Општи дискусии за игри

Член од
6 јуни 2009
Мислења
3.094
Поени од реакции
445
Погрешно си го сватил концептот на игра . Поентата на играта е да биде забавна.
А дефиницијата на забава е релативна , некој се забавува со „адреналински“ игри , друг со мисловни , трет со длабочината на приказната и светот во играта .. (Одтука и муабетот дека на Сепирот не му се свиѓале трејлерите , мене конкретно ми се супер.)
Пак ќе те прашам - што е прогрес на игра?

Да не се разбереме погрешно - далеку од тоа дека секое продолжение на добра игра е исто така добро . Баш напротив , многу ретко се случува.
Хах. Хахахххх.. Концептот на игра велиш. Тешки филозфии се концептите на игра, не е само забава. За мене е повеќе од само забава. Можиме сега и да почниме со оние дебатите што е видео игра, забава или уметност или пак двете. Па да се запрашеме што всушност е забава, да навлезиме и во психологии. И такви работи. Би почнал ваква дебата ама не преку текстуален форум, ќе ми дојди многу за типкање кое ќе ми одземи многу време.
Како и да е, ги разбирам игрите колку што можам, повеќе од некој што туку така ги игра игриве. Барем мене не можиш да ми речиш не си го сфатил концептот.

Е сега што е прогрес? Одење напред, давање нешто ново, иновативно. Проблемот е што кај AAA насловите многу го затупа на ова поле последниве години. Многу. Ни останаа само независните игри каде има иновација, кај (повеќето) ААА само на „проверени формули“ одат. И сега проблемот кај продолженијата е во тоа што тие најчесто се истата игра само на некои нови нивоа, локации. А „гејмплејот“ е скоро ист. Не само продолженија, ова се случува меѓу различни наслови, ама е почеста појава кај првиве па затоа тие ги спомнувам повеќе.
Пример дека повторливоста не е добра работа. Филмот Аватар. Покрај сите тие позитивни работи кај филмот, на крајот испадна доста критикуван заради сценариото затоа што тоа не беше воопшто оригинално, многу слични сценарија имаа и други постари филмови.

Да докажам за продолженијата. Некој ќе речи, јас не добив доволно забава од првиот дел, сакам уште еден. Во ред, нека биди уште еден. Еве и трет дел нека има. Ама чим се решиле да ја делат играта нека ставан некоја нова ситница во другиот дел. Се слулува да не стават. Тое не е добро, и друго што не е уште добро е што некои студија прават повеќе од 3 дела (10 NFS, 20 дела Зелда, Марио, 30 Кастелванија, и сл.) и меѓу нив многу работи се повторуваат. Само за пари ги прават, „да се лажат децата“, а овие да заработуваат.
 

sveznajko

Random nobody
Член од
17 август 2006
Мислења
522
Поени од реакции
101
Сакаш да кажеш би играл игра што не ти е забавна?
Може погрешно сум те проценил , има мазохисти насекаде :P
Играј си ти само иновативни игри . Ја ќе си играм забавни :))

Конкретно, да не се оддалечиме - Мас ефект 2 има закон приказна , тотално најкул варијации на крајот. Една од ретките РПГ игри кај која можеш да фураш bad ass лик и да „пројдеш“ (за разлика од Fable , Baldur's Gate Итн.)

А за продолженијата , се слагаме , од добра игра може да има едно , МАКС две добри продолженија. Се натаму е кеш машина.
 
Член од
6 јуни 2009
Мислења
3.094
Поени од реакции
445
Сакаш да кажеш би играл игра што не ти е забавна?
Може погрешно сум те проценил , има мазохисти насекаде :P
Играј си ти само иновативни игри . Ја ќе си играм забавни :))
Аман бе, и мазохист ме нарече.
Еве што сакав да ти кажам. Играм забавни игри ама не сакам да се забавувам на истата забава по 6 пати туку на различна, оти од забавно ќе ми стани досадно.
 

sveznajko

Random nobody
Член од
17 август 2006
Мислења
522
Поени од реакции
101
Аман бе, и мазохист ме нарече.
Еве што сакав да ти кажам. Играм забавни игри ама не сакам да се забавувам на истата забава по 6 пати туку на различна, оти од забавно ќе ми стани досадно.
И тука се слагаме , оттаму и малиот број на продолженија што можат да ја ветат забавата на оригиналот . :P
 
Член од
6 јуни 2009
Мислења
3.094
Поени од реакции
445
Ова секој мора да го види и слушни.

(најдено од котаку, кои пак го нашле од некое трето место)

:devil3::devil3:
 
Член од
9 ноември 2007
Мислења
9.327
Поени од реакции
1.334
Одежда S.T.A.L.K.E.R. Показ коллекции, г.Киев


Просмотров: 1267 | Дата: Вчера | 00:07:41




Рад приветствовать всех! Спешу сообштить новость длја всех, кто следит за развитием проекта одежды S.T.A.L.K.E.R.
С 14 по 28 декабрја, совместно с магазином дизајнерској одежды concept store Play, в г. Киеве будет открыт показ (шоу-рум) коллекции одежды S.T.A.L.K.E.R., где все желајуштие могут увидеть, оценить, примерить образцы одежды, а также оставить свои впечатленија и пожеланија авторам. В качестве специального подарка, организаторами предусмотрен розыгрыш нескольких вештеј из коллекции среди посетителеј шоу-рума. Приходите, и у вас есть шанс одним из первых заполучить элемент коллекции S.T.A.L.K.E.R., причем совершенно бесплатно.



http://stalker-gsc.ru/news/odezhda_s_t_a_l_k_e_r_pokaz_kollekcii_g_kiev/2010-12-14-1026
 
Член од
6 јуни 2009
Мислења
3.094
Поени од реакции
445
baze_sk напиша:
Не не, ова беше наменето за друг член, впрочем какви очекувања треба да се имаат за игра која потекнува од делумно анонимен издавач? Нормално, на low ставени сите карактеристични сегменти за оценување и па успеа да извади човек од петици.
[...]
Те разбирам што кажуваш, но не се работи за тоа дека сум ги дигнал ептен очекувањата, кога станува збор за деби-игра секогаш сум неутрал, така беше и со Метро 2033, и погоди што, се запрепастив колку е одлична играта, и тие да ти биле анонимци.
Беше за друг член, јас не ти реплицирав во контекст на Sniper Ghost... Во општ контекст беше, видов место за можна интересна дискусија. Ептен општ, без примери.

Не ми изгледа ко да ме сфати, па да дообјаснам. Замисли го ова. Имаш скала со критериуми, ниски и високи. Излегува нешто што ама на никаков начин неможеш да да го сместиш на таа скала, според ниеден критериум. Што ќе правиш? Ако си имал очекувања некакви ќе пробуваш да го сместиш на таа скала ама нема да оди, дури можи и ќе те изнервира, а ако си немал очекувања полесно ќе го свариш тоа што ќе го видиш. Всушност, меѓу другото, за оваа работа многу јасно ни кажува Крис Крафорд во неговиот т.н. говор на змејот одржан на GDC 1992. (Chris Crawford Dragon Speech - го има на јутуб, негде во втората половина - поточно во 4титот дел).
 
Член од
6 јуни 2009
Мислења
3.094
Поени од реакции
445
Да се пофалам.
http://videoigra.wordpress.com/

Нов блог што го почнав пред една недела каде
...ќе се обидам да навлезам длабоко и да прошетам нашироко низ нив.
(видете ја првата порака добредојде). Денес го напишав и првиот текст, општ текст во кој нема баш нешто ново. Тоа е нешто како воведен текст.
 
Член од
14 ноември 2010
Мислења
708
Поени од реакции
140
Да се пофалам.
http://videoigra.wordpress.com/

Нов блог што го почнав пред една недела каде
(видете ја првата порака добредојде). Денес го напишав и првиот текст, општ текст во кој нема баш нешто ново. Тоа е нешто како воведен текст.
Интересно и добро направено, само продолжи, па може и ќе прерасне во попозната страна :)
 

sveznajko

Random nobody
Член од
17 август 2006
Мислења
522
Поени од реакции
101
@бибил ти пишав на блогот.
Мило ми е што инспирирам/провоцирам :)
 
Член од
6 јуни 2009
Мислења
3.094
Поени од реакции
445
Пофалби, критики и коментари се добредојдени.

Иначе за следена статија мислам да напишам нешто поконкретно. Можен наслов за следната статија „Неформален илустриран водич низ синтезата од гејмплеј и приказна“. Сепак ќе видиме, може ќе испадне и нешто трето.
 
Член од
6 јуни 2009
Мислења
3.094
Поени од реакции
445
Да се изразам како Бен Крошау - Јахци (авторот на Zero Punctuation), Ико со мечо можи да си го пресечи ку*о кој неможеше да и го пикни на Јорда, да го стави на неговото место и да си го напика во око.

Многу едноставна, многу линеарна, репетитивна, а камерата беше врв - заради нејзе некои моменти од едноставни станаа напорни. Обично не забележувам на вакви работи како контрола на камерата ама овде беше ептен непрегледнo.

Визуелно е добра, ама претерале со некој си (обид за) ХДР ефект, има и добра анимација. Музиката не е лоша. И таа линеарноста ја искористиле па играта делува доста флуидно. Тие се позитивни работи.

Значи една од најпреценетите игри. Или Сони успешно потплатиле или била нешто интересна во 2001, ама денес што и да било тоа е поминато.
 
Член од
4 јануари 2008
Мислења
2.348
Поени од реакции
4.997
Да се изразам како Бен Крошау - Јахци (авторот на Zero Punctuation), Ико со мечо можи да си го пресечи ку*о кој неможеше да и го пикни на Јорда, да го стави на неговото место и да си го напика во око.

Многу едноставна, многу линеарна, репетитивна, а камерата беше врв - заради нејзе некои моменти од едноставни станаа напорни. Обично не забележувам на вакви работи како контрола на камерата ама овде беше ептен непрегледнo.

Визуелно е добра, ама претерале со некој си (обид за) ХДР ефект, има и добра анимација. Музиката не е лоша. И таа линеарноста ја искористиле па играта делува доста флуидно. Тие се позитивни работи.

Значи една од најпреценетите игри. Или Сони успешно потплатиле или била нешто интересна во 2001, ама денес што и да било тоа е поминато.
Ja proba na Emulatorot i sega se najde kompetenten da recenziras nekoj si tamu kulten naslov od 2001?
Pateticno....

:icon_roll Odoh da igram Deus Ex
 
Член од
6 јуни 2009
Мислења
3.094
Поени од реакции
445
Ja proba na Emulatorot i sega se najde kompetenten da recenziras nekoj si tamu kulten naslov od 2001?
Не ја пробав туку цела ја завршив :/. Дали сум компетентен... си велам сум, нека кажат другиве.
Каде гледаш патетика? Дека ја играв на емулатор? Па тоа нема врска, мене ич не ми сметаше контролерот. Друго на емулаторот се игра во 3 пати повисока резолуција отколку на пс2.

Значи општо целата игра не ја бива многу многу.

А чекај ја имаш ти играно или туку така велиш ова е култен наслов кој си ти да го критикуваш? Да не немам случајно право? И ако веќе ми контрираш, дај контра аргументи.
 
Член од
4 јануари 2008
Мислења
2.348
Поени од реакции
4.997
bwaaah....aj....
Vidi me isprovocira toa sto si go pretstavil toa kako opstonarodno mislenje trudejki se da mu solis pamet na nekomu sto ne ja igral....a ne kako svoe subjektivno licno mislenje od tipot "aham ja igrav mi se sviga, ili ne mi se sviga ova ona bla bla bla" sto e normalen pristap....

Sto se odnesuva do ICO, igrata svoevremeno bese broj eden hit za toa vreme ne samo poradi celiot dizajn i atmosfera koja ja dava dodeka ja igras tuku i poradi gameplayot so Jorda. Zal mi e ako si ocekuval upgrades, eden kup oruzja i dinamicen gameplay so mnoooogu krv.

Eve eden recomendation zemi izigraj ja sega Shadow Of The Colossus sto e spiritualen prequel na ICO, pretpostavuvam deka imas dobar PC, vo PCSX temata ke ti postiram podesuvanja za taa igra i ke ni dades ovde mislenje i za taa igra...

TeamICO se edni od najdobrite developeri vo Japan i so netrpenie ja ocekuvam Last Guardian tokmu poradi taa monotona i smiruvacka atmosfera koja se trudat da ja pretstavat vo sekoj niven naslov...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom