Луѓе шо живеет во градското заштитено јадро и шо дословно го посраа Варош со градење куќи со три спрата и покровје за да имет место за издавање апартмани се бунет зошто требело да платет 200 денари картица. Аууу па и да се титнит картицата за влез и излез, НЕВИДЕНО И НЕЧУЕНО НИКАДЕ ВО СВЕТОТ. Да се собериме сите останати жители на Охрид да донираме некој денар зш не знам како сврзвет крај со крај. Да им платиме и за тортурата шо ја трпет со туристите.
Луѓе шо живеет во градското заштитено јадро и шо дословно го посраа Варош со градење куќи со три спрата и покровје за да имет место за издавање апартмани се бунет зошто требело да платет 200 денари картица. Аууу па и да се титнит картицата за влез и излез, НЕВИДЕНО И НЕЧУЕНО НИКАДЕ ВО СВЕТОТ. Да се собериме сите останати жители на Охрид да донираме некој денар зш не знам како сврзвет крај со крај. Да им платиме и за тортурата шо ја трпет со туристите.
200 денари се малиот проблем. Големиот проблем е што убаво рече дека ќе треба да изиграва џандар за на секого што ќе сака да му дојде на гости да трча до рампата за да ја отвара.
Башка тоа курчењето на таксистите е во секој град исто. Од кога не работат за себе туку за фирма исто како ништо да не работат. Кратки растојанија до 2 км не возат, на дигање рака само диви таксисти застануваат, тие у компаниите на дипечер господ знае шо праат шо им треба 5 мин да кренат слушалка.
Има право за се што кажа само на лош начин го кажа.
п.с. а љубомората на сељаните што не живеат Варош во куќа од милион евра (ахаххахахаххаха )секогаш ќе ја има
Луѓе шо живеет во градското заштитено јадро и шо дословно го посраа Варош со градење куќи со три спрата и покровје за да имет место за издавање апартмани се бунет зошто требело да платет 200 денари картица. Аууу па и да се титнит картицата за влез и излез, НЕВИДЕНО И НЕЧУЕНО НИКАДЕ ВО СВЕТОТ. Да се собериме сите останати жители на Охрид да донираме некој денар зш не знам како сврзвет крај со крај. Да им платиме и за тортурата шо ја трпет со туристите.
Е сега види и на Велгоштани или Коштанци да им бараат картички за да влезат во своите села сигурно би им било криво.Замисли таму кај шо ја паркираш колата ако си во зграда да ти бараат картичка за паркинг?
Е сега види и на Велгоштани или Коштанци да им бараат картички за да влезат во своите села сигурно би им било криво.Замисли таму кај шо ја паркираш колата ако си во зграда да ти бараат картичка за паркинг?
Види сеа да ја паркираш колата Велгошти и во заштитено градско јадро не е исто. Малце сенс нека се има. Живеењето на такво место си носи и одредени одговорности на кои жителите треба да се спремни да одговорат, а не само да се фалат со поволностите. Ондак нека го наплаќа смештајот исто колку Велгошти.
200 денари се малиот проблем. Големиот проблем е што убаво рече дека ќе треба да изиграва џандар за на секого што ќе сака да му дојде на гости да трча до рампата за да ја отвара.
Башка тоа курчењето на таксистите е во секој град исто. Од кога не работат за себе туку за фирма исто како ништо да не работат. Кратки растојанија до 2 км не возат, на дигање рака само диви таксисти застануваат, тие у компаниите на дипечер господ знае шо праат шо им треба 5 мин да кренат слушалка.
Има право за се што кажа само на лош начин го кажа.
п.с. а љубомората на сељаните што не живеат Варош во куќа од милион евра (ахаххахахаххаха )секогаш ќе ја има
Паркинг за гостите има на плоштад, има на полигон, има на триста други места. Варош нема место за паркинг за варошани тој се засекирал гостите за визита кај ќе му паркирале.
За таксистите исто си грешка, голема е темата и не би да се објаснувам, иначе има добра причина зошто одбиваат кратки релации. Скопје прва работа кога ќе се јавиш на диспечер те прашува до кај одиш ама тоа никој не го спомнува.
Иначе последниот болд ..... има Охрид и други места со куќи по милион евра, ама никаде на друго место нема луѓе со поголемо его од варошани.
Единствената поента на рампине е "да се реши проблемот со возилата во стариот дел на градот", а таја напротив напрај све да е 100 пати полошо.
Незнам зш ви е чудно луѓено шо се бунет.Ради рампине коро цело лето имат паркирани коли од двене страни на патон од Горна Порта до кај огледалоно од еднана страна и скоро до кај воска од другана страна.
Па немојш ни да се разминиш со кола, а ако имат автобус да се качвит или да истоварвит патници си наебал, ке чекаш едно 30-40 мин.
Ова едино го напраја зш во то од УНЕСКО имаше забелшки, па наместо да го решет вистинскит проблем, шо е згради на секој 2 метра и на диво градено секоја втора кука тие кладоја 2 рампи(напраја 100 полошо) и тргнаја неколку билборди од на плоштад....
За таксистиве незнам воопшто шо зборвит, ко не само за варош туку за цел град таксистине нигде не возет на кратки растојанија, а под кратки растојанија се подразбират нигде поблиску од градиште или струга
Паркинг за гостите има на плоштад, има на полигон, има на триста други места. Варош нема место за паркинг за варошани тој се засекирал гостите за визита кај ќе му паркирале.
За таксистите исто си грешка, голема е темата и не би да се објаснувам, иначе има добра причина зошто одбиваат кратки релации. Скопје прва работа кога ќе се јавиш на диспечер те прашува до кај одиш ама тоа никој не го спомнува.
Иначе последниот болд ..... има Охрид и други места со куќи по милион евра, ама никаде на друго место нема луѓе со поголемо его од варошани.
За паркингот самиот спомна дека некои си купиле паркинг место за 8000 ден а некои си доаѓаат муфте и си се паркираат. Нема логика локалните жители да откупуваат паркинг а гостите да си паркираат без пари. Инаку во Скопје на една будала од општина Центар пред х години и текна да се воведел закон за задолжителен откуп на паркинг места пред зградите.
За таксистите баш за Скопје ми беше муабетот. Не е можно на 10-15 такси компании 20 мин да ѕвониш додека не се нафати еден да вози. Се праат курнази зш имаат сигурна плата. Ова Охрид исто е како кај скопјаниве. Локалци за 100-200 м не возиме зш неможе да ги заколеме а за странци се тепаат кој прв.
За последниот болд тотално се сложувам. Варошани да имаа куќи од милион евра ќе ги продадеа и немаше да се расправаат со скопјани и странци секое лето. На излезите од Охрид накај Струга по стариот пат и накај Битола од кај автобуската ,таму сум видел куќи од буквално милион евра со базени,4 спрата по 200 квадрата секој , мечки со германски, швајцарски таблици и сигурно тоа не се куќи на варошани.
А муабетот за куќи од милион евра не е мој туку на вампирот шо го снимаа на пристаниште како контра аргумент за рампите и шо пукаше од завист.
п.с. за егото имаат и зошто да го негуваат башка тоа е заштитна одлика на скоро сите луѓе што живеат во стари градски јадра и несакаат рандом дојденци (сплит, дубровник, котор..)
За паркингот самиот спомна дека некои си купиле паркинг место за 8000 ден а некои си доаѓаат муфте и си се паркираат. Нема логика локалните жители да откупуваат паркинг а гостите да си паркираат без пари. Инаку во Скопје на една будала од општина Центар пред х години и текна да се воведел закон за задолжителен откуп на паркинг места пред зградите.
За таксистите баш за Скопје ми беше муабетот. Не е можно на 10-15 такси компании 20 мин да ѕвониш додека не се нафати еден да вози. Се праат курнази зш имаат сигурна плата. Ова Охрид исто е како кај скопјаниве. Локалци за 100-200 м не возиме зш неможе да ги заколеме а за странци се тепаат кој прв.
За последниот болд тотално се сложувам. Варошани да имаа куќи од милион евра ќе ги продадеа и немаше да се расправаат со скопјани и странци секое лето. На излезите од Охрид накај Струга по стариот пат и накај Битола од кај автобуската ,таму сум видел куќи од буквално милион евра со базени,4 спрата по 200 квадрата секој , мечки со германски, швајцарски таблици и сигурно тоа не се куќи на варошани.
А муабетот за куќи од милион евра не е мој туку на вампирот шо го снимаа на пристаниште како контра аргумент за рампите и шо пукаше од завист.
п.с. за егото имаат и зошто да го негуваат башка тоа е заштитна одлика на скоро сите луѓе што живеат во стари градски јадра и несакаат рандом дојденци (сплит, дубровник, котор..)
Овај Миле цел живот клошарит,типичен Варошанец,запослени сите во државни фирми ,ништо не работет,плус соби издавет на туристи.Да беа бугарашите ДПМНЕ на власт се ќе беше во ред.ХАХА комунистички ,на шо дрога си бе Миле?Го спомна на Шикалон,него неможит да му се фатит за едно влакно од курон,Шикалон за него е Ајнштајн.
Ниедна куќа во варошон немат паркинг и улиците се блокирани ,само ПАЈАКОТ и ред ќе се напрајт.
Угостителите се пишманат, откако самоиницијативно најавија уривање на платформите сега сметаат дека тие не се дивоградби и не пречат на УНЕСКО
05.09.19 09:56
Прегледи: 221
На почетокот од месец август дел од угостителите најавија дека самоиницијативно ќе ги отстранат платформите од Охридското Езеро, како придонес во обидите да се зачува статусот на Охрид во УНЕСКО. Од „Аквариус“ кој прв поднел таква иницијатива, истата јавно ја поздрави градоначалникот Константин Георгиески. Тој тогаш објави дека надлежниот инспекторат издал решенија за отстранување на платформите од езерото во стариот дел на градот.
Но, не помина долго време, охридските угостители му испратија ново писмо на градоначалникот во кое бараат поништување на решенијата на Градежниот инспекторат од Охрид за отстранување на платформите на угостителите во Стар град.
Имено, како Здружение на угостители, на мнение сме дека ваквата постапка е избрзана и недоволно анализирана. Првично, ни беше кажано дека постапката е иницирана согласно барањата на УНЕСКО, во име на заштита на крајбрежјето, меѓутоа од консултација со надлежни лица и институции, произлезе дека платформите воопшто не се ни спомнати во точките кои светската организација ги посочува за критични за зачувување на статусот на Охрид и регионот. Од друга страна, денес да се разговара за платформите како дивоградби е мошне неоправдано, бидејќи истите постојат веќе 14 години, и за нив досега никој не се произнесол дека се проблематични. – стои во писмениот допис на Здружението на угостители „Охридски Еснаф“ коj деновиве бил испратен до градоначалникот на Општина Охрид, Советот на општината, Секторот за урбанизам при локалната самоуправа и Министерството за транспорт и врски, дознава OhridNews.
Според Здружението на угостители изградените платформи во Езерото немаат никакво еколошко влијание на живиот свет во него, бидејќи, како што се наведува во писмениот допис до надлежните институции, „тие се изградени од природни материјали (дрвен патос и метална конструкција), така да не само што не се штетни, туку напротив, имаат дури и докажано позитивно влијание врз флората и фауната во езерото.“
Угостителите од Стар град сметаат дека евентуалното уривање на платформите ќе предизвика голема економска штета, бидејќи локалите кои гравитираат во овој дел од градот имаат ограничен пристап.
Лоцирани на брегот на езерото, без сообраќаен пристап од улица, паркинг и слично, најголемиот куриозитет и ексклузивност на објеките претставуваат токму платформите. По наша слободна проценка, нивното отстранување би го намалило прометот до 70%, што за нас како стопанственици, ниту пак за буџетот е посакувана опција. – стои во дописот на „Охридски Еснаф“.
Поради наведеното, Здружението на угостители смета дека треба да се повлече одлуката за отстранување на платформите, а Локалната самоуправа и Министерството за транспорт и врски да изнајдат решение за легализација на истите.
Ова ми станува се поинтересно.
"Лоцирани на брегот на езерото, без сообраќаен пристап од улица, паркинг и слично, најголемиот куриозитет и ексклузивност на објеките претставуваат токму платформите. По наша слободна проценка, нивното отстранување би го намалило прометот до 70%, што за нас како стопанственици, ниту пак за буџетот е посакувана опција. – стои во дописот на „Охридски Еснаф“."
Јас сум можда помлада, ама Коста Абраш никогаш не била булевар, ниту па имало двокатна гаража за да ги опслужува еснафите и да обезбеди лесен пристап до нив.
Баш напротив, Јно ( сегашно Момир ), беше градска плажа и имаше место за паркинг на две кајчиња. Тогаш кога се градеше никој не размислуваше за пристапноста на локалите? Ликвид ја зголеми платформата x3, исто и НОА, Аквариус, Куба да не правам муабет .....
Па нормално дека нема да сакаат да ги уриваат. Треба да се почне од главниот, Нефи.
И јас да би имал незаконска платформа во Охрид, прво би чекал да се почне од таа на Нефи, па после со другите помали.
Ама изгледа дека Нефи прво им кажал срушете ги вашите па после мојата и сега пу пу не важи, мојата не ја рушам.
Нефи па кажа инаку. Тој вика да се урнат дивоградбите во езерото ( алудирајќи на платформите ) кои веќе 15 години никој не ги чепка, па тој сам ќе си ја урнел неговата.
Угостителите се пишманат, откако самоиницијативно најавија уривање на платформите сега сметаат дека тие не се дивоградби и не пречат на УНЕСКО
05.09.19 09:56
Прегледи: 221
На почетокот од месец август дел од угостителите најавија дека самоиницијативно ќе ги отстранат платформите од Охридското Езеро, како придонес во обидите да се зачува статусот на Охрид во УНЕСКО. Од „Аквариус“ кој прв поднел таква иницијатива, истата јавно ја поздрави градоначалникот Константин Георгиески. Тој тогаш објави дека надлежниот инспекторат издал решенија за отстранување на платформите од езерото во стариот дел на градот.
Но, не помина долго време, охридските угостители му испратија ново писмо на градоначалникот во кое бараат поништување на решенијата на Градежниот инспекторат од Охрид за отстранување на платформите на угостителите во Стар град.
Според Здружението на угостители изградените платформи во Езерото немаат никакво еколошко влијание на живиот свет во него, бидејќи, како што се наведува во писмениот допис до надлежните институции, „тие се изградени од природни материјали (дрвен патос и метална конструкција), така да не само што не се штетни, туку напротив, имаат дури и докажано позитивно влијание врз флората и фауната во езерото.“
Угостителите од Стар град сметаат дека евентуалното уривање на платформите ќе предизвика голема економска штета, бидејќи локалите кои гравитираат во овој дел од градот имаат ограничен пристап.
Поради наведеното, Здружението на угостители смета дека треба да се повлече одлуката за отстранување на платформите, а Локалната самоуправа и Министерството за транспорт и врски да изнајдат решение за легализација на истите.
Ова ми станува се поинтересно.
"Лоцирани на брегот на езерото, без сообраќаен пристап од улица, паркинг и слично, најголемиот куриозитет и ексклузивност на објеките претставуваат токму платформите. По наша слободна проценка, нивното отстранување би го намалило прометот до 70%, што за нас како стопанственици, ниту пак за буџетот е посакувана опција. – стои во дописот на „Охридски Еснаф“."
Јас сум можда помлада, ама Коста Абраш никогаш не била булевар, ниту па имало двокатна гаража за да ги опслужува еснафите и да обезбеди лесен пристап до нив.
Баш напротив, Јно ( сегашно Момир ), беше градска плажа и имаше место за паркинг на две кајчиња. Тогаш кога се градеше никој не размислуваше за пристапноста на локалите? Ликвид ја зголеми платформата x3, исто и НОА, Аквариус, Куба да не правам муабет .....
Све е точно,до Аквариус мислам имаше две клупи за заљубените и Буде си среди према ејзеро све ,мислам сите тука на почетокот градеа без дозвола и БУГАРСКАТА ДПМНЕ-НЕБАЊАНИТЕ им легализираа све.Сите веслачи од ЈУГ го користеа просторот од кај Момир.
Јас би сакал сега општината да му опнат големи казни на сите да платат за сите години шо користеа незаконски,да бидит една опомена за другите генерации.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.