Пожар во Кочани, диско Пулс.

Член од
6 февруари 2007
Мислења
5.319
Поени од реакции
6.411
2 авионски несреќи имаше, помнам дека по цел ден идеа имињата на загинатите на телевизија. И тоа во рок од година дена, ако не беше истата година. Tој во Скопје беше на Палер Македонија, го памтам по лавчето на опашот.
Вториот беше на Авиоимпекс од типот на руски Јак 42 кој наместо во Скопје поради густа магла беше пренасочен спрем Охрид.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.356
Поени од реакции
15.554
Пешев беше, другар на Бранко од студенски денови(ЕТФ)
 
Член од
7 септември 2016
Мислења
22.254
Поени од реакции
38.361
„Министерот соопшти дека три лица се лекуваат во Солун, 14 во Бугарија, двајца во Србија и тројца во Истанбул, а уште шест ќе заминат вечерва со авион во Турција. Вечерва ќе патуваат и четири пациенти за Хрватска, но и за Белград со авион 12 лица плус тројца.“

...кажи зошто, билмез еден, затоа што нашето здравство не располага со центар за изгореници, срамота колку пари се вртат во здравството, па уште не се објавува вистинскиот проблем, што ги транспортираат тие што треба да мируваат во шок соби, авионски сега натаму наваму.

...па и претходните министри за здравство, средства за малку ќе обезбедеше ФЗОСРМ ЗА МЕНУВАЊЕ НА ПОЛОТ, АМА ЦЕНТАР ЗА ИЗГОРЕНИЦИ, што беше тоа, се мачка на леб?
 
Член од
14 април 2012
Мислења
33.255
Поени од реакции
68.925
Нереално е колку е ова слично со она што се случи во Кочани. Нереално. Бенд кој си донел своја пиротехника, во клуб кој имал зидови покриени со материјал за подобра акустика, која било лесно запалива. 90 секунди имале тие што се спасиле да излезат, од моментот кога сфатиле дека има пожар.

З0 секунди им биле потребни да сфатат дека тоа што го гледаат на сцената е пожар, а не дел од настапот. 100 мртви на крај.

 
Член од
3 март 2021
Мислења
601
Поени од реакции
1.029
Помладите не памтат дека во раните 90-ти паднаа 2 авиони со над 100 патници....и тогаш се случи единствен настан министерот за транспорт да поднеси оставка. После тоа никогаш
Така е Џоко, несреќата се случи меѓу Подмоље и Оровник.

1000000333.png
1000000334.jpg
1000000335.jpg
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.209
Поени од реакции
18.324
2 авионски несреќи имаше, помнам дека по цел ден идеа имињата на загинатите на телевизија. И тоа во рок од година дена, ако не беше истата година. Tој во Скопје беше на Палер Македонија, го памтам по лавчето на опашот.
Да, 1993 год. Уште од тогаш се терало по истиов самоубиствен систем

5 март во Скопје - Палер
Недоодмрзнати крила, прснале малку од таа течноста и вози мишко

20 ноември во Охрид - Авиоимпекс
За вториов случај имаше грeшки и од компанијата (истиот екипаж бил испратен по дополнителна ротација тој ден, надминале вишок саати и одбиле, ама прифатиле несреќниците кои загинаа) и од контролната кула (бил слетан Црвенковски со владин авион па вртете вие малку обични смртници да не му прајте ремет на господинот), не работел сигналот за наведување на аеродромот итн.А испаднаа само пилотите криви (dead cant talk)

Еве и видео со сведок:
 
Член од
24 август 2017
Мислења
637
Поени од реакции
1.476
Кај местото на несреќата(добро се знајт во кого имат кривица) во Охрид сум бил еднаш на поминување пред едно 8 год. и никад поќе, уште имаше остатоци од авионот и патниците, тешки морници ме лазаа низ цело тело, две недели не можев да се освестам.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.356
Поени од реакции
15.554
Тогаш некои охриѓани (студент бев на ЕТФ) ми објаснуваа дека проблемот настанал во метричкиот систем-едните кажувале во метри, а другите во фити
 
Член од
14 април 2012
Мислења
33.255
Поени од реакции
68.925
Да, 1993 год. Уште од тогаш се терало по истиов самоубиствен систем

5 март во Скопје - Палер
Недоодмрзнати крила, прснале малку од таа течноста и вози мишко

20 ноември во Охрид - Авиоимпекс
За вториов случај имаше грeшки и од компанијата (истиот екипаж бил испратен по дополнителна ротација тој ден, надминале вишок саати и одбиле, ама прифатиле несреќниците кои загинаа) и од контролната кула (бил слетан Црвенковски со владин авион па вртете вие малку обични смртници да не му прајте ремет на господинот), не работел сигналот за наведување на аеродромот итн.А испаднаа само пилотите криви (dead cant talk)

Еве и видео со сведок:
Ке забегаме од темата, ама имам доста читано и за двете несреќи. Кај првата, малку е бизарна ситуацијата. Најпрвин ги одмрзнале крилата, но чекале доста за да им дадат дозвола за полетување, а зима било. Ликот кој бил задолжен за de-icing, дошол пак да провери со рака дали има мраз, за да знае дали пак да прска, но до каде што му фаќала раката, немало лед. Арно ама, крилото е доста пошироко, и таму каде што не стигнал до докачи со рака, имало лед, и практично, на полетување, десното крило воопшто немало lift, и се свртеле на страна.

За втората, криви се и пилотите, и кулата за наведување, бајаги проблеми со разбирање, што на Руски, што на лош Англиски, и не се разбрале по кој вектор да летаат.
 

TwiNNeR

Повеќе читам, помалку пишувам
Член од
1 декември 2009
Мислења
212
Поени од реакции
196
Нереално е колку е ова слично со она што се случи во Кочани. Нереално. Бенд кој си донел своја пиротехника, во клуб кој имал зидови покриени со материјал за подобра акустика, која било лесно запалива. 90 секунди имале тие што се спасиле да излезат, од моментот кога сфатиле дека има пожар.

З0 секунди им биле потребни да сфатат дека тоа што го гледаат на сцената е пожар, а не дел од настапот. 100 мртви на крај.

Еве уште еден настан од Ирак

 

Kajgana Shop

На врв Bottom