Плински уреди

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Сликата е од постарите шеми од ловатовиот каталог. Доколку мешачот ставен на карбураторот е оргинал италијански (или пак од ,,балканско" производство одливок, меѓутоа среден), нема да се добие подобро реагирање на гаста, иако мешачот е подалеку од лептирот за гас отколку дизната. Дизната е поосетлива на нечист филтер, а со дизна, ,,саухот" нема да функционира
Zasto sauhot nema da funkcionira koga leptirot za sauh e najgore i ima za zadaca da go namali kolicestvoto na vozduh na moeto jugo super si funkcionira so dizna e moeto.
 
?

..........

Гостин
Или уште поедноставно објаснување од Dzish. Ако долго време ја возиш на плин, доаѓа до запушување на дизните на карбураторот. Како ќе знаеш?
1) Нема да стартува на бензин
2) Ако стартува ќе трокира, особено на полн гас, т.е. чим го притиснеш педалот за гас до крај ќе почне колата да гуши, па потоа (ако не се ептен затнати) ќе ги крени обртаите.

Совет: Кога преминуваш од бензин на гас, ставаш на neutral. По недела дена, свртија на бензин, повозија малку 1км-2км, па neutral, па GAS и ќе биди ОК :)
Зимно време, најубаво е да си ја палиш на бензин, да поработи 1-2 минути в место и веднаш свртија на плин, не на neutral, за остани бензин во карбураторот за наредното ладно палење бидејќи ако ја ставиш на neutral и ќе чекаш бензинската пумпа да повлечи бензин од резервоар, сврши работа зимно време, особено кога акумулаторите се празнат.
Уф, јас ја немам ставено на бензин веќе три месеци цело време ја возам на плин, а еднаш пробав ставив десет кола бензин и не сакаше да запали на бензин, односно бензинот не ни стигна до карбураторот, цревото со филтер пред карбураторот беше суво не смукна бензин, шо може да е тука проблемот?
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Уф, јас ја немам ставено на бензин веќе три месеци цело време ја возам на плин, а еднаш пробав ставив десет кола бензин и не сакаше да запали на бензин, односно бензинот не ни стигна до карбураторот, цревото со филтер пред карбураторот беше суво не смукна бензин, шо може да е тука проблемот?
Tреба да видиш дали работи бензинската пумпа прво... шо значи запали ја на плин а пред тоа цревото што оди од бензинската во тоа насочувачот, извади го и клај го во шише. Ако дојди бензин до шишето, бензинската работи. Ако не дојди, треба да смениш бензинска пумпа па да видиш шо ќе ти се дешава со карбураторот.

Мада би требало да работи, 3 месеци се мал период, неверувам дека е исушена.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Сликата е од постарите шеми од ловатовиот каталог. Доколку мешачот ставен на карбураторот е оргинал италијански (или пак од ,,балканско" производство одливок, меѓутоа среден), нема да се добие подобро реагирање на гаста, иако мешачот е подалеку од лептирот за гас отколку дизната. Дизната е поосетлива на нечист филтер, а со дизна, ,,саухот" нема да функционира
Zasto sauhot nema da funkcionira koga leptirot za sauh e najgore i ima za zadaca da go namali kolicestvoto na vozduh na moeto jugo super si funkcionira so dizna e moeto.
затоа што расплињачите работат на вакуум. ако плинот доаѓа одозгоре, над лептирот, тогаш кога ке повлечеш саух, смешата е една, а ако е на дизна, и лептирот е од горе тогаш смешата е друга, т.е. ако повлечеш саух на плин со дизна на карбуратор колата ке изгаси односно ке повлече премногу плин и ке пресиса. ке нема доволно кислород за да согори т.е. наместо воздух комплетно само плин ке влече. затоа на мешач или дифузер е подобро за на карбуратор.
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
затоа што расплињачите работат на вакуум. ако плинот доаѓа одозгоре, над лептирот, тогаш кога ке повлечеш саух, смешата е една, а ако е на дизна, и лептирот е од горе тогаш смешата е друга, т.е. ако повлечеш саух на плин со дизна на карбуратор колата ке изгаси односно ке повлече премногу плин и ке пресиса. ке нема доволно кислород за да согори т.е. наместо воздух комплетно само плин ке влече. затоа на мешач или дифузер е подобро за на карбуратор.
A diznite za benzin kaj se na karburatorot i tie rabotat na vakum kolku ke povlece tolku ke dojde benzin i pak kazuvam kaj mene si funkcionira sauhot isto kako na benzin a plinot ide preku dizna
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
893
Уф, јас ја немам ставено на бензин веќе три месеци цело време ја возам на плин, а еднаш пробав ставив десет кола бензин и не сакаше да запали на бензин, односно бензинот не ни стигна до карбураторот, цревото со филтер пред карбураторот беше суво не смукна бензин, шо може да е тука проблемот?
Нема потреба да менува цела пумпа. Внатре има мембрана. Таа е гумена. Ако долго време не е возена колата таа се зашушува и се втврднува (треба да биде мека). Обично демонтирање на пумпата (трае 10-тина минути) се ваѓа мембраната, се става нова и шибаш.

Еве како изгледа мембраната (тоа портокаловото)

 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
не е само тоа. во бензинската пумпа има и неповртани вентили. и тоа 2 комада. еден од нив да се залепи или цело време да биде отворен, нема да влече како што треба или неа да влече ич. ке го враќа притисокот назад кон резервоар....
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
Dali ima kaj vas orginalmi mesaci i koja cena bi bil orginalen vakov mesac?

Оргинален мешач тешко може да се најде, од причина што е нелогично скап, тешко се продава, и продаваше дури и кога заставините карбуратори беа во тренд (веќе тој тип на карбуратори се скоро сите на плин). Како одливок не се ништо подобри од неоргиналните, разликата е што кај вториве нe се обработени каналите кој треба да го хранат моторот согориво (плин), и како последица, колу и да се дозира плин, мешачот нема да обезбеди доволен проток,..., лоша смеша плин/воздух, зголемена потрошувачка... А не е воопшто сложено мешачот да се среди, треба да се прошират каналите со бургија, доколку возилото не работи исправно. Доколку имаш проблем, пиши ми на ПП, ќе се договориме за некој ден приквечер, после работа, ќе ја прикључиме на дијагностика (гас анализатор) овде, ќе ја средиме ако бара помала интервенција.
поздрав

--- надополнето ---

A diznite za benzin kaj se na karburatorot i tie rabotat na vakum kolku ke povlece tolku ke dojde benzin i pak kazuvam kaj mene si funkcionira sauhot isto kako na benzin a plinot ide preku dizna

можно е да функционира. И кај нас сум приметил возила кај кој функционира саухот. Од 100 застави со дизна, на 98 не функционира. Причина поради која би функционирал е да прима фалш ваздух помеѓу карбуратор и всисна грана, мал дијаметар на дизната (во тој случај мора да се затвори добар дел од отворот на куќиштето на филтерот за влез на воздух), да не затвара саухот до крај, неисправен карбуратор... X причини. По правило, доколку е нов уредот, ново возилото, правилна дизна, не би функционорал.

--- надополнето ---

затоа што расплињачите работат на вакуум. ако плинот доаѓа одозгоре, над лептирот, тогаш кога ке повлечеш саух, смешата е една, а ако е на дизна, и лептирот е од горе тогаш смешата е друга, т.е. ако повлечеш саух на плин со дизна на карбуратор колата ке изгаси односно ке повлече премногу плин и ке пресиса. ке нема доволно кислород за да согори т.е. наместо воздух комплетно само плин ке влече. затоа на мешач или дифузер е подобро за на карбуратор.

Потполно се согласувам
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
Ne ok si raboti ali onaka cisto informativno prasuvam. Imam uste edno prasanje kolku e efikasno steluvanjeto so gas analizator na vozilo so star motor?Kolku toa so ke go nasteluvame da bide ko so treba na izduvni gasovi moze da znaci deka kolata ke ide dobro ili pa nema da ide radi istrosenost na motor....
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Ne ok si raboti ali onaka cisto informativno prasuvam. Imam uste edno prasanje kolku e efikasno steluvanjeto so gas analizator na vozilo so star motor?Kolku toa so ke go nasteluvame da bide ko so treba na izduvni gasovi moze da znaci deka kolata ke ide dobro ili pa nema da ide radi istrosenost na motor....
е сега ке кажам нешто со кое плимонт нема да се согласи со мене... ама искуството ми потврдило...

штеловање на плин е работа од 5 дена ама со возење. сам ке си го наштеловаш. се ставаат прво нај ниските параметри, т.е. се затегаат вентилите колку да може да работи. после сам си попушташ и намалуваш додека да ја најдеш средината... во она гас анализатор ич не верувам... ама ич...бев со реното на такво штеловање и потрошњата ми тиде 19,5 на 100 во градска... сум го утепал од пцуење за парите дадени... пак сам си го наштеловав плинот...
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
Ne ok si raboti ali onaka cisto informativno prasuvam. Imam uste edno prasanje kolku e efikasno steluvanjeto so gas analizator na vozilo so star motor?Kolku toa so ke go nasteluvame da bide ko so treba na izduvni gasovi moze da znaci deka kolata ke ide dobro ili pa nema da ide radi istrosenost na motor....

1. Гас-анализаторот е ефикасен баш кај истрошените возила.Од друга страна,Кај Возилата, кај кој параметрите на моторот се во граници на фабричките отсапувања, не е потребен гас анализатор, доколку не се калибрира точно (до одредена граница , се разбира), возилата не покажуваат повисока потрошувачка на гас (плин). додека, истрошените возила се повеќе осетливи на погрешно дозирање на гас.

2. Самиот гас анализатор дава податок, за исправноста на издувниот систем кој треба да е непропустлив, со што добиваме информација, колкав ќе биде процентот на грешка при штелувањето , и земајќи го во предвид тој податок се одлучува дали вреди да се продолжи со калибрацијата.

--- надополнето ---

е сега ке кажам нешто со кое плимонт нема да се согласи со мене... ама искуството ми потврдило...

штеловање на плин е работа од 5 дена ама со возење. сам ке си го наштеловаш. се ставаат прво нај ниските параметри, т.е. се затегаат вентилите колку да може да работи. после сам си попушташ и намалуваш додека да ја најдеш средината... во она гас анализатор ич не верувам... ама ич...бев со реното на такво штеловање и потрошњата ми тиде 19,5 на 100 во градска... сум го утепал од пцуење за парите дадени... пак сам си го наштеловав плинот...
Кој гас анализатор? Тоа се дашава кај старите гас анализатори донесени од европа, повеќето мерат само една излезна големина (CO- jaglerod monoksidot,односно загадувачот), дали е редовно сервисиран, калибриран, ги дава ли податоците за CO2, HC,O2, lambda cor., lambda factor..... Сите наведени податоци како информација се неопходни при дефиниранје дали калибрацијата се одвива без можност за грешка или не.
За сигурна калибрација на плински уред, потребен е современ гас анализатор кој чини 3500 еур, и неизбежни 100 еур годишно за кислороден сензор. За Македонија, е тотално неисплатлива инвестиција (неможат да се покријат ниту оние 100 еур).
Ние имавме Stargas 898 tecnotest, одличен тестер, потоа го однесоа во сервисот во Белград, за овде набавија ДЕК (бугарски) - невероватно спор и нефункционален, од пред три години повторно имаме Stargas 898 tecnotest, кој, ќе повторам, одличен е за калибрација на вентури (несеквенционалните) плински уреди.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
денес отидов на технома да видам што и како... и онака шетајки се лежерно, пазејки се од разно разни девојки што ти убацуваат флаери у рака, спремно кај жена ми една голема кеса за отфрлање на истите во принцип како добри подметачи се за во подрум на теглите:pos2: налетувам на една тезга и типот (машко замисли) ми уфлра во рака 2 различни флаери, јас онака без да ги погледнам и ги давам на сопругата и во тој момент типчето го кажа магичниот збор: за ПОЕКОНОМИЧНО возење.... јас она возење не го ни слушнав ама по економично ептен ми чука у глава... мрдам 5 метри понатака и се загледувам во флаерот а озгора со убави сиви букви напишано ПЛИМОНТ!!! застанувам, се вракам назад, до типчето седи уште еден човек... и го поставувам прашањето: кој од вас двајца е активен како плимонт на форумот кајгана? се издвои едниот, му се претставив како онак (одма му текна кој сум :vozbud: тешко е да ме заборави човек), и уствари испадна дека типот е еден многу сталожен и смирен човек кој има спремен одговор за се.

плус онака фрлив едно окце низ нивниот штанд, и видов типови на боци, за кои половина од плинариве што монтираат тврдат дека неможе да се најдат или мнооооогу тешко се доагало до нив. имаше баш една која јас ја барав “под дрво и камен“ 6 месеци т.е. од 30 литри топчеста, па имаше разни за наместо резервна гума и слично... сите што имаат дилема за и околу плинот, со сите свои милион прашалници, имаат шанса да добијат бесплатни одговори на сите прашања. момците стрпливо ке ве исслушаат и ке ви одговорат на се. посетете ги на скопски саем (незнам точно која хала беа, мислам трета), ама ке си пише плимонт кај се...

плимонт, мило ми беше што се запознавме...

п.с. вториот флаер беше дека монтираат фолии за на стакла... како ви иде цената за тие фолии? сакам црно, што потемно може, и на кои стакла смее да се става? на шофершајбна неможе а на предните возачки? закон што вели?
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
ауууууу кавасаки з750 на ПЛИН... се фино наместено и средено човек нема шанси да свати дека е на плин моторот. боца пд 6 литри сместена.... бев сведок на негово денешно рокање до крај гаста у трета хала од екипата на плимонт....

плимонт!!!!

дужиш одговор на никола бб, и слики од кавасакито тука на форум да ги ставиш.... со се комплет како е изведено... тоа се 5 фотки... ОБАВЕЗНО!!!
 

Kajgana Shop

На врв Bottom