Плински уреди

Член од
6 ноември 2017
Мислења
54
Поени од реакции
10
Сијаличката за моторот (Check engine) оди заедно со плин ко гас со гаќи. Сто пати да ја исгасиш (а се гаси на дијагностика) сто и еден пат ќе светне, така да не вреди да се замараш за тоа.

А тоа што ти капе бензин низ ауспух дефинтивно не е нормално, ако моторот е добар со добра компресија.
Не верувам да му е бензин тоа, али ако е бензин е заебано. Иако мислам дека е кондензација, а бојата ја добива од прљавштините од ауспухот.
 
Член од
13 јануари 2020
Мислења
3
Поени од реакции
0
Не верувам да му е бензин тоа, али ако е бензин е заебано. Иако мислам дека е кондензација, а бојата ја добива од прљавштините од ауспухот.
Најверојатно е кондензација, не знам што е. Најмногу ме загрижува тоа што се гуши моторот на ладен мотор (или треси малку и обртаите играат, како да се мачи нешто, а ако тргнам да возам, се гуши и трокира). Ова се случува првата 1 минута, дури работи и саухот (сината сијаличка за ладен мотор е уклучена), после се си е нормално.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
503
Поени од реакции
451
Друже работиве што ги наброја ги има на голем дел од колите на плин. Така да јас би ти рекол навикни се на тоа. И да го средиш то што гуши и трокира пак ќе се јави. Не може да уградиш нешто во кола што не е предвидено од фабрика и пак се перфект да работи засекогаш.
 
Член од
15 јануари 2015
Мислења
343
Поени од реакции
261
Најверојатно е кондензација, не знам што е. Најмногу ме загрижува тоа што се гуши моторот на ладен мотор (или треси малку и обртаите играат, како да се мачи нешто, а ако тргнам да возам, се гуши и трокира). Ова се случува првата 1 минута, дури работи и саухот (сината сијаличка за ладен мотор е уклучена), после се си е нормално.
Види распињача,кај мене после 3та година цркна и ми ја заменија со нова.
 
На врв Bottom