редовно менување на масло,и тоа квалитетно,никако некое рефус,филтрите посебно тоа за гориво.
што е проблемот со маслото кај дизелите:
-доколку постои сулфур во горивото,а сигурно постои само прашање е процентот,под дејство на работата на моторот и влагата(водата) што ја има во маслото и горивото,кога ќе се фузираат сулфурот и влагата се добива сулфурна киселина.е сега знаеме дека дел од смесата во комората за согоревање слегува во картерот на моторот низ просторот помеѓу клиповите и цилиндрите(кариките не задржуваат 100% од смесата,нешто оди долу во картерот),и таа сулфурна киселина го желатинира маслото и тоа губи на вискозитет.каналите за подмачкување во радилицата се мали,така да вакво желатинирано масло неможи да стигни до последните краеви за подмачкување,така да во цел мотор крајните делови остануваат неподмачкани,и се јавува проблем.
често кај овој тип на мотор од овие причини четвртиот клип послабо работи бидејќи последен се подмачкува.
од оваа сулфурна киселина страдаат и пумпите за гориво кои се многу прецизно изработени за да можат да создадат притисок од 2050 атмосфери(за споредба гумите на колата се пумпаат со 2 (две) атмосфери,илјада пати помалку одколку во пумпите).резултат е откажување на овие пумпи.
чаре-турање на гориво без исклучок од проверен снабдувач,и редовно менување на маслото