Плински уреди

Член од
25 октомври 2010
Мислења
2
Поени од реакции
0
Имам Астра H, 2008 година, 1.4 со поминати 40 000 км. Ја возам повеќе на отворен пат (65%) и остатокот градска. Троши од 5.8л лето до 6.8л зиме. Сериозно размислувам да и ставам плински уред, но никакио не успевам да најдам некој кој го има истото возило со вграден плински уред за да каже лично искуство.
По форумиве а и прашувајќи по луѓе, најдов најразлични мислења, од тоа дека од кога ке ставам плин колата ќе троши 10л, до тоа дека нема да се промени потрошувачката на гориво за повеќе од литар. Некои велат дека со плинот ќе треба да се прават почести сервиси, ќе трокира, нема да влече...што ли не, да не помислиш да ставиш плин. А пак други велат дека нема да има никаков проблем, дури и подобро ќе работи моторот на плин и дека се продолжува векот, а притоа да не се зголемат сервисните трошоци повеќе од она кога би ја возел на бензин.
 
Член од
9 јануари 2009
Мислења
235
Поени од реакции
0
Ke mi dade li nekoj sofet ili pak od iskustvo da mi kaze sakam da i stavam na VESPATA plin 125 cc ??????? ke bide li ??
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Имам Астра H, 2008 година, 1.4 со поминати 40 000 км. Ја возам повеќе на отворен пат (65%) и остатокот градска. Троши од 5.8л лето до 6.8л зиме. Сериозно размислувам да и ставам плински уред, но никакио не успевам да најдам некој кој го има истото возило со вграден плински уред за да каже лично искуство.
По форумиве а и прашувајќи по луѓе, најдов најразлични мислења, од тоа дека од кога ке ставам плин колата ќе троши 10л, до тоа дека нема да се промени потрошувачката на гориво за повеќе од литар. Некои велат дека со плинот ќе треба да се прават почести сервиси, ќе трокира, нема да влече...што ли не, да не помислиш да ставиш плин. А пак други велат дека нема да има никаков проблем, дури и подобро ќе работи моторот на плин и дека се продолжува векот, а притоа да не се зголемат сервисните трошоци повеќе од она кога би ја возел на бензин.

ако идеш и ставиш плин кај “чичко пеце у гаража, позади зграда“ можни се сите срања што ги наброја. ама ако отидеш во некој сервис кој професионално се бави со монтажи на плин, кој ги има сите шеми, како и компјутер за да ти го наштелува прецизно и електронски а не од слух тогаш ке ти се исплати. јас како личност кој вози коли на плин уште од самото постоење на возила со гасни уреди (околу 18 години) ти тврдам дека во литража ке ти се качи потрошувачката за 0,5 до 1,5 литри мегутоа во економија тоа значи околу 30-40% поевтино возење одколку на бензин. го имаш плимонт како претставник на истата реномирана фирма, како член тука на форумов, може да ти даде понуда колку ке те чини монтажата, а има и друг кој можам да ти го препорачам јас ама преку ПП тоа, не тука на форум, забрането е... прво од плимонт да добиеш понуда, бидејки веке си кажа што кола имаш, ке ти пише он се што треба...
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
денес отидов на технома да видам што и како... и онака шетајки се лежерно, пазејки се од разно разни девојки што ти убацуваат флаери у рака, спремно кај жена ми една голема кеса за отфрлање на истите во принцип како добри подметачи се за во подрум на теглите:pos2: налетувам на една тезга и типот (машко замисли) ми уфлра во рака 2 различни флаери, јас онака без да ги погледнам и ги давам на сопругата и во тој момент типчето го кажа магичниот збор: за ПОЕКОНОМИЧНО возење.... јас она возење не го ни слушнав ама по економично ептен ми чука у глава... мрдам 5 метри понатака и се загледувам во флаерот а озгора со убави сиви букви напишано ПЛИМОНТ!!! застанувам, се вракам назад, до типчето седи уште еден човек... и го поставувам прашањето: кој од вас двајца е активен како плимонт на форумот кајгана? се издвои едниот, му се претставив како онак (одма му текна кој сум :vozbud: тешко е да ме заборави човек), и уствари испадна дека типот е еден многу сталожен и смирен човек кој има спремен одговор за се.

плус онака фрлив едно окце низ нивниот штанд, и видов типови на боци, за кои половина од плинариве што монтираат тврдат дека неможе да се најдат или мнооооогу тешко се доагало до нив. имаше баш една која јас ја барав “под дрво и камен“ 6 месеци т.е. од 30 литри топчеста, па имаше разни за наместо резервна гума и слично... сите што имаат дилема за и околу плинот, со сите свои милион прашалници, имаат шанса да добијат бесплатни одговори на сите прашања. момците стрпливо ке ве исслушаат и ке ви одговорат на се. посетете ги на скопски саем (незнам точно која хала беа, мислам трета), ама ке си пише плимонт кај се...

плимонт, мило ми беше што се запознавме...

п.с. вториот флаер беше дека монтираат фолии за на стакла... како ви иде цената за тие фолии? сакам црно, што потемно може, и на кои стакла смее да се става? на шофершајбна неможе а на предните возачки? закон што вели?



Онак, како може да те заборавам, кога за секој пост ме караш со реплика... J
Дури, и ме збуни со постов, незнам како да реплицирам, а осеќам одговорност, дека морам нешто да напишам.
Така да,
Мислев да ти се заблагодарам за убаво искажаните зборови за нас уште истиот ден, меѓутоа , се стори голема гужва на саемот, па немав прилика да составам нешто. Со мало задоцнување,благодарам на убавите зборови, и ,ми беше мило што се запознавме.

За фолиите веќе им објасни, прочитав, еве јас ќе повторам.
Кај задните врати и задното стакло е дозволено заемнување до 0% пропустливост, односно, 100% затемнување,
Кај предните, подобро е да не се затемнуваат, додека не се направи а-тест, кој е обавезен, па потоа да се затемнат со посветла фолија, пример 60% или 70% пропустливост.
Цената се движи од 80 еур па нагоре (за квалитетни фолии кој имаат доживотна гаранција дека нема да ја променат бојата и сјајот од влијание на сончевата топлина), атестот чини 1450 денари, + двете потврди од технички и полиција.

Поздрав

--- надополнето ---

Kolku cini steluvanjeto so gas analizator
Никола, извини за задоцнетиот одговор, штелувањето со гас анализатор не е скапо, чини 300 денари. ,,Кертинг" од хрватскиот форум, ми спомна за некое пежо 405 (мислам дека е за твоето), доколку е тоа, пиши ми на ПП, да се договориме за некој термин после работа, да го закачиме на гас анализаторот, и да го скратиме цревото од редукторот до плочката.
Поздрав
 

KIFFLA

не ме викај друже
Член од
5 ноември 2008
Мислења
548
Поени од реакции
180
а да не знае некој колку би ме коштало да стаам плин на Опел тигра 2000 година 1.6 16v пошо ова не е хумано више
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
Имам Астра H, 2008 година, 1.4 со поминати 40 000 км. Ја возам повеќе на отворен пат (65%) и остатокот градска. Троши од 5.8л лето до 6.8л зиме. Сериозно размислувам да и ставам плински уред, но никакио не успевам да најдам некој кој го има истото возило со вграден плински уред за да каже лично искуство.
По форумиве а и прашувајќи по луѓе, најдов најразлични мислења, од тоа дека од кога ке ставам плин колата ќе троши 10л, до тоа дека нема да се промени потрошувачката на гориво за повеќе од литар. Некои велат дека со плинот ќе треба да се прават почести сервиси, ќе трокира, нема да влече...што ли не, да не помислиш да ставиш плин. А пак други велат дека нема да има никаков проблем, дури и подобро ќе работи моторот на плин и дека се продолжува векот, а притоа да не се зголемат сервисните трошоци повеќе од она кога би ја возел на бензин.
Здраво
Ќе се обидам накратко да одговорам на прашањата.
Astra H 1.4 е возило на кое често се инсталира плински уред. Вистина е дека можат да се слушнат најразлични информации за автогасните уреди, но за жал многу од нив се делимично или сосем погрешни.
Во реалност, со вградување на секвенционален плински уред, треба да се очекува:
-возни карактеристики идентични како на бензиски погон, разликата во сила и брзина која може да се јави кога возилото е на плински погон е помала од 2%
-потрошувачка во рамки до 10% поголема од таа на бензин
-нема негативни последици на моторот
-сервисните интервали на возилото ќе останат според препораките на производителот, нема потреба од почесто сервисирање, истото важи и за резервните делови и потрошните материјали-треба да се според препораките на производителот на возилото, вградениот плински уред не менува ништо ни во тој поглед.
- со избор на соодветен уред, со професионално вградување и софтверско подесување на уредот, нема простор за појавување на проблеми со моторот (трокирање, нагло губење на сила...) кога работи на плински погон. Секако дека и самиот мотор на возилото треба да е во исправна состојба и редовно одржуван, што посебно се однесува на електриката на моторот чија исправност е од големо значење за коректно функционирање на плинскиот уред.

Фотографии од вграден плински уред на Astra H

Плински уред – моторен дел


Торусна плинска боца


Можни позиции за поставување на контролно копче на шалт-таблата






Полначка за плин поставена на заден браник


--- надополнето ---

а да не знае некој колку би ме коштало да стаам плин на Опел тигра 2000 година 1.6 16v пошо ова не е хумано више
За Opel Tigra 1.6 16Vе предвидено вградување на секвенционален плински уред. Цената на Landi Plus Max уредот изнесува 540 евра, доплата за торусна плинска боца која се вградува на место на резервно тркало е 30 евра.

Фотографии од вграден плински уред на Тигра

Торусен резервоар поставен на место на резервно тркало


Полначка за плин поставена под заден браник


Контролно копче
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
893
Баш убаво и средено изгледа! RESPECT!
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
зашто ми излагаат хиероглифи на постот од плимонт? само кај мене е или и други читаат вака?
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
893
Кај тебе е, кај мене е ОК.

Ако користиш Mozilla направи го ова

 
Член од
4 февруари 2010
Мислења
21
Поени од реакции
0
Zdravo na site, najprvo da gi pozdravam site forumdzii i ljubiteli na avtomobili koj sto gledam deka gi ima vo golem broj ovdeka. Forumot e odlicen i mozat da se najdat mnogu korisni informacii za site ljubiteli na avtomobili.

Imam edno prasanje do gospodinot Plimont i se razbira sovet. Imam BMW 318i Benzin 1999 god. 118 KS so pominati 142 000 km. Motorot e vo odlicna sostojba. Razmisluvam da mu stavam plinski ured vo plimont, posto gledam deka na najvisoko profesionalno nivo ja rabotat rabotata a i strucnosta im e jaka strana sto e za golema pocit. Nemam do sega nekoj sretnato sto ima instalirano plin na BMW 318 za da go prasam za iskustvo, pa ako moze da mi kazete sto moze da ocekuvam vo vrska so potrosuvackata, snagata na voziloto i kolku bi me kostala celosnata instalacija na plinskiot ured, za kolku vreme mozam da ocekuvam deka ke bide zavrsena celata rabota. Ova go prasuvam bidejki ne sum momentalno vo Makedonija, a i sum vremenski ogranicen so vreme imam samo 30 den odmor. Odnapred vi blagodaram. Pozdrav.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
зашто ми излагаат хиероглифи на постот од плимонт? само кај мене е или и други читаат вака?
Маката е поради тоа што е пишан со македонски фонт... а ти тој фонт го немаш во компјутерот.
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
893
Zdravo na site, najprvo da gi pozdravam site forumdzii i ljubiteli na avtomobili koj sto gledam deka gi ima vo golem broj ovdeka. Forumot e odlicen i mozat da se najdat mnogu korisni informacii za site ljubiteli na avtomobili.

Imam edno prasanje do gospodinot Plimont i se razbira sovet. Imam BMW 318i Benzin 1999 god. 118 KS so pominati 142 000 km. Motorot e vo odlicna sostojba. Razmisluvam da mu stavam plinski ured vo plimont, posto gledam deka na najvisoko profesionalno nivo ja rabotat rabotata a i strucnosta im e jaka strana sto e za golema pocit. Nemam do sega nekoj sretnato sto ima instalirano plin na BMW 318 za da go prasam za iskustvo, pa ako moze da mi kazete sto moze da ocekuvam vo vrska so potrosuvackata, snagata na voziloto i kolku bi me kostala celosnata instalacija na plinskiot ured, za kolku vreme mozam da ocekuvam deka ke bide zavrsena celata rabota. Ova go prasuvam bidejki ne sum momentalno vo Makedonija, a i sum vremenski ogranicen so vreme imam samo 30 den odmor. Odnapred vi blagodaram. Pozdrav.
Потрошувачка +10%, моќност околу 5% помала за поефтиниот систем. Имаш поскап систем (околу 1000 еур не ме држи за збор) таму немаш загуби ни на моќ ни на потрошувачка. Време на инсталација еден ден и тоа што го знам вака од обична информација. Plimont малку доцни со одговорите (работи човекот нема замерка за ова) па ако ти се брза ова ти се полу-официјални информации :)
 
Член од
4 февруари 2010
Мислења
21
Поени од реакции
0
Потрошувачка +10%, моќност околу 5% помала за поефтиниот систем. Имаш поскап систем (околу 1000 еур не ме држи за збор) таму немаш загуби ни на моќ ни на потрошувачка. Време на инсталација еден ден и тоа што го знам вака од обична информација. Plimont малку доцни со одговорите (работи човекот нема замерка за ова) па ако ти се брза ова ти се полу-официјални информации :)
Blagodaram Volkswagen, se nadevam Plimont ke mi dade poprecizni informacii vo vrska so dvata uredi. I me intetresira isto dali moze kompjuterot za dijagnostika na voziloto da pokaze kolkava e potrosuvackata na istoto vo momentot, i dali moze da se podobri ili nasteluva nekako, ili fizicki faktori od koi direktno bi zavisela potrosuvackata na gorivo (zboruvam za benzin) ne sum brz vozac poveke uzivam vo vozenjeto, a i ne se razbiram mnogu od tehnicki podatoci i performansi za avtomobili taka da ne mi zameruvajte ako prasuvam mozebi glupavi prasanja.....pozdrav. :helou:
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
Zdravo na site, najprvo da gi pozdravam site forumdzii i ljubiteli na avtomobili koj sto gledam deka gi ima vo golem broj ovdeka. Forumot e odlicen i mozat da se najdat mnogu korisni informacii za site ljubiteli na avtomobili.

Imam edno prasanje do gospodinot Plimont i se razbira sovet. Imam BMW 318i Benzin 1999 god. 118 KS so pominati 142 000 km. Motorot e vo odlicna sostojba. Razmisluvam da mu stavam plinski ured vo plimont, posto gledam deka na najvisoko profesionalno nivo ja rabotat rabotata a i strucnosta im e jaka strana sto e za golema pocit. Nemam do sega nekoj sretnato sto ima instalirano plin na BMW 318 za da go prasam za iskustvo, pa ako moze da mi kazete sto moze da ocekuvam vo vrska so potrosuvackata, snagata na voziloto i kolku bi me kostala celosnata instalacija na plinskiot ured, za kolku vreme mozam da ocekuvam deka ke bide zavrsena celata rabota. Ova go prasuvam bidejki ne sum momentalno vo Makedonija, a i sum vremenski ogranicen so vreme imam samo 30 den odmor. Odnapred vi blagodaram. Pozdrav.
Здраво
Можете да одберете било кој од секвенционалните уреди на Ланди Рензо групацијата, сите овие уреди ги поседуваат стандардните перформанси на Ланди Рензо, што меѓудругото подразбира 10% поголема потрошувачка на плин во однос на бензин и разлика во сила и брзина помала од 2%. Ова се однесува и на најскапиот уред-Ланди Рензо Омегас, со цена од 885 евра, и на уредот со најниска цена -Ланди Плус Макс- 540 евра. Покрај овие уреди можеме да Ви ги понудиме уште и -Ланди Блу и -Ловато Изи Фаст, чија цена е 595 евра. Кај сите уреди доплата за торусен резервоар изнесува 30 евра.
Во последните месеци во БМВ возилата најчесто се вградуваат Ланди Блу и Ланди Плус Макс уредот. Посебно е интересен Ланди Плус Макс уредот кој заради одличната цена во моментов е многу поволна понуда. Има Ловато тип на инјектори, а за разлика од Ловато Изи Фаст опремен е со посовремена електроника и со многу повеќе софтверски опции за оптимизација на работата на моторот на плински погон.
Самото инсталирање на плинскиот уред се завршува во еден ден.



Ова се фотографии од вградени уреди на БМВ 3

Плински уред Ланди Блу -моторен дел




Плински уред Ланди Плус Макс – моторен дел


Цилиндрична плинска боца во БМВ 3 Компакт


Торусна боца на место на резервно тркало


Контролно копче


Полначка за плин
 
Член од
4 февруари 2010
Мислења
21
Поени од реакции
0
Здраво
Можете да одберете било кој од секвенционалните уреди на Ланди Рензо групацијата, сите овие уреди ги поседуваат стандардните перформанси на Ланди Рензо, што меѓудругото подразбира 10% поголема потрошувачка на плин во однос на бензин и разлика во сила и брзина помала од 2%. Ова се однесува и на најскапиот уред-Ланди Рензо Омегас, со цена од 885 евра, и на уредот со најниска цена -Ланди Плус Макс- 540 евра. Покрај овие уреди можеме да Ви ги понудиме уште и -Ланди Блу и -Ловато Изи Фаст, чија цена е 595 евра. Кај сите уреди доплата за торусен резервоар изнесува 30 евра.
Во последните месеци во БМВ возилата најчесто се вградуваат Ланди Блу и Ланди Плус Макс уредот. Посебно е интересен Ланди Плус Макс уредот кој заради одличната цена во моментов е многу поволна понуда. Има Ловато тип на инјектори, а за разлика од Ловато Изи Фаст опремен е со посовремена електроника и со многу повеќе софтверски опции за оптимизација на работата на моторот на плински погон.
Самото инсталирање на плинскиот уред се завршува во еден ден.



Ова се фотографии од вградени уреди на БМВ 3

Плински уред Ланди Блу -моторен дел




Плински уред Ланди Плус Макс – моторен дел


Цилиндрична плинска боца во БМВ 3 Компакт


Торусна боца на место на резервно тркало


Контролно копче


Полначка за плин
Vi blagodaram za detalnite informacii Plimont, ve molam kako mozam da ve kontaktiram? Pozdrav.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom