дополнителен модул? сакаш да кажеш дека треба дополнително реле да земам? инаку го отворив моторчето со 5 жици и вака беа распоредени - зелената и сината идат директно на електромоторот ( + и - најизменично ) другите 3 се поврзани на еден прекидач т.е тастер внатре во самиот мотор е сеа на моторот од кај што искачаа жиците вака беа напишаниОд оваа шема гледам дека без дополнителниот модул што се користи за клуч неможеш да ја имаш таа опција што ја сакаш и на клуч да работат
викаш да не го ставам воопшто? колкави се шансите да р икне од ништо?Немој да го ставаш релето за моторот од проста причина се случува да рикне реле недај боже во сред вожња и у некоја опасна ситуација...А да модул за отворање на клуч се купува посебно
зависи што сакаш ти пред се. во случајот да сум ко тебе би избрал нешто помеѓу втората и третата опција. појди во тетово момците што растураат коли поготово голфови имаат од штравче до цела шасија и мотор така да нема да ти биде проблем да најдеш голфче со електрика на прозори.Дечки молам за совет.
Имам Голф 4ка веке 5години,две врати.Немам електрика на прозори.
Сакам да ставам електрика на прозорите.Што е најдобро според вас?
Се двоумам помегу две-три варијанти.
Прво:Купувам моторчиња,кабли и мајстор мести се заедно.Со додавање на копче за отворање на стаклата некаде на тапацирот од вратата.(вака најмалку сакам,оти ептен грдо ке изгледа).
Второ:Наогам,моторчиња од исти голф на старо со сите дузени,кабли,мабли,монтирам.
Трето:Купувам тапацири,рачки за затворање на вратите,се заедно,со моторчиња,кабли се како што ми треба,местам електирката,ставам тоа и како да е имало нон-стоп електирка.
Едно не ми е јасно дали треба некако да се поврзат со борд компјутерот на колата?
Која варијанта ке ми ја препорачате,и колку би ме фатило 100-150евра(по мое).
А ти да отидеш кај "браќата" во гостивар-тетово или па ако можеш да тркнеш до косово да си земеш комплет тапацири на вратите сосе прекидачи од голф 4-ка ... милион посто имаат растурено барем за гољф имаат од пиле млекоДечки молам за совет.
Имам Голф 4ка веке 5години,две врати.Немам електрика на прозори.
Сакам да ставам електрика на прозорите.Што е најдобро според вас?
Се двоумам помегу две-три варијанти.
Прво:Купувам моторчиња,кабли и мајстор мести се заедно.Со додавање на копче за отворање на стаклата некаде на тапацирот од вратата.(вака најмалку сакам,оти ептен грдо ке изгледа).
Второ:Наогам,моторчиња од исти голф на старо со сите дузени,кабли,мабли,монтирам.
Трето:Купувам тапацири,рачки за затворање на вратите,се заедно,со моторчиња,кабли се како што ми треба,местам електирката,ставам тоа и како да е имало нон-стоп електирка.
Едно не ми е јасно дали треба некако да се поврзат со борд компјутерот на колата?
Која варијанта ке ми ја препорачате,и колку би ме фатило 100-150евра(по мое).
Е за цена освен братот нема кој да ти каже на форумовКаде и колку би ме фатило да намести некој електрика на прозори, барем на предните две врати? Се работи за Опел Астра од 1995 година.
И да, без да одам кај браќата (без наводници намерно) во Тетово-Гостивар
Тебе поефтино ќе ти се фати да си купиш две предни врати од Опел Астра тоа годиште што имало фабрички вградена електрика на прозори него да се бафташ по мајсториКаде и колку би ме фатило да намести некој електрика на прозори, барем на предните две врати? Се работи за Опел Астра од 1995 година.
И да, без да одам кај браќата (без наводници намерно) во Тетово-Гостивар
и никогаш нема да биде иста колата како што била.Тебе поефтино ќе ти се фати да си купиш две предни врати од Опел Астра тоа годиште што имало фабрички вградена електрика на прозори него да се бафташ по мајстори
Или кола нова, со фабрички вградена електрика на прозориТебе поефтино ќе ти се фати да си купиш две предни врати од Опел Астра тоа годиште што имало фабрички вградена електрика на прозори него да се бафташ по мајстори
Ај ако не те мрзи пушти ми го бројот по ПП.ако сакаш ке ти дадам број од него консултирај се прашај најубаво ке ти каже
Тие моторчиња што ги викаат универзални не ги бива за К.. преслаби се и брзо цркаат, ова ти го кажувам од читање по форумии никогаш нема да биде иста колата како што била.
Принц - во чаир во авто лидер МИСЛАМ ДЕКА продаваат електрика на прозорци а сам си одредуваш дали сакаш за еден прозор за 2 3 или 4 - моторите и прекидачите се купуваат посебно а шо пари се незнам за местење не се комплицирани. ти даваат упатство и се што треба да знаеш е само малку англиски и да се разбираш барем малку во електрика - другото е лесно а ако несакаш да ризикуваш прашај ги нив за мајсотр ке те упатат најсоодветно. ја кога го земав алармот и централното пробав дома да го наместам сам (БЕЗ ДА ЈА ВИДАМ ШЕМАТА) и се ми работеше освен централното па се избрукав им реков дека е фабрички поебано ова - ме пратија у ѓорче кај еден нивни мајстор на 100 метра од геријатрија - Исмет се вика човекот ако сакаш ке ти дадам број од него консултирај се прашај најубаво ке ти каже
можно е - не викам не. затоа важи правилото колку пари толку музика но никола.. види брат зависи и од самиот прозор на пример. ако оди лесно и не кочи моторот нема толкав напор и може векот на траење да му се продолжи ако одат тешко онда ке цркне за брзо време..Тие моторчиња што ги викаат универзални не ги бива за К.. преслаби се и брзо цркаат, ова ти го кажувам од читање по форуми