Плински уреди

Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
вака сега. му ставивме ние на почетокот стандарден емулатор, што се приклучува директно на дизните, а кабелчињата од дизните во него. и на плин работеше без никаков проблем. меѓутоа се појави проблем со работење на бензин. компјутерот отчитува грешни параметри и како заштита го гаси моторот т.е. му го секнува доводот на гориво односно сам ги гфасеше дизните. па после ресет треба да му правиш... кога одпрва ке запали на бензин се е ок. може да се вози без прекин и без проблем. ама кога ќе се префрли на плин па врати на бензин работи само 4-5 секунди на бензин и пак гаси, без оглед дали е на високи или на ниски обртаи. го држев и на 5.000 обртаи, толку му беше, максимум 5 секунди. после го извадив тој емулатор, па му ставив 2,5 омски емулатор кој се ВРЗУВА СО КОМПЈУТЕРОТ НА КОЛАТА а не со дизните. се сечат 2 жици по шемата, се врзуваат меѓу себе и со емулаторот. значи на емулаторот има само 4 обични жички. 2 идат во кумпјутерот на колата, една е плус и една е маса... толку, нема џекови. инаку информацијата ја извадив од ловато шема за тој тип на компјутер што го носи рено и волво од таа година.


ине ми кажа, дали и колку ке ме кошта да се постави таков плински уред со дизни? што ако се искористи сигналот од дизните за бензин, неможе ли да биде поврзан со секвенционален за плин? ова само пологика идам... ти ке кажеш... и колку ке кошта се разбира...


Да почнеме по ред со електричната инсталација, што и ти ја разбираш. На бензинските инјектори прикључен е џек со 2 жици. ,,+” и ,,-“ односно напојување и маса. Бензинскиот компјутер преку масата го контролира отварањето и затварањето на инјекторите, што значи, 4 инјектори, 4 ,,-“, односно 4 проводници (или жици) кој пренесуваат информација од бензинскиот компјутер до инјекторите. Тие 4 жици во еден дел од електричната инсталација се спојуваат во 2 жици и како такви (2жици) се конектирани со бензинскиот компјутер преку 2 различни пинови. (Тоа се пиновите 20 и 21 мислам, да не ги барам шемите, тоа се 2 бледи и подебели жици од останатите). Твојот емулатор е конектиран на тие 2 жици. Значи, дали тие 2 жици ќе ги прекинеш и ќе ги споиш во една жица, или четирите минуси кај инјекторите ќе ги прекинеш и ќе ги споиш во една, па како такви ќе ги споиш со 2.5 омскиот емулатор (или емулатор ,,renix”), добиваш ист резултат, бидејќи тоа е истата жица.
Бидејќи двете жици ти се веќе споени во една , а возилото работи без да јави проблем на бензин (не ,,трокира”), бензинските инјектори се 2.5 омски, така да од каде и да земеме информација за плинскиот компјутер, на плин нема да проработи.
За два – три дена ќе пуштам барање до ,,Landi Renzo”, дали тие или ,,Lovato” имаат решение за 2.5 омските возила, потоа ќе те инфомирам (моменталино се допишувам за други теми, не би сакал да ја сменам темата, тешки се малку).


Цел преден дел од плинскиот уред треба да се замени, цената е
440 еур – ланди со ловатови инјектори,
495 еур – ланди со ланди (мед) инјектори
795 еур – ланди рензо омегас (овој уред се вградува и во самата фабрика Renault кај нивните bifuel возила)
 
Член од
27 јули 2008
Мислења
72
Поени од реакции
6
Или уште поедноставно објаснување од Dzish. Ако долго време ја возиш на плин, доаѓа до запушување на дизните на карбураторот. Како ќе знаеш?
1) Нема да стартува на бензин
2) Ако стартува ќе трокира, особено на полн гас, т.е. чим го притиснеш педалот за гас до крај ќе почне колата да гуши, па потоа (ако не се ептен затнати) ќе ги крени обртаите.

Совет: Кога преминуваш од бензин на гас, ставаш на neutral. По недела дена, свртија на бензин, повозија малку 1км-2км, па neutral, па GAS и ќе биди ОК :)
Зимно време, најубаво е да си ја палиш на бензин, да поработи 1-2 минути в место и веднаш свртија на плин, не на neutral, за остани бензин во карбураторот за наредното ладно палење бидејќи ако ја ставиш на neutral и ќе чекаш бензинската пумпа да повлечи бензин од резервоар, сврши работа зимно време, особено кога акумулаторите се празнат.
E od kaj ova NEUTRAL . zs ja nemam jas :( ...... samo plin i benzin drugo nisto. 6 meseci vozam samo na plin .... palam na benzin odma ubacuvam vo plin .... kako do neutral ???
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
E od kaj ova NEUTRAL . zs ja nemam jas :( ...... samo plin i benzin drugo nisto. 6 meseci vozam samo na plin .... palam na benzin odma ubacuvam vo plin .... kako do neutral ???
неутрал е само за оние со карбуратор. мора да го има неутралот за да го потроши бензинот од карбураторот пред да се префрли на плин, во спротивно ке измеша и плин и бензин и после ни господ не ја пали таа кола освен со кибрит... затоа е неутрал. кај оние со електрични дизни (дури и кај некои лади го има тоа, т.е. тоа е моно инџекшн) нема неутрал зашто кога ке прекине бензинот, моторот инстант останува без гориво, па затоа одма иде плинот и обратно. кај тие со карбуратор сериозен проблем е ако ја изгасиш на плин и сакаш после на бензин да запалиш. има да се шинеш од верглање додека да се наполни карбураторот и да почне да прима гориво. затоа пред гасење, прво стискаш на гаста до кај 4000 обртаи и префрлаш на бензин. ако видиш дека гаси а не продолжува, пак го сецнуваш уште 2-3 секунди на плин, па пак на бензин, за да наполни карбураторот нели... жива заебанција е тоа бе со карбуратор плин... ептен заебанција е... сум го јадел јас неколку пати у живот да нејќе да запали. а па тек кога ке ти смрзне расплињача насабајле, па си викаш дај на бензин да префрлам... е тогаш има да се ебе мамата. си префрлил на бензин, друка и бензин и плинот како се одмрзнува полека полека го пушта. палење на куково лето или на свети никад. затоа тие што се на карбуратор, само треба да им се обезбеди да примаат топла вода што повеќе... НИКАКО ОД ЦЕВКИТЕ ЗА КАРБУРАТОР да се приклучи туку на оние за парно што се. и 100% антифриз, па пали си на плин директно одсабајле. резервоарот за бензин можеш и да го извадиш...


плимонт... фала на појаснување т.е. на цените дадени. се она претходно го знаев горе доле. вака сега како што се врзани дизните за бензин ми троши нешто појќе него што треба ама тоа е тоа. да се има резерва или алтернатива. плус троши повеќе ама и иде бааги повеќе. на бензин едвај додржувам волан.:nesvest:
 

smole

Ѕверотилук
Член од
26 јануари 2007
Мислења
1.698
Поени од реакции
288
Знам дека прашањево не е баш за тука, али мислам дека е најубаво тука да се постави.

Кој ја регулира цената на плинот, на колку време и како може да се дознае колкава е на денот на промената (ко што искача за бензините)?

Пошто од летоска до сега е рипната 4 денари ако не и 5.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
летоска беше 32 па 30 и од тогаш досега цената е 39. инаку мислам дека цената на продажба не ја регулира комисија како што е за бензините и нафтата туку окта (како единствен голем добавувач) го продава со фиксна цена и одобрен рабат на продажба. понатака приватниве бензински си набавуваат кој од каде знае и умее мегутоа со цени неможат да идат погоре од макпетрол и макоил зашто никој нема да им тура од кај нив. на пример во железара (фабриката) моментално е 34 а на усје е 35 за литар. во однос на макпетрол тоа се 5 денари разлика по литар што не е за фрлање. јас возам во просек 100 км на ден и трошам градска околу 15 а отворена околу 8 или средно би дошло околу 13 литри. тоа се 80 денари на ден разлика т.е. околу 2500 денари месечно помалку за плин ако точам од кај нив. но... секогаш има едно НО... удри на есап од НЛ да идам до железара и да се вратам за да турам од таму гориво... иде фира значи уште 500 денари така да фајдето е 2000 денари месечно... или 24.000 годишно т.е. 400 евра, колку што плакам полугодишна кирија за едниот магацин. разликата и фајдето било и ке биде секогаш толку бидејки они секогаш држат толкава разлика во однос на макпетрол, макоил и секако лук оил. така да и 50 да биде плинот они ке го даваат за 45 и разликата е пак 5 денари...
 
Член од
24 август 2009
Мислења
535
Поени од реакции
72
летоска беше 32 па 30 и од тогаш досега цената е 39. инаку мислам дека цената на продажба не ја регулира комисија како што е за бензините и нафтата туку окта (како единствен голем добавувач) го продава со фиксна цена и одобрен рабат на продажба. понатака приватниве бензински си набавуваат кој од каде знае и умее мегутоа со цени неможат да идат погоре од макпетрол и макоил зашто никој нема да им тура од кај нив. на пример во железара (фабриката) моментално е 34 а на усје е 35 за литар. во однос на макпетрол тоа се 5 денари разлика по литар што не е за фрлање. јас возам во просек 100 км на ден и трошам градска околу 15 а отворена околу 8 или средно би дошло околу 13 литри. тоа се 80 денари на ден разлика т.е. околу 2500 денари месечно помалку за плин ако точам од кај нив. но... секогаш има едно НО... удри на есап од НЛ да идам до железара и да се вратам за да турам од таму гориво... иде фира значи уште 500 денари така да фајдето е 2000 денари месечно... или 24.000 годишно т.е. 400 евра, колку што плакам полугодишна кирија за едниот магацин. разликата и фајдето било и ке биде секогаш толку бидејки они секогаш држат толкава разлика во однос на макпетрол, макоил и секако лук оил. така да и 50 да биде плинот они ке го даваат за 45 и разликата е пак 5 денари...

да на железара многу е поефтин и доста се заштедува, ама има некои се жалат слабо им влечела колата со тој плин бла бла, сеа колку е точно ова не знам тие што имаат искуство со ова си знаат најдобро..
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
да на железара многу е поефтин и доста се заштедува, ама има некои се жалат слабо им влечела колата со тој плин бла бла, сеа колку е точно ова не знам тие што имаат искуство со ова си знаат најдобро..
нека ги стегнат ветилите уште малце па ке кукаат дека не им идат ич... што не се жалам јас дека не иде...
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
Edno prasanje na jugo imam meshac staveno nad karburatorot sea citam deka ednogrliot karburator ima tacno mesto kade sto moze da se izbusi da se stavi dizna:
Jasno mi e deka e mozno da dobijam malce podobro reagiranje na gasta radi toa so ke bide poblisku do leptirot i ke ima pojak vakum tamo?
Sto ke stane so potrosuvacka ke ostane ista ili? Eve i nesto od lovato sto najdov:
http://img127.echo.cx/img127/828/karbbush2yp.jpg
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Edno prasanje na jugo imam meshac staveno nad karburatorot sea citam deka ednogrliot karburator ima tacno mesto kade sto moze da se izbusi da se stavi dizna:
Jasno mi e deka e mozno da dobijam malce podobro reagiranje na gasta radi toa so ke bide poblisku do leptirot i ke ima pojak vakum tamo?
Sto ke stane so potrosuvacka ke ostane ista ili? Eve i nesto od lovato sto najdov:
http://img127.echo.cx/img127/828/karbbush2yp.jpg
во плинот не постои термин мешач. да не мислеше на дифузер?
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
дали збориш за она округлото што е со дупчиња мали?

ако е тоа, ништо нема да ти се смени од аспект на потрошувачка, нити пак од аспект на снага. се е до штеловањето на плинот и секако до расплињачата...
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
tocno za toa zboram dali takvo ili pa diznava ona sepak ke bide poblisku do leptirot kade i vakumot e pogolem a so toa i "rasfrlanjeto" na gas pomalo
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
Edno prasanje na jugo imam meshac staveno nad karburatorot sea citam deka ednogrliot karburator ima tacno mesto kade sto moze da se izbusi da se stavi dizna:
Jasno mi e deka e mozno da dobijam malce podobro reagiranje na gasta radi toa so ke bide poblisku do leptirot i ke ima pojak vakum tamo?
Sto ke stane so potrosuvacka ke ostane ista ili? Eve i nesto od lovato sto najdov:
http://img127.echo.cx/img127/828/karbbush2yp.jpg

Сликата е од постарите шеми од ловатовиот каталог. Доколку мешачот ставен на карбураторот е оргинал италијански (или пак од ,,балканско" производство одливок, меѓутоа среден), нема да се добие подобро реагирање на гаста, иако мешачот е подалеку од лептирот за гас отколку дизната. Дизната е поосетлива на нечист филтер, а со дизна, ,,саухот" нема да функционира
 

Kajgana Shop

На врв Bottom