Електрика (прозори, аларм, централно...)

  • Креатор на темата Acid
  • Време на започнување
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
И јас мислам дека зависи од тоа како оди прозорот и сум немал искуство со нешто такво купувано додатно, но секогаш би видел некоја комбинација фабрички што ја има ако може да се упасова
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Каде и колку би ме фатило да намести некој електрика на прозори, барем на предните две врати? Се работи за Опел Астра од 1995 година
Чичо Џиш кога монтираше вакви чуда кај бевте :icon_lol:

Шега на страна, вакво нешто имав направно на Ескордот, си најдов само механизми од стаклата (за Ескордот беа 1500 денари по врата), си ја однесов кај проверен мајстор (1000 денари за монтажа)... Voila за 4000 денари имаш електрика на предните стакла.

МЕЃУТОА...

морам да напоменам дека Ескордот имаше фабричка инсталација за стаклата (џекови за поврзување на моторите, џекови за поврзување на тастерите, и осигурувачи), така да имаш само отварање на капачињата каде што треба да стојат прекидачите за стаклата и монтажа на механизмот во вратата. Во превод работата на мајсторот беше многу олеснета.

Е сега кога сме кај твојот случај, би ти го советувал истото... Најлесно ќе ти биде да си најдеш иста Астра со 4 врати и да си направиш споредба дали е изводливо монтирањето на електрични стакла. Тастерите (колку шо ме држи умо) на Опелите се на рачката за затварање врата, така да можно е да треба и рачките да се променат, а не би ти советувал тоа да го купуваш на ново. Така да идиме до моментот дека тетово е неизбежно.

п.с. Можно е за некоја недела да одам до таму да барам лајсни за Мерцедесот (има едно чоече 10-тина мерцедеси како мојот растурени, па ќе го посетам). Ако имаш желба и време, можиме да се договориме да одиме заедно :)
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Немој да го ставаш релето за моторот од проста причина се случува да рикне реле недај боже во сред вожња и у некоја опасна ситуација...А да модул за отворање на клуч се купува посебно
А што ќе ја блокира струјата на колата кога ке се уклучи алармот.
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
2.522
А што ќе ја блокира струјата на колата кога ке се уклучи алармот.
нема ништо струјата да ја блокира. самото реле може да цркне и во мојов случај ке имаш контакт а нема д аможеш да верглаш + ке ти свири алармот. ке треба на буткање да ја палиш колата па додека возиш да го деактивираш алармот
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
нема ништо струјата да ја блокира. самото реле може да цркне и во мојов случај ке имаш контакт а нема д аможеш да верглаш + ке ти свири алармот. ке треба на буткање да ја палиш колата па додека возиш да го деактивираш алармот
Е па тоа реле ќе ја блокира струја во колата,а алармот ќе свири ако е активиран и нема да можеш да ја запалиш колата ни со клуч ни со буткање. Го имам истиот аларм и го користам 5-6 години
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
2.522
Е па тоа реле ќе ја блокира струја во колата,а алармот ќе свири ако е активиран и нема да можеш да ја запалиш колата ни со клуч ни со буткање. Го имам истиот аларм и го користам 5-6 години
пријател. ја ко шо гледам на шемата ( види и ти ) ако се активира алармот жицата што оди за контакт да има алансерот за да вергла се гаси едноставно исклучува релето а контакт имаш што значи ако имаш контакт ке ја запалиш на буткање а ке звири алармот... тој се активира кога ке дадеш контакт а колата е заклучена...

и ако го имаш ај кажи ми како го поврза точно релето пошо мене не ми е јасно со него како оди работа
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
пријател. ја ко шо гледам на шемата ( види и ти ) ако се активира алармот жицата што оди за контакт да има алансерот за да вергла се гаси едноставно исклучува релето а контакт имаш што значи ако имаш контакт ке ја запалиш на буткање а ке звири алармот... тој се активира кога ке дадеш контакт а колата е заклучена...

и ако го имаш ај кажи ми како го поврза точно релето пошо мене не ми е јасно со него како оди работа
Гледај ја шемата убаво.На релето има бројки и не можеш да утнеш.Црвено белата жица што излегува од модулот поврзи ја на на релето на бројот 85.Црвената жица што излегува од модулот поврзија на релето на бр.86.Плусот (+) од контакт бравата поврзија на бр.30 на релето.Минусот (-) од контакт бравата поврзи го на релето на бр.87.Нека не те буни соленоидот тоа е кондензатор кој се наоѓа на разводната капа.Зошто да влечеш жица кај моторот за да го поврзеш кондензаторот кога тоа можеш да го направиш на контактот и ќе ја добиеш истата функција.Целата струја на колата ќе биде исклучена,а ќе свири алармот и нема да може да се пали колата у никој лучај.Алармот е закон
За секој случај консултирај се со некој електричар,да не сум пропуштил нешто зошто мојот аларм го местев пред 5-6 години




 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
2.522
Гледај ја шемата убаво.На релето има бројки и не можеш да утнеш.Црвено белата жица што излегува од модулот поврзи ја на на релето на бројот 85.Црвената жица што излегува од модулот поврзија на релето на бр.86.Плусот (+) од контакт бравата поврзија на бр.30 на релето.Минусот (-) од контакт бравата поврзи го на релето на бр.87.Нека не те буни соленоидот тоа е кондензатор кој се наоѓа на разводната капа.Зошто да влечеш жица кај моторот за да го поврзеш кондензаторот кога тоа можеш да го направиш на контактот и ќе ја добиеш истата функција.Целата струја на колата ќе биде исклучена,а ќе свири алармот и нема да може да се пали колата у никој лучај.Алармот е закон
За секој случај консултирај се со некој електричар,да не сум пропуштил нешто зошто мојот аларм го местев пред 5-6 години
брат ова навистина ме буни... плус и минус ми се врзуваат т.е ми се вкрстуваат обратно ко што гледам јас... баав и други шеми за алармов на интернет и гледам дека 85 и 86 се кај мене обратно ставени.. на местото каде што треба да е 85 стои 86 и обратно. каде што треба да е 86 стои 85 - тука ми е страв да не заебам нешто па да не го цркнам модулот и не ми е јасно како може на бравата да оди жица минус.. самата брава е минус и со секое вртење на клучот се добива + прашав едене лектричар тука у близина незнае да го среди ова вика и мене ме буни ова :)
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
брат ова навистина ме буни... плус и минус ми се врзуваат т.е ми се вкрстуваат обратно ко што гледам јас... баав и други шеми за алармов на интернет и гледам дека 85 и 86 се кај мене обратно ставени.. на местото каде што треба да е 85 стои 86 и обратно. каде што треба да е 86 стои 85 - тука ми е страв да не заебам нешто па да не го цркнам модулот и не ми е јасно како може на бравата да оди жица минус.. самата брава е минус и со секое вртење на клучот се добива + прашав едене лектричар тука у близина незнае да го среди ова вика и мене ме буни ова :)
Модулот не цркнува туку така.Има два осигурачи прво тие цркаат а ако не видиш и продужиш се знае што следи.
 
Член од
14 април 2013
Мислења
3
Поени од реакции
0
Здраво на сите, потребна ми е помош од некој што се разбира во електроника на априлија рс50, значи априлија спринтер. Нели сега започна сезоната за моторите и бидејќи акумулаторот ми се испразни, го возев 2-3 саата со празен акумулатор(2V) а нормален 12V, после некое време вкупните километри од 10.600 рипнаа на 34.729 и се блокира, а се друго на километражата си функционира беспрекорно (обратомер, часовник, брзина, јачина на акумулатор). Дали знаете дали може да се среди овој проблем и како? Благодарам.​
 

Ron0n

The Mercedes Guy
Член од
16 август 2009
Мислења
351
Поени од реакции
198
Здраво на сите, потребна ми е помош од некој што се разбира во електроника на априлија рс50, значи априлија спринтер. Нели сега започна сезоната за моторите и бидејќи акумулаторот ми се испразни, го возев 2-3 саата со празен акумулатор(2V) а нормален 12V, после некое време вкупните километри од 10.600 рипнаа на 34.729 и се блокира, а се друго на километражата си функционира беспрекорно (обратомер, часовник, брзина, јачина на акумулатор). Дали знаете дали може да се среди овој проблем и како? Благодарам.
Извади го акумулаторот и CDI-то и пак врати ги назад. Можеби е некоја софтверска грешка (ипак е тоа дигитален одометар). Да не е случајно DiTech априлијата?
 
Член од
29 април 2013
Мислења
12
Поени од реакции
0
kluc so dalecinsko kolku moze da me cini
--- надополнето: 3 мај 2013 во 15:40 ---
kluc so dalecinsko kolku moze da me cini
 
Член од
28 декември 2007
Мислења
43
Поени од реакции
10
kluc so dalecinsko kolku moze da me cini
--- надополнето: 3 мај 2013 во 15:40 ---
kluc so dalecinsko kolku moze da me cini
Доколку имаш централна фабрички само модул да се постави со монтажа околу 1500 ден
 
Член од
22 октомври 2011
Мислења
1.281
Поени од реакции
798
Поздрав дечки,овака имам Ауди А3 2000год е сеа проблемот е што колата не се заклучува на далечинското ја сменив батеријата али немам никаков сигнал ни сијаличка да трепне ни ништо а бидејки не се разбирам во овие работи ако има некој да ми препорача што и како да праам на мајстор или ке можам сам да ја напраам...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom