Зошто македонската музичка сцена е тапа?

Член од
15 јуни 2011
Мислења
409
Поени од реакции
304
na makedonskata publika i e vazen talentot, da ...se slagam so toa......ama na produkciskite kuki i menadzeri (a tie ni ja plasiraat muzikata i peacite)im e biten izgledot
--- надополнето: Aug 14, 2011 7:36 PM ---
zemete go pr Makedonskiot Idol....najdobar primer....golemi glasihsta ne idea ponataka zashto ne bea nonstop pred kameri i nemaa hrabrost da se soblecat malku poveke
 
Член од
28 мај 2008
Мислења
3.966
Поени од реакции
4.073
ama na produkciskite kuki i menadzeri (a tie ni ja plasiraat muzikata i peacite)im e biten izgledot
Треба да се питаш зошто им е битен изгледот, сепак никој менаџер не сака некоја која личи на Сузан Бојл да ја ...
И кои се тие продукциски куќи и менаџери што се толку битен фактор, стварно незнам за да може да ти организира тезга во некој кафиќ, ако по тоа ја мериме битноста на менаџерите, ондак они слободно може бакалници да отворат. Барем денеска не е проблем промоцијата кога го имаш интернетот, ама за да можеш преку интернет да се промовираш и тоа од мала земја како што сме ние, за која патем многу тешко некој слушнал било каде во светот, треба да понудиш нешто што е навистина добро, што би се рекло од прва да запали и тие што ќе го слушнат да ни најмалку слично со она што тие до сега го имаат слушнато, што за жал се потврдува зошто кај нас не може една Елена Ристевска, Ламбе и ним сличните да се пробијат надвор, зошто тие веќе имаат слични на нив.
 
Член од
31 декември 2007
Мислења
441
Поени од реакции
111
Vsusnost mnogu malku producentskite kuki i menadzeri forsiraat pejacki ,na primer plan B nemaat ni edna pejacka ,moze tie se svesni deka parite se vo pejacite,moze veke imaat utvrdeno koja e standardna publika vo Makedonija ,a za makedonski idol prven glasaa samo deca posle se vkljucija malku povozrasnite pa ja opravija rabotata,ama Katerina i Elizabeta veke ispadnaa
Sepak vo vrska so temava ,ne za dzabe se veli kolku pari tolku muzika ,ako nema pari nema ni muzika ,ako publikata vo celina znae sto e kvalitet ne znaci deka znae i da go nagradi toj kvalitet, bidejki niti kupuvaat CD-a ,niti odat na koncerti,osven ako ne se dobijat gratisi ,i toa najmnogu me nervira moljakanje za gratisi,ama za toa i pejacite i nivnite menadzeri se krivi ,nastojuvajki za kratok rok da stvorat iluzija za nekakva "golema "popularnost se devalviraat sebe si i svojot trud,ako im davas gratisi ,taka ke gi naucis i nema da ti kupat karta ili ke cekaat do posleden moment da podelis gratisi
 
Член од
15 јули 2007
Мислења
15.757
Поени од реакции
8.178
Еве класичен Македонски синдром!!! Се шо е македонско не чини!!!

Не ни чини мајонезот од Витаминка,купуваме Томи или Хелманс,не ни чинат каблите за електроинсталација шо се произведуваат во Неготино,купуваме од "Контакт" Загреб,Не ни чинат автобусите од ФАС,купуваме од нензнам каде,Не ни чини млекото,купуваме алпско од планинините на Швајцарија,не ни чини гардеробата што се произведува кај нас,купуваме Италијанска,француска,Грчка,Англиска,а богами и Турска :uvo: И уште ред други примери.......

Е стварно македонскава сцена ни е тапа!!!! Ради тоа шо никој не слуша ПМГ Колектив,ради шо никој не слуша група Нон Стоп,ради шо никој не слуша Фолтин,ради шо никој не слуша Нокаут,ради шо никој не слуша МУЗИЧАРИ!!! Е за тоа ни е тапа :smir:
Е ова е правиот донекаде одговор (y)
 
Член од
15 јуни 2011
Мислења
409
Поени од реакции
304
Vsusnost mnogu malku producentskite kuki i menadzeri forsiraat pejacki ,na primer plan B nemaat ni edna pejacka ,moze tie se svesni deka parite se vo pejacite,moze veke imaat utvrdeno koja e standardna publika vo Makedonija ,a za makedonski idol prven glasaa samo deca posle se vkljucija malku povozrasnite pa ja opravija rabotata,ama Katerina i Elizabeta veke ispadnaa
Sepak vo vrska so temava ,ne za dzabe se veli kolku pari tolku muzika ,ako nema pari nema ni muzika ,ako publikata vo celina znae sto e kvalitet ne znaci deka znae i da go nagradi toj kvalitet, bidejki niti kupuvaat CD-a ,niti odat na koncerti,osven ako ne se dobijat gratisi ,i toa najmnogu me nervira moljakanje za gratisi,ama za toa i pejacite i nivnite menadzeri se krivi ,nastojuvajki za kratok rok da stvorat iluzija za nekakva "golema "popularnost se devalviraat sebe si i svojot trud,ako im davas gratisi ,taka ke gi naucis i nema da ti kupat karta ili ke cekaat do posleden moment da podelis gratisi
E OVA SO NEMA PARI,NEMA MUZIKA EPTEN E TOCNO SE SLAGAM POTPOLNO
 
Член од
19 септември 2009
Мислења
5.081
Поени од реакции
4.932
Дечко извини ама овој коментар неможам да ти го простам ... едноставно мој совет е да не се обидуваш да коментираш за музика. Очигледно твојот сенс за истата не само што не е истенчен туку е екстремно задебелен. Ти незнаеш да разликуваш популарност од квалитетен перформанс. Гласот кој го величиш по мои (а верувам и на многу други кои знаат да слушаат) мерила не е доволно добар ниту за под туш, освен ако тушот не е во планинска колиба .... иаку и таму постои опасност од еколошка катастрофа поради брз помор на сите видови птици и животни од „непознати причини“.
Дечко а ти да не си некој музички експерт па тие толку истенчен музичкиот сенс, јас само си кажав мое мислење за моменталната музичка сцена и него величам тој глас само мислам дека има квалитет што сум сигурен дека и некој друг го дели моето мислење, и те молам немој да ми даваш совети доволно сум возрасен за сам да размислам што да коментирам а што да не коментирам!!!
 

Sussaro

Southern comfort, southern sun
Член од
27 декември 2005
Мислења
6.082
Поени од реакции
25.232
Параграф два за моменталната музичка сцена и кај нас и во странство оти нели трендовите идат од Западот.

Дека светската музичка сцена е отидена у тотален кјурац долго време не е ништо ново, уште од времето кога мејнстрим хип-хопот и аренбито како излив на фекална канализација усмрдеа се што можеше да се усмрди. За вкусови не може да се дискутира, ама па Џеј Зи, Бијонсе, Паф Деди П Диди, 50 Сент или како год и да се разбудил денес, има вкус на машка чорапа од војска. И додека периодот од 2000 па до денес токму таа музика како пиво во уринарен тракт го превзеде просторот, македонската музичка сцена не остана покуса.
До некаде 1998-ма година Македонската музичка сцена (забавната) живуркаше од Макфест до Макфест од Дарио и Ристо Самрџиев па до Тања Кочовска и Трајче Манев немаше ништо организирано никаква промоција, никаков бизнис, не сметајќи ги 12 Величествени, тук-там некое студијце на Тоше Поп-Симонов и Валентино Скендеровски и некое албумче, како и Шоуто мора да продолжи на МТВ. Знам дека мега-арогантниот копук Антонио Димитриевски мака мачеше да собере 4 албуми за номинација на Албум на годината или 4 пејчаи за 12-те величенствени па имаше и некои трагикомични појави како Ѓоко Ѓорчев (сега 90% од тие што го читаат ова си викаат во себе кој??????) кои освојуваа со пејач на годината. Како и да е, барем се гледаше на тоа каква песна ќе се извади мелодиски, текстуално, аранжерски и барем да има нешто во песната што држи вода и ниво. Се разбира Огнен Неделковски и Глигор Копров беа монопол како Центро и Славија во самопослугарството пред повеќе од 20 години.
Негде (мада мислам дека точно) 1998-ма се случија неколку работи што направија преокрет во нашата сцена. Пред се на Макфест се деси преседан односно претпоставувам од притисоци на новото време и од бизнис маркетиншки цели Магија победија на фестивалот со истоимената песна и засекогаш (барем до ден денешен) ја посраа нашата најдобра музичка манифестација. Истата година Раде Врчак се врати од гурбет од Штатите (САД) со геј фризурче како Ник Картер од Бекстрит Бојс и заедно си Пи Ес ја испеава култната И повторно сам или во чаршијата позната како Чекам да се стемни. Направи и спотче и "работите како лавина тргнаа во нагорна линија".
Се појави антимузикалниот, антиталентираниот, анти-се-што-е-потребно-да-се-биде-шоу-фаца Угро со неговата 100% продукција и неговите 6 броја, и тогаш настапи цунамито. Клик-клак, Ексклузив, Ин, Саша Лаки, Станиша, Рашо, Дани-Овој град е магичен (многу јака пичоња беше тогаш), Сотир Лалевски. Мелани (бомбомба е иначе прв спот каде што се гледа танга на г'з, јесда преку фармерка ама пак јако беше) беа само дел од ѕвездите кои растеа како габи на немиена вагина. На сите песните им се пуштаа на некое радио и/или телевизија се појави и телевизија МС (Мак Спот) која пушташе и ќоро и сакато. Сите беа пејачи тогаш. Баба ми да изгледаше поубаво ќе беше пејачка.
Па некоја година после тоа "менаџериштето" Иво Јанковски отако ги изгуби од своето Трето Уво продукција Анастасија и Архангел, мудро менџерски увиде дека масата сака секс, тралалајки (нинанајки) и јак маркетинг. И по копи-пејст филзофијата на талент шоуата од wesтот на широкиот публикум во чирлидерски аутфит (намерно пошто е облека-фетиш на секој ментално здрав и хетеро мужјак) Елена Ристеска, а наредната година како баланс меѓу половите и за да имаат девојките од 9 до 13 на што да вриштат во зелена тренерка и џигерица а'ла Гермаснките порно глумци од 80-тите-Ламбе.
Во главно деволуцијата продолжи по таа насока и денес имаме ликови како Софија Манева и нејзината Лигав Тип за сркање. Па милион менаџерчиња некои ни 2 грама мозок немаат ама битно препуцавањата на релација пејачи-менаџери-продуценти и меѓусебното мавање со мрсули продолжи. Енд оф корс тоа е шоу кое мора да продолжи а каде е шоуто без медиуми. Па се појавија весници како Крема, Свет-фиромаседониан едишн, тв програми како Ексклузив, Бекстејџ кои се значајни фасилитатори на целата процедура. Ама така функционира една сцена. На тронот останаа Јованов, Тврдич, Гаџа и компанија.
In the mean time somewhere in the wild west... Ријана од фино ќупе ја направија садо-мазо ороспија, се појавуваат Лејди Гага, Кети Пери гола се сунча на облачиња итн. Има една многу функционална формула што им е на сите јасна скандалозно+сексуално+трлалајка народна песна=пари. Во главном женските певаљки нарочито Лејди Гага па и другите се бледа копија на Мадона. Значи ок, Мадона музички гледано нема никаков квалитет, мислам тие нејзините лимонатки песни ако ги испееше некоја ружна и закопчана до грло певаљка ама со моќен вокал немаше да станат хит. Ама Мадона е неприкосновена матица на шоуто и е оригиналот. Овие другиве се само бљеди копии, и ја носат вулгарноста до ниво до кое не знаевме дека постои. Ама генетски-стрвниот пипшоуер човекот тоа сака и на тоа се пали.
Нови трендови во странската музика кои кај и да е ги очекивам кај нас се концептот хаус-хип хоп. По огромниот хит на Дејвид Гета и Кели Роланд-Кад Љубав предузме (намерно ја ставам на српски за да се потенцира поентата во насловот дека турбофолкот воопшто не е пошунд од тоа што генералната маса слуша), тој правец сега се фура на велико. Па згора на тоа сега на цена се попер-рапер дует во хаус песна како што е случајот Енрике-Лудакрис, Гета-Снуп Дог, Ѓоко Таневски-Били Звер итд...
Втор тренд што лично ми ги прави тестисите рандом јужно американско овошје (цитрони, манго (подзабелеша за девојките: не продавницата за облека), папаја) се преработките на стари песни во нови стилови кој во главно е или хаус или мирна верзија. Иако генерално немам ништо против преработките се додека самата преработка има некоја потенцијална поента, димензија или друг шмек и штимул што оригиналот латентно го имал во себе но не можел во дадената форма кога бил креиран да го пренесе или пак доколку самата адаптација му дава нова димензија на истиот.
Ама да се разбереме кога ќе ја чујам Unforgiven од Metallica во спора чил-аут Нувељ Враг (ѓаол) верзија со некој женски вокал што ми ја пее како да ми свршава на хот-лајн телефонска линија е бљувоштина бре. Тој што ја правел преработката го гледал ли спотот на оригиналот како изгледа и колку е само мрачен, па да прави таква дебилна преработка за да ја пуштаат во неделно попадневно ебазење на Сити Радио? Или Dance me to the end of Love од легендарниод Cohen во свинг верзија за денсање. И како сега на дебили да им објасниш дека тоа е подлабока, дури мрачна емотивно-љубовна песна, која како што прочитав си влече инспирација и од Холокаустот да ја правиш на весеље. И тоа не е се. Мамбо Италиано по милионити пат, Мучо Свеј, Бамбино, Love will tear us appart, Billie Jean се само дел од жртвите кои новиве дечки успеаа да ги кастрираат и тоа без анестезија, со голи раце
А после мене ми викаат дека сум кичерист оти сум слушал турбо-фолк. Па поголем турбо-фолк (како поим не како музика) од тоа што се слуша секојдневно нема.
И што е најстрашно-вие не слушате срање. Срањето е одамна измислено. Вие ја слушате копијата на срањето, што е полошо и од самото срање.

Толку имав на кратко (оти на долго ќе им треба на форумскиве газди уште еден сервер) да кажам и да направам паралела и историјат на последнава деценија од светската и македонската музика.

Авторот не е музички образован и не му чуе.
Исто така не одговара за печатни грешки.
Исто, исто така ликовите и сите називи споменати во постот се тотално измислени и не постојат во реалноста. Секоја коинциденција е ненамерна.
 
Член од
5 август 2009
Мислења
1.295
Поени од реакции
484
Дечко а ти да не си некој музички експерт па тие толку истенчен музичкиот сенс, јас само си кажав мое мислење за моменталната музичка сцена и него величам тој глас само мислам дека има квалитет што сум сигурен дека и некој друг го дели моето мислење, и те молам немој да ми даваш совети доволно сум возрасен за сам да размислам што да коментирам а што да не коментирам!!!
Извини, не сакав да те навредам, но тоа што си возрасен не значи дека не треба да напредуваш со своите знаења. И јас сум доволно возрасен, но сепак читам и прифаќам и други мислења. За конкретново само да ти кажам дека не реагирав од прва, туку одкога неколку пати го одбрани дотичниот, што само значи дека моето мислење не е единечно и изолирано. Напротив, многумина го делат истото. И за да не биде дека ете, кај многумина таму и јас, само екстремно нарцисоидно ќе ти одговорам на првиот дел ... да, имам екстремно истенчен музички сенс и сум експерт.
Не сакам повеќе да ти давам совети, сепак беа добронамерни, а слободно, доколку барем малку те подзамислам со одговоров отвори негови настапи во живо на јутуб (ако неможеш јас ќе ти пронајдам неколку без проблем) и ислушај ги 2-3 пати, се ќе ти биде јасно и ќе можеш да ја воочиш разликата помеѓу неговата популарност и неговиот квалитет.
 
Член од
25 септември 2008
Мислења
8.785
Поени од реакции
1.555
Да беше само тапа музиката кај нас лесен проблем.
Иначе пошто не се гледа квалитет, туку кој ти е татко и до кај ти е џебот, за жал. Јебига..
 
Член од
1 февруари 2012
Мислења
3.678
Поени од реакции
4.208
Нема квалитетен label да инвестира во квалитетна музика и во артисти што вредат и народот е навикнат да не се замара со вистинска музика туку да слуша лесни и едноставни песни што лесно им влагаат во глава.
 

Erich Zann

Модератор
Член од
13 мај 2012
Мислења
14.631
Поени од реакции
31.841
А шо толку се замарате дали има или нема? Македонската музичка сцена е тапа, али која музичка сцена, оваа добро познатата, комерцијална или онаа underground, понепозната сцена? Ако правиме муабет за првата, нема многу што да додавам, освен дека ја избегнувам до максимум и назад, премногу префорсирани ,,музичари" кои не умеат да свират со ниту еден иструмент, снимаат песнички со по 4-5 стихчиња, компјутерско музиче во позадина бум бум и толку. Но затоа колку толку андерграундот има свои музичари, кои јас си ги слушам и уживам. Шмекот е огромен, да слушаш нешто со определен број на слични на тебе луѓе, заедно да комуницираш да делиш мислења, крај краева и многу ми е покефско тоа што овие бендови не и се толку прикажани на јавноста, ги нема на некои бош музички телевизии, едноставно немаат премногу скап спот направен за пошироките маси со голи теткици со ферари и коктели. Си го тераат занаетот, си имаат какви такви верни фанови, прават музика горе долу за задоволство и минимална заработувачка бидејќи занаетот им е друг, со нешто друго вадат пари. Ако добро размислам и не е толку лоша македонската музичка сцена, онаа понепознатата....
 
O

< O >

Гостин
Затоа што се е семпл материјал... Се сеќавам во осмо одд имав наш свет и го читав интервјуто на Јован Јованов имаше прашање за омилен албум и го наброи најновиот албум на Ријана Good Girl Gone Bad од 2007 и кога подоцна го добив на подарок забележав дека искористиле некој звуци во нивните хитови...
Ова уште полошо
Штета или среќа што не слушам Македонска музика инаку секоја песна од Тимбаленд е преработена кај Врчак, Адријан, Тамара и онака беа у филмот дека се Тимбаленд, Џастин и Нели Фуртадо што беа на времето
 

Sungerot Bob

Живеј го животот
Член од
7 август 2012
Мислења
32.391
Поени од реакции
36.508
Моментално Македонската музичка сцена не е тапа, туку не ни постои.
Последниве 5 години јас немам видено да се појави некој со песна која ќе стане хит, туку песниче кое се слуша две недели и толку.
Единствени хитови што излегоа беа Ќеш од Адријана Ацевска и Докторе од Сузана Гавазова.
Додека беше жив Тоше ние имавме музичка сцена, а воедно и естрада.... сега ништо......... сите прават шкарт песни во техно стил, копирајќи ги песните на странците, но изведувајќи неквалитетна музика.

Но не била крива само естрадата, била крива и публиката. Ние самите не дозволуваме да живне музичкава сцена....... чим излезат некои нови пеачи ние одма почнуваме со коментари од типот........ грдо пее, ова ли е пеач, види ја дебла е ко свиња......, па после сме немале музичка сцена.



Спасот ни е...... што почесто организирање на концерти (како оној на Тавитјан браќата за денот на независноста), журки, фестивали............., појава на вистински и квалитетни нови пеачи............ веке постоечките пеачи и пеачки на нашава естрада да снимаат асални песни.............. потопла публика :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom