Најдобри дизел мотори...

  • Креатор на темата Креатор на темата Evo XII
  • Време на започнување Време на започнување
1.7 дти е мотор на Исузу,кој го користат Опел,Хонда....релативно добар мотор е,и важи истото правило како кај сите дизели-редовно менување на масло и филтри.Првата верзија 1.7 ТД која се вградуваше кај првата генерација на Опел Астра не се погоди баш,овие со дирекно вбризгување се ОК.

Иначе можеби ќе се зачудите,но Опел никогаш не произведувал дизел мотори-или ги купувал од Исузу,или од Фиат(1.3 ,1.9 и 2.0 мултиџет).Нормално со давањето на парите се испорачуваат мотори со значката на Опел.

Тоа е глобализацијата и се случува во скоро сите индустрии,од компјутерите,телевизори,коли....

На пример Гранде Пунтото е само препакувана Опел Корса.Освен моторите,друго све е Опел на него
Опел дизел мотори зима и од БМВ
--- надополнето: 16 септември 2013 во 19:59 ---
15-50 не е добро масло за во зима,станува премногу густо и можи да има проблем со подмачкувањето.плус тоа ова е чисто минерално масло без синтетички додатоци.обично за дизели се препорачува 10-40,а кај поновите 5-40 во најмала мерка.

колку е битно какви горива и масла се ставаат доволен показател е фактот дека во WV за свите ТДИ мотори ако се возат во рамките на ЕУ им одредува сервисен интервал на 50 000 км уште од Голф 5 па навака.за банана држави се скратува на 10 000 и помалку.е сега споредете ги какви горива и масла има кај нас
Спореди го и квалитетот на возилата произведени за европски пазар и тие што се продаваат кај нас.Има МНОГУ голема разлика.
 
Добро и сега сакате да кажете дека опел не произведува свој мотор? Еве пример Insignia дизеливе cdti што се, чив мотор се?
 
Italijanski,blokot go koristat od IMV zaedno so Fiat koj ja razviva celata tehnologija.Sporedi ja kubikažata od insignijata i od fiatite i alfite,ke vidiš.Samo Fiat razvivaše i svoj blok od 3 litri,ama seušte go nema vo javnost
 
15-50 не е добро масло за во зима,станува премногу густо и можи да има проблем со подмачкувањето.плус тоа ова е чисто минерално масло без синтетички додатоци.обично за дизели се препорачува 10-40,а кај поновите 5-40 во најмала мерка.

колку е битно какви горива и масла се ставаат доволен показател е фактот дека во WV за свите ТДИ мотори ако се возат во рамките на ЕУ им одредува сервисен интервал на 50 000 км уште од Голф 5 па навака.за банана држави се скратува на 10 000 и помалку.е сега споредете ги какви горива и масла има кај нас


Гаража имам јас,не е страшно,колку и да е ладно,ќе ја оставам 1-2-3 минути у гаража,таман ќе загрее.Ќе се крене маслото.
 
поновите мотори нетреба да им се става масло над 10 w.Има еден параметар на маслото кој релативно добро го покажува квалитетот.На опачината на кантата треба да се пронајдат буквите S_/C_ каде на празните места има букви од латиничното писмо.Што е буквата погоре во азбуката,тоа е маслото поквалитетно(есвен ако не лажат).На пример SJ/CF е понеквалитетно од SK/CG
 
поновите мотори нетреба да им се става масло над 10 w.Има еден параметар на маслото кој релативно добро го покажува квалитетот.На опачината на кантата треба да се пронајдат буквите S_/C_ каде на празните места има букви од латиничното писмо.Што е буквата погоре во азбуката,тоа е маслото поквалитетно(есвен ако не лажат).На пример SJ/CF е понеквалитетно од SK/CG


Лажат,фалсификуваат,претураат.Сепак живееме во МКД,имав прилика од еден камионџија вози низ Италија,да ми земеше Селениа 5 литра,барем Италијанска оригинал,само не ја искористив.
 
Опел дизел мотори зима и од БМВ
--- надополнето: 16 септември 2013 во 19:59 ---

Спореди го и квалитетот на возилата произведени за европски пазар и тие што се продаваат кај нас.Има МНОГУ голема разлика.


Значи Опел го купи Исузи само поради дизел моторите.Инаку Исузу е Јапонска фабрика која ги склопуваше Опеловите возила под свое име за тој пазар.Компанијата западна во криза,а Опел кубуреше со дизел мотори.
Потоа се обидоа на истата технологија да развијат свој мотор,и тоа беше првиот турбо дизел со 16 вентили вграден во 2 генерација на Вектра,но без поголем успех.
За поголемите модели како Омега користеа мотори од БМВ.Сега се уортачени со Фиат,бидејки 1.3 мултиџет се покажа како добра машина која поминува по 300-400 000км без проблеми.
Видете го новото комбе на Опел.Плукнато Ново Фиат Добло но со беџ од Опел......
Еднистево ТДИ технологијата никој не сака да ја вградува.Се прашувам зошто е така???????:vozbud::vozbud::vozbud:
 
Вака сега-сите денешни дизел мотори се фактички турбо дизелски мотори со дирекно вбризгување,а вбризгувањето е од технологијата `комон реил`.Значи и кај WV моторите кај што пишува TDi и тие се комон реил.Само ја имаат заштитено ознаката TDi,иначе све е исто.И Мерцедесот е комон реил,и BMW, и Алфа и сите.

Тоа мултиџет кај таљаните само дообјаснува дека во еден работен такт горивото се вбризгува во неколку серии-1 или 2 предвбризгувања, 1 главно вбризгување, и кога клипот ќе тргни надолу уште 1-2 дополнителни вбризгувања.Значи електромагнетната(сега пиезо) дизна отвора најмалку 5(кај некои мотори и 7) пати во едно согоревање.

Старите TDi мотори се разликуваа по тоа што имаа ротациска пумпа за вбризгување на гориво(бош пумпа) ,но тамо беше мана кога ќе отвора дизната,притисокот нагло опаднува,а кај комон реилот се одржува константен,па распршувањето на горивото е пофино
 
Вака сега-сите денешни дизел мотори се фактички турбо дизелски мотори со дирекно вбризгување,а вбризгувањето е од технологијата `комон реил`.Значи и кај WV моторите кај што пишува TDi и тие се комон реил.Само ја имаат заштитено ознаката TDi,иначе све е исто.И Мерцедесот е комон реил,и BMW, и Алфа и сите.

Тоа мултиџет кај таљаните само дообјаснува дека во еден работен такт горивото се вбризгува во неколку серии-1 или 2 предвбризгувања, 1 главно вбризгување, и кога клипот ќе тргни надолу уште 1-2 дополнителни вбризгувања.Значи електромагнетната(сега пиезо) дизна отвора најмалку 5(кај некои мотори и 7) пати во едно согоревање.

Старите TDi мотори се разликуваа по тоа што имаа ротациска пумпа за вбризгување на гориво(бош пумпа) ,но тамо беше мана кога ќе отвора дизната,притисокот нагло опаднува,а кај комон реилот се одржува константен,па распршувањето на горивото е пофино
А најважен фактор е пумпата.Колку повеќе бари има притисок пумпата толку по распрешено е горивото.Важен фактор за зголемовање на киловатетите
 
со повисок притисок можи да се користат дизни со помал отвор,и така наместо да се уфрла `живо` гориво ,се прави магла во комората.поновите дизни се со пиезо технологија и со дијаметар на дупчината(стават по 8 на дизна) од 100 микрони.во фазата на компресија додека клипот е горе,се вбризгува 1-2 мм3 гориво,горивото се запалува но е сосема малку за да го потисниклипот надолу.после тоа следува вбризгување на главната доза на гориво која веќе се вбризгува во запалена средина и лесно согорева.кога ќе тргни клипот надолу за да доизгорат и последните капки неизгорено гориво се врши вбризгување на дополнителни 1-2 дози од по 1-2 мм3 и процесот на согоревање е комплетен.

кај колите оваа пумпа достигнува 1800-2000 атмосфери,а кај камионите преку 2500 атмосфери
 
шо мислите за голф 3 дизел,добри ли се ?

Јас имам Golf 3 GT TDII 110 ks го имам скоро 3 месеци и сега за сега е многу добар на потрошувачка е економичен моторот преди кога правам споредба со некоја друга кола дизел мојот мотор работи како да е бензинец премногу тихо работи во споредба со друга кола што сум споредувал иста година .
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom