалиција која наместо со гол национализам ќе го храни албанското гласачко тело со проекти за економски просперитет (најнеизразлив, екстремизмот, е кај БЕСА). Дури и на СДСМ за миг им успеа!

Дали едната изборна единица ќе ја ограничи политичката моќ на албанскиот политички фактор?

Не сакам да ги опфатам сите прашања и општествено-политички полемики. Оваа опсежна тема која е отворена рана во македонското општество.

Секако, молба за држење кон принципиелната дебата и држење до форумските правила.

Пријатни дебати!
 
Член од
3 ноември 2009
Мислења
6.151
Поени од реакции
35.232
Една изборна единица е засега единствениот спас за намалување на моќта на Дуи.

Втора работа е коалиција помеѓу Вмро и Сдс без шиптаpска партија ама тоа во моментов е научна фантастика.

Македонците во моментов имаат 90+ пратеници во собранието и можат буквално да прават што сакаат. Нашата неслога е единственото нешто што не дели од силна и стабилна држава бидејќи само кај нас можеш да најдеш таква поделба. Кај племето не се делат по ниту едно прашње што е од нивни интерес, па макар имале и милион партии.
 
Ф

Флеш

Гостин
македонската граѓанската војна во 2001 годи
Ова не е граѓанска војна кога странска војска од Косово ја напаѓа Македонија со свои етнички јатаци во Македонија . Војната беше за одвојување на територија.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.308
Поени од реакции
7.294
Тури и пепел на пострамковна северџанија. Возот е одамна заминат. Дури и кога цреповите северџански кога ви трубат на телевизија со г'з пун со евра со зборовите: ТОА Е ЗАВРШЕНА РАБОТА.
Македончето сеуште не се сетува дека државата е уништена.
 

курајбер

млад, потентен
Член од
29 јануари 2007
Мислења
16.294
Поени од реакции
45.838
Оној државен натпревар по матаметика, мислам беше сега скоро, во кој ниедно шшиптарче не е меѓу првите 50 е доволен показател за успехот на пострамковна Македонија, бар за секој што не е слеп. Тука е уствари содржана целата трулост.

Секој друг може да не ја прифаќа грешкава и да продолжи да му наоѓа рационализиции на овој зомби-проект одржуван во живот со пари и закани за војна.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.308
Поени од реакции
7.294
Реално Македонија постоеше од 1991 до 2001 година. За време Југославија, србите не крадеа и мораше да чекаме независност за да не газеме кал по "урбаните средини" и селата да добијат водоводна мрежа и канализација.

За 1991-2001 година крадеа нашите "олигарси" за да тоа брзо почнува да се менува со новата де факто узурпација и неформална институционална окупација на племето кое секоја година зема се поголем замав, па крадењето од србите у споредба со крадењето на племево изглеа ко мачкина кашлица. Сега веќе не е прашањето дали ќе имаме држава туку кој друг арамија ќе ги замени племево?

За нас само ќе си останат куртоните политички ко Мице, Мурто, Курто, Таче да ги слушаме за да ни кажуваат дека тоа е веќе завршена работа.
 

PIRATIC

diplomiran klozetar
Член од
26 јануари 2012
Мислења
7.854
Поени од реакции
6.495
Реално Македонија постоеше од 1991 до 2001 година. За време Југославија, србите не крадеа и мораше да чекаме независност за да не газеме кал по "урбаните средини" и селата да добијат водоводна мрежа и канализација.
1991-2001 година крадеа нашите "олигарси" за да тоа брзо почнува да се менува со новата де факто узурпација и неформална институционална окупација на племето кое секоја година зема се поголем замав, па крадењето од србите у споредба со крадењето на племево изглеа ко мачкина кашлица. Сега веќе не е прашањето дали ќе имаме држава туку кој друг арамија ќе ги замени племево?
За нас само ќе си останат куртоните политички ко Мице, Мурто, Курто, Таче да ги слушаме за да ни кажуваат дека тоа е веќе завршена работа.
Македонија и реално многу повеќе беше и изгледаше на држава во тој период кој го споменуваш, ова сега е се само не држава, животот од ден во ден, недела во недела, месец во месец и година во година станува се поскап, а квалитетот на живот и квалитетот на услуги кои ги добива граѓанинот се се полоши... Народот требало да се бори хаха абе народецот на протести не сака да излезе да каже едно ууууаааааааааааа, а тек па да зима пушка, да облекува чизми и да оди во планина да се бори... Додуше и за кого и за што да се бори, за туѓи интереси и на чиви тоа протести да излегува да дава поддршка и прави кворум на некои таму лажни патриоти, а во суштина борци за власт и тешки лопужи и манипулатори... ни нема нам повеќе никаков спас, отиден е одамна возот у кукуруз !
 
Член од
20 јули 2014
Мислења
3.139
Поени од реакции
8.243
Како стигнавме од барања за образование на мајчин јазик до прославување на денот на албанската азбука? До универзитет во секој град, посебно во западна Македонија, на албански јазик? До промена на учебниците по географија, потпишани од тогашниот министер за образование и наука Положани, по реакција на тогашната коалиција АА/А ?
Две причини постојат, едната е крајно опортуната психологија на просечниот Фиромјанин, кој пред сè и над сè го става личниот комфор и комодитет. Апсолутно сè во светот на Фиромјаните има цена и може да се купи со пари, позиција или статус, не постои ништо надвор од дофат и не постои ништо што би го натерало Фиромјанинот да жртвува барем капка од личниот комодитет. Секое од наброените, азбука, знамиња, албански јазик служат за пазарење пред избори или за да се одржи власта, така што и понатаму би се сервисирале фиромските малоумни потреби од типот: злоупотреби со патни трошкови, репрезентации за јадење по кафани, вработување швалерки и роднини, тендери, патувања итн.

Втората причина е, од сите три албански држави, РСМ, Косово и Албанија, во РСМ живеат оние со најутепан провинциски менталитет, и влијанието на национал-шовинизмот и религиозниот фанатизам го парализира нивниот социјален развој/напредок. Па така, имајќи го предвид средновековниот племенско-дивјачки менталиет на Албанците, промовирање на националистички теми од типот: знамиња, албански јазици, учебници се најподатливи за албанските политички партии како би добиле повеќе гласови, членови, симпатизери...
 

Skylake

proseCUTE
Член од
7 јули 2016
Мислења
1.078
Поени од реакции
1.711
Имајки ги на ум случувањата на западниот Балкан во 90тите т.е, дисолуцијата на бившата држава, во секој кризен регион, стратешките партнери имаа единствен пристап со решавањето на конфликтите, или барем маскирање на ефектите. Босна беше федерализирана, Косово беше комплетно отцепено, додека во МК рамковниот договор е некоја мини варијанта на дејтонскиот од Босна, имајки на ум дека повеќе од 51% од населението во МК се етнички Македонци. Како и да е, работите драстично се менуваат, со убрзано темпо, рамковниот договор евентуално ќе мора да биде надграден поради тоа што рокот на траење му е поминат, или да го цитирам господинот Мендух Тачи "Рамковниот договор е како храна со поминат рок, која може да биде многу опасна за конзумација".

Горе доле тоа е, очекувам во наредните години рамковниот договор да се надгради, да се федерализира/кантонизира државата на некои три региони, Западен=Албански, Вардарски(по течението)=Македонски, Источен=Бугарски. Како ќе дојде до ова? Нема одма, но евентуално ќе се случи како што натамошно ќе се преговара со ЕУ.
 

PIRATIC

diplomiran klozetar
Член од
26 јануари 2012
Мислења
7.854
Поени од реакции
6.495
Имајки ги на ум случувањата на западниот Балкан во 90тите т.е, дисолуцијата на бившата држава, во секој кризен регион, стратешките партнери имаа единствен пристап со решавањето на конфликтите, или барем маскирање на ефектите. Босна беше федерализирана, Косово беше комплетно отцепено, додека во МК рамковниот договор е некоја мини варијанта на дејтонскиот од Босна, имајки на ум дека повеќе од 51% од населението во МК се етнички Македонци. Како и да е, работите драстично се менуваат, со убрзано темпо, рамковниот договор евентуално ќе мора да биде надграден поради тоа што рокот на траење му е поминат, или да го цитирам господинот Мендух Тачи "Рамковниот договор е како храна со поминат рок, која може да биде многу опасна за конзумација".

Горе доле тоа е, очекувам во наредните години рамковниот договор да се надгради, да се федерализира/кантонизира државата на некои три региони, Западен=Албански, Вардарски(по течението)=Македонски, Источен=Бугарски. Како ќе дојде до ова? Нема одма, но евентуално ќе се случи како што натамошно ќе се преговара со ЕУ.
Швајцарија на Балканите... концептот... Северна/Вардарска Македонија нема да се распадне, но најверојатно ќе се федерализира, кантонизира... Доминантно Албански дел, доминантно Македонски дел и некои одредени Бугарски, Српски, па дури и Грчки реони... Што и не е така лошо решение, многу подобро федерализација и кантонизација (како БиХ на пример или Швајцарија или Белгија) одошто целосен и тотален распад и целосно исчезнување од мапата на Европа и светот како во 1913 година, ви текнуе !
 

Skylake

proseCUTE
Член од
7 јули 2016
Мислења
1.078
Поени од реакции
1.711
Швајцарија на Балканите... концептот... Северна/Вардарска Македонија нема да се распадне, но најверојатно ќе се федерализира, кантонизира... Доминантно Албански дел, доминантно Македонски дел и некои одредени Бугарски, Српски, па дури и Грчки реони... Што и не е така лошо решение, многу подобро федерализација и кантонизација (како БиХ на пример или Швајцарија или Белгија) одошто целосен и тотален распад и целосно исчезнување од мапата на Европа и светот како во 1913 година, ви текнуе !
Какво целосно исчезнување од мапата во 1913? Во 1913 со договорот од Букурешт се партицираат делови кои припаѓале на тогашната Отоманска империја, додека Македонците од тие региони војувале за интересите на Грците,Бугарите,Србите. Луѓето кога ова го зборат „Била поделена Македонија во 1913„ го кажуваат како да имало држава Македонија на таа територија, и едноставно големите сили ја уништиле и им ја дале на соседите. Ако сакаш држава мораш да се бориш за неа, ти да не мислеше дека Грци, Бугари и Срби во 1913 ќе ти дојдат во регионална Македонија ќе гинат да ги избркаат Турците од таму, и едноставно ќе ни кажат нас, Ајде браќа Македонци од денес ова ќе биде ваша држава. Нормално дека тие територии ќе си ги присвојат. Пуком случајност што сме завршиле во склоп на СФР Југославија после 45, па согласно тогашните состојби сме добиле федерална единица, која после распадот стана каква-таква држава. Издржа некои 10 години, но потклекна поради криминалната приватизација, и одкако се прели кризата од Косово во Македонија. После 2001, и официјално е Американски протекторат.
 
Член од
25 јуни 2012
Мислења
2.482
Поени од реакции
2.351
Имајки ги на ум случувањата на западниот Балкан во 90тите т.е, дисолуцијата на бившата држава, во секој кризен регион, стратешките партнери имаа единствен пристап со решавањето на конфликтите, или барем маскирање на ефектите. Босна беше федерализирана, Косово беше комплетно отцепено, додека во МК рамковниот договор е некоја мини варијанта на дејтонскиот од Босна, имајки на ум дека повеќе од 51% од населението во МК се етнички Македонци. Како и да е, работите драстично се менуваат, со убрзано темпо, рамковниот договор евентуално ќе мора да биде надграден поради тоа што рокот на траење му е поминат, или да го цитирам господинот Мендух Тачи "Рамковниот договор е како храна со поминат рок, која може да биде многу опасна за конзумација".

Горе доле тоа е, очекувам во наредните години рамковниот договор да се надгради, да се федерализира/кантонизира државата на некои три региони, Западен=Албански, Вардарски(по течението)=Македонски, Источен=Бугарски. Како ќе дојде до ова? Нема одма, но евентуално ќе се случи како што натамошно ќе се преговара со ЕУ.
Од километри се гледа дека следново е цел за во блиска иднина:
западен -- албански дел, источен -- македонски (бугарска зона на влијание) и специјална административна единица, како главен град на федерацијата -- Град Скопје. Држава која ќе биде тотално контролирана од страна на американските интереси и која во соодветен геополитички момент западниот дел би се припоил кон Албанија+Косово (со цел да се формира Голема Албанија), преку диригиран референдум. Едноставно, мора да се стави кочница на овој процес!

Да се надеваме дека на народов (на Македонците пред сè) ќе му дојде памет на наредните избори. Всушност, прв тест се локалните избори во Тетово -- дали Македонецот ќе гласа за тие (СДС и ДПМНЕ) кои нè доведоа до оваа ситуација или ќе даде можност на трета опција која има реална политичка моќ?
Автоматски споено мислење:

Нападот на полициската станица во Теарце, од страна на албанските терористички сили, се смета како повод за почеток на македонската граѓанската војна во 2001 година која траеше цели 7 месеци односно се до потпишувањето на Охридскиот рамковен договор.

Потписници на овој договор беа претседателите на политичките партии од македонскиот политички блок Љупчо Георгиевски, во тоа време и претседател на Владата и претседател на ВМРО-ДПМНЕ и Борис Трајковски кој беше Претседател на државата и Бранко Црвенковски, претседател на опозициската СДСМ и претставниците од албанскиот политички блок Арбен Џафери, претседател на ДПА и Имер Имери претседател на ПДП. Со оглед на тоа дека како потписници се јавуваат и ЕУ и САД, овој договор има статус на меѓународен договор.

Со оглед на тоа дека овој овој договор е напишан на англиски јазик како единствена автентична верзија на договорот (тоа е напоменато во самиот договор) и е игнориран македонскиот јазик како службен јазик во Република Македонија, беше прекршен Уставот од 1991 година. Тоа е првата во низа прекршувања на Уставот или правни преседан кои произлегуваат по потпишувањето на овој договор.

Вториот преседан е барањето за промена на Преамбулата во Уставот без притоа да биде донесен нов Устав. Станува збор за преседан во споредбеното Уставно право. Тука е и промената на Уставот во време на воена состојба!

Самите барања односно обврски за промена на Преамбулата и на одреден број на членови од нормативниот дел, а потоа и на низа закони, самиот договор го формулира како правен документ затоа што произлегуваат одредени обврски кон Македонија. Клучниот проблем околу ова прашање го постави Уставниот суд на Македонија кој го оцени овој акт како чисто политички и поради тоа не може да биде предмет на уставна ревизија. Поради својата правна природа и кршењето на Уставот на РМ од 1991 имаше правен основ за поништување и укинување на овој договор! Дури и како резултат на Рамковниот договор, најмалку 1/3 од судиите на Уставниот суд мораат да бидат припадници на малцинствата!

По овој договор, пратениците кои припаѓаат на малцинските етнички заеднички имаат политичка алатка: бадентерово мнозинство (во Роберт Бадентер кој имаше активна улога во преговарачкиот процес по кој резултираше Охридскиот рамковен договор, меѓу другото беше противник на консензуланата демократија). Така, за промена на одредени членови од Уставот и одредени Закони кои се однесуваат на културата, употребата на јазиците, образованието и употребата на симболите на етничките заедници различни од македонското, потребно е половина плус еден, од пратениците од етничките малцинства, да гласаат За промените кои се однесуваат на овие прашања. Од една страна им се дава протекција на правата, а од друга страна овој институт се пркоси со основните принципи на демократското општество каде мнозинството (50%+1) владее. Тоа резултира со тиранија на малцинството и трансформирање на Македонија во мултиетничка држава каде секое политичко прашање, реализацијата на самиот буџет, па дури и вработувањата во јавниот сектор се гледа низ призмата на етничкиот клуч. Дури и отворена можност за кочење на правниот систем.

Така се реализирани речиси сите барања на албанскиот политички корпус од 90-тите години, со исклучок на дводомноста на парламентарното тело и федерализацијата на Македонија (зашто се залагаше Имер Имери, па и одредени политички ентитети на модерната политичка сцена од страна на албанскиот политички блок) и потпретседател на државата, кој ќе биде Албанец, и ќе има право на (суспензивно) вето!

Нема да навлегувам во толкување на спорните одредби од Рамковниот договор, истото може да се направи ако се разбие посериозна дебата. Целта на темава е еден критички осврт на сите политички настани, сите политички одлуки кои произлегоа од овој договор последниве две децении. На 13 август се поставува 21 годишнината од овој договор. Единствените живи потписници, од Македонија, се Георгиевски и Црвенковски. Иако нивните политички партии тежнееа кон внатредржавен договор, надворешниот политички притисок придонесе своите потписи да ги стават на овој договор.

Како стигнавме од барања за образование на мајчин јазик до прославување на денот на албанската азбука? До универзитет во секој град, посебно во западна Македонија, на албански јазик? До промена на учебниците по географија, потпишани од тогашниот министер за образование и наука Положани, по реакција на тогашната коалиција АА/А ?

Самите универзитети изиграа круцијална улога затоа што се смени образовниот профил кај албанскиот етникум, која беше една од причините за ниската стапка на застапеност во министерства и останатите институции.

Од барања за употреба на симболи до градење споменици на терористите од УЧК и употреба на знамето на Албанија низ сите градови и села каде Албанците се доминантно или апсолутно мнозинство! Знамето на Албанија не е симбол на Албанците во Македонија, само по себе не може да биде затоа што е симбол на друга држава. Знамето било и е симбол за обележување на територија. Така, оставен е пропуст во Рамковниот за ограничување на користењето туѓите државни статусни симболи на територија на Македонија.

Кое е излезното решение од овој политичко-правен лавиринт? Дали Влада во која нема да биде вклучен некој албански политички фактор? Ако да, дали има шанси за нови воени и/или политички конфликти, како што беа најавите за војна од Дардишта ако ДУИ биде изоставена во новата влада? Во овој момент, Албанците имаат свој претседател на Собрание, а ќе имаат и претседател на Влада пред да бидат распишано наредните парламентарни избори. Со Претседател на државата, тоа се 2 од 3-те највисоки политички функции во државата, а со самото тоа значи и голема политичка моќ! Дали можеби излезното решение е формирање политичка коалиција која наместо со гол национализам ќе го храни албанското гласачко тело со проекти за економски просперитет (најнеизразлив, екстремизмот, е кај БЕСА). Дури и на СДСМ за миг им успеа!

Дали едната изборна единица ќе ја ограничи политичката моќ на албанскиот политички фактор?

Не сакам да ги опфатам сите прашања и општествено-политички полемики. Оваа опсежна тема која е отворена рана во македонското општество.

Секако, молба за држење кон принципиелната дебата и држење до форумските правила.

Пријатни дебати!
Моменталниот лек е веќе прејасен за да се види. Во Собранието постои политичка партија која самостојно и без влакна на јазикот е против Охридскиот рамковен договор (и сè штетно што произлегува од него). Исто така, на последните локални избори направи релативно добар резултат. Еве шанса, политички, директно да се влијае врз овој канцер на државата.

(Прва цел од 15 цели од последните парламентарни избори)
 
Последно уредено:

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
43.297
Поени од реакции
78.968
Една изборна единица е засега единствениот спас за намалување на моќта на Дуи.

Втора работа е коалиција помеѓу Вмро и Сдс без шиптаpска партија ама тоа во моментов е научна фантастика.

Македонците во моментов имаат 90+ пратеници во собранието и можат буквално да прават што сакаат. Нашата неслога е единственото нешто што не дели од силна и стабилна држава бидејќи само кај нас можеш да најдеш таква поделба. Кај племето не се делат по ниту едно прашње што е од нивни интерес, па макар имале и милион партии.
Мицковски е надвор од парламент и нема никаква обврска кон ДУИ.
Што го натера "пописот" кој го нарече етнички инжинеринг, да го прифати само после еден месец и една средба со американскиот амбасадор?
Што е толку битно за Мицковски што морал да признае лажирани бројки?

Сакам да кажам, не е битно дали македонските партии се во парламент или не се. Бројката пратеници не е битна кај нас, бидејќи албанскиот пратеник тежи многу повеќе (при коалиции), од глупиот каурски куропушач.
 
Ф

Флеш

Гостин
Официјално вчера Николовски излезе јавно на Анал 5 и кажа на прашањето на новинар, дали Вмро пак ќе коалицира со Дуи? Одговор му беше дека ќе гледаат да не коалицираат оти убеден бил дека Вмро ќе има 61 пратеник . А што ако имаат 54?!!! Очигледно дека ќе коалицираат .Врти сучи,Вмро стана бостан пазар без свое јас силно.
Левица се поагресивни во своите ставови.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom