Sussaro
Southern comfort, southern sun
- Член од
- 27 декември 2005
- Мислења
- 6.106
- Поени од реакции
- 25.435
Ако бе срцка, обожавам со тебе да се карам. Баш сум те фалел пред некој ден. Види, дали е претенциозно или сомнително од моја страна воопшто не ми е битно. Експертски музички критичар технички не сум, ама од мое гледиште сум се додека друг не ми го докаже спротивното има едно типче на пример со надимак Шурбе, релативно познат човек во оној лабавиот, искулираниот Скопски ноќен сегмент. Е он ако ми збори за музика ќе треба бргу да се повлечам. Не знам дали си самобендисана а секако дека ако сакаш ќе застанеш зад музиката во било кој период. Ова со стајлингот ќе го протолкувам како твоја дипломатска и завиткана форма на-Катастрофа и трагикомедија, односно како тивка, преќутна согласност. И да, во факултетски дани имав фризура како Аца Лукас.Пак ќе се скараме Значи една од последните, ако не и последната декада на квалитетната музика, ја сведе на ниво на бљувотина. Крајно претенциозно и сомнително од гледна точка на издржан критички аспект е да нападнеш не еден правец, туку скоро сите правци кои коегзистираат во период од една декада, дури и да си експертски музички критичар, а не си. Веројатно сум самобендисана, што секако мораш да се сложиш, може да биде и оправдано, ама ќе застанам во одбрана на музиката од тој период. Од стајлингот на изведувачите не прифаќам практично ништо во однос на мојот личен стајлинг, тоа е исто како да очекувам дека ти имаш фризура како Аца Лукас ...
Значи ич не ми е грижа дали некому му звучи конкретната музика како поезија или бунт на несфатените (што и да значи тоа) сигурно знаеш дека и Dead Can Dance се категоризираат и во пост панк, готик рок, њу вејв покрај другото. Ама за нив сигурно ќе направиш исклучок . Она што мене ми избива од твојот пост е сведување на дискусијата на ниво пијаните сељаци турбофолкери наспроти џанкерите рокери, што мислам дека ми е напуштен концепт уште од тинејџерскиот период...
Пред да се разгори дискусијата уште повеќе, еве ќе ти ја презентирам листата на бендови од овие музички правци (пост панкот, готик рокот, њу и дарк вејв, индустриал) кои јас ги слушам, па би сакала да знам дали си ги преслушал барем делумно, или онака ги плукаш, чисто рекреативно и бидејќи ти се чини кул - Joy Division, Swans, Bauhaus, Christian Death, The Sisters of Mercy, Nick Cave & The Bad Seeds, (The Smiths и The Cure влегуваат во листата, ама за нив веќе се изјасни)?
Ама мене ми е. Несфатените поарно да не ги знаеш. Се надевам не си една од нив оти ќе ме разочараш многу. Исто така се надевам дека не ти е пола глава бричена а другата половина долга. Ги имам опишано нив тука
http://forum.kajgana.com/threads/Драга-Кајгана.36778/page-933#post-4393839
Абе јас и за повеќе работи ќе направам исклучок не само за DCD. Е да поларизирам дискусија, тоа е точно, не до тоа ниво како ти што го претставуваш ама точно. Јас уште на темата за љубовта се понадевав дека ќе нема потреба да се навраќам на генерализациите ама по се изгледа може за некоја мала нијанса сум те преценил, therefore ќе мора да си се навратам на мојот оригинален километарски начин на репика. Значи еве по 1000 пат на овој форум, кога се дискутира за работи од социјалната а не природноматематичката сфера се тоа е базирано на генерализации и стереотипи. Да, постојат образовани Албанци со осет за мода, да има и белци кои добро трчаат на 100 метри се тоа има. Ама тоа не е правилото тоа е исклучокот. Она класичното дипломатско вадење за кое веќе ти префрлив на-не знам, индивидуално е, зависи од случај во случај, ќе видиме, ќе се договориме, не можеш така да ги групираш луѓето кај мене не проаѓа. Мене во средно по психологија ме учеле дека постојат 4 типа на карактери-сангвиник, колерик, меланхолик и флегматик. Ако на прашањето-Какви карактери постојат одговорев со-Се тоа професорке зависи од самиот човек, Елена Трајчевска ќе ми лупнеше ќец колку што сум тежок.
Сите тие бендови што ми ги наброја освен Christian Death мање више сум ги слушал. Ник Кејв и Џој Дивижн више, овие другиве мање. И Ајрон Мејден сум ги слушал. Нив и ги обожавам и два пати им бев на концерт, првиот пат гол ме тресеа на српска граница. И покрај тоа пак им отидов. Они ти се 80-ти, 100% 80-ти. Ама они не се ПОИМ за 80-ти. Поим за 80-ти е на пример ова
Е не могу бре тоа. Уствари некад и могу чисто ради скеч, заебанција, да пројде време онака лајтерица. Ама темава е што јас не можам да сварам и што мислам дека е префорсирана. Јас во една друга прилика кажав-Мене еден од критериумите при проценка на музика е дали текстот ако го преведам на српски звучи како турбофолк. Еднаш ја преведов There is a light that never goes out на српски и тоа звучеше вака
Vodi me napolju veceras,
gde ima muzika i ljude,
U tvojim kolima
necu nikada kuci
jer je vise nemam
O nemoj me ostaviti kuci
Jer to nije moja kuca, vec njihova,
I ako nas dvokatni autobus udari
umrecu sa tobom
Postoi svetlo, sto se ne gasiiiii
Ај и друга да пробаме
Devojka u koma
Devojka u koma, znam znam, ozbiljno je
Devojka u koma, znam znam, ozbiljno je
Postojalo je vrjeme kada sam je mogo ubiti
Ali znas da mrrzim ako bilo sta i se desi
Stvarno mislis da ce uspjeti?
Stvarno mislis da ce uspjeti?
Devojka u koma, znam znam, ozbiljno je
Devojka u koma, znam znam, ozbiljno je
Jao, jao, jao, ljubavi zbogom
Stvarno mislis da ce uspjeti?
Stvarno mislis da ce uspjeti?
Daj da jos saputem moj zadnji pozdrav
Znam, ozbiljno je
А сега пази друга песна поврзана со Кома
Kad si tezak trista nevolja
imas stvari vise od prijatelja
kad svaku ljubav unapred prezalis
i na svoj zivot tri tacke stavis
Al' s tobom opet ucim sve
da hodam i da govorim
da zelim i da osecam
sa tobom novorodjen sam
Ref.
Ti me dizes, ti me dizes iz kome
bas si dobra u tome
dok me gledas krv mi opet gori
i srce mi se bori
a vec sam bio hladan i beo
ti me dizes iz kome
al' mrtav sam vec zivot ceo
Kad je sve pod znakom pitanja
i kraj tebe nikog nema vise
zaboravis tad da si stvarno ziv
u tvom telu samo djavo dise
Al' s tobom opet ucim sve
da hodam i da govorim
da zelim i da osecam
sa tobom novorodjen sam
Аца Лукас е бре Стефан Маларме за она куртончено нафурано Морисеј. Сериозно разгледај ги двата текста и само пробај да не си самобендисана и онака лаички пресечи кој песна е потематска посодржинска. У реду е некој нека си ги слуша педерчињава, ама кога ќе ми се спомне Смитс во контекст на уметност коса ми се дига. Извади било кој текст, мелодија општо песна од Смитс и спореди ја со некоја од Пинк Флојд, Мејден, Дрим Театар, Рејдиохед, Поркјупајн три, Дорс, Зепелин. Не ме заебавај поизвикано нешто од Кјур, Смитс и особено Дјуран Дјуран не постои. Сериозно направи ми суштинска компарација меѓу овие 2 песни
и оваа
Значи не ме интересираат форматските работи, се гледа дека зад првите стои голема пара и продукација, зад вториве не. На првите звукот им е 80-ти поперски, на вториве им е некој да го крстам така од ракав рап-поп типичен за почетокот на 21 век, овие пејат на англиски а овие на македонски и тако даље. Мене ме интересира, суштински, содржински да ми направиш дистинкција. Зошто првите да се квалитет а вторите да не се? Зошто Смитс да се квалитет а Аца Лукас да не е? Само поради ориенталниот мелоз кои повеќето под дифолт сте навикнале да го земате како израз на сељачизам, a нју вејв пост панк автоматски мора да влече и квалитет?