|Volkswagen|
Тастатурата е посилна од мечот!
- Член од
- 21 јули 2009
- Мислења
- 2.736
- Поени од реакции
- 907
Зборам за плин. Мада рака на срце не е толкав голем потрошач.
30 километри за 200 денари
ама збораме за пензионерска вожња. Ептен пензионерска. Низ Скопје!
Благ старт...3-та 30км/ч ...4-та 40км/ч и така до кај 60-70 ![Насмевка :) :)](/styles/default/xenforo/smilies/smile.png)
Отворено БТ-СК за 1000 денари и уште 2-3 кила ми останаа.
--- надополнето ---
Btw, проблем е човек да најде кредитоспособни луѓе. Јас неможам да зеам кредит (не сум на неограничено пријавен) а сите други или се жиранти или заглавени се до гуша со кредити :nesum:
Багажникот е огромен, собира каква сакаш боца + кружна боца собира во резервно за маскирање.
Ако ставам не-атестиран морам да одам на таа варијанта ставање кај резервното тркало. Таквите се поретки да ги најдеш како не-атестирани системи.
Размислував за процедурава:
1) Правење плочка (ова не ми ејасно иначе, треба да ја носам колата кај мајсторов да земи мерка за граната така?), ставање карбуратор од Југо 55
2) Ставање на плин за едногрлен карбуратор (obviously). Ако е не-атестиран убаво е да е во резервно.
И едно не ми е јасно.
За плинот да биде во ред за а-тест треба да ги има документите кога бил нов, а ако ги нема, нема право на а-тест.
@onak 55-ката ја ставаше за а-тест, а 60-ката ја возиш? Тоа значи дека 55-ката ти е со документи?
30 километри за 200 денари
![Насмевка :) :)](/styles/default/xenforo/smilies/smile.png)
![Насмевка :) :)](/styles/default/xenforo/smilies/smile.png)
![Насмевка :) :)](/styles/default/xenforo/smilies/smile.png)
Отворено БТ-СК за 1000 денари и уште 2-3 кила ми останаа.
--- надополнето ---
Btw, проблем е човек да најде кредитоспособни луѓе. Јас неможам да зеам кредит (не сум на неограничено пријавен) а сите други или се жиранти или заглавени се до гуша со кредити :nesum:
Багажникот е огромен, собира каква сакаш боца + кружна боца собира во резервно за маскирање.
Ако ставам не-атестиран морам да одам на таа варијанта ставање кај резервното тркало. Таквите се поретки да ги најдеш како не-атестирани системи.
Размислував за процедурава:
1) Правење плочка (ова не ми ејасно иначе, треба да ја носам колата кај мајсторов да земи мерка за граната така?), ставање карбуратор од Југо 55
2) Ставање на плин за едногрлен карбуратор (obviously). Ако е не-атестиран убаво е да е во резервно.
И едно не ми е јасно.
За плинот да биде во ред за а-тест треба да ги има документите кога бил нов, а ако ги нема, нема право на а-тест.
@onak 55-ката ја ставаше за а-тест, а 60-ката ја возиш? Тоа значи дека 55-ката ти е со документи?