Најдобри дизел мотори...

Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Kaj D,TD,SDI i TDI tehnologijata otvori zatvori funkcijata ja vrsi boš pumpata,kaj PD i CR pa samata dizna. PD mehanički,CR elektronski.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.953
Поени од реакции
14.709
механичката бош пумпа набива притисок ,но тој притисок е варијабилен.кога дизната ќе се отвори,притисокот паѓа.кај комонот притисокот се одржува во еден цилиндричен дел наречен `заеднички вод`-common rail и од него излегуваат танки цевчина до секој цилиндер.отворањето на една дизна нема да го промени притисокот во заедничкиот вод,така да притисокот е констанетен при целото време на вбризгување.

значи кога дизната ќе се отвори(пиезо-електични дизни со 8 дупчина со дијаметар од 100 микрони по дупче),да речиме неколку милисекунди,притисокот цело врме ќе биде ист.

значи бидејќи е све електронски контролирано и управувано,можи да се шправи што се сака,додека кај класичните ТДИ мотори зави тоа од механиката.како е проектирано,така ќе работи.нема промена во текот на работата,како кај комонот каде има дури 7 вбризгувања на гориво само во еден такт на моторот
 
Член од
13 мај 2013
Мислења
201
Поени од реакции
32
Имам земено golf 3 gt tdii 110ks па не ми светат командите кај што се за клима тие работи ,дали постојат сијалички што може да се направи да свети или не? И за гориво и температура не светат ама за овие валда има сијалички...
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.953
Поени од реакции
14.709
Brat mi imaše takov problem na Audi A 4,i samo eden majstor se nafati da smeni sijlički bidejći ima mnogu rabota.bitno se oprava rabotata
 

Cheross

COOL BOY
Член од
27 август 2011
Мислења
548
Поени од реакции
381
Мисленје за мојот мотор 2.0 hdi 90 ks 2001 год?(чим е hdi се зборува за peugeot)?
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Во план ми е да купам автомобил од 2004год .АУДИ А4 1.9 ТДИ со 131 КС е сега ме интересира мислење за моторов дали има некои маани или минорни маани ???


Sent from my iPad 3 using Tapatalk HD
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.953
Поени од реакции
14.709
Во план ми е да купам автомобил од 2004год .АУДИ А4 1.9 ТДИ со 131 КС е сега ме интересира мислење за моторов дали има некои маани или минорни маани ???


Sent from my iPad 3 using Tapatalk HD


Во оваа година мислам дека моторот беше пумпа-бризгалка на секој од цилиндрите,со притисок од 2050 бари.Мана кај овие мотори е ако се возени во змеји каде дизелот има учество на Сулфур поголемо од 50 промили,така да се оштетуват склоповите поради високата прецизност.

Обично вакви коли купуваат луѓе кои возат многу километри во годината,оа провери дан има случајно Аудито киломтеража многу голема.Ако има во распонот од 120-140 000 км,сигурно е враќана километражата.Оваа е најпосакувана бројка на преварантите.

2.0 HDi е мотор на Пежо,доста култивиран и поотпорен на лошо гориво него поновите модели.После овој мотор Пежо одеше со 136 КС од истата таа литража
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Сепак моторот на Ауди А4 генерално е квалитетен така ???
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.953
Поени од реакции
14.709
Ako se servisira dobro,i koristi dobra nafta,motorot e neuništiv.slaba točka ke povtoram se pumpite koi gi ima 4.prašaj nekoj što ima golf od tie godini za sovet,motorot e ist
 
Член од
20 септември 2008
Мислења
12.723
Поени од реакции
9.836
Што ќе кажете за исузу-опел дизелите.Конкретно 1.7 дти/
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.953
Поени од реакции
14.709
редовно менување на масло,и тоа квалитетно,никако некое рефус,филтрите посебно тоа за гориво.

што е проблемот со маслото кај дизелите:

-доколку постои сулфур во горивото,а сигурно постои само прашање е процентот,под дејство на работата на моторот и влагата(водата) што ја има во маслото и горивото,кога ќе се фузираат сулфурот и влагата се добива сулфурна киселина.е сега знаеме дека дел од смесата во комората за согоревање слегува во картерот на моторот низ просторот помеѓу клиповите и цилиндрите(кариките не задржуваат 100% од смесата,нешто оди долу во картерот),и таа сулфурна киселина го желатинира маслото и тоа губи на вискозитет.каналите за подмачкување во радилицата се мали,така да вакво желатинирано масло неможи да стигни до последните краеви за подмачкување,така да во цел мотор крајните делови остануваат неподмачкани,и се јавува проблем.

често кај овој тип на мотор од овие причини четвртиот клип послабо работи бидејќи последен се подмачкува.

од оваа сулфурна киселина страдаат и пумпите за гориво кои се многу прецизно изработени за да можат да создадат притисок од 2050 атмосфери(за споредба гумите на колата се пумпаат со 2 (две) атмосфери,илјада пати помалку одколку во пумпите).резултат е откажување на овие пумпи.

чаре-турање на гориво без исклучок од проверен снабдувач,и редовно менување на маслото
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
редовно менување на масло,и тоа квалитетно,никако некое рефус,филтрите посебно тоа за гориво.

што е проблемот со маслото кај дизелите:

-доколку постои сулфур во горивото,а сигурно постои само прашање е процентот,под дејство на работата на моторот и влагата(водата) што ја има во маслото и горивото,кога ќе се фузираат сулфурот и влагата се добива сулфурна киселина.е сега знаеме дека дел од смесата во комората за согоревање слегува во картерот на моторот низ просторот помеѓу клиповите и цилиндрите(кариките не задржуваат 100% од смесата,нешто оди долу во картерот),и таа сулфурна киселина го желатинира маслото и тоа губи на вискозитет.каналите за подмачкување во радилицата се мали,така да вакво желатинирано масло неможи да стигни до последните краеви за подмачкување,така да во цел мотор крајните делови остануваат неподмачкани,и се јавува проблем.

често кај овој тип на мотор од овие причини четвртиот клип послабо работи бидејќи последен се подмачкува.

од оваа сулфурна киселина страдаат и пумпите за гориво кои се многу прецизно изработени за да можат да создадат притисок од 2050 атмосфери(за споредба гумите на колата се пумпаат со 2 (две) атмосфери,илјада пати помалку одколку во пумпите).резултат е откажување на овие пумпи.

чаре-турање на гориво без исклучок од проверен снабдувач,и редовно менување на маслото

А на пример,што се дешава ако во колата ставам погусто масло на пример.Јас возам турбо дизел,и ставив Еурол масло,15-50,кои се последиците од ова масло,ако ги има?А за нафта турам од Макпетрол само,дизел-џет.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.953
Поени од реакции
14.709
15-50 не е добро масло за во зима,станува премногу густо и можи да има проблем со подмачкувањето.плус тоа ова е чисто минерално масло без синтетички додатоци.обично за дизели се препорачува 10-40,а кај поновите 5-40 во најмала мерка.

колку е битно какви горива и масла се ставаат доволен показател е фактот дека во WV за свите ТДИ мотори ако се возат во рамките на ЕУ им одредува сервисен интервал на 50 000 км уште од Голф 5 па навака.за банана држави се скратува на 10 000 и помалку.е сега споредете ги какви горива и масла има кај нас
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.953
Поени од реакции
14.709
1.7 дти е мотор на Исузу,кој го користат Опел,Хонда....релативно добар мотор е,и важи истото правило како кај сите дизели-редовно менување на масло и филтри.Првата верзија 1.7 ТД која се вградуваше кај првата генерација на Опел Астра не се погоди баш,овие со дирекно вбризгување се ОК.

Иначе можеби ќе се зачудите,но Опел никогаш не произведувал дизел мотори-или ги купувал од Исузу,или од Фиат(1.3 ,1.9 и 2.0 мултиџет).Нормално со давањето на парите се испорачуваат мотори со значката на Опел.

Тоа е глобализацијата и се случува во скоро сите индустрии,од компјутерите,телевизори,коли....

На пример Гранде Пунтото е само препакувана Опел Корса.Освен моторите,друго све е Опел на него
 

Kajgana Shop

На врв Bottom