Сериозно можеш да одолееш да не го возиш на секои 2-3 дена? Секоја чест.Од скоро Bianchi Freccia Celeste. Си седи паркиран во дневна и си чека пролет
=
Скрати го вратот на виљушката под итноОд скоро Bianchi Freccia Celeste. Си седи паркиран во дневна и си чека пролет
Eптен тешко, паркиран ми е во дневна соба и одвај чекам да се отвори сезона.Сериозно можеш да одолееш да не го возиш на секои 2-3 дена? Секоја чест.
Спејсери се тоа. Не се крати вратот, само спејсерите ќе одат подолеСкрати го вратот на виљушката под итно
Фала, па цепаме заедно од март@Мистичен, на многу авантури да се возите со брат ти со Мердитата
Знам дека се спејсери ама многу е висок вратот најди си положба добра, еден максимум два спејсера од доле и горниот дел се сече.Спејсери се тоа. Не се крати вратот, само спејсерите ќе одат подоле
Од тоа што го гледам кај повеќето модели на Bianchi, имаат повисок врат. Прашањето е зошто фабрички би ги правеле со таа висина, наместо за 1-2 спејсери? За да ги сечеме сами?Знам дека се спејсери ама многу е висок вратот најди си положба добра, еден максимум два спејсера од доле и горниот дел се сече.
Ги прават повисоки зошто не му одговара на секого иста висина, еден спејсер погоре подоле може да направи огромна разлика во удобноста. За роуд бајк секој грам е важен така да откако ке си ја утврдиш висината на волант, вишокот на цевка од виљушката и спејсерите ги одстрануваш најнормално во сервис за точаци. И нема ништо чудно во тоа секој бајкер ке ти го каже истово. И мој совет ако се решиш да ја сечеш е да оставиш само еден спејсер над стемот во случај да треба да направиш малa корекција на висината. А и многу по профи изгледа со скратен вратОд тоа што го гледам кај повеќето модели на Bianchi, имаат повисок врат. Прашањето е зошто фабрички би ги правеле со таа висина, наместо за 1-2 спејсери? За да ги сечеме сами?
Ајде еден Photoshoot со @Мистичен да договорите.Прегледај го приврзокот 191581 Bianchi Intenso, Ultegra 2x11 презадоволен сум, закон е