Плински уреди

И кај мене е сличен проблем. Кога е ладна колата сака повеќе верглање за да запали а потоа пали од прва. А исто има проблем кога ќе префрла од бензин на плин исто кога е ладна колата гасни при префрлањето на плин особено сега на ладно време. Па после неколку пати гаснење палење да префли некако на плин ама не го прима убаво плинот. Па со малку држење на гас почнува да работи нормално. Јас бев кај мајсторите за плин сменаа филтри и ја приклучија на комп и ми велат дека расплиначата пушта повеќе притисок на плинот и дека треба да се смени цела расплинача. Еве кај тебе си поминал само со мембрана. Изгледа треба да одам кај друг мајстор.
колку ти бара за нова распињача?
 
K

kicodarker

Гостин
Темава некако успеав да ја расчитам, и во глобала не само на овој форум се појавуваат три типа на луѓе. :

- Се изнавозив на плин, за џабе, никаков проблем досега.

Овој тип на плинаш вози најчесто некоја постара канта, која има толку проблеми но некако сеуште се тркала по нашиве калдрми и покрај сето тоа тропање чукање, бучење од лагери, зуење од моторот, сеуште неговиот плиномобил се движи. Тоа му е доволен доказ дека плинот/возилото е во ред. Најчесто не приметува ситници на колата кои подоцна водат до поголем проблем.Заклучокот за исправно возило е - ако пали,исправно е. Обично не земајте никаков совет затоа што се фалат,ги преувеличуваат работите и ако купат кола, нивната е секогаш уникат.

- Ставив плин, сецка/гасни/не пали/губи сила/ја испустив колата

Ова се плинаши, меѓу кои и јас, кои наседнале дали на некоја лага од мајсторите, совет од фалбаџија кој “поминал милион км на плин без проблем“ не им се давало пари за бензин па се одлучиле на неќење да бидат “зелени“ да ја зачуваат околината, иако најголема причина е поевтино гориво. Ставаат плин, чесно поштено си плаќаат 300/400 евра, атест и други глупости, и после ете ги проблемите. Колата гасни под мала туража, сецка, плинарот постојано ве упатува кај други сервиси, смени клапна свеќици бомбина кабли филтри и што уште не, постојано се глупира ја пушта на компјутер менува мапи, а на самиот корисник му доаѓа со парите што ги заштедил возејќи на плин, да си купи едно јаже и да си ги скрати маките. Обично резултатот е продавање на плинскиот уред на реклама5, или целото возило комплет.


- Ако требало плин, од фабрика ќе вградуваа

Ова е скептик кој се води по типот “ако не е објавено на тв, не е вистина“. Сака да вози на плин, но го болат парите што ги дал за возилото, се изнаслушал какви проблеми се ствараат со возилата на плин, верува дека ако направи сообраќајка плинско возило ќе експлодира ко во боливуд филмовите, и најчесто ја турка теоријата дека плинот е безбеден со муабетот “ако требало плин, ќе се вградуваше од фабрика“.



------------

На крај,секогаш ќе постојат 2 типа на луѓе, кои ставиле плин и се изнавозиле, и оние кои ставиле плин и секој втор ден се во плинарата со некој проблем. Плинарите ве убедуваат дека секое возило може да се конвертира на плин, што е вистина. Но премолчуваат фактот дали секое возило е направено да се вози на плин и дали долгорочно ќе пројави проблем или не? Дали возилото ќе се понаша исто како на бензин, дали нема да направи штета на моторот возењето на плин,да изгори вентили да поремети електроника?
Проблем со плин не е да смениш филтер, да ја премапира на компјутер еднап годишно ради реда, па и да чистиш или смениш дизни. Не е побиен фактот ни дека само на ново возило без проблем се вградува плин, има случаеви и на 10.000 км ново возило зарибал моторот. Побитно е да се најди плин кој софтверски би одговарал со вашето возило, а проблемите, испаѓа дека се само одложување, а се неизбежни на одредена километража.
 
Здраво! Имам прашање за плинашите
Имам fiat punto 55 од 1997 година. Кој плински уред би ми го препорачале од ваше искуство што би одогварал на оваа кола?
 
Здраво! Имам прашање за плинашите
Имам fiat punto 55 од 1997 година. Кој плински уред би ми го препорачале од ваше искуство што би одогварал на оваа кола?
А бе за него тие од 300€ бидрјќи е моноинџекшн.
А зошто прашуваш тука, иди во некоја добра компанија за плински уреди или кај добар плинар и ќе завршиш работа. Таму најдобро ќе ти кажат што е добро за твојата кола.
 

argenthessis

Highflyer
Темава некако успеав да ја расчитам, и во глобала не само на овој форум се појавуваат три типа на луѓе. :

- Се изнавозив на плин, за џабе, никаков проблем досега.

Овој тип на плинаш вози најчесто некоја постара канта, која има толку проблеми но некако сеуште се тркала по нашиве калдрми и покрај сето тоа тропање чукање, бучење од лагери, зуење од моторот, сеуште неговиот плиномобил се движи. Тоа му е доволен доказ дека плинот/возилото е во ред. Најчесто не приметува ситници на колата кои подоцна водат до поголем проблем.Заклучокот за исправно возило е - ако пали,исправно е. Обично не земајте никаков совет затоа што се фалат,ги преувеличуваат работите и ако купат кола, нивната е секогаш уникат.

- Ставив плин, сецка/гасни/не пали/губи сила/ја испустив колата

Ова се плинаши, меѓу кои и јас, кои наседнале дали на некоја лага од мајсторите, совет од фалбаџија кој “поминал милион км на плин без проблем“ не им се давало пари за бензин па се одлучиле на неќење да бидат “зелени“ да ја зачуваат околината, иако најголема причина е поевтино гориво. Ставаат плин, чесно поштено си плаќаат 300/400 евра, атест и други глупости, и после ете ги проблемите. Колата гасни под мала туража, сецка, плинарот постојано ве упатува кај други сервиси, смени клапна свеќици бомбина кабли филтри и што уште не, постојано се глупира ја пушта на компјутер менува мапи, а на самиот корисник му доаѓа со парите што ги заштедил возејќи на плин, да си купи едно јаже и да си ги скрати маките. Обично резултатот е продавање на плинскиот уред на реклама5, или целото возило комплет.


- Ако требало плин, од фабрика ќе вградуваа

Ова е скептик кој се води по типот “ако не е објавено на тв, не е вистина“. Сака да вози на плин, но го болат парите што ги дал за возилото, се изнаслушал какви проблеми се ствараат со возилата на плин, верува дека ако направи сообраќајка плинско возило ќе експлодира ко во боливуд филмовите, и најчесто ја турка теоријата дека плинот е безбеден со муабетот “ако требало плин, ќе се вградуваше од фабрика“.



------------

На крај,секогаш ќе постојат 2 типа на луѓе, кои ставиле плин и се изнавозиле, и оние кои ставиле плин и секој втор ден се во плинарата со некој проблем. Плинарите ве убедуваат дека секое возило може да се конвертира на плин, што е вистина. Но премолчуваат фактот дали секое возило е направено да се вози на плин и дали долгорочно ќе пројави проблем или не? Дали возилото ќе се понаша исто како на бензин, дали нема да направи штета на моторот возењето на плин,да изгори вентили да поремети електроника?
Проблем со плин не е да смениш филтер, да ја премапира на компјутер еднап годишно ради реда, па и да чистиш или смениш дизни. Не е побиен фактот ни дека само на ново возило без проблем се вградува плин, има случаеви и на 10.000 км ново возило зарибал моторот. Побитно е да се најди плин кој софтверски би одговарал со вашето возило, а проблемите, испаѓа дека се само одложување, а се неизбежни на одредена километража.

Голема улога игра и среќата. Знам луѓе со ист тип на кола со ист тип на мотор а ептен различни искуства имале.

Еднио се навозел за џабе другиот само маки има и му иде да ја потури колата со бензин и да ја запали од секојдневни проблеми.

Инаку од искуство ако сте ситничар и ве нервираат ситни сецкања, рипкања, трокирања и сл. плин не е за вас. Овие работи е неизбежно да се случат на кола со плин...НЕИЗБЕЖНО. Ако не денес, тогаш утре. по 10000 километра ама ќе се случат.

Сум правел дијагностика на коли со плин...и сеа нешто ми викаат во стил абе мајсторе сецка, трокира ова она...а што да прави да го е..м, мапи изместени, вентили изгорени, дува на капачка за масло ко југо со 100 000 поминати...на се има цена. па така и на евтиното возење на плин. Тоа е тој hidden cost кој кога и да е ќе се плати од бил кој што ќе ја има истата кола, немора тој да биде што го наместил плинот.

Немам ништо против плинот, немој да сватите погрешно ама кажувам мој согледувања.
 
K

kicodarker

Гостин
биди ин, вози на плин.
Како што рековме значи плинот е одложен проблем. Дали на 10.000 или 50.000 ќе се јави. Не е проблем ај и да сецни или да не влечи ќе ја однесиш на плинар ама да го реши проблемо е работата. Ако е до кабли да смениш кабли а не играј прогноза, свеќици да не сеси сменил свеќици си дал 1000 денари, па исто. Плин значи нема да го нервира некој што ја амортизора колата за работни потреби и вади максимум од него.
 
Голема улога игра и среќата. Знам луѓе со ист тип на кола со ист тип на мотор а ептен различни искуства имале.

Еднио се навозел за џабе другиот само маки има и му иде да ја потури колата со бензин и да ја запали од секојдневни проблеми.

Инаку од искуство ако сте ситничар и ве нервираат ситни сецкања, рипкања, трокирања и сл. плин не е за вас. Овие работи е неизбежно да се случат на кола со плин...НЕИЗБЕЖНО. Ако не денес, тогаш утре. по 10000 километра ама ќе се случат.

Сум правел дијагностика на коли со плин...и сеа нешто ми викаат во стил абе мајсторе сецка, трокира ова она...а што да прави да го е..м, мапи изместени, вентили изгорени, дува на капачка за масло ко југо со 100 000 поминати...на се има цена. па така и на евтиното возење на плин. Тоа е тој hidden cost кој кога и да е ќе се плати од бил кој што ќе ја има истата кола, немора тој да биде што го наместил плинот.

Немам ништо против плинот, немој да сватите погрешно ама кажувам мој согледувања.
4ta kola na plin sto ja vozam,i se cudam za problemive sto gi nabroja. Na site po minimum 50k jas sum pominal,osvena filter za plinot sto sum menuval,nisto drugo ne e cepnato
 
Дечки ќе можи малце помош?
Се работи за проблем со плинот, ќе се обидам да го објаснам. Колата пали на бензин, префрла на плин со притискање на гас, можи одма можи кога и да е. Инаку се работи за Nissan Micra 1998 год. Сега со овие температури гледам да поработи малце на бензин, па да ја префрлам на плин, а понекогаш и самата префла по некоја минута. И сега палам на бензин, работи малку па префрлам и возам на плин 5-6 километри, колата веќе загрева и наеднаш снемува сила и гасни. Пак палам на бензин и возам, работи нормално, на гаста сменвам на плин и како воопшто да нема плин гасни, не сака ни да повлечи, едноставно гасни. Првото прашање тука да го одговорам, имам плин, не ме прашвајте дали имам плин, има сигурно. Ова се случува веќе трет или четврт пат и секогаш, а плин имаш?!? И најчудно е дека по некое време возење на бензин, или па изгасена да седи, ако пробам пак на плин, префрла и работи нормално. Кога сака шо сака си прај.
Шо можи да е проблемот во ваков случај?
Однесена е на сервис за штеловање на плинот пред да се случи ова првиот пат. Па нашле некое скинато цевче не знам шо, па менвале и од тогаш вака "поправена" е. Ќе ја носам пак најверојатно во друг сервис да ја видат, ама сакам барем да знам опции шо можи да е. Сигурно дека за инает во сервисот нормално ќе префрла и работи :tapp:
 

Boom Shaka Lakka

Silence!! .. I kill you!
Јас дојдов тука да ми кажете каква кола да земам до 3500 евра за да и вградам плин, а по постовите ме предомислувате да купам дизел:cautious:
 
Aj edno prasanje,imam problem so kuglata,bavo zatvara i vrakja malku plin pri vadenje na pistolot za polnenje plin...Chare..?!?
 
Здраво, ако може еден совет или препорака.

Земав нова кола Peugeot 3008 - 2018 година 1.2 130кс со 8000 км поминати.
Колата е земена на фирма и е често во употреба.
Ме интересита дали би ми препорачале ставање на плин на вака нова кола и ако да, кај да се обратам и што систем да барам (би дал повеќе пари за нешто подобро што не би и сметало на колата)
Ве молам без излишни коментари од тип - не ти се даваат пари за бензин и слично.
Едноставно барам совет или некој да сподели слично искуство.
Поздрав.
 

Torte Mobile

Модератор
Здраво, ако може еден совет или препорака.

Земав нова кола Peugeot 3008 - 2018 година 1.2 130кс со 8000 км поминати.
Колата е земена на фирма и е често во употреба.
Ме интересита дали би ми препорачале ставање на плин на вака нова кола и ако да, кај да се обратам и што систем да барам (би дал повеќе пари за нешто подобро што не би и сметало на колата)
Ве молам без излишни коментари од тип - не ти се даваат пари за бензин и слично.
Едноставно барам совет или некој да сподели слично искуство.
Поздрав.
Распрашај се во плимонт
Зошто твојата е со директно вбризгување
Тие се секако поскапи и покомплицирани
Околу 900 евра со тоа што ќе троши околу 30 бензин 70 плин

Нови типови на мотори се ...
 

Маркетинг

На врв