Fringe
Скитник низ паралелни светови
- Член од
- 24 септември 2011
- Мислења
- 7.898
- Поени од реакции
- 3.004
Опел дизел мотори зима и од БМВ1.7 дти е мотор на Исузу,кој го користат Опел,Хонда....релативно добар мотор е,и важи истото правило како кај сите дизели-редовно менување на масло и филтри.Првата верзија 1.7 ТД која се вградуваше кај првата генерација на Опел Астра не се погоди баш,овие со дирекно вбризгување се ОК.
Иначе можеби ќе се зачудите,но Опел никогаш не произведувал дизел мотори-или ги купувал од Исузу,или од Фиат(1.3 ,1.9 и 2.0 мултиџет).Нормално со давањето на парите се испорачуваат мотори со значката на Опел.
Тоа е глобализацијата и се случува во скоро сите индустрии,од компјутерите,телевизори,коли....
На пример Гранде Пунтото е само препакувана Опел Корса.Освен моторите,друго све е Опел на него
--- надополнето: 16 септември 2013 во 19:59 ---
Спореди го и квалитетот на возилата произведени за европски пазар и тие што се продаваат кај нас.Има МНОГУ голема разлика.15-50 не е добро масло за во зима,станува премногу густо и можи да има проблем со подмачкувањето.плус тоа ова е чисто минерално масло без синтетички додатоци.обично за дизели се препорачува 10-40,а кај поновите 5-40 во најмала мерка.
колку е битно какви горива и масла се ставаат доволен показател е фактот дека во WV за свите ТДИ мотори ако се возат во рамките на ЕУ им одредува сервисен интервал на 50 000 км уште од Голф 5 па навака.за банана држави се скратува на 10 000 и помалку.е сега споредете ги какви горива и масла има кај нас