TeamICO se edni od najdobrite developeri vo Japan i so netrpenie ja ocekuvam Last Guardian tokmu poradi taa monotona i smiruvacka atmosfera koja se trudat da ja pretstavat vo sekoj niven naslov...
Same here .. same here.
Team ICO и Shadow of the Collossus ,им прават римејк сега за ПлејСтејшан 3ка, иако целата таа HD фама ми е неоснована и сеуште ќе изгледа срање играта ( Лекција научена после God of War Collection ).
А за игривост не знам , не сум ја играл , но мислам дека би ме интересирала.
bwaaah....aj....
Vidi me isprovocira toa sto si go pretstavil toa kako opstonarodno mislenje trudejki se da mu solis pamet na nekomu sto ne ja igral....a ne kako svoe subjektivno licno mislenje od tipot "aham ja igrav mi se sviga, ili ne mi se sviga ova ona bla bla bla" sto e normalen pristap....
Sto se odnesuva do ICO, igrata svoevremeno bese broj eden hit za toa vreme ne samo poradi celiot dizajn i atmosfera koja ja dava dodeka ja igras tuku i poradi gameplayot so Jorda. Zal mi e ako si ocekuval upgrades, eden kup oruzja i dinamicen gameplay so mnoooogu krv.
Сеуште се сомневаш во мојата компетентност. Види по формов, види кави се игри имам спомнато, види ми го блогот (линк во потписот) и ќе ти стане јасно зошто се чувствувам компетентен да ја искритикувам Ико. Не очекував ниту оружја ниту апдејти, ништо не очекував. Единствено очекував нешто пооригинално, што и да е ама и тоа не излезе така.
Концептот на гејмплејот во играта е познат, сложувалка претворена во игра во која треба да и ослободиш пат на топката слободно да помини. Топката е Јорда. И тоа е тоа. И тоа од овој тип имало посложени игри, ова апла едноставна беше. Сето тоа убаво го нашминкале - фантазија, замок, атмосфера и оп, женски спореден релативно беспомошен лик.
Дали со тоа мислеле да ни покажат нешто? Дали сакале да раскажат нешто?
Слабо. Играва нема ни приказна, има точно 5 клучни настани кои се неигриви и во кои не се случува ништо посебно, и има вкупно едно 6-7 кратки реченици дијалог од кои половината се на неразбирлив јазик. Вчера дознав дека тоа и се преведува а значењето нивно е во во смисла „Шо прајш како си“. Меѓу нив е чисто гејмплеј, значи се комлетно одделени приказната и гејмплејот (лошо) и можеле да стават играње колку сакаш меѓу тие клучни настани.
Е сега дали тоа играње успева да покажи нешто. Епа има нешто. Пример ти кажува за бесполезноста. Ќе вртиш ќе вртиш и оп на некое место ќе видиш колку малку си поминал - се што си вртел досега била долга заобиколница. Маваа на нервозта тие моменти. Во ред тоа. А која беше финтата со Јорда? Изгледа морало да има некој за кој ќе се мачиш/бориш да го правиш сето тоа па со таков женски лик се засилува ефектот.
Дури и крајот убаво се вклопува.
Цел замок оди у ПМ, а Јорда веќе премина на темната страна.
Инаку на оваа сцена се искинав од смеење. Некако неприродно ми делуваше па наместо да плачам, ситуацијата беше ROFL.
Видиш, дури и најдов значење на видео играва. За тоа и за останатите добри работи има позитивни поени играта, ама никако не ги заборавам негативните.
Да не се разбериме грешно, играта ја оценувам позитивно ама со ниска позитивна оценка. (пример на скала од 1-10, 1-5 се негативни, а 6-10 позитивни).
Eve eden recomendation zemi izigraj ja sega Shadow Of The Colossus sto e spiritualen prequel na ICO, pretpostavuvam deka imas dobar PC, vo PCSX temata ke ti postiram podesuvanja za taa igra i ke ni dades ovde mislenje i za taa igra...
TeamICO se edni od najdobrite developeri vo Japan i so netrpenie ja ocekuvam Last Guardian tokmu poradi taa monotona i smiruvacka atmosfera koja se trudat da ja pretstavat vo sekoj niven naslov...
Го пробавте демото од Dragon Age 2, што мислите, импресии, што ви се, а што не ви се допадна. Иако не сум RPG фан мене лично многу ми се допадна па најверојатно ќе ја играм кога ќе искочи. Многу е поразлична од оригиналната Dragon Age, пред се гејмплејот е некако повеќе hack & slash и секако bloody
Се сеќавате на рекламната кампања за Dead Space 2. А некои можеби и на таа за Dante's Inferno. Посебно таа за DS2 беше ептен идиотска.
И после оти видео игрите не се сфаќаат сериозно од народот, а камо ли да се прифатат како уметнички медиум. За тоа најмногу се криви и самите дизајнери со нивните игри (во друга прилика за тоа), ама кампањата за DS2 сигурно не помогна на тоа поле.
Оваа рекламна кампања беше толку лоша што дури влијае и на неутралното сфаќање „видео игрите се само игри“. Со ваква кампања ни игри ни ништо нема да бидат.
ПС: Can a computer make you cry? Рекламен слоган на Electronic Arts од 80тите кога ЕА се појавиле. Спомнат е во видеото погоре. А јас инаку за слоганов дознав од едно друго место пред недела дена.
Го пробавте демото од Dragon Age 2, што мислите, импресии, што ви се, а што не ви се допадна. Иако не сум RPG фан мене лично многу ми се допадна па најверојатно ќе ја играм кога ќе искочи. Многу е поразлична од оригиналната Dragon Age, пред се гејмплејот е некако повеќе hack & slash и секако bloody
И јас делам такво мислење. Иам плешано доста рпг , со „pause-create command queue-unpause“ моменти , и веќе ми е здосадено. Не сум го играл , ама на око ми изгледа пријатна.
Ме интересира дали некој од вас ги следи GSL, MLG, ESL etc. Лигите на еСпорт? Односно тоа се Натпревари помеѓу врвни про гејмери во светот без разлика на која игра...јас лично ги следам сите можни евенти на StarCraft 2 а вие пратите нешто или така кежуал гејмер сте?
Ме интересира дали некој од вас ги следи GSL, MLG, ESL etc. Лигите на еСпорт? Односно тоа се Натпревари помеѓу врвни про гејмери во светот без разлика на која игра...јас лично ги следам сите можни евенти на StarCraft 2 а вие пратите нешто или така кежуал гејмер сте?
Хаха... туку ај баш ќе ја искристам приликава да си го кажам моето мислење за така наречениот „професионален гејминг“.
За мене тоа е луда работа. Кога се измислиле видео игрите тие работи не биле во план. Компетитивниот елемент одел најмногу до high score листите кои се сосема прифатливи. Ама овај „про гејмингов“ ги преминува сите граници. За да бидеш компетентен на некој таков настан една игра треба да ја имаш играно едно добри 2000 саати.
За мене 100 саати од истата игра е самоубиство, а камо ли 2000. Ако имам 2000 саати, би ги потрошил на 100 и кусур различни игри.
Всушност кога игра се крева на толку компетитивно ниво прекинува да биди игра.
Хаха... туку ај баш ќе ја искристам приликава да си го кажам моето мислење за така наречениот „професионален гејминг“.
За мене тоа е луда работа. Кога се измислиле видео игрите тие работи не биле во план. Компетитивниот елемент одел најмногу до high score листите кои се сосема прифатливи. Ама овај „про гејмингов“ ги преминува сите граници. За да бидеш компетентен на некој таков настан една игра треба да ја имаш играно едно добри 2000 саати.
За мене 100 саати од истата игра е самоубиство, а камо ли 2000. Ако имам 2000 саати, би ги потрошил на 100 и кусур различни игри.
Всушност кога игра се крева на толку компетитивно ниво прекинува да биди игра.
Хмм...за стигнување до такво ниво на професионелен гејминг ти треба само вежбање многу вежбање како и во секој друг спорт само интересно ти што ги истакна во часови , ти велиш дека за тебе 100 саати играње на иста игра е самоубиство, па што да кажеме за 10те милиони играчи на World of Warcraft чија бројка континуирано расте и играат 24/7, како и да не ми беше тоа Главното прашање туку ти како гејмер дали следеш некој од тие Турнири, натпревари или како сакаш кажи ги...на пр. од твојата омилена игра каде ги емитуваат во живо (live cast/stream)
Хмм...за стигнување до такво ниво на професионелен гејминг ти треба само вежбање многу вежбање како и во секој друг спорт само интересно ти што ги истакна во часови , ти велиш дека за тебе 100 саати играње на иста игра е самоубиство, па што да кажеме за 10те милиони играчи на World of Warcraft чија бројка континуирано расте и играат 24/7, како и да не ми беше тоа Главното прашање туку ти како гејмер дали следеш некој од тие Турнири, натпревари или како сакаш кажи ги...на пр. од твојата омилена игра каде ги емитуваат во живо (live cast/stream)
Хаха... туку ај баш ќе ја искристам приликава да си го кажам моето мислење за така наречениот „професионален гејминг“.
За мене тоа е луда работа. Кога се измислиле видео игрите тие работи не биле во план. Компетитивниот елемент одел најмногу до high score листите кои се сосема прифатливи. Ама овај „про гејмингов“ ги преминува сите граници. За да бидеш компетентен на некој таков настан една игра треба да ја имаш играно едно добри 2000 саати.
За мене 100 саати од истата игра е самоубиство, а камо ли 2000. Ако имам 2000 саати, би ги потрошил на 100 и кусур различни игри.
Всушност кога игра се крева на толку компетитивно ниво прекинува да биди игра.
Zimanje pari? Ako nema natprevari.....nema sponzori......ako nema sponzori.....nema pari. Kaj nas nema natprevari(t.e. ima 3-4 godisno i to a se igraat na dotraeni kompjuteri i so bosh nagradi)..............a da ne zboram za toa kolku e razvien gejmingot vo Makedonija....t.e. gejmerite ko za primer: idam so dvajca drugari vo ENTERNET 1 da igrame L4D 1i2 no nasite "gejmeri" uspeaa so nivnite pcuenja i derenja celoto iskustvo da ni go rasipat(mesto timski da si se dogovaraat i igraat oni mislat ako se derat i pcujat poglasno od toj do nego gi pravi podobar igrac....."Dota igraci").
Zimanje pari? Ako nema natprevari.....nema sponzori......ako nema sponzori.....nema pari. Kaj nas nema natprevari(t.e. ima 3-4 godisno i to a se igraat na dotraeni kompjuteri i so bosh nagradi)..............a da ne zboram za toa kolku e razvien gejmingot vo Makedonija....t.e. gejmerite ko za primer: idam so dvajca drugari vo ENTERNET 1 da igrame L4D 1i2 no nasite "gejmeri" uspeaa so nivnite pcuenja i derenja celoto iskustvo da ni go rasipat(mesto timski da si se dogovaraat i igraat oni mislat ako se derat i pcujat poglasno od toj do nego gi pravi podobar igrac....."Dota igraci").
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.