Plimont, Blagodaram za odlicnata ilustracija i odgovor. Imam uste nekolku prasanja.
Dali bord kompjuterot ke ja pokazuva potrosuvackata na plin ili istiot nema da moze da meri koga kolata raboti na plin?
Kakvi se sansite za montaza na polnacka za plin vednas do otvorot za gorivo, pod kapaceto?
Koga se instalira plinskiot ured, dali se cepka nesto vo motorot ili samo se prekinuva crevoto za dovod na gorivo i po istoto se nosi plinot do motorot?
премногу технички прашања поставуваш на кои мислам дека плимонт нема да ти одговори. тоа се детали со кои обичниот корисник не би требало да се замара, ама ај јас ке ти помогнам да сватиш...
прво не се прекинува цревото за гориво за да се пушти плин во него туку се става т.е. додаваат црева за плин. понатака борд компјутерот нема да ти покажува колку плин имаш, тоа зависи од пакетот на плинскиот уред што ке го купиш дали ке ти покажува САМОТО КОПЧЕ за избор на плин дали и колку има плин во боцата. (и тоа копче се додава, го нема во колата)... и не, не се чепка во моторот ништо, освен потребните зафати да се приклучи доводот на плин, да се додадат горе споменатите црева, електрична инсталација, емулатор, релиња и дрн дрн дрн... моторот не се поправа ништо. освен пластични капаци што се симињаат додека се работи за да не пречат или да не се оштетат, па се вракаат назад на исто место, без да се смени нешто.
за полначка за плин, веднаш до капачето за бензин (под големиот капак на резервоарот) нема да може зашто на атест тоа нема да пројде. мора на браник и тоа бочно. во капаче сум ставл и јас на времето кога се криевме дека возиме на плин... ама казните беа 20 евра... сега се 300 евра и не би ризикувал никој... дури на една застава 128 имав направено капаче од другата страна на другото крило, исто како за бензин, ама во него беше приклучокот т.е. полначката за на плин...