Максимална брзина со која сте возеле моторно возило?

Член од
21 април 2009
Мислења
106
Поени од реакции
1
bmw 520d so 177ks nonstop na avtopat go gazam nad 200km/h najmnogu sum go stisnal 240km/h skopje petrovec. vo grad 180km/h na jane sandanski pred t.c. biser. ako saka nekoj da se trkame neka dojde na vero vo nedela vecer. :helou:
 

Кралот Марко

Не прилепчанецот, ами Јас
Член од
6 ноември 2008
Мислења
3.969
Поени од реакции
278
150 км/ч со Југо и еден полицаец ќе ме крстеше за малку. Тоа беше на автопатот Велес- Скопје кога се реновираа мостовите и кога едната страна се користеше како двонасочна. Абе брзав! Во 3 сабајле за на аеродром.
 

Mj

Маестро
Член од
25 јануари 2008
Мислења
754
Поени од реакции
212
110 kmh скромно :) А плус неам возачка :)
 

Ептен

Џомба
Член од
30 јуни 2006
Мислења
97
Поени од реакции
15
Во Неделата го нагазив AYGO-то 170км/ч,
си идев од Гевгелија, и тоа со 95 октани, замислете со 98,
плус тоа возев внатре 4 вола.
Октанскиот број на горивото нема врска со енергијата ослободена при експлозијата, а со самото тоа нема врска со крајната брзина.

Гориво со поголем октански број не значи „по моќно“ гориво, туку гориво кое потешко се самозапалува.

o grad 180km/h na jane sandanski pred t.c. biser.
Ќе те пријавам на полиција! За ова у затвор би требало да се иде! Acid, одма да ми пратиш IP од мажиштево.
 

TpH_Bo_OkO

Трноризец
Член од
18 мај 2005
Мислења
11.537
Поени од реакции
879
Ќе те пријавам на полиција! За ова у затвор би требало да се иде! Acid, одма да ми пратиш IP од мажиштево.
Ти сериозно веруваш во тоа?? Нема теоретска шанса за постигнување на таа брзина таму. Башка, се кладам детето нема припарено до волан, камоли возачка да има.
 

gelcev

Scuderia Ferrari
Член од
13 август 2008
Мислења
451
Поени од реакции
10
Октанскиот број на горивото нема врска со енергијата ослободена при експлозијата, а со самото тоа нема врска со крајната брзина.

Гориво со поголем октански број не значи „по моќно“ гориво, туку гориво кое потешко се самозапалува.
Jas mislam deka ne si probal da vozis avtomobil so 95 i 98 da ja osetis razlikata ( kaj nas i tie dve goriva go nemat kvalitetot) no sepak na 95 avtomobilot secka od kade i da stavam 95 secka oslabnuva gasta do deka kaj 98 toa go nema

pogledi go videoto ke ti stane jasno
 

Vnuce

http://abix.mk
Член од
20 март 2006
Мислења
2.602
Поени од реакции
223
Октанскиот број на горивото нема врска со енергијата ослободена при експлозијата
За ова, ај не знаеш.. ништо страшно... ќе научиш....

Ќе те пријавам на полиција! За ова у затвор би требало да се иде! Acid, одма да ми пратиш IP од мажиштево.
Ама ова бе!!! Ова не се учи :pos: :pos: :pos:
 

Елф

of Northern Mirkwood
Член од
31 јануари 2008
Мислења
1.373
Поени од реакции
148
Ај да нема збунки....

The octane rating is a measure of the resistance of gasoline and other fuels to detonation (engine knocking) in spark-ignition internal combustion engines.

High-performance engines typically have higher compression ratios and are therefore more prone to detonation, so they require higher octane fuel.

A lower-performance engine will not generally perform better with high-octane fuel, since the compression ratio is fixed by the engine design.

It might seem odd that fuels with higher octane ratings are used in more powerful engines, since such fuels explode less easily.

However, an explosion is not desired in an internal combustion engine this actually reduces power output, because much of the energy of combustion is absorbed as strain and heat in parts of the engine, rather than being converted to torque at the crankshaft.
 

Ептен

Џомба
Член од
30 јуни 2006
Мислења
97
Поени од реакции
15
A lower-performance engine will not generally perform better with high-octane fuel, since the compression ratio is fixed by the engine design.
Еве, да прераскажам што вика тука: кај мотор кој е дизајниран да работи со гориво од 95 октани ставањето гориво со поголем октански број нема никаков ефект. Исто е. Затоа се става 95 октани пошто е поефтино. Такви мотори се речиси сите современи бензински мотори.

Ако и имало некоја разлика во возењето на еден бензин од 95 и друг бензин од 98 октани, тогаш таа разлика треба да се бара на друго место, а не во октанскиот број.
 

Vnuce

http://abix.mk
Член од
20 март 2006
Мислења
2.602
Поени од реакции
223
The octane rating is a measure ...
High-performance engines typically have higher compression ratios and are therefore more prone to detonation, so they require higher octane fuel.

A lower-performance engine will not generally perform better with high-octane fuel, since the compression ratio is fixed by the engine design.

It might seem odd that fuels with higher octane ratings are used in more powerful engines, since such fuels explode less easily.
Ако и имало некоја разлика во возењето на еден бензин од 95 и друг бензин од 98 октани, тогаш таа разлика треба да се бара на друго место, а не во октанскиот број.
Приметуваш дека успеваш во пола реченица да се контрираш максимално? :tapp:
 

BUCH

---
Член од
4 мај 2008
Мислења
616
Поени од реакции
20
пред некој ден со априлиа аф1 125 170-180 не видов убаво?::)
 

Ептен

Џомба
Член од
30 јуни 2006
Мислења
97
Поени од реакции
15
Приметуваш дека успеваш во пола реченица да се контрираш максимално? :tapp:
Не, туку ти наместо да читаш внимателно - црташ смајлија.

Замисли два различни бензина. Едниот е лош, мешан со мочка, прдено у него, што све не. Другиот е џам чист, прва лига. Е сега, замисли понатаму дека едниот е 95 октана, а другиот 98.

И ставаш од тој првиот - колата иде тапа. Ставаш од другиот - колата иде џам. И го носиш избрзаниот и неточен заклучок „ахаа, значи поише октани побоље иде колата“. А оно уствари едниот да бил лош бензин а другиот не.

Ова е само груба илустрација, не се фаќајте буквално за овој пример. Но, во секој случај, ако моторот е дизајниран за 95 октани, тогаш со 98 октани не се добива ништо.

Порано, на пример, во стокец не беше добро да се става обичен (нискооктански) бензин пошто можеше да се сјебе на поголеми оптоварувања/вртежи. Но, повеќето модерни мотори со помош на интелигентни контроли го намалуваат ризикот од спонтано палење на горивото, така да тераат и на 95 без редукција на перформансите. Денес ваљда ферари треба да имаш па да мора 98 октани, не знам точно.
 

Vnuce

http://abix.mk
Член од
20 март 2006
Мислења
2.602
Поени од реакции
223
Замисли два различни бензина. Едниот е лош, мешан со мочка, прдено у него, што све не. Другиот е џам чист, прва лига. Е сега, замисли понатаму дека едниот е 95 октана, а другиот 98.
Замисли два џам чисти бензина. Едниот 95, другиот 98 октана и мотор кој што може да ги искористи вишокот октани. Ќе има разлика?
Или.. оние кои што тестираат, не лаици ко јас и ти, не можат да забележат разлика меѓу чист и разводенет бензин, па се напалуваат на вишак октани без причина, а? (еве ти уште едно смајли) :uvo:
 
Член од
21 април 2009
Мислења
106
Поени од реакции
1
Ти сериозно веруваш во тоа?? Нема теоретска шанса за постигнување на таа брзина таму. Башка, се кладам детето нема припарено до волан, камоли возачка да има.
zasto ne veruvas deka moze da se pomine so taa brzina pred t.c. biser zastani pred biser navecer ke vidis bar 5 dusi sto letaat so nad 160km/h. p.s. ti podobro da ne znaes da vozis. ne sakam da kazam koj sum mnogu od vas ke go pronajdat svojot idol.
 

mmm121

Pentaxian
Член од
27 јуни 2006
Мислења
545
Поени од реакции
21
zasto ne veruvas deka moze da se pomine so taa brzina pred t.c. biser zastani pred biser navecer ke vidis bar 5 dusi sto letaat so nad 160km/h. p.s. ti podobro da ne znaes da vozis. ne sakam da kazam koj sum mnogu od vas ke go pronajdat svojot idol.
Аиритоне ..... да не воскресна ? :pos2::pos2::pos2::pos2::tapp:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom