Супер идеа истото ми го кажаа и др но за сретството што е за чистење на хладници ми кажаа дека шансите биле големи да оштети други работи некој црева или нешто во водната пумпа така ми кажаа јас знам дека се продават вакви средства и сега тоа ќе биде како на ризик да ставам сретство или мислиш дека не би било проблем ..?Prvo proveri da ne duva klimata nonstop ladno, ova znae da se desi ako imas avtomatska klima i ako e rasipan senzorot za temperatura. Znaci prva rabota e da se ugotovi da ne e problemot vo klimata. Najlesno da se eliminira ovaa moznost e da go najdes osiguracot za kompresorot za klima i da go izvadis ili otkaci go kabelot na kompresorot pa da probas dali podobro ke gree.
Ako e zapuseno hladnjaceto najubavo e prvo da se proba crevata sto odat do hladnjaceto da si gi smenat mestata znaci vodata da kruzi obratno. Na ovoj nacin moze da se odzatne i ocisti hladnjaceto. Najubavo znaci svrti gi obratno crevata, sipaj mu nekoe sredstvo za cistenje na hladnjaci i vozi go taka nekoe vreme. Uste podobro bi bilo koga bi go izvadil mehanickiot termostat za da vodata kruzi nonstop so sto bi se stvorilo pobrzo kruzenje na vodata vo sistemot. Po cistenjeto se razbira termostatot ke go vratis nazad oti bez nego nema da zagreva vodata. Dodeka e izvaden termostatot moze da stavis karton napred kaj hladnjakot podobro da gree.
Znaci svrti gi crevata, izvadi go termostatot,turi mu sredstvo za cistenje i vozi go taka den dva i vidi dali ke se opravi.
Да друже , да ти кажам сум приметил повеќе пати од кај што дува парното над радиото што се лептерите се појавуват некој тенки лушпи приметив на повеќе пати и јас ѓи вадам си викам што е проблемот. Јас сум од Струмица така да Кичево ми е премногу далеко за да дојдам до таков мајстор. Искрено страв ми е маската потоа да не ја сјебат и св петар да не може да ја опраи .Брат ми имаше сличен проблем кај Ауди А4 и мислам дека проблемот е ист,со оглед на тоа дека се иста фирма двете коли,па применуваат слични решенија.
Дали си приметил дека излегуваат некакви црни честички од кај отворите за вентилација?
Ако е така проблемот е во клапните кај казанчето.Има две клапни со димензии околу 10 x 20 см,метални кои се обложени со некои сунѓерести материјали.Служат за насочување на водухот.Тој сунжер со тек на време се распаѓа и нема насочување на воздухот.Се вади цела маска,а тие жалузините се лепат со скаји проблемот е решен.
Кај мене во Кичево ова го работи само еден мој колега,бидејќи ниеден мајстор не се нафаќа да вади цела маска.макотрпна работа е тоа.Илјада кабли има за откачување.
За Монтирањето не се секирај,маската ќе биди иста како првиот пат.Кај брат ми невади никаков звук.
цената му е 1500 денари работна рака,а жалузините ги носев кај други луѓе на лепење.
Ако сакаш-пиши на ПП ќе ти помогнам,ќе те однесам кај човекот ако не се снајдиш