Bodhidharma
Avatara
- Член од
- 17 септември 2011
- Мислења
- 10.783
- Поени од реакции
- 15.399
Нема доказ...како што не може друг да ти го поклони моралот така и овде.А доказот?
Нема доказ...како што не може друг да ти го поклони моралот така и овде.А доказот?
Да правиш разлика помеѓу добро и зло, праведно и неправедно, чесно и нечесно значи да имаш дуална перцепција на нештата, а дуалноста е релативна особина, што значи не е апсолутна. Ти рече дека си имал доказ дека моралот е апсолутен, каде е тој доказ?Секој што има јасна морална свест ја знае разликата помеѓу добро и лошо, праведно и неправедно, чесно и нечесно...и од постојните историски сведоштва се гледа дека тоа било така во секое време и на секое место кај луѓето кои имале појака морална свест. Но постојат и друштвени конвенции кои го извртуваат вистинскиот морал во друштвен морал кој некогаш е, но почесто не е во склад со апсолутните морални принципи. Тоа не го негира постоењето на апсолутните морални принципи.
Кажи ми некоја морална особина што останала непроменлива, недопрена низ времето.Секој што има јасна морална свест ја знае разликата помеѓу добро и лошо, праведно и неправедно, чесно и нечесно...и од постојните историски сведоштва се гледа дека тоа било така во секое време и на секое место кај луѓето кои имале појака морална свест. Но постојат и друштвени конвенции кои го извртуваат вистинскиот морал во друштвен морал кој некогаш е, но почесто не е во склад со апсолутните морални принципи. Тоа не го негира постоењето на апсолутните морални принципи.
Кој спомна човечка перцепција? хахаххИ јас бев јасен, ако зборуваме за апсолутност, дуалноста нема место во таков концепт. Како човекот ги доживува нештата е човечка перцепција а таа е далеку од апсолутност.
Ми се допаѓа што почна повнимателно да ги читаш постовите. Сепак треба да читаш уште повнимателно...Да правиш разлика помеѓу добро и зло, праведно и неправедно, чесно и нечесно значи да имаш дуална перцепција на нештата, а дуалноста е релативна особина, што значи не е апсолутна. Ти рече дека си имал доказ дека моралот е апсолутен, каде е тој доказ?
Автоматски споено мислење:
Кажи ми некоја морална особина што останала непроменлива, недопрена низ времето.
За поклон ли се работи? Зошто мислиш така?Нема доказ...како што не може друг да ти го поклони моралот така и овде.
Па баш поради тоа.Кој спомна човечка перцепција? хахахх
Исто и ти. Дали сфати каква глупост истресе со ова:Ми се допаѓа што почна повнимателно да ги читаш постовите. Сепак треба да читаш уште повнимателно...
Примерот е бесмислен. никој никогаш не тврдел дека брзината на светлината е апсолутна. Од каде оваа информација?
Читај ми ги постовите повнимателно...За поклон ли се работи? Зошто мислиш така?
Немам намера да учествувам во твоиве игри пријателе. А за брзината на светлината, како и за се останато си само површно информиран. Брзината на светлината не е апсолутна и никој никогаш не тврдел дека е апсолутна.Па баш поради тоа.
Исто и ти. Дали сфати каква глупост истресе со ова:
Да не доаѓаш ти од некој паралелен универзум пријателе?!Немам намера да учествувам во твоиве игри пријателе. А за брзината на светлината, како и за се останато си само површно информиран. Брзината на светлината не е апсолутна и никој никогаш не тврдел дека е апсолутна.
Не, туку од природно-математички ...Да не доаѓаш ти од некој паралелен универзум пријателе?!
Одлична забелешка; моралот, сам по себе, како однапред зададен, и моралните конвенции, кои се изведени (морални начела), но редовно и „извртени„, не смееме да ги мешаме!Секој што има јасна морална свест ја знае разликата помеѓу добро и лошо, праведно и неправедно, чесно и нечесно...и од постојните историски сведоштва се гледа дека тоа било така во секое време и на секое место кај луѓето кои имале појака морална свест. Но постојат и друштвени конвенции кои го извртуваат вистинскиот морал во друштвен морал кој некогаш е, но почесто не е во склад со апсолутните морални принципи. Тоа не го негира постоењето на апсолутните морални принципи.
Неодговарачу на поставени прашања, што бидна со твојот одговор? Зошто бегаш од проверка на тоа што го тврдиш?Одлична забелешка; моралот, сам по себе, како однапред зададен, и моралните конвенции, кои се изведени (морални начела), но редовно и „извртени„, не смееме да ги мешаме!
Доброто и злото постојат откако постои Светов и веков и тие две состојби ништо суштински не се променети низ човековата историја. Тие две проценки и квалификации на нешттата постојат и како потенцијална состојба, но и како релани настани „на терен„, кои ги двоиме и квалификуваме токму преку вроденото чувство за „добро„ и „зло„, оти ниедно разумно битине не може да остане рамнодушно кон нештата кои му се случуваат и во животот и во неговата потесна и/или поширока околина.
Ipsis,Неодговарачу на поставени прашања, што бидна со твојот одговор? Зошто бегаш од проверка на тоа што го тврдиш?
Велиш дека тоа што било добро и тоа што било зло не се сменило суштински. Еве по четврти пат те прашувам: Дали робството денес е лошо, погрешно, зло?
Јас не те прашувам дали е укинато или не, те прашувам дали е погрешно или не, дали е лошо или не, за да утврдиме дали моралот е апсолутен или не. Ете ти во постов велиш дека е лошо и неприродно, а во новиот завет имаш ваква порака:Ipsis,
види колку е просто; веќе ти одговорив.
А одговорот можеш сам да си го дадеш, штом (си) одговориш дали ропството воопшто е укинато.
Јас велам дека не е (укинато) и дека постои и ден-денес, во реално време, во неколку облици. Ропството не е „таму и некаде„, туку роб е секој од нас, како поединец. Ропството е лошо, затоа што е неприроден облик и начин на битисување, а ослободувањето од ропството е процес, не е нечија одлука ставена на „папир„, со која (одлука) ропството „као„ е укинато.
Дефинирај ,,морални и праведни граници"Прашање: Дали некогаш, негде, сте запознале човек кој стрикно се држи до моралните и праведните граници? (потврдено преку некоја случка/ситуација)