Темава некако успеав да ја расчитам, и во глобала не само на овој форум се појавуваат три типа на луѓе. :
- Се изнавозив на плин, за џабе, никаков проблем досега.
Овој тип на плинаш вози најчесто некоја постара канта, која има толку проблеми но некако сеуште се тркала по нашиве калдрми и покрај сето тоа тропање чукање, бучење од лагери, зуење од моторот, сеуште неговиот плиномобил се движи. Тоа му е доволен доказ дека плинот/возилото е во ред. Најчесто не приметува ситници на колата кои подоцна водат до поголем проблем.Заклучокот за исправно возило е - ако пали,исправно е. Обично не земајте никаков совет затоа што се фалат,ги преувеличуваат работите и ако купат кола, нивната е секогаш уникат.
- Ставив плин, сецка/гасни/не пали/губи сила/ја испустив колата
Ова се плинаши, меѓу кои и јас, кои наседнале дали на некоја лага од мајсторите, совет од фалбаџија кој “поминал милион км на плин без проблем“ не им се давало пари за бензин па се одлучиле на неќење да бидат “зелени“ да ја зачуваат околината, иако најголема причина е поевтино гориво. Ставаат плин, чесно поштено си плаќаат 300/400 евра, атест и други глупости, и после ете ги проблемите. Колата гасни под мала туража, сецка, плинарот постојано ве упатува кај други сервиси, смени клапна свеќици бомбина кабли филтри и што уште не, постојано се глупира ја пушта на компјутер менува мапи, а на самиот корисник му доаѓа со парите што ги заштедил возејќи на плин, да си купи едно јаже и да си ги скрати маките. Обично резултатот е продавање на плинскиот уред на реклама5, или целото возило комплет.
- Ако требало плин, од фабрика ќе вградуваа
Ова е скептик кој се води по типот “ако не е објавено на тв, не е вистина“. Сака да вози на плин, но го болат парите што ги дал за возилото, се изнаслушал какви проблеми се ствараат со возилата на плин, верува дека ако направи сообраќајка плинско возило ќе експлодира ко во боливуд филмовите, и најчесто ја турка теоријата дека плинот е безбеден со муабетот “ако требало плин, ќе се вградуваше од фабрика“.
------------
На крај,секогаш ќе постојат 2 типа на луѓе, кои ставиле плин и се изнавозиле, и оние кои ставиле плин и секој втор ден се во плинарата со некој проблем. Плинарите ве убедуваат дека секое возило може да се конвертира на плин, што е вистина. Но премолчуваат фактот дали секое возило е направено да се вози на плин и дали долгорочно ќе пројави проблем или не? Дали возилото ќе се понаша исто како на бензин, дали нема да направи штета на моторот возењето на плин,да изгори вентили да поремети електроника?
Проблем со плин не е да смениш филтер, да ја премапира на компјутер еднап годишно ради реда, па и да чистиш или смениш дизни. Не е побиен фактот ни дека само на ново возило без проблем се вградува плин, има случаеви и на 10.000 км ново возило зарибал моторот. Побитно е да се најди плин кој софтверски би одговарал со вашето возило, а проблемите, испаѓа дека се само одложување, а се неизбежни на одредена километража.