- Член од
- 17 декември 2019
- Мислења
- 2.897
- Поени од реакции
- 4.936
Edniot pamtam bese poln kosovari sto letaa za svajcarija..Два, еден на полетување во Скопје и еден на слетување во Охрид. Двата во почетокот на 90тите.
Edniot pamtam bese poln kosovari sto letaa za svajcarija..Два, еден на полетување во Скопје и еден на слетување во Охрид. Двата во почетокот на 90тите.
Вториот беше на Авиоимпекс од типот на руски Јак 42 кој наместо во Скопје поради густа магла беше пренасочен спрем Охрид.2 авионски несреќи имаше, помнам дека по цел ден идеа имињата на загинатите на телевизија. И тоа во рок од година дена, ако не беше истата година. Tој во Скопје беше на Палер Македонија, го памтам по лавчето на опашот.
Нели имаше и една-две хеликоптерски?Еден авион падна како што памтам,и тоа е единствената авионска несреќа во Македонија.
Тоа е друго,со хеликоптер имало повеќеНели имаше и една-две хеликоптерски?
Имаше еден во Струмица падна, мислам еден околу Скопје.Нели имаше и една-две хеликоптерски?
Да, 1993 год. Уште од тогаш се терало по истиов самоубиствен систем2 авионски несреќи имаше, помнам дека по цел ден идеа имињата на загинатите на телевизија. И тоа во рок од година дена, ако не беше истата година. Tој во Скопје беше на Палер Македонија, го памтам по лавчето на опашот.
Тогаш некои охриѓани (студент бев на ЕТФ) ми објаснуваа дека проблемот настанал во метричкиот систем-едните кажувале во метри, а другите во фитиТака е Џоко, несреќата се случи меѓу Подмоље и Оровник.
Прегледај го приврзокот 446300
Прегледај го приврзокот 446301
Прегледај го приврзокот 446302
Ке забегаме од темата, ама имам доста читано и за двете несреќи. Кај првата, малку е бизарна ситуацијата. Најпрвин ги одмрзнале крилата, но чекале доста за да им дадат дозвола за полетување, а зима било. Ликот кој бил задолжен за de-icing, дошол пак да провери со рака дали има мраз, за да знае дали пак да прска, но до каде што му фаќала раката, немало лед. Арно ама, крилото е доста пошироко, и таму каде што не стигнал до докачи со рака, имало лед, и практично, на полетување, десното крило воопшто немало lift, и се свртеле на страна.Да, 1993 год. Уште од тогаш се терало по истиов самоубиствен систем
5 март во Скопје - Палер
Недоодмрзнати крила, прснале малку од таа течноста и вози мишко
20 ноември во Охрид - Авиоимпекс
За вториов случај имаше грeшки и од компанијата (истиот екипаж бил испратен по дополнителна ротација тој ден, надминале вишок саати и одбиле, ама прифатиле несреќниците кои загинаа) и од контролната кула (бил слетан Црвенковски со владин авион па вртете вие малку обични смртници да не му прајте ремет на господинот), не работел сигналот за наведување на аеродромот итн.А испаднаа само пилотите криви (dead cant talk)
Еве и видео со сведок:
![]()
Avioimpex Flight 110/Cabin Crew Testimonial
Ladies and Gentlemen, this video is recorded in Macedonian language I am working on uploading the English subtitles for the same. Kindly stand by pl...youtu.be
Еве уште еден настан од ИракНереално е колку е ова слично со она што се случи во Кочани. Нереално. Бенд кој си донел своја пиротехника, во клуб кој имал зидови покриени со материјал за подобра акустика, која било лесно запалива. 90 секунди имале тие што се спасиле да излезат, од моментот кога сфатиле дека има пожар.
З0 секунди им биле потребни да сфатат дека тоа што го гледаат на сцената е пожар, а не дел од настапот. 100 мртви на крај.